Šta je novo?

Rage

Znaci tako lupate i pricate napamet, a te dve igre nemaju u sustini bas nikakvih dodirnih tacaka.

Cel-shade(da tako se pise), kojeg su vam puna usta, je novost stara jedno 8god., za to vreme je napravljena masa igara na taj fazon. E sad i taj cel shade, u ovom banalnom poredjenju, je prenaglasen u BL-u, da ne govorim o razlikama u animaciji, prici, izvodjenju, dizajnu u odnosu na Rage. Prvi ID tech demo bio je u 2007 gde je i prikazan trenutni koncept Rage-a, a prvo pretstavljanje BL-a 2008. god. i tada NIJE BIO CEL-SHADE, VEC SU GA KASNIJE DODATNO UBACILI. Sad ce opet neko da stavi prst na chelo, sabere 2+2 i dobije 5. E da, mislim i da je Kameron maznuo foru iz BL-a za naziv i izgled planete Pandora......NOT!
Na kraju krajeva, porediti likove u industriji koji su pioniri u ''nekim'' stvarima i koji definitivno znaju sta rade je malo, kako da se izrazim, neukusno. Ne kazem to u zelji da ih dizem na neki pijedastal savrsenosti, vec sa stanovista toga da me jos nikada nisu izneverili. Da se to desilo, imao bih razloga da sumnjam, ovako moje misljenje je da ce vecina vas drugacije pricatii kada pocnu da je igraju...

I nemoze nikako biti ista stvar u pristupu, ozbiljnosti kada radis comeback sa novim engine-om i igrom koja treba da ga reklamira, i kad pravis igru na gotovom engine-u. Gde je veci rizik, sansa za gubitak, pritisak i zelja? Opet 2+2 pitanje....
 
E da, mislim i da je Kameron maznuo foru iz BL-a za naziv i izgled planete Pandora......NOT!

Da, ali je zato drpio iz Unreala... :D

Back on topic, sto je najjace i Rage sada vuce na cell shading, a uostalom glupo je i suditi igri a jos nije ni izasla. Pinoniri fps-a ili ne, to vise nikoga ne interesuje a ni njih same vec naravno samo pure zarada. Moje misljenje je da ce sigurno da bude fina zanimacija jer ne znam nijednu id igru a da je nisam igrao vise puta. Rage nece da bude nikakva revolucija kao sto je to id ranije radio i najavljivao, vec igra koju izdaje sasvim "prosecan" developer ciju su baklju preuzeli neki danasnji mladji timovi...
 
Pa otprilike se slazem, bice solidna igra sigurno. Vise cekam novi doom, ili kako bi Starac rekao Doom 3:D mada, ko zna, mozda i ovo BAS iznenadi...
 
Ne moze failvoati garant, mada to mnogi ovdje prizeljkuju (jer su se razocarali u grafiku).:d Bice odlicna pucacina za danasnje standarde (CoD, Halo, Crysis...), eto mozda grafika nece biti revolucionarna kako smo svi ocekivali ali ce sigurno atmosfera i igrivost biti na visokom nivou. Sad ce neko da napise kako "nista specijalno ne moze da se vidi u video klipovima". Naravno da ne moze mnogo toga da se vidi i zakljuci preko vido klipova, pogotovo jer prikazuju skoro jedan te isti video non stop.
Jednostavno ja vjerujem u "id software" da ce napraviti dobru pucacinu. Vrijeme im je vise. ;)
 
Ne moze failvoati garant, mada to mnogi ovdje prizeljkuju (jer su se razocarali u grafiku).:d

Grafika i jeste najbitnija kod svake pucačine. Da nije tako niko ne bi tražio dalje od Duke Nukem 3D za singl FPS i CS za multi FPS.
 
Grafika i jeste najbitnija kod svake pucačine. Da nije tako niko ne bi tražio dalje od Duke Nukem 3D za singl FPS i CS za multi FPS.

:wall:

Znaci Half Life je samo graficki napredniji od Duke-a ili Battlefield 2, Left 4 Dead, Unreal Tournament... od CS-a?! Da ne pominjem jos BioShock, Deus Ex, Stalker, System Shock 2 i ostale koje su "samo" graficki naprednije pucacine.
 
