Šta je novo?

Raiffeisen bank

Uspeo sam da se snađem sa rezervisanim sredstvima. Jeste zavučeno, ali ajde, neka im bude.
Ali izostanak obaveštenja za kartična plaćanja, nema da im progutam nikad. Sad, ili ću da im se popnem na glavu dok mi ne zatvore račun i blokiraju pristup svim njihovim kanalima, ili ću odustati od korišćenja. Bar 15 aplikacija mi svakodnevno šalje obaveštenja. NIkakva optimizacija baterije nije u pitanju.
Ovamo prave prijavljivanje otiskom prsta što je sjajno, elektronsku asistentkinju, raipay, ma trista čuda, ali pišljiva obaveštenja bato ne rade. Možda me je Mobi razmazila konstantnim obaveštenjima o svemu i svačemu mail/SMS poslednjih 7 godina, ali to je valjda majku mu neki minimum da znam kad sam i gde utrošio sopstvene novce.
Pre jedno 5 godina, sedim ja tako jedne večeri. Kad buć, SMS obaveštenje, naplaćeno mi sa kartice 59 evra. Kako, šta, zašto, Amazon skinuo novce greškom, aktivirao pretplatu koju nisam tražio. Odmah sam ih zvao, stornirali ljudi. zamišljam da nije bilo obaveštenja, ja bih to video možda posle 5 dana, jer stvarno nisam frik koji se prijavljuje na banku 134 puta dnevno.
Pošaljem ovima mail da se žalim na onaj ROL support, prepun nade da će se javiti neko normalan. Kad ono, agent za video identifikaciju, nepismenko koji je odbio da radi sa mnom video identifikaciju... Trabunja nešto kako ja to nisam uključio, standardne idiotarije korisničkih podrški, jre smo mi korisnici debili valjda. kao, da deaktiviram aplikaciju pa da je aktiviram opet, i sve će biti u redu. Uradio i to. Izvršio niz inostranih domaćih plaćanja, obaveštenja nema. Obaveštenja o uplatama na račun sada stižu, ali nikad odmah. Treba da se smisle.
Baš neozbiljno i glupo.
 
Divno što vadite moje poruke iz kanala, sa kojom tačno poentom?
Nekako su sve sredili, ali mi je još sekundarni račun, a može da postane nikakav. Ističe mi lična karta i oni, pazi sad, traže da im novu donesem nogama. E pa neće me videti. MOgu slobodno sve da obustave. Zašto ne bi moglo nekim video pozivom, mejlom, kako god, nego da idem a imam internet račun. Nema ništa od toga da se gledamo, Da sam to hteo, imao bih neki običan račun. Mene šalteri nisu videli deset godina a nadam se skoro i neće.
 
Mislim da oni više trebaju tebi nego ti njima, tako da ako traže lično apdejt dokumenta, šta da se radi.
 
Oni meni, naopako. Baš mi nijedan tren od njih ne zavisi. Evo Mobi me ne traži da bilo gde idem, prema tome dabome. Prosto se ne vezujem za banke koje ne mogu da ispune ono što ja od njih očekujem. Ja njima dajem novac ne one meni. Sad što je većina ljudi lenja da menja banke ili ne pristaje na sulude uslove, njihov problem. Mada evo MObi uspeva da me zadrži devet godina. RF sam otvorio za svaki slučaj ako Mobi propadne, nije tražila hleba. E sad pošto traže i preko hleba, to im je to ako se ne nagodimo da im to dostavim nekako savremenije. Nemam ja kad da se ganjam sa njihovim službenicima po filijalama. Vazda ističu kako im je moje zadovoljstvo važno, pa videćemo.
 
Probaj sa slanjem pdf-a očitane lične karte na [email protected] mada svakako ti neće blokirati račun, za razliku od Mobi koja ima takvu praksu. Dva meseca nisam ažurirao ličnu u Rajfajzenu i uredno koristio račun. Pre uplate na blagajni, kroz par minuta je to bilo rešeno.
 
Divno što vadite moje poruke iz kanala, sa kojom tačno poentom?
Nekako su sve sredili, ali mi je još sekundarni račun, a može da postane nikakav. Ističe mi lična karta i oni, pazi sad, traže da im novu donesem nogama. E pa neće me videti. MOgu slobodno sve da obustave. Zašto ne bi moglo nekim video pozivom, mejlom, kako god, nego da idem a imam internet račun. Nema ništa od toga da se gledamo, Da sam to hteo, imao bih neki običan račun. Mene šalteri nisu videli deset godina a nadam se skoro i neće.
mene su zvali dok sam bio u inostranstvu i rekli da imam rok sedam dana, na svu sreću moj boravak vani je trajao tri dana, ne znam šta bi bilo, verovatno bi mi poništili kreditnu i imao bih neki kratak rok da platim zaostali dug bez dalje otplate. Sve zbog isteka LK, izgleda da postoji neki zakon koji ih tera da budu jako rigorozni.
 
Onima kojima istekne lična karta, banke uglavnom ne dozvoljavaju samo isplate sa računa dok se ne dostavi važeća. NBS propis, ako se nešto nije promenilo.
 
  • Like
Reagovanja: uji
To onda ima logike, jer nisam nijednom ništa podizao sa bankomata za to vreme i samo sam pustao IPS naloge uz plaćanje karticama.
 
Onima kojima istekne lična karta, banke uglavnom ne dozvoljavaju samo isplate sa računa dok se ne dostavi važeća. NBS propis, ako se nešto nije promenilo.
Meni su poslali ovako c/p

U slučaju da u navedenom roku banka ne dobije Vaš ažurni lični dokument, biće prinuđena da pokrene proces raskida poslovne saradnje, te gašenje računa i kartica.
 
Mislim da to ne mogu da urade, i mogao bi da ih tužiš NBS, sem ako nije provučeno kroz ugovor ili neki akt banke na koji si se složio.
 
Ja znam da ranije nisu hteli da isplate novac na blagajni ili naprave neki novi ugovor ako je LK istekla. Što je negde i logično, jer je dokument nevažeći. Ali ovo da baš ovako ekspeditivno gase račune i kartice, a ti si na primer u inostranstvu zajedno sa svojom novom ličnom kartom mi je baš previše.
 
Imam 2 problema, oba vezana sa platnom karticom:
1. Kada platim karticom u nekoj prodavnici. ne dobijem poruku na telefonu kao pre, u stvari pojavi se na vrhu ekrana na jedan sekund i nestane, nemam pojma gde ode ali nije u normalnim porukama,Telefon, Samsung A12, android. Kada uplatim preko applikacije natelefonu iliPC-u dobijem poruku za potvrdu transakcije.
2. Uplata platnom karticom se ne evidentira odmah premda odmah skine sa računa, sada kasni po par dana ili više. Znam dasunešto manipulisali sa vremenom na benzinskim pumpama mada je to bilo samo sat-dva.
 
1. Deluje kao da je do tvog telefona, da iz nekog razloga sam ukloni obaveštenje. Kod mene stoji dok ga ne obrišem. SMS više ne šalju.
2. Zavisi šta platiš, neke uplate prvo završe u rezervisanim sredstvima i nekad tako stoje i par dana. Proveri taj odeljak da vidiš da li je uplata tamo.
 
Preko paypala sam platio neki proizvod online (kineski neki sajt). Ispostavilo se da proizvod nije na stanju i par dana kasnije sam dobio novac nazad. Zasto sam dobio manje novca nego sto sam platio?

Pri placanju mi je skinuto 12,697.88(proizvod) i 127.06(1% za ino placanje). Refund iznosi 12,220.77. Gde je nestalo skoro 500din?

Platio sam putem paypala, odabrao opciju EUR odnosno da card issuer odredi kurs jer je paypalov jos gori.
 
