Šta je novo?

[PS4, PS5] Gran Turismo 7

Aha, pa ok, nisam razmisljao o tome, vozim samo GT7.
Probao sam jos samo Assetto Corsa, na 5 minuta i nisam vise ulazio u tu igru, mahom jer nije VR, u principu ne igram vise flat igre od kada imam PSVR2, ali to je druga prica.

Challenge izgleda kao slabija varijanta, ali Evolution Pro je sasvim solidan, rekao bih da nije i da imam sta da zamerim, ali nemam, nemam ni interres da ga forsiram ali i da lazem da ne valja kad valja.
Dakle, out of the box i za GT7, sasvim pristojan setup.
 
"u principu ne igram vise flat igre od kada imam PSVR2, ali to je druga prica." Kolega koji je ganjao AC, ACC kao i iRacing, kako je uzeo VR, ne moze nazad tako da i on samo GT7 ganja.

Steta sto Sony ne gura ostale developere za VR igre. Ne konatm kako je izasla F1 2023 bez VR2 podrzske al ajd.
 
Druga je prica skroz VR, dok se ne proba ne moze da se opise, snimak ne docarava to.

Verovatno nije lako napraviti, GT7 je njihova igra pa bi bilo glupo da nije VR, izlazi sve vise igara sada za VR, verujem da ce sledece godine biti i neka racing igra.
Plus, verovatrno Sony ne gura ostale developere da bi samo GT imao taj luksuz, mada dobra je igra stvarno, uz neke sitne dodatke bila bi fenomenalna, ne bi bilo ni potrebe za drugim sim igrama, mozda F1 jedino ili rally neki, ko voli.
 
@Glenn apsolutno se slazem sa tvojim konstatacijama za sedista / kokpite, ja sam uzeo TrueBrake mod za G923 i sad postoji potreba za fixnim kokpitom ili da kupim drugi deo (sediste dodatak za) NLR Wheel Stand 2.0 koje je jako rigidno ali za sad je bilo ok sa obicnom stolicom a sad s ovim modom dolazi malo do natezanja stolice iz kadice samog standa jer nije rigidno povezano.

Sto se tice (PS)VRa potpisujem sve sto ste ti i @sammy rekli
 
Posto sam modovao svoj G923 kreno sam da menjam malo i HUD u igri radi vece imerzije sa PSVR2, i def ono sto je cini mi se @sammy spomenuo fali tu komunikacija sa pit crew tokom trke, pogotovo ako se iskljuci leaderboard, car info ne mogu da iskljucim jer na volanu/ tabli kod pola kola nema vaznih informacija za trke gde moraju da se menjaju gume/ doliva gorivo, tako da to moze da im bude nadam se jedan od jako vaznih dodataka u ovom najavljenom 1.40 patchu koji ce da "uradi neverovatne stvari" za igrace. Pit crew komunikacjja uvezi stanja guma, goriva trenutnog kruga , koliko je drugi vozac ispred/ iza ne mora sve to da bude kroz zvucnu komunikaciju moze i kombinacija sa tablom kao u RL kad se prolazi pored boxa ili da se trenutno pokaze u nekom od coskova trenutna info samo kad se prelazi startno/ciljna linija (ovo su imale igre jos 90ih da se ne vracam opet na naslove) jedino s ovim mogu da opravdaju slogan "The Real Driving Simulator". I naravno da ubace podesavanje za trke da se ostecenja ne popravljaju sama vec da moraju kroz box (jer trenutno imamo tu kategoriju kad se udje u box) ali bleji neiskoriscena totalno. Mogli bi da povecaju malo i ostecenja da ne bude samo u vidu napuklog stakla i ogrebotina vec malo da se i otvori neki panel ne more da otpada (ovo im nije tesko uraditi jer laserski skeniraju sve modele tako da vec imaju sve podatke) :D

Kad smo vec kod tog peca izgelda da ce on biti novembarski , cime preskacu oktobar ako iskljucimo vanderni pec za popravljanje online-a.
Takodje fale neke poznate staze u igri Imola, Silverstone, Sebring Hokenhajm ....sto je neverovatno za ovako jednu igru
 
Poslednja izmena:
Definitivno bi bilo sjajno da se uvede neka komunikacija sa pit crew-om. Dok sam drljao assetto corsu na PC-u koristio sam dodatak CrewChief koji je imao sve ovo i stvarno je bilo sjajno, i sto se tice korisnih informacija i sto se tice same imerzije. Znam da je imao integraciju i sa jos nekih igrama, e sad postoji li mogucnost da se u buducnosti doda podrska i za GT7 nemam pojma
 
Jedina stvar koja bi meni opravdala “najveći update” je prava SP kampanja. Šampionati, kvalifikacije itd.
Slazem se, i mogucnost pravljenja custom sampionata. Kao i da SP bude dostupan offline (ovo je ocigledno vec previse). Da mogu da koristim sve staze i automobile u split screenu,....
 
