Šta je novo?

[PS4, PS5] Gran Turismo 7

Ako bih imao mogućnosti, uzurpirao bih čak i tavan/podrum, samo da dobijem svojih 5 minuta.
Inače, isto i ja kad-kad uđem da odigram samo Lap Time. Više sam se posvetio drugim igrama u zadnje vreme, palčevi se prilagođavaju, te primećujem da mi veštine u GT oslabile.
Tavan nemam, podrum imam ali jedino da vucem struju iz sijalice sto ne moze da izdrzi PS5 :D
I ja sam ulazio za Sport Lap Time sad evo novi pec nova kola nove trke (mada sve vec presao i kupio) .
Ti kao i ja za filmove, gledam jedan film danima :ROFLMAO:
Gledam ih samo ujutru kad ustanem dok pijem kafu, pola sata obicno. pa sutra nastavim itd.
Ovaj sam krenuo pre 3 dana i danas posle kafe sam prekinuo na 1h:47m , film traje 02:15, tako nesto, ali naterao se poslepodne da ga zavrsim, bilo je uzbudljivo i kopkalo me kako se zavrsilo.
Druga polovina filma je jos bolja btw , posebno sam kraj.

Inace slabo sam nesto ulazio u igru u zadnje vreme, nemam neku zelju, kad zavrsis sve misije ne privlaci nesto puno da se ponovo igra, tu i tamo neki put, sa DS mi se ne igra a volan i sediste me mrzi da sklapam.
Uvek ima neka druga igra na lageru inace bih je igrao.
Odgledah ga i ja celog iz 4 dela u 2 dana :D Super je fim bas je napakovan od pocetka do kraja. :)

Ja igram ziroskopski pa mi je to kao "simulacija" volana, jedino sto mora da se vezba memorija misica prstiju , nije prirodno kao volan. JA sam kao nesto resio da skupim polako sve automobile ali da igra sve manje vuce da se igra.
Ja zbog toga odlazem volan
Meni je ista prica i sa VRom :( stalno se ceka ili da deca legnu ili deca uzmu pa ja izvisim :( Od kad imam i drugo dete sve vise razumem koncept Mans cave-a :D

Meni je najžalije što igra nema neki šampionat, duži od onih u menu book, pa da se jure bodovi, kvalifikacije itd...
Bila bi fora da moze da se napravi custom sampionat. Takodje za igru koja se predstavlja kao The Real Racing Simulator meni nedostaju verodostojna realnija ostecenja da moraju da se popravljaju u boxu a ne sama od sebe , da to bude i graficki reprezentovano (bilo je igrara jos 90ih koje su to imale). Fali i sistem kvalifikacija a ne da me on uvek stavi zadnjeg i da se borim do vrha.
 
@zero Ili Lemans 30min ili kao sto rece @momboj Sardegna 15 krugova ja je predjem za oko 25-26min. Velika je debata izmedju ovde 2 tkre koja je bolja ja preferiram ovu drugu jer lemans je 30min pa uvek ide vise vremena. U mojoj racuninci dobije se nekih 200k vise preko Sardegne za ~1h nego na LeMansu.

Sto se tice Sardegna-e ja koristim ili Mazdu 787B ili Mercedes CLK-GTR tunirana da budu na knap. S Mazdom zavrsavam trku za oko 23-24min ali mnogo vise cimanja je jer je nestabilnija . S Mechkom je milina voziti 1 pitsop hard gume malo je sporije ali i manje cimanje pogotovo za usi jer Mazda vristi :D

E sad zez je sto ova dva auta su iz Legends auto shopa. A njih sam zaradio vozeci tu trku sa Porseom.

Takodje dosta para brzo i lako moze da se zaradi na "Circuit experience" opciji koju imas za svaku stazu ali ovo je limitirano na po jedanput po stazi.

Lepe parice mogu da se zarade i kroz Missions menu ne prevelike ali tu dobijas i dobre automobile.

Da ne zaboravim i Sport (online) time trial gde lako mozes da dobijes milion za 10min cimanja, jedino sto to se ceka par dana da kapne na racun :D
Upravo sam probao i 4th mesto. :confused: Vozio sam Mazda RX-VISION GT3 CONCEPT koja je maestralna što se tiče upravljivosti, skretanja i kočenja ali kao da joj fali malo HP. Doduše, treba i da pronađem pravi balans sa Fuel Map, mogao sam malo bolje da rasporedim, a i da vozim.