1. Deluje kao da je do tvog telefona, da iz nekog razloga sam ukloni obaveštenje. Kod mene stoji dok ga ne obrišem. SMS više ne šalju.
2. Zavisi šta platiš, neke uplate prvo završe u rezervisanim sredstvima i nekad tako stoje i par dana. Proveri taj odeljak da vidiš da li je uplata tamo.
Hvala. Ako nije SMS, kakvo je onda obaveštenje, nešto nisam baš vešt sa telefonima ? Uključio sam obaveštenja za sve dogđaje.
 
Pri placanju mi je skinuto 12,697.88(proizvod) i 127.06(1% za ino placanje). Refund iznosi 12,220.77. Gde je nestalo skoro 500din?
Platio si po prodajnom (danas 118.7051), uz 1% provizije, a knjiženo ti je po kupovnom (114.1936 na iznos po kupovnoj vrednosti deviza preko Visa exchange rate autokonverzije). Otud i tolika razlika.
Hvala. Ako nije SMS, kakvo je onda obaveštenje, nešto nisam baš vešt sa telefonima ? Uključio sam obaveštenja za sve dogđaje.
Obaveštenja sada obezbeđuje Moja mBanka aplikacija za transakcije u Srbiji, dok po potrošnji u inostranstvu idu paralelno sms i notifikacije iz mBankinga (za pravna lica na primer idu sve uporedo).
 
Platio si po prodajnom (danas 118.7051), uz 1% provizije, a knjiženo ti je po kupovnom (114.1936 na iznos po kupovnoj vrednosti deviza preko Visa exchange rate autokonverzije). Otud i tolika razlika.

Obaveštenja sada obezbeđuje Moja mBanka aplikacija za transakcije u Srbiji, dok po potrošnji u inostranstvu idu paralelno sms i notifikacije iz mBankinga (za pravna lica na primer idu sve uporedo).
gde mogu da vidim tacan kurs?
 
U menjačnici je srednji kurs a oni zakinu nešto kada kupuju a naplate nešto više kada prodaju devize. Meni recimo zakinu oko dinar ipo na svaki kanadski dolar kada menjam sa dolarskog na RSD račun.
 
Zakidaju oni toliko da se prebacujem na mobi. Nude mi 115.0724 za evro a traze 119.2910
 
U aplikaciji stoji 120,1698 ali da su jezivi sa drastičnim kursnim razlikama, jesu. Mada ni drugde ne cvetaju ruže. Devizna Master Erste ili Visa internet u Poštanskoj i ne lupate glavu.
 
Možete i ovde debitnu da vežete za devizni račun (EUR). Jedino što nema automatske konverzije, nego morate da imate EUR za plaćanje u devizama i dinare za plaćanje u dinarima.
Alternativa je virtuon koja je isto u EUR.
Ali 1% za inostrane transakcije i dalje važi za sve ove varijante.
 
Još je gore kada se menjaju devize za devize. Kada sam hteo da zamenim kanadske za američke dolare, prvo prebace na dinare po njihovom kupovnom kursu pa onda prodaju američke dolare po njihovom prodajnom kursu. Tako zarade 2 puta. Tako da umesto 0.74 ispadne 0.5 kanadska za 1 američki.
 
To isto rade i menjačnice, samo menjačnice imaju značajno bolji kurs.
 
U BG-u sam naleteo na zaključana vrata nedavno. Ekspozitura Bulevar Milutina Milankovića 1ž. Naravno ulazi se sa karticom.
Nigde nije zaključano. To je promenjeno pre oko 3 godine, pošto ima dosta transakcije koje se rade bez kartice. Samo klikneš na ekran bankomata ili prisloniš telefon.
 
Nigde nije zaključano. To je promenjeno pre oko 3 godine, pošto ima dosta transakcije koje se rade bez kartice. Samo klikneš na ekran bankomata ili prisloniš telefon.
Znam da je praksa da više ne zaključavaju vrata, ali je takođe činjenica i da sam naleteo na zaključana vrata u toj ekspozituri, a naveo sam i adresu. Sad već ima par meseci od toga do duše.
 
Nazad
Vrh Dno