Naleteh na gdoc oko evikasnosti trka za grind evo dela koji govori koje su najefikasnije trke na sat vremena sa $500k+Screenshot 2023-10-26 at 11.38.38 PM.png

Sto se tice same igre danas sam imao trku tipa jedna u milion da pozelis da igras svaki dan s ljudima gde smo u par situacija bili vrata na vrata nas troje u krivini i svi su odvozali cisto bez guranja izbacivanja i to kroz vise od pola kruga.
IMG_6175.jpegIMG_6174.jpeg
 
Druga je prica skroz VR, dok se ne proba ne moze da se opise, snimak ne docarava to.
možda su neki čitali "golgotu" kroz koju sam prošao ( https://forum.benchmark.rs/threads/...om-ispale-za-izdavanje-konzole-volana.494837/ ), ali zahvaljući momku iz NS (Iznajmi Avanturu na instagramu) konačno sam imao priliku da probam ovo čudo i definitivno teško da ću igrati više flat igre, ne znam šta bi mogli da dodaju u GT8 i PSVR3, možda da bude bežičan i da ima veću rezoluciju eventualno mada je meni i ovo bilo sasvim OK
 
Mechka Porsche Nismo i Sofi cool. Sto se staze tice njah bolje da su se otvorili za neku poznatu. I nije mi bas neki big update. VR ocigledno ostaje na trenutnoj implementaciji po ovome.
 
Interesantan update. Neke stvari kao da su neplanirano umetnute a neke su super. Ne vidim poentu i dashbarda i profila koji pokazuju 99% istih info.

Sneg je super ali uzas za ffb 🤣 mislim da se necu vracati na ovu stazu bez potrebe vise…

Porsche je bas extra.

Weekly races se cine zanimljivo za brzi kes.
Paddock se cini zanimljiv i mnogo bolje je implementiran nego lobby koji bi sad glat mogli da izbace po meni.
Malo je cudna sad igra sa starim dark koloritom u nekim menijima a sa plavim u drugim.

Nove licence nisu naivne uopste 🙃

Ps ako ne vidite novu stazu ili van ne da rewarde posle updatea kao meni samo ubite igru i pokrenute ponovo.
 

Prilozi

  • IMG_6688.jpeg
    IMG_6688.jpeg
    203.7 KB · Pregleda: 20
  • IMG_6696.jpeg
    IMG_6696.jpeg
    169.5 KB · Pregleda: 17
  • IMG_6693.jpeg
    IMG_6693.jpeg
    137.6 KB · Pregleda: 19
  • IMG_6692.jpeg
    IMG_6692.jpeg
    148.2 KB · Pregleda: 20
  • IMG_6690.jpeg
    IMG_6690.jpeg
    228.5 KB · Pregleda: 22
  • IMG_6697.jpeg
    IMG_6697.jpeg
    177.3 KB · Pregleda: 19
Poslednja izmena:
@almoust evil665 nije im u interesu da tako lako dobijas silan kes ipak se dosta oslanjaju na microtransakcije za neke stvari. Opet s druge strane imas kratke trke sa +400% zarade, ja juce namlatih 3miliona za 30min igranja, ali opet kad se odrade sve nove stvari to se opet svede na sicu.

Sto se tice licenci veoma su izazovne (u odnosu na one prve) pre bih rekao nego zanimljive. Ali dobro dosle da se malo podseti i unapredi jos sta treba u voznji. Osvezenje su testovi po kisi . Koliko se secam njih nije bilo u starim licencqma osim ona S zadnja sa 917 po delimicno vlaznoj stazi.

Lepo je sto mi je sada padala kisa na dosta trka u odnosu na ranije. Novi sampionat u sve 3 trke sam imao kisu.

Steta sto sampionati , cafe bookovi nisu povezani. Opet je sve zasebno nekako. Ono skupljanje 3 auta uvek ima jedan book gde ti treba auto od 3+milke kad dodaju nove. (Ovo ti je odgovor zasto ne daju kes tako lako, o nekim legend automobilima da ne pricamo)

Novi content na ovom nivou je definitivno nedostajao ali opet nisu resili gomilu stvari koje ocigledno ne zele da rese, cime nam samo pokazuju da ce sudbina biti ista kao i sa GT Sport nazalost kad vide da vise ne mogu da muzu ili izbace novi nastavak.


Zavrsio sam sve na Lake Louise, AI je uzasno los po snegu, vozi ga kao da je asfaltna staza samim tim mnogo unapred koci i ne zanosi ni malo auto da iskoristi pogon na sva 4 tocka(u jednoj od slika iz priloga se moze videti da ja prolazim krivinu pod 45’ sa Audijem dok AI vozi po PSu za asflat samim tim dosta sporije voze). AI-a na hard pobedjujem sa slabijim autom za 50ak PP u odnosu na max bez problema.

Osim toga i ubijanja ffba ova staza je pravo osvezenje i bas je zanimljiva.
 

Prilozi

  • IMG_6740.jpeg
    IMG_6740.jpeg
    190.1 KB · Pregleda: 11
  • IMG_6741.jpeg
    IMG_6741.jpeg
    119.5 KB · Pregleda: 10
  • IMG_6742.jpeg
    IMG_6742.jpeg
    154.1 KB · Pregleda: 13
  • IMG_6743.jpeg
    IMG_6743.jpeg
    350.8 KB · Pregleda: 14
  • IMG_6744.jpeg
    IMG_6744.jpeg
    139 KB · Pregleda: 12
  • IMG_6745.jpeg
    IMG_6745.jpeg
    146.1 KB · Pregleda: 9
  • IMG_6746.jpeg
    IMG_6746.jpeg
    129.8 KB · Pregleda: 7
  • IMG_6747.jpeg
    IMG_6747.jpeg
    204.1 KB · Pregleda: 8
  • IMG_6748.jpeg
    IMG_6748.jpeg
    144.5 KB · Pregleda: 9
  • IMG_6755.jpeg
    IMG_6755.jpeg
    167.2 KB · Pregleda: 12
Poslednja izmena od urednika:
Mozda je do mene ali kao da su radili nesto za volane. Da li sa FF, da li su smanjili input delay ali puno bolja konekcija.

Razocarenje jes sto su i dalje auta bez downforcea sa velikim understeerom, i dalj volan "ne radi" kada vozis preko "curbs-s"..



..i ako in real life, curbs ima veci grip nego GT7 na pravcu:



..ali je nekako sad zabavnija igra. Mozda se meni volan "bolje konektovao". Ne znam. Ali je bolje nego prosli put. Dat cu joj opet sansu.
 
@Glenn ne znam koji volan imas ali po ovome sto si pisao pretpostavljam neki Logitech jer samo za njega vidim zalbe da ima los FFB za curbs. Ako sam upravu vidi ako ne igras na hard digni igru na hard volan tad salje vise informacija u slucaju logija (neki kazu da posle hard vracanje na normal zadrzava ffb). Svakako neke curbs def salju a neke ne,info o tome dal si ih zagazio sto svakako nije kao u RL. Sikane na Monzi def ne daju nikakav info cak i kad auto poskovi ako malo vise zaseces curb i unutrasnjim tockom predjes preko gumenog crvenog “bumpa” iako auto tad poskoci.

Mene nervira sto g923 FFB kao da nije postojan, nekad udjem u igru ista staza isti auto volan salje sve info stegnut je sve super a nekad je mlitav nema nikakvih info od FFB. Da napomenem ovo se ne desava u drugim igrama.
 
Poslednja izmena:
Ne govorim o FFB za curbs vec sto nemas kontrole kada prelazis preko njih. Ne mozes da skrenes, tockovi ne skrecu. Ne smijes ih gaziti vise od 20-30% sto je besmisleno jer nije tako ni u real life ni u jednoj igri i simulaciji. Ja se nisam mogao izvaditi iz ove krivine, nece da skrene jer nemam kontrole zbog gazenja curbsa:

image.png


Ovo je onboard real life snimak sa 992, po kiši i najnormalnije se vozi i to pod punim gasom sa 100% kontrolom:

image.png


Jucer gazim ovako eau rouge sa huracanom GT3 i odskocim jedan metar i zveknem u zid:

image.png


Ti curbsi sluze da te nagni prema stazi kada letis vani, daju ti vise kontrole. U igri imaju totalno drugu svrhu.

Ne znam sto su ovako neprirodno isli da otezaju igru jer sav muscle memory moras pogaziti kada vozis GT7.

I nije logitech volan vec T300 RS i F1 addon.
 
Ne govorim o FFB za curbs vec sto nemas kontrole kada prelazis preko njih. Ne mozes da skrenes, tockovi ne skrecu. Ne smijes ih gaziti vise od 20-30% sto je besmisleno jer nije tako ni u real life ni u jednoj igri i simulaciji. Ja se nisam mogao izvaditi iz ove krivine, nece da skrene jer nemam kontrole zbog gazenja curbsa:

image.png


Ovo je onboard real life snimak sa 992, po kiši i najnormalnije se vozi i to pod punim gasom sa 100% kontrolom:

image.png


Jucer gazim ovako eau rouge sa huracanom GT3 i odskocim jedan metar i zveknem u zid:

image.png


Ti curbsi sluze da te nagni prema stazi kada letis vani, daju ti vise kontrole. U igri imaju totalno drugu svrhu.

Ne znam sto su ovako neprirodno isli da otezaju igru jer sav muscle memory moras pogaziti kada vozis GT7.

I nije logitech volan vec T300 RS i F1 addon.
Aha nisam te razumeo onda. Ja nemam taj problem, mozda ti je previse kruto vesanje , ili si pomerao compression/ decompression na amortizertima !? Da napomenem vozim sa svim iskljucenim. Ako uporedis tvoj snimak/ screenshot videces da ti vozis iza curba a ne po curbu kao ovaj sa snimka sa 911 (pogledaj stub volana/ centar displeja u odnosu na curb ti ga gazis sa spoljne strane van staze a ne unutrasnje unutar staze pa da ti pomaze u skretanju/ rotaciji), i u GT7 imas siri zeleni deo iza curba nego u RL , takodje u GT7 je tu deo sa travom u tom zelenom pojasu/ odmah iza njega tako da mozda ti je zadnji tocak dotakao travu. Mozda su namerno napravili da ako previse ides van staze da bude podloga s manjim trenjem da bi te naterali da budes u limitima staze sto vise.

Gledajuci detaljnije snimak tvoje voznje (pretpostavljam), pogresno i koristis curbse, ili ih ne gazis dovoljno da ti naprave rotaciju kad su s unutrasnje strane ili ides preko njih pa izgubis zadnji deo (ovde je problem i manjak FFB informacija u GT7 jer ti ne da info cim krenes da gubis zadnji kraj pa dok ti to osetis auto je vec kreno u spin sto se tesko ispravlja).
Krivina duga leva gde si izleteo tu si trebao da koristis desni curb na ulazu u krivinu, pa unutrasnji levi da te povuce u rotaciju da mozes pun gas kroz tu krivinu umesto toga si si na pola krivine otisao presiroko izgubio rotaciju i auto ti je pobegao na spoljni deo curba sto je dovelo do jahanja curba i gubljenja kontrole (idealna putanja ti je ako se zagledas u asfalt videces tamnji asfalt za nijansu). Da si uradio lagano kocenje (eventualno brzina nanize zavisi od auta )pa na spoljni curb sa desne strane na ulazu, pa unutrasnji curb odmah nakon ulaza u krivinu uz trailbraking mogao bi tu krivnu da izvezes pun gas uz dodir spoljnog curba na sredini do spoljnong desnog curba tipa u tacki gde si se ti izvrteo.

E da jako je bitno da koristis "controller steering sentitivity na 5" sa volanom jer tad nemas ni kasnjenje u kontrolama niti da ti input bude raniji (prenglasen).
 
Poslednja izmena:
Ja sam danas posle 2 3 dana trazenja jeftinije, kupio igru :D naravno po punoj ceni, ali nebitno, videcemo kako radi na ps4pro...na ps4 je nisam probao
Ako mi se dopadne, gledao sam i g923 ili g29, nesto sto nije ni skupo a da zavsava donekle poso
 

Rizmal

Ne znam koliko pratis motosport. Da su dizajnirani kao u GT7, svaki vikend bi bilo poginulih. Oni nisu, in real life, dizajnirani da te izbace sa staze, dizajnirani su da ti pomognu, da zakrenu auto prema stazi jer su svi nageti inside, i stavljeni su kao priširenje da ne izletis. Kaznjava te komisija kada izlazi više od 2 tocka preko linije a ne prepreke na stazi. Cak i sausage curbs su stavljeni samo na jaaako sporim krivinama jer su opasni.

Taj video sam formalno pokazao, ne konkretno samo tu krivinu i moju voznju. Taj problem s njima vazi na svakoj stazi sa svakim autom. Dizajnirani su jako visoko kao da su 10cm a visina auta 5cm i ako game mesh nije toliki, pa imam feeling da se vozim po podu auta, i kao da su od stakla. Na pravcu cesto, kada gazim pola curba, znam izgubiti kontrolu da se auto zavrti. Nista ne radim, ne trzam ne kocim. Jednostavno te izbaci sa alternativnom fizikom.



Ali nije samo izbacivanje sa staze. Dodirivanje curbsa te jako usporava. Izlazak iz krivine i puni gas po njima jeste sporije ubrzavanje, ali te oni ne zaustavljaju pri ulasku u krivini sa dignutom nogom dok je to u GT7 kao da sam na kočnicu stao. Pogledaj malo GT3 tirke, ne znam koliko sve to pratis, auta se jednako ponasaju kao ACC:



image.png


image.png


U iRacingu su isto strogi sa širinom staze ali te oni kaznjavaju sa SR sistemom ne sa lupanjem u zid i ako je fizika iracinga prica za sebe.

Ovako GT7 na zalost naginje arkadama sa nerelnim stazama i understeerom samo da dobije na nekoj kao tezini.

War10ck_97

Uzivaj. Super radi na PS4 PRO. Ima sadrzaja gomila ali molim te idi na neki belt driven volan bez obzira koliko kostao. Logitech gear driven volani su smece. Tek su sa G PRO Racing napravili volan da valja. Volan koji kosta 1000€.
 
@Glenn pratim i to veoma. Vise puta sam unazad ponovio da im je slogan "The Real Driving Simulator" vise marketing nego Simulator.
Da slazem se s tobom ako poredimo RL i GT7, ali ovako je u GT7, i u Asseto Corssi Competizione ima par curbova slicno uradjenih, isto i u iRacing,....Ako gledas npr FM8 zadnji kompleks krivina u krugu pred cilj ej mnogo siri i laksi nego u GT7, to je ocigledno njihova kreativna sloboda kako ce da prenesu neke stvari.
Kad poredim ACC, GT7 i FM8 staze kao da su razlicite iako gledas pise isto ime layout je priblizno isti ali su totalno razlicite iz ugla vozaca.
Evo ti moj snimak prva 2 kruga na Grobniku (Dragon Trail) sa x2019 promasio sam apex par puta ali kao sto vidis curb nije los ako znas lepo da ga korisis i pratis trkacku liniju. Obratio sam paznju malo vise na ovoj stazi i imaju 2 razlicita curba sto mozes da primetis na videu, kao u RL i onaj koji je 90% nagnut ka stazi a ako predjes s druge strane je kao kosi ivicnjak :)


Ne znam s kakvim podesavanjima vozis ali ja nikad do sad na stred pravca nisam izgubio kontrolu, osim ako nisam stavio RH pri teskoj kisi :D. U GT7 MR a pogotovo FR automobili imaju zestoku tendenciju da zabace dupe i kao sto rekoh to je dosta zbog toga sto jednostavno FFb ne salje info na vreme kad izgubis trakciju bez obzira na volan, pun je net toga. Drugo Hi Powered automobili kao Lambo su veoma nestabilni u igri ali zato veoma brzi , brzi nego neki stabilniji automobili u istoj klasi.
Sto se tice usporenja od strane curbsa ja nisam to primetio, a za gas jesam , auto se mnogo trese i sporije ubrzava preko njih pogotovo kad je vlazna staza.
ACC je tu dosta realniji slazem se ali on se bese vodi i kao zvanicna GT sim igra. A i on je vise okrenut okorelim sim igracima, a GT7 je general sa jako losim sloganom obzirom da gadja vise zabavu nego simulaciju. tako da tvoj zakljucak da je to vise arkada se apsolutno slazem , s primesama svog slogana kao simulacije.
Meni kao svakodnevna brza zabava je super GT7, a ACC i slicno pokrecem kad mi deca nisu tu jer za njih treba dosta koncentracije.