Nešto se ne sećam da je od početka grafika bila ovako stripska. Definitivno su odlučili da prekopiraju i jedinu preostalu stvar koju nisu do sada iskopirali od Borlderlandsa.

Pa grafika izgleda stripska zato što si gledao low quality video, e svašta...

I niko nije ovde ništa kopirao, nije mi jasno odakle ta teorija... Sve ove stvari ovako kako izgledaju sada izgledale su potpuno isto i u onim prvim video prezentacijama za id tech 5 engine još pre 4 godine... I likovi i pustinja i grad i bagiji, bukvalno sve... Prema tome to je prosto rečeno debelo lupetanje!!! I da vas rešim još jedne dileme, kada je endžin prvi put javno predstavljen sa njime zajedno takođe je bio najavljen i Rage, pa je shodno tome prezentacija i bila smeštena u wasteland i tom prilikom je bila prikazana i pista sve zajedno sa bagijima i trkama... Dakle ove stvari su odmah bile postavljne kao reference i još tada sasvim izvesno je bilo kako će ovaj deo biti koncipiran, a odprilike se već tada znalo i kako će sve to skupa izgledati! A sve ovo opet znam da je tako kako je, jer je to bilo vreme kada sam se zabavljao uveliko sa id tech 4 enginom i baš sam pratio sva ova događanja...

G@W, ako ti se toliko sviđa Borderlands, pa ti mu se onda vrati slobodno.... Rage i Deus Ex zaobiđi brate mili, pošto je očigledno da ti se tu nešto ne dopada... Kontam ja to i nemam ništa protiv toga, ali takođe i ti treba da skontaš da je možda malo zamorno drugima da čitaju komentare poput naprimer ovoga koji si ostavio ovde malo unazad, a i ostali su ti manje više na isti kalup... :smoke:

Nadam se da me nećeš pogrešno skontati, jer zbilja nemam ništa protiv tebe niti bilo koga ovde... već je ovo da tako kažem najnormalnija reakcija na višestruku u osnovi pomalo hejtersku obstrukciju... u prevodu - danas sam malo mrzovoljan, a i baš sam nešto gadno pojeo... :d

Što se tiče igre, baš sam pogledao komentare i na drugim mestima. Istina je da dobar deo iz razloga što je ova igra smeštena u postapokaliptično doba, poredi ovu igru sa Borderlandsom, s jednom velikom razlikom... a to je da se svi u jednom slažu da je Borderlands zapravo trebao ovako da izgleda, što je uostalom i najčešće ponavljana rečenica. Dakle, ovde nema govora o bilo kakavom kopiranju, obe igre su manje više u isto vreme započete, s tim što je eto Rage zagazio u petu godinu, dok je Borderlands sada iza nas, pa se shodno tome dolazi do ovakvih paušalnih zaključaka... Dakle potrefilo se da su ove dve igre u istom žanru s tim što će Rage svakako otići korak dalje, a to je ujedno jedino što može da se kaže i doda po ovom pitanju i dajte da završimo više tu priču... barem dok ne izađe igra, jer ovako je stvarno besmisleno...
 
Poslednja izmena:
Kada je napisao ''stripska grafika'' valjda je G@v mislio na to da lici na strip, a ne da je losa grafika, mada meni lici na neki od losijih stripova...bez stila...isto kao i BL. A i prica je losija od onih u stripovima tog tipa...vec vidjeno.
Ocigledno je da se u ovim novijim FPS*ovima traze ideje iz starijih izdanja Heavy Metal*a i ne ide im bas. Konkretno svet ovde me podseca na Corbrenov "Svet Mutanata".( kakvi "bogalji'':d)
Treba prvo probati pa onda suditi.
 
meni se svidja :) apokalipsa je apokalipsa ;)
 
meni se svidja :) apokalipsa je apokalipsa ;)

...meni se vec smucila pustinja... vecina kad hoce da nam prikaze post-apokalipsu crta pustinju... Mogao bi neko za promenu malo da nam ponudi neku mutantsku mamutsku floru, a moze i najnormalnije livade i sume ili mocvare, i da onda gradi post-apokalipsu oko toga...
 