Mazdu 787B ili Mercedes CLK-GTR

Nego, kako da dođem do ta dva vozila koja pominješ?

I na kraju, pominjete 700k, a ja vidim 485k da je nagrada za prvo mesto?
 
Upravo sam probao i 4th mesto. :confused: Vozio sam Mazda RX-VISION GT3 CONCEPT koja je maestralna što se tiče upravljivosti, skretanja i kočenja ali kao da joj fali malo HP. Doduše, treba i da pronađem pravi balans sa Fuel Map, mogao sam malo bolje da rasporedim, a i da vozim.



Nego, kako da dođem do ta dva vozila koja pominješ?

I na kraju, pominjete 700k, a ja vidim 485k da je nagrada za prvo mesto?
Au i ona se dere :) ali i s njom nije tesko doci do 1. mesta samo moras lepo da je podesis i najvise vremena se dobije na zadnjoj krivini pred cilj jer nju mozes da prodjes sa malo popustanja gasa bez kocenja samim tim ne gubis brzinu dok AI tu obavezno malo prokliza i onda zakoci. (Ovde mozda @cartridge moze da ti pomogne on obozava da vozi tu MazGu :) )


Do ova dva vozila (MazGa 787 & Mercedes CLK-LM) koja pominjem dolazis tako sto sacekas da se pojave u Legendary shopu, nisu non stop dostupna . Moja preporuka Mechka detune i lagano moze uz 1 dolevanje goriva i sa Hard gumama , power na 3-4 da se pobedi da sve prestignes za ceo krug.


Da nagrada za prvo mesto je 485k ali ako uradis clean race dobijes +50% bonus , e sad ta trka ima bug ako prestignes zadnjeg za ceo krug onda ces uvek dobiti clean race bonus, a to je lako jer zanji uvek ide jako sporo kao da mu je pokvaren auto.
 
Pozz svima, nedavno dodjoh u posed gt7ce, polozio sve kategorije i kad ocu neku voznju, trazi mi da kola stelujem ko da sam oficijelni automehanicar,da li mi bes nedozvoljava da realno sagledam stvari ili je igra teska za namestiti za lika koji bi da vozi samo bukv :)
 
Pozz svima, nedavno dodjoh u posed gt7ce, polozio sve kategorije i kad ocu neku voznju, trazi mi da kola stelujem ko da sam oficijelni automehanicar,da li mi bes nedozvoljava da realno sagledam stvari ili je igra teska za namestiti za lika koji bi da vozi samo bukv :)
Koliko znam nije potrebno da stelujes kola uopste, bitno je samo da se pridrzavas pravila za trke, tako da ako neki auto ih ne ispunjava to mozes da uradis stelovanjem ili uzimanjem drugog auta koji je po tim pravilima i ne zahteva stelovanje. Najcesce je problem u gumama, i eventualno u PP poenima koje mozes da smanjis uzimanjem custom kompijutera , balasta i power restriktora pa da smanjis s njima PP da bude u okviru trazenog. Moj klinac sam vozi bez ikakvih podesavanja vodeci se time da uzima auto ili gume za auto koji ispunjava norme.

Npr imas trke koje su za FF auto tu ne mozes da udjes s autom koji je FR. Imas trke koje zahtevaju CS gume a auto koji ti imas ima RM ili auto ima 850PP a trka je za do max 800PP,...
 
Da li je neko uspeo da predje driftove one dve misije sa papricicama i osvoji zlato? Samo to mi fali da mi ceo mission deo igre bude zlatan :(
Da odgovorim samom sebi, pade i ova zlatna medalja uz dosta truda tako da je sad sve zlatno 🥇 , ono sto je bzvz kod achivmenta za GT7 je sto se Platinasti trofej dobija iako se ne predje cela igra, po meni taj trofej bi trebao da se dobije kad se odrade sve misije, skole i trke sa zlatom.
 
