Šta je novo?

Raiffeisen bank

za raipay vise ne treba internet ?
 
Za korišćenje/plaćanje nikad nije ni trebao. Dovoljno je bilo da povremeno ima pristup internetu, ali da bi se izvršilo plaćanje - to nikad nije bilo neophodno.
Pozdrav
 
za raipay vise ne treba internet ?
Treba ako imaš Xiaomi, pošto terminal neće da prihvati karticu ako RaiPay nije otključan (a otključavanje ne može bez interneta). Možda kod drugih proizvođača i romova funkcioniše drugačije.
 
Na mbankingu vidim nove kartice, ali mi još nisu stigle.
 
Pojavila se meni i nova Dina a stara ističe tek idući mesec.
Stiže ti notifikacija kada je budu poslali, takođe i SMS. Obično taj dan bude i u sandučetu.
 
Treba ako imaš Xiaomi, pošto terminal neće da prihvati karticu ako RaiPay nije otključan (a otključavanje ne može bez interneta). Možda kod drugih proizvođača i romova funkcioniše drugačije.
imao sam ranije sad imam Iron Man Vivo ^^
 
  • Like
Reagovanja: uji
Radi li vam IPS skeniraj? Kaže dogodila se nepoznata greska, pokušajte kasnije. Probao da platim struju i telefon
 
Kako u mobilnoj aplikaciji mogu da isfiltriram UPLATE na dinarski t.r.?

Ako je moguće, dobro su ga sakrili.

Preko transakcija ne vidim, a plaćanja su plaćanja. Izgleda da je jedina opcija gledati izvod.
 
Pregledaj sve transakcije -> veliki (+) -> Filter transakcija ->Tip transakcije

Naravno podesiš datum i iznos po želji.
 
Ovde ti je.
 

Prilozi

  • IMG_1461.png
    IMG_1461.png
    73.5 KB · Pregleda: 58
Imam pitanje za opciju privremene blokade kartice u aplikaciji - kako funkcionise i kakva su ogranicenja tj. mogu li ja da blokiram i odblokiram kad hovu?
 
Možeš odblokirati kada god koliko znam
Meni nikada nije pravilo problem to
 
Jel se može uzeti premijum paket besplatno ako imaš zaradu preko 150 000 dinara mesečno ili se tu nešto plaća , kad čitam na sajtu deluje besplatno ali ajde da proverim da nema nekih skrivenih troškova
 
Od kraja idućeg meseca više ne. Imaš par stranica unazad reči o tome. Skriveni troškovi su devizni račun (obavezan po opštim uslovima za otvaranje i vođenje dinarskog) što je sveukupno 1100 dinara, dok su osnovne kartice dodatni trošak, ali Visa Gold kao dodatna je bez naknade. Naravno, u banci se odvija jedan vrsan igrokaz pa tako su sve moje preduzetničke kartice dodatne, a kao fizičkom licu osnovne. Prilikom podnošenja zahteva za kartice pravnog lica, nigde u programu bankarskog savetnika se ne vidi klasifikacija, niti navodi u ugovoru, već me je to zateklo u mBankingu nakon uručenja.
 
Pisalo se o korišćenju premium bankara bez premium paketa. Ja nisam dobio nikakav mail, premium sam klijent, imam Visa Gold debit (svoju i dodatnu), Visa Gold revolving, Virtuon sa svojim deviznim, još dva devizna računa (tekući i štedni), sve to plaćam 350 za debit, 150+40+20 za revolving, a Virtuon naplata prilikom uručenja, jednokratno. Na sajtu i dalje stoji da je članarina besplatna za platu preko 150k.
 
Sacekajte kraj juna za donosenje bilo kakvih odluka ako vam treba premium banking.
Mene su obavestili da ce od 27. juna premium banking biti dostupan iskljucivo uz Premium paket usluga.
Ili bar zahtevajte da vam daju ovu informaciju ako sada otvarate racun, da ne bude da otvorite zbog premium bankarstva, pa vam isti ukinu za mesec dana.
 
Nov sam u RF banci pa me zanima koliko vremena je potrebno od neke transakcije da se ista pojavi u aplikaciji ili na web banci?
Platim nesto kreditnom ne vidim promenu do sutra, isto i za uplatu.
Dobijem izvestaj u trenutku placanja kao notifikaciju iznos broj rata i ostalo ali ako udjem u aplikaciju jedino sto je azurirano je preostali limit a same transakcije nema do sutra.
Uplatim na tekuci vidim promenu odmah. Nisam obratio paznju kako je sa placanjem debitnom karticom.
Kod Intese i KB to je u roku od minut azururano.
 
U RaiPay se vidi isti dan (možda i odmah), čak i kada je provučena fizička kartica.
Edit: pitao sam bankarku za plaćanje premiuma od jula, kaže ništa se ne menja. Bila je začuđena i kaže da ima nekih korisnika sa starim paketima kojima treba zanoviti pakete.
Mislim da je bitno napraviti razliku između premijum paketa i ostalih paketa koji koriste premijum usluge.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Mozda je u pitanju to sto ja imam isti paket vec skoro 15 godina i placam ga samo 250 dinara mesecno (dinarski, a vista devizni, virtuon kartica i njen devizni, visa debitna, premium bankarstvo - sve ovo placam 250 dinara i nikakvih dodatnih troskova nemam).
Cimacu bankara sledece nedelje da vidim o cemu je rec.
 