Poslednja izmena:
Al to nemere da radi na iphoneu:p
 
Grafika i jeste najbitnija kod svake pucačine. Da nije tako niko ne bi tražio dalje od Duke Nukem 3D za singl FPS i CS za multi FPS.

Daj izgubi se iz ove teme :) ucini svima uslugu i prestani da pricas nebuloze....
 
...meni se vec smucila pustinja... vecina kad hoce da nam prikaze post-apokalipsu crta pustinju... Mogao bi neko za promenu malo da nam ponudi neku mutantsku mamutsku floru, a moze i najnormalnije livade i sume ili mocvare, i da onda gradi post-apokalipsu oko toga...

Bravo... Odlično zapažanje... Ta ideja sa mutiranom florom je odlična i to jeste ono što se može videti po stripovima ali malo teže sve to skupa prolazi u video igrama. Izgleda da nije nimalo lako sve to skupa izdizajnirati i a napraviti... Drugo ovo je oprobani scenario, mada ovde se radi o kataklizmi a ne o virusu koji se oteo kontroli pa shodno tome i nema baš logike da bude mutacija tog tipa i u tom obimu... Neko će reći onda, pa da ali imamo mutante i to je tačno, ali izgleda da mutanti koji se pojavljuju u igri predstavljaju neuspele eksperimente koji su izvedeni na ljudima od strane jedne od frakcija u igri, a ne kao efekat koji javio kao posledica kataklizme... No videćemo već uskoro...
 
Daj izgubi se iz ove teme :) ucini svima uslugu i prestani da pricas nebuloze....

Pa dobro jesam malo usko definisao stvari. Pravilnije bi bilo reći prezentacija koja uključuje grafiku, zvuk i animacije. Rage se osim po tome ne razlikuje ni po čemu drugom od FPS od pre 15 godina. Uostalom videćemo šta će biti kada izađu Rage i Duke Forever. Iz onoga što su prikazali po trejlerima osim moderne prezentacije nema ništa novo što nismo videli pre mnogo mnogo vremena. A opet će igre verovatno dobro proći kod publike što znači da nema potrebe da se menja mehanika čistog FPSa sve dok je prezentacija pa i grafika na nivou. Eto ima taj Timeshift, zanimljive inovacije donela igra ali grafika nije ko Crysis pa samim tim nije ni naročito popularna niti će ostati upamćena.

Čist FPS je redak žanr kome nedostatak inovacije na polju gejmpleja ne smeta, ne čini ga ništa lošijim sve dok grafika napreduje.

To je ono što sam hteo da kažem ali se nisam najpreciznije izrazio.
 
Gledajuci trejlere Duke Nukema, mogao bih slobodno reci da je grafika prosecna ili cak ispod proseka. Ako uporedimo izgleda DNF sa Crysis-om od pre par godina, DNF nije ni blizu. Medjutim, cinjenica da vizuelno nije rame uz rame sa danasnjim standardima nije nikoga sprecila da je sa odusevljenjem doceka i odgleda silne trejlere. Dakle grafika ipak nije toliko vazna. I mnoge starije igre tog zanra i dan danas su pojam kvaliteta po pitanju gejmpleja i uveren sam da bi izmedju igranja Krize, HL2 ili FEAR-a vecina pre izabrala HL2 i FEAR.

Ja ne vidim da Rage-u toliko stvari fali, pre ce biti da smo poceli da trazimo dlaku u jajetu. Ok, mozda neke stvari nisu savrsene ali jel se FPS igra samo zbog grafike i dobre mimike likova?
 
Ne trazim ja dlaku u jajetu kad kazem da je seting ove igre vec vidjen previse puta, da ne kazem izlizan, i jos kad se uzme u obzir da je FPS stvarno ne mogu da ocekujem puno...

@Vlada>>>
...postoji bezbroj scenarija za svet posle kataklizme... a isto toliko je razloga za mutacije raznih stepena i oblika.
Meni prvo pada na pamet radijacija i manjak kiseonika, tj. velika kolicina drugih gasova... Da, to znaci da bi i nas heroj bio mutant, osim ako ne dolazi iz neke druge dimenzije ili iz daleke proslosti, ili buducnosti?...

Svet u kome je ostalo 0,01% covecanstva mozda bi pre zarastao u prasumu... npr. u isusenim okeanima, a sve iznad nekadasnjeg nivoa mora sneg i led...

Samo da prestanu da crtaju pustinju, smanje kolicinu kutija i burica i bice OK za mene... pa makar to bio i FPS.
 
Poslednja izmena:
...postoji bezbroj scenarija za svet posle kataklizme... a isto toliko je razloga za mutacije raznih stepena i oblika.
Meni prvo pada na pamet radijacija i manjak kiseonika, tj. velika kolicina drugih gasova... Da, to znaci da bi i nas heroj bio mutant, osim ako ne dolazi iz neke druge dimenzije ili iz daleke proslosti, ili buducnosti?...

Svet u kome je ostalo 0,01% covecanstva mozda bi pre zarastao u prasumu... npr. u isusenim okeanima, a sve iznad nekadasnjeg nivoa mora sneg i led...

Samo da prestanu da crtaju pustinju, smanje kolicinu kutija i burica i bice OK za mene... pa makar to bio i FPS.

Heh, heroj u ovoj igri je lik koji je prespavao katalizmu koliko sam razumeo priču, pa shodno tome nema logike da bude mutant, pošto je bio na suvom ledu...

A ove ostale anomalije koje si pomenuo su realno potencijalni scenariji u kojima ako bi se kojim slučajem obistinili, teško da bi kamen na kamenu ostao a kamo li mutacije kakve spominješ, ali ok... da se ne rasplinjujemo, jasna je tvoja sugeastija i slažem se sa njom u potpunosti. Ne bih ni ja imao ništa protiv da to tako zaista i bude... Šta više kada sam radio na izvesnom modu za Doom 3, jedna od mojih sugestija pokrivala je upravo taj deo, tj. mutirani biljni svet koji je bio zamišljen u okviru Mars City-ja, i to prevashodno da bi se ambijent što je moguće drastičnije izmenio u tom delu, pošto je Doom 3 uglavnom podrazumevao mnoštvo mračnih i sličnih koridora, dakle sve u svemu geometrizovan i jednoličan vizuelni koncept...
 
Ja ne vidim da Rage-u toliko stvari fali, pre ce biti da smo poceli da trazimo dlaku u jajetu. Ok, mozda neke stvari nisu savrsene ali jel se FPS igra samo zbog grafike i dobre mimike likova?

Nijedna igra ne bi trebalo da se igra zbog grafike i produkcije, to rade jedino površni ljudi. Najmanji problem Rage-a je grafika, problem je sve ostalo. Ceo dizajn (ne vizuelni) igre, mehanika, "gunplay", okruženje, priča... tj. barem ono što se da zaključiti iz ovoga što su dosad prikazali. Što se mene tiče, osnovne stvari koje moraju da mi se svide je dizajn/mehanika (i kompleksnost iste) i setting. Toga ovde nema.

2000. igraš NOLF, Deus Ex i Thief 2 i pitaš se kakve će fenomenalne singleplayer FP igre biti za deset godina, a odgovor je: regenerating health + bullet sponge enemies + corridors + badass soldier/space marine setting + cheesy plot & dialogues + ...
 
Poslednja izmena:
Pa zašto bi je uopšte igrao ako te ne interesuje ono osnovno? Da bi gledao "cotton candy"? To možeš i na drugim mestima.
 
Poslednja izmena:
Najmanji problem Rage-a je grafika, problem je sve ostalo. Ceo dizajn (ne vizuelni) igre, mehanika, "gunplay", okruženje, priča... tj. barem ono što se da zaključiti iz ovoga što su dosad prikazali. Što se mene tiče, osnovne stvari koje moraju da mi se svide je dizajn/mehanika (i kompleksnost iste) i setting. Toga ovde nema.

"Ceo dizajn (ne vizuelni) igre", a na šta si ovde mislio života ti? Šta je dizajn ako ne baš taj vizuelni deo!

Ako je išta vredelo u id produkciji do sada, onda je to baš bio dizajn, sveobuhvatno gledano... Dakle ako mene pitaš to je tvoje subjektivno mišljenje, a koliko ono ima veze sa realnošću to je već posebno pitanje... Mene je naprimer uvek fasciniralo to koliko su se pojedini ljudi ložili na HL2, za koji ja recimo imam mišljenje da je u rangu kid-games-a, znači od grafike, preko dijaloga pa do napucavanja... sve je totalno kid fazon i nema nikakave veze sa realnošću, ali eto... ljudima se to jako svidelo onomad, a nekima verujem i sada. I činjenica je da to funkcioniše i da je dopadljivo (svidelo se to meni ili ne, tek nebitno je) i to je ok igra! Naravno nije mi to toliko smetalo nikada koliko činjenica da se Valve dizao (i još uvek diže) u nebesa, dok se za id priča da su kao nekada bili mrak, a sad su kao mlakonje, otprilike... što je priča van pameti!

Drugo, mnogo se priča ovde o nekim problemima (kojih realno nema) kao i o tom gunplay-u, jer izgleda da gameplay više nije sporan, pošto je sada jasno o čemu se ovde radi! Ali realno gunplay je debelo diksutabilna stavka i ja verujem da kada bi smo pitali ljude za to, svako bi imao malo drugačije viđenje tog dela... Dakle poenta nije u tome šta bi neko više voleo da vidi ovde, već je poneta napraviti i taj deo prikladno i u duhu svega ostalog što je ovde ponuđeno tako da i to stoji saliveno uz sve ostale delove koji čine ovu igru u celini i boje njen ambijent... Naravno da prosečan gejmer ne razmišlja previše o ovome i na ovaj način, već jednostavno očekuje da vidi nešto što je nastavak COD ili Crysis ideologije, jer to je ono čime su ljudi bili zatrpavani godinama unazad dok je id radio na ovoj igri, i onda je potpuno jasno odakle dolazi razočarenje...

Ja jedino mogu da okrivim id što na ovom naslovu rade ipak čini se preterano dugo. Videćemo koliko je igra stvarno kompleksna i dugačka kad bude izašla, ali koliko god da je ovaj deo namiren, nekako izgleda mi kao da nema za to dovoljno opravdanja... Trebalo je to da ide brže i onda bi se sam id brže razvijao i adaptirao potrebama tržišta, odnosno uticao bi na publiku svojim proizvodima, pa bi u osnovi i prohtevi igrača bili verujem danas ipak malo drugačiji...
 
Poslednja izmena:
"Ceo dizajn (ne vizuelni) igre", a na šta si ovde mislio života ti? Šta je dizajn ako ne baš taj vizuelni deo!

Naravno da nije, osim se ako konkretno ne kaže da je u pitanju vizuelni segment. Mislim na ceo koncept igre, kako je sve osmišljeno, "ono što radiš u igri", nazovi to "gameplay" (iako je to loša reč), ili kako već hoćeš, nebitno.

D3 je već bio zastareo 2004. što se FPS dizajna tiče, a tako će izgleda izgleda biti i Rage sada, osim ako se nešto drastično ne promeni do izlaska igre. I 1994. kad su izbacili D2, konkurencija je imala dosta napredniju igru, LGS-ov System Shock, koji je započeo story-driven FPS fazu, a uticao je i na igre u drugim žanrovima.

Mnogi su izgleda spremni da dosta progledaju kroz prste kada je omiljeni brand ili developer u pitanju.
 
Poslednja izmena:
Ljudi jel ce ovaj Rage imati multiplayer, i na koji fazon ce biti?
 
No no, no no no

Na žalost, samo SP :). Mada kontam da će mod community napraviti makar neki coop mod kao za Doom 3
 
FPS u 2011. a ima samo SP ?? e svasta, to je stvarno iznenadjenje :)
 
O cemu ti bulaznis, imace MP. Pre jedno 2-3 nedelje su novinari igrali press verziju igre [sp i mp], idi i potrazi impresije.
 
Oh molim te da li ćeš mi ikada oprostiti??????

Nisam bio u toku, poslednji put kada sam gledao ništa nisam video za mp a i na steam-u stoji samo single player...
 
Evo sada sam nesto nasao na netu, mp ce biti borba u vozilima, trkacka pucacina,hm?
 
Nazad
Vrh Dno