Šta je novo?

Rage

Dobra stvar kod iOS gaming-a je sto (u odnosu na konzole) svake godine izlazi novi hardver i vendori se utrkuju ko ce brze bolje da podrzi novi hardver. Posto vec postoje HD i ne-HD igre, verovatno ce nakon izlaska iPhone 5 da se pojave i neke ultra-HD igre.

Isto tako, polako pocinju da se pojavljuju i dobre non-casual igre, i verujem da ce biti jos bolje. iPhone je ok za igranje dok cekas bus i sl., ali iPad vec moze da bude fina igracka za komplikovanije igre. Nadam se da ce popularne strategije iz Blizzarda doci i na iPad.

Sto se tice Rage-a: Iako mi je Doom3 bio mucenje (mada posto sam ljubitelj grafike, ona mi se u Doomu jako svidela) za igranje, doveo je par finih novina koje bih zeleo da vidim i u drugim igrama. Mislim najvise na GUI u onim malim racunarima koji su se nalazili pored zakljucanih vrata, gde se "kursorom" kliktalo na odredjeni broj, dugme i sl. Mozda bi u danasnje vreme bilo bolje simulirati touch screen, ali je ideja sasvim dobra.
 
Ne mora da znaci. Igrao sam par RPG/FPS igrica na iPhone-u i sasvim fino funkcionise. Strategije bi odlicno legle iPad-u. Ne moram da budem precizan kao na CS-u ili Q3 i da pobedim nekog ko sa druge strane igra sa misem/tastaturom, ali moze fino da se igra...
 
Strategije bi odlicno legle iPad-u.

Turn-based, možda. A i to bi bilo dosta manje udobno nego sa hardverskim kontrolama, kao i sve ostalo.

A FP/TP igre da "mogu fino da se igraju", pa možda i mogu, ako je neko spreman da spusti kriterijume dovoljno nisko.
 
Poslednja izmena:
Što se mene tiče, svakako sam više za 20-to satnu igru sa kvalitetnim sadržajem, nego li za kratku našminkanu i nakićenu efektima zahtevnu gejmersku splačinu. Ali naravno, ostaje da se vidi zapravo, da li je id zaista krenuo tim putem ili se ipak ovde radi o nečem drugom! ;)
Hm, ako si konkretno mislio na ID, oni nikada nisu imali posebno kratke igre, ali "splacine" u smislu da prica jedva postoji ili da moze da se smisli za nedelju dana, to oduvek jeste bio ID :) (izuzetak je DOOM 3 koji ipak uz genericku pricu prepricanu bar 879 puta ima mnogo vise story driven podloge od prosecne ID-ove igre, iako se vecina stvari i u zadnjem dumu svodi na obicnu makljazu). Ja sam ID uvek dozivljavao kao "tehnolosku" kompaniju. Oni naprave nesto za buducnost, predstave ga uz napredniji tech demo (njihova igra) i onda izvol'te gejmeri podlogu za igre u narednih 5-6 godina. Sada su evoluirali, izgleda da im prica postaje vazan element igara, ne zele vise da se ogranice na 20 super mozgova sto je dobro, ali bi takodje bilo dobro da se uz to vide i dalje tehnoloski bumovi pravljeni za par godina unapred od Karmaka. Kada bi Karmak imao odgovarajucu finansijsku podrsku (spominjao je nekih 100 miliona kojih su potrebni za razvoj novih "za buducnost" engine-a, sto se nikako ne isplati kada je leading platforma PC), videli bi igru koja je... pa bar duplo lepsa od Battlefield-a 3. Ali dobro, sto kazu bake, "...ko zna zasto je to dobro, shine" :)
 
Hm, ako si konkretno mislio na ID, oni nikada nisu imali posebno kratke igre, ali "splacine" u smislu da prica jedva postoji ili da moze da se smisli za nedelju dana, to oduvek jeste bio ID :)

Priča nije esencija nijedne igre. D3 je ništa spec. zato što je gejm dizajn prosek. D2, sa druge strane, je mnogo bolji.

To što ljudi misle da ako ubaciš sate i sate postmodern katscena, i igra automatski zaslužuje etiketu "art", je druga stvar.
 
Poslednja izmena:
Turn-based, možda. A i to bi bilo dosta manje udobno nego sa hardverskim kontrolama, kao i sve ostalo.