@Nothingman nema veze s tim, nego banka dodeljuje Premium (povlašćeni) status i po nekim drugim internim kriterijumima (preduzetnik/pravno lice, promet po računima, možda čak korisnički staž i svašta nešto za šta može samo da se pretpostavlja) mimo većih primanja (pre je bilo 80k pa su podigli na 100, 120 i sad 150, a možda je još mnogo ranije taj prag bio i niži da si ti upao u taj kolosek pa su te vodili kao povlašćenog i dobio pravo na Premium bankarstvo). Meni su na primer kratko vratili nekih 6 meseci povlašćeni status posle zarade za jednomesečni pp ugovor od preko 100k preprošle godine, ali mi nije bio od koristi, jer nije bilo gužvi na šalteru za uplatu. Od pre mesec dana imamo uplatne bankomate i 24/7 zonu pa mi je sasvim svejedno da l' sam povlašćen ili ne.
 
Ali ja zadovoljavam zvanicne kriterijume za premium bankarstvo, tako da mi nema smisla da meni ukidaju a drugima ne, ili da novim klijentima daju pod tim uslovima.
Ne pada mi nista na pamet osim sto je cena mog paketa niska.
 
Ali ja zadovoljavam zvanicne kriterijume za premium bankarstvo, tako da mi nema smisla da meni ukidaju a drugima ne, ili da novim klijentima daju pod tim uslovima.
Ne pada mi nista na pamet osim sto je cena mog paketa niska.
Pročitao sam još jednom obaveštenje koga su ti poslali i može da se tumači još da se potencijalno zadržavaju uslovi, ali uz annex ugovora na novi Premium paket, koji je aktuelan tipa dve godine. Možda je bolje da ti to lični bankar razjasni da li u tom slučaju kreću sa naplatom ili ostaje sve isto. Mada mi nije jasno s druge strane zašto sada cimanje, jer ranije je bilo da pozovu klijenta i pitaju hoće li da pređe na Premium ili ga automatski prebace bez pitanja.
 
Pre nekoliko dana poslao sam oko 1000 EUR sa svog Wise bankovnog računa u Belgiji na moj novi devizni iRačun. Novac je stigao 31. Maja, ali nije dostupan na mom iRačunu.

Status: Čeka osnov klijenta.

Zatim sam dodelio osnov sa kodom 781 i zatvorio aplikaciju. Sledeći put kad sam otvorio aplikaciju da proverim, status i dalje traži osnov. Nekoliko puta sam bezuspešno dodelio isti osnov.

Zatim sam poslao poruku za pompoć kako da rešim problem. Ona mi je odgovorila da pošaljem mejl na [email protected], što sam i uradio u Ponedeljak.

Još uvek nisam dobio nikakav odgovor na imejl a novac je još uvek zamrznut, nije dostupan. Šta nije u redu, zašto ne mogu da koristim svoj novac? Da li je neko doživeo nešto slično?

Inače, u prošlosti sam radio u inostranstvu (UK i Mađarska) za više godina, tako da imam štednju u stranim bankama. Sad sam poslao svoju ušteđevinu sebi, imena računa su ista. Zašto Raiffeisen banka drži moj novac zamrznuto I bez odgovora?
 
Prema trenutno važećim propisima (Zakon o deviznom poslovanju) domaće fizičko lice sa statusom rezidenta ne sme da ima otvorene račune u inostranstvu. Ukoliko je isto ime i prezime, kao i adresa, za pošiljaoca i primaoca devizne doznake, automatski se traži osnov tj sredstva nisu na raspolaganju do dostavljanja dokaza kojim se opravdava postojanje računa u inostranstvu.
Mislim da je to kod tebe slučaj.
Ako grešim, ispravite me.....
 
Prema trenutno važećim propisima (Zakon o deviznom poslovanju) domaće fizičko lice sa statusom rezidenta ne sme da ima otvorene račune u inostranstvu. Ukoliko je isto ime i prezime, kao i adresa, za pošiljaoca i primaoca devizne doznake, automatski se traži osnov tj sredstva nisu na raspolaganju do dostavljanja dokaza kojim se opravdava postojanje računa u inostranstvu.
Mislim da je to kod tebe slučaj.
Ako grešim, ispravite me.....
Tako je. Mora im dostaviti platne liste kao dokaz porekla novca.
 
Najbliže odgovarajuće je da koristiš šifru 837 - Plaćanja i naplate rezidenata preko strane institucije elektronskog novca po osnovu elektronske kupoprodaje robe i usluga, a koja se ne obavljaju preko platnih kartica domaćih izdavalaca
 
Pročitao sam još jednom obaveštenje koga su ti poslali i može da se tumači još da se potencijalno zadržavaju uslovi, ali uz annex ugovora na novi Premium paket, koji je aktuelan tipa dve godine. Možda je bolje da ti to lični bankar razjasni da li u tom slučaju kreću sa naplatom ili ostaje sve isto. Mada mi nije jasno s druge strane zašto sada cimanje, jer ranije je bilo da pozovu klijenta i pitaju hoće li da pređe na Premium ili ga automatski prebace bez pitanja.
Bio si u pravu, u pitanju je prebacivanje ljudi sa praistorijskih paketa na premium paket (ukoliko isti zadovoljavaju premium kriterijume). Cilj je da se eliminisu ti stari paketi i da stimulusu korisnike tih paketa da predju na premium paket (bez placanja naknade za premium paket). Moguce je ostati na tim starim paketima ali se tada gubi premium status.
Nadam se samo da ovo nije uvod u neku buducu odluku banke gde ukidaju besplatan premium paket.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nadam se samo da ovo nije uvod u neku buducu odluku banke gde ukidaju besplatan premium paket.
i ja se nadam da neće biti drugih promena. Možda im taj postupak predstavlja samo rasterećenje dela sistema radi reorganizacije.
 
Nazad
Vrh Dno