@War10ck_97 uzmi volan za koji god imas para ali moj savet ne nize od G923 (iako je G29 isti volan ovaj noviji ima bolji FFB zbog 2 dodatna motorcica) , izjava da su gear driven volani smece je "losa" jer onda su i gear i belt smece u odnosu na DD volane jer sve osim DD volana je ako gledas sto realniji dozivljaj je lose/ losije.
Problem gear driven volana je buka, koja se lako resava , zasto to Logi nije resio ne znam, ja znam da sam resio na svom G923 i sad igram nocu bez da smetam deci ili zeni kad legnu da spavaju
Tako da vidi ako ti je buka problem daj par desetina hiljada dinara vise za belt driven , a ako ti to nije problem ili zelis da resis buku sam mozes ici i na gear driven G923 (ja ga imam nista neces propustiti u odnosu na belt driven)
Naravno ako budzet nije problem i zalis najbolje onda lepo uzmes DD volan tipa Fanatec i ne osvrces se.
 
Poslednja izmena:
Znam gledao sam malo ovih dana , ali ipak ne bi odma na DD, videcu ili g923 ili neki belt d kao sto kolega rece...nije mi problem buka jer sam zivim :D tako da nije bas da imam kome da smetam- a komsije kad nisu cule dranje i udaranje kad sam igrao cs go nece sigurno ni volan :D
nisam do sada igrao/vozio ovakve igre, pa mi ovo sad dodje bas odlicno odradjjeno, i to sto sam probao na pola sata preko kontolera
 
Znam gledao sam malo ovih dana , ali ipak ne bi odma na DD, videcu ili g923 ili neki belt d kao sto kolega rece...nije mi problem buka jer sam zivim :D tako da nije bas da imam kome da smetam- a komsije kad nisu cule dranje i udaranje kad sam igrao cs go nece sigurno ni volan :D
nisam do sada igrao/vozio ovakve igre, pa mi ovo sad dodje bas odlicno odradjjeno, i to sto sam probao na pola sata preko kontolera
DS5 je super kontroler, ja sam veci deo vozackih igara na PS5 koje to podrzavaju presao sa njim pre nego sto sam nabavio G923 jer stari G25 ne radi na PS5. DS5 mozes da prebacis na ziroskopski mod i sa adaptive triggers ako izvezbas prste moci ces da pobedjujes i online bez problema i to u A kategoriji (pricam iz iskustva).
Sto se tice buke G-volana, lako je resivo i uglavnom drce kad se skrece udesno.
 
Kako ste prevazisli problem sa nat3. Onlajn trke mi rade, ali na ove nove nece da se konektuje.
 
Apdejt je doneo i najsvežiji glitch za farmanje novca. Dosadan, ali veoma uspešan grind, bar dok nisu zakrpili.
 
Kako ste prevazisli problem sa nat3. Onlajn trke mi rade, ali na ove nove nece da se konektuje.
Da li si probao da otvoris portove? Imas po netu upustva. Meni je PS u nat2 i sve radi lepo. Pokusao sam da ga prebacim u nat1 ali bezuspesno.
Apdejt je doneo i najsvežiji glitch za farmanje novca. Dosadan, ali veoma uspešan grind, bar dok nisu zakrpili.

Videh ovo pre dva dana, uzasno dosadan nacin ali dobija se najvise love ikad do sad. Nisam ga probao a obziron da su mi ostali samo auti od 15+ milki iz legend shopa za full kolekciju vrv cu obrnuti koji krug 😑

@Glenn sto se tice curbsa vozih jutros par krugova Nurburgring-a, tamo mi se koliko sam zapazio svi curbsi cine ok kao na pravoj stazi mozda pod malo vecim uglom ali su svi sa nagibom samo ka stazi cak sta vise cine se prilicno realno za stariju verziju staze pre renoviranja. Izgleda da su na nekim stazama vise vodili racuna o realnosti dok na nekim su dali malo do kreativne slobode oko nekih sitnica 🤔🤣
 
Videh ovo pre dva dana, uzasno dosadan nacin ali dobija se najvise love ikad do sad. Nisam ga probao a obziron da su mi ostali samo auti od 15+ milki iz legend shopa za full kolekciju vrv cu obrnuti koji krug 😑
Ima i za dosadu rešenja, ukoliko ovo nije fejk. Vredi pokušati :D
 
Ima i za dosadu rešenja, ukoliko ovo nije fejk. Vredi pokušati :D

Vrv je legit. Meni je palo na pamet da stavim ciglu na gas 🤣 medjutim kad igras preko volana ako imas upaljen power saving nakon 20min kuka kako ce iskljuciti soni zbog neaktivnosti iako celo vreme pomeram volan a gas je do daske.
Upravo probao i radi glitch s tim sto sam ja na fici isprstio/instalirao samo motor menjac vesanje gume i spojlere. Timahavku sam samo podesio menjac prema upustvu i bum tona love za 25-27min.
 
Nazad
Vrh Dno