A FP/TP igre da "mogu fino da se igraju", pa možda i mogu, ako je neko spreman da spusti kriterijume dovoljno nisko.

Moze fino da se igra i Real-time strategija. Tap na jedinicu da je selektujes, tap ponovo da joj das komandu. Ne mora da se igra online protiv ljudi pored PC-a, ali za razonodu drzeci iPad u krilu to vec moze.
 
Moze fino da se igra i Real-time strategija. Tap na jedinicu da je selektujes, tap ponovo da joj das komandu. Ne mora da se igra online protiv ljudi pored PC-a, ali za razonodu drzeci iPad u krilu to vec moze.

Ma sve je moguće, ako možeš da uživaš u tome. :)
 
Ma sve je moguće, ako možeš da uživaš u tome. :)

U cemu je razlika kliknuo misem, ili "tap"-nuo na jedinicu? Zamisli uzmes iPad (ili Android tablet) i odes u dvoriste, navalis se u stolicu/lezaljku i igras Starcraft/Warcraft - polagano. Nije da ne mozes to i sa Laptop-om, ali ti treba neki lightweight laptop, koji se ne greje puno, i opet si osudjen na touchpad.
 
Zašto bi uopšte igrao takve igre koje su od nule osmišljene za m&t i monitor u tom okruženju? Nisu dizajnirane sa casual, tj. plitkom filozofijom na umu.
 
Poslednja izmena:
Zasto onda gledas sajtove na touch-screen telefonu kada su oni predvidjeni sa misa i tastaturu? Vec sam napisao da touch i mis koncept nisu toliko razliciti da jedna aplikacija/igra ne moze da podrzava oba. Sad razmisljam da se mozda Warcraft 3 moze i brze igrati na touch ekranu - sa upotrebom obe ruke!
 
Sad razmisljam da se mozda Warcraft 3 moze i brze igrati na touch ekranu - sa upotrebom obe ruke!

...zar nije lakse da se napravi hotkey za svaku jedinicu? Davno sam igrao i mislim da sam tako radio... ili sam to mozda pomesao sa crusaderom.
 
Koliko se secam moglo je da se grupisu jedinice vezane za broj (Ctrl + 1 i sl.). Mada na touch ekranu se otvaraju sasvim nove mogucnosti igranja strategija. Pored mogucnosti koriscenja obe ruke, tu su jos i gestures.
 
Koristiš obe ruke a tablet držiš u zubima :D
 
Eh sad :)
 
Wat? Malo pogrešno poređenje si napravio. Sajtovi su pregledniji na monitoru/većim ekranima.

Govorim ti da ako nije problem koristiti sajtove koji su prevashodno pravljeni za monitor/mis/tastaturu na telefonu sa manjim ekranom i touch interfejsom, to znaci da se moze i igra koja je dizajnirana (tokom evolucije igara) za misa lako "portuje" za touch interfejs.
 
Jedva cekam Rage :happy:
 
Govorim ti da ako nije problem koristiti sajtove koji su prevashodno pravljeni za monitor/mis/tastaturu na telefonu sa manjim ekranom i touch interfejsom, to znaci da se moze i igra koja je dizajnirana (tokom evolucije igara) za misa lako "portuje" za touch interfejs.

Možda može da se portuje, ali će iskustvo pri igranju biti sasvim drugačije. Ne znači da nije uopšte igrivo, već da je vrlo otežano i verovatno frustirajuće na momente.
 
Poslednja izmena:
Nema tu sta da bude toliko otezano. Uzmimo recimo Warcraft 3. Mozes da kliknes na jedinicu, mozes da kliknes na onaj meni desno (sa 9 polja) koji sadrzi komande vezane za jedinicu, mozes da selektujes region, recimo sa 2 prsta skrolujes, sa pinch-to-zoom zumiras i sl. Protiv racunara mozes komotno da igras. Skinucu RedAlert za iPhone i probacu ovih dana...
 
^ Taj trailer je orgasmic!
Sad mi samo jos fali machina koja to mure u full-u.
 
Deluje super. Ne mogu da verujem da izlazi za par meseci :)
 
Ja ne mogu da verujem da nije izasla pre godinu dana. :)
 
sta su rekli, koliko otprilike ce biti dugacak SP ?
Nadam se dobrj prici i kampanji, od bar 15-ak sati
 
Nazad
Vrh Dno