Koja su 3 najteža trofeja po tebi?
Uf sad kas se vratim unazad i malo razmislim obzirom na vreme provedeno da bi osvojio trofej kao i ulozene pare u pokusavajuci da ga osvojim sa razlicitim automobilima setapima,... top 3 bi mi bila:
  • Tokyo Express sa Subaru Imprezzom circuit experience, gradska staza ne smes nista da zakacis a moras da letis i budes nenormalno precizan da bi prosao stazu u vremenu ispod onoga sto je potrebno za Gold medalju
  • Human Comedy Mission Deep Forest trka, probao sam sve i svasta sto je kao po PP sistemu i na kraju sam citovao gledajuci sta drugi preporucuju na forumima obzirom da sam probao sa tonom autombila, na kraju je ispalo da za ovu trku je najbolje uzeti staru Honda formulu 🤷‍♂️
  • Gone With the Wind drift misija sa Vajperom, ovo mi je bilo nemoguce uraditi i volanom a i sa dualsensom ziroskopski kako ja vozim kad ne koristim volan, na kraju sam i za ovo konsultovao internet i ispalo je da je najlakse odraditi sve suprotno od onog sto je logicno :D kontroler prebaciti na analog za skretanje, ukljuciti ASM , ABS, smanjiti senzitivitet kontrola,.... i uz malo truda i uvezbavanja da vozim s analogom sinoc kasno sam napokon i tu uspeo da uzmem zlato.

Da napomenem bilo je tu i drugih medalja koje su bile uzasno teske da se ozlate ali ovo su mi top 3 ovako sad kad se vratim unazad. Da napomenem da sam vrlo malo igrao volanom jer sam ga skoro kupio, a i od tad nisam puno vozio zbog razloga koje sam naveo u par postova iznad.

Sto se tice trofeja koje mozes da osvojis za igricu van same igrice, svi su dosli vremenom bez problema.

Mogu samo reci da je dual-sense extra dzojstik i pored svih mana, jer mi je opcija ziroskopskog skretanja, uz adaptible triggers koja ti omogucava da precizno dajes gas i kocis bas pomogla da igram kao sa volanom (naravno morala je da se nauci misicna memorija prstica :) ). Uz ovo koristio sam samo manuelni menjac osim za Viper Drift Mission trku, dosta vremena se gubi sa automatskim menjacem.
 
Koliko znam nije potrebno da stelujes kola uopste, bitno je samo da se pridrzavas pravila za trke, tako da ako neki auto ih ne ispunjava to mozes da uradis stelovanjem ili uzimanjem drugog auta koji je po tim pravilima i ne zahteva stelovanje. Najcesce je problem u gumama, i eventualno u PP poenima koje mozes da smanjis uzimanjem custom kompijutera , balasta i power restriktora pa da smanjis s njima PP da bude u okviru trazenog. Moj klinac sam vozi bez ikakvih podesavanja vodeci se time da uzima auto ili gume za auto koji ispunjava norme.

Npr imas trke koje su za FF auto tu ne mozes da udjes s autom koji je FR. Imas trke koje zahtevaju CS gume a auto koji ti imas ima RM ili auto ima 850PP a trka je za do max 800PP,...
Hvala Ti za odgovor, dacu igri sansu
 
Hvala Ti za odgovor, dacu igri sansu
Igra je super jos ako imas volan i VR i uradis malo podesavanja bukvalno moze da se povuce paralela kao kad odes sa svojim kolima na Navak.
A opet je i ok kao igra za pokreni odigraj na brzinu.
Ne znam sta ti tacno ne odgovara vidi da nisi podesio igru na Hard tezinu, ukljuci asistencije dok ne udjes u stos. Igra ima prilicno logican sled gde ti daje kao nagradu auto za sledece trke ili ces imati para da ih kupis. E sad u odnosu na pre igra je dosta grinderska ako hoces sve da predjes tako da zna da dosadi na duze staze. Pa napravis pauzu pa pikas opet 🤣
Ja sam zbog duge pauze sa igranjem na konzolama krenuo sa Normal tezinom pa presao na Hard kad sam usao u stos s kontrolerom , mada ima neki bug na nekim trkama da je AI mnogo brzi na normal nego na hard a vidim i drugi su to primetili po netu.
 
