- Učlanjen(a)
- 10.01.2001
- Poruke
- 12,148
- Poena
- 1,019
ATI ima extra tim koji predvodi ruskinja Tatarchukova, Ana...mislim da se takoz ove. Zena je sjajan matematicar, koji zna svoje znanje matematike da prenese u HLSL kod.
Simpaticno je da originalni ATI-jevi demoi za Radeon 9700 savrseno rade na GF 8800 karticamaPisani su u cistom HLSL-u, striktno "po pe-esu"! Nisam probao R520 demoe, to bi bilo zanimljivo videti da li radi na 8800-kama!
Da, baš kad sam tražio "foru" da pokrenem makar stariju Ruby na 8800 (ima gomila threadova na tu temu), video sam spisak starijih ATI demoa koji rade na 8800 i G7x kartama. Meni su i neki stariji demoi impresivniji od ovih novih NVIDIA demoa (najbolji novi je onaj vezan za simulaciju fluida i onaj DX10 koji još ne možemo ni da skinemo ni da pokrenemo), a na prvom mestu mi je i dalje ToyShop. Siguran sam da će neko da napravi hack da se i ovi novi demoi pokrenu na G80...
edit: šta mislite vi ljudi o tome što R600 ima svega 16 ROP jedinica? Da li uopšte ima toliko i, ako ima, koliki je to nedostatak, s obzirom na širinu memorijske magistrale. Na kraju, ovo može da bude usko grlo u heavy AA i AF situacijama, osim ako nisu izmislili neke nove revolucionarne stvari vezane za AA i AF... Moguće je čak da, pošto je kod US arhitekture, pajplajn manje linearan, da neke od shader jedinica budu programirane tako da budu "zadužene" za AA i AF, ili bar neku fazu ovih "filtera", kako bi ROP jedinice služile za čistu rasterizaciju, odnosno kako bi bile rasterećene...
Poslednja izmena: