Kal-El
Slavan
- Učlanjen(a)
- 04.05.2008
- Poruke
- 1,936
- Poena
- 350
Znaci tako lupate i pricate napamet, a te dve igre nemaju u sustini bas nikakvih dodirnih tacaka.
Cel-shade(da tako se pise), kojeg su vam puna usta, je novost stara jedno 8god., za to vreme je napravljena masa igara na taj fazon. E sad i taj cel shade, u ovom banalnom poredjenju, je prenaglasen u BL-u, da ne govorim o razlikama u animaciji, prici, izvodjenju, dizajnu u odnosu na Rage. Prvi ID tech demo bio je u 2007 gde je i prikazan trenutni koncept Rage-a, a prvo pretstavljanje BL-a 2008. god. i tada NIJE BIO CEL-SHADE, VEC SU GA KASNIJE DODATNO UBACILI. Sad ce opet neko da stavi prst na chelo, sabere 2+2 i dobije 5. E da, mislim i da je Kameron maznuo foru iz BL-a za naziv i izgled planete Pandora......NOT!
Na kraju krajeva, porediti likove u industriji koji su pioniri u ''nekim'' stvarima i koji definitivno znaju sta rade je malo, kako da se izrazim, neukusno. Ne kazem to u zelji da ih dizem na neki pijedastal savrsenosti, vec sa stanovista toga da me jos nikada nisu izneverili. Da se to desilo, imao bih razloga da sumnjam, ovako moje misljenje je da ce vecina vas drugacije pricatii kada pocnu da je igraju...
I nemoze nikako biti ista stvar u pristupu, ozbiljnosti kada radis comeback sa novim engine-om i igrom koja treba da ga reklamira, i kad pravis igru na gotovom engine-u. Gde je veci rizik, sansa za gubitak, pritisak i zelja? Opet 2+2 pitanje....
Cel-shade(da tako se pise), kojeg su vam puna usta, je novost stara jedno 8god., za to vreme je napravljena masa igara na taj fazon. E sad i taj cel shade, u ovom banalnom poredjenju, je prenaglasen u BL-u, da ne govorim o razlikama u animaciji, prici, izvodjenju, dizajnu u odnosu na Rage. Prvi ID tech demo bio je u 2007 gde je i prikazan trenutni koncept Rage-a, a prvo pretstavljanje BL-a 2008. god. i tada NIJE BIO CEL-SHADE, VEC SU GA KASNIJE DODATNO UBACILI. Sad ce opet neko da stavi prst na chelo, sabere 2+2 i dobije 5. E da, mislim i da je Kameron maznuo foru iz BL-a za naziv i izgled planete Pandora......NOT!
Na kraju krajeva, porediti likove u industriji koji su pioniri u ''nekim'' stvarima i koji definitivno znaju sta rade je malo, kako da se izrazim, neukusno. Ne kazem to u zelji da ih dizem na neki pijedastal savrsenosti, vec sa stanovista toga da me jos nikada nisu izneverili. Da se to desilo, imao bih razloga da sumnjam, ovako moje misljenje je da ce vecina vas drugacije pricatii kada pocnu da je igraju...
I nemoze nikako biti ista stvar u pristupu, ozbiljnosti kada radis comeback sa novim engine-om i igrom koja treba da ga reklamira, i kad pravis igru na gotovom engine-u. Gde je veci rizik, sansa za gubitak, pritisak i zelja? Opet 2+2 pitanje....