Au i ona se dere :) ali i s njom nije tesko doci do 1. mesta samo moras lepo da je podesis i najvise vremena se dobije na zadnjoj krivini pred cilj jer nju mozes da prodjes sa malo popustanja gasa bez kocenja samim tim ne gubis brzinu dok AI tu obavezno malo prokliza i onda zakoci. (Ovde mozda @cartridge moze da ti pomogne on obozava da vozi tu MazGu :) )


Do ova dva vozila (MazGa 787 & Mercedes CLK-LM) koja pominjem dolazis tako sto sacekas da se pojave u Legendary shopu, nisu non stop dostupna . Moja preporuka Mechka detune i lagano moze uz 1 dolevanje goriva i sa Hard gumama , power na 3-4 da se pobedi da sve prestignes za ceo krug.


Da nagrada za prvo mesto je 485k ali ako uradis clean race dobijes +50% bonus , e sad ta trka ima bug ako prestignes zadnjeg za ceo krug onda ces uvek dobiti clean race bonus, a to je lako jer zanji uvek ide jako sporo kao da mu je pokvaren auto.
Relativno sam skoro počeo da igram pa nisam imao puno automobila, od dostojnih za ovu klasu trke jedino Mazdu VISION koja kao što rekoh jeste odlična po pitanju upravljivosti ali joj fali max speed ili HP nisam siguran, možda bi mogla da se dotera nekim modifikacijama ali ne razumem se, a i videh da nema puno opcija sa Upgrade pa nisam čačkao. Hteo sam CLK-LM ali se nije pojavljivao u Legend Cars, svakako ga čekam pa ću probati. Prvi auto sa kojim sam relativno lagano uzeo prvo mesto, a koji je u Brand Central je Mercedes-AMG GT3 '20. E sad, skoro uzeh Suzuki Escudo (aka Gran Turismo 2 'Cheat Car' :), ko je igrao zna) i mogu da kažem da je i ovde prava zver, stim što je sada malo nestabilniji ali nakon nekoliko krugova vožnje se lako ukapira kako ga upravljati i sada mi je ova trka smešna kada se sa njim uđe.
 
Escudu mozes da smanjis snagu ( povecaj Power sa 1 na tipa 3-4-5) i podigni TCS (2-3-4) iz MFD menija dok ne nadjes balans. On je bas divlji kao u GT2 ali moras da vodis racuna i o gorivu i gumama (ovde pomaze smanjivanje snage preko MFD menija).

Sto se tice Mechke da nju moras da cekas skoro je bila na prodaji tako da ne znam kad ce opet biti u rotaciji.
 
Sinoc u pola noci resio da probam Le mans 30 mins, nisam ranije vozio trke tog tipa, vremenske i gde pravila vaze, znam da ima i od 60 minuta, Spa recimo ako se ne varam.
Probacu i nju uskoro, cisto radi fore, mada me zadnja krivina na toj stazi prilicno nervira.
Nije losa trka, definitivno odlicna za ubiranje para, bila bi mnogo bolja igra da u ovakim tipovima trka ima kontakt sa pit boksom i da se cuju instrukcije tipa "yellow flag don't overtake" i "pit this lap" i sl.
Dobro sam krenuo ali onda krenula kisa lol i krenuo karambol, iskreno hteo sam da odustanem ali rekoh ajde da stignem do boxa i stavim intermediate gume, da znam za sledeci put uzeti te ili wet gume, takodje gorivo da vidim koliko mi treba okvirno, opteretilo me to sa gorivom u nekoliko navrata, menjao sam cesto fuel map a na volanu mi setovano na L1 i L2 to a nije bas srecno resenje jer nije lako naci te dugmice, obicno sam stiskao pogresne, to cu morati da izmenim.
Iznenadio sam se finalnim mestom, neocekivano nakon onog haosa.

 
Sinoc u pola noci resio da probam Le mans 30 mins, nisam ranije vozio trke tog tipa, vremenske i gde pravila vaze, znam da ima i od 60 minuta, Spa recimo ako se ne varam.
Probacu i nju uskoro, cisto radi fore, mada me zadnja krivina na toj stazi prilicno nervira.
Nije losa trka, definitivno odlicna za ubiranje para, bila bi mnogo bolja igra da u ovakim tipovima trka ima kontakt sa pit boksom i da se cuju instrukcije tipa "yellow flag don't overtake" i "pit this lap" i sl.
Dobro sam krenuo ali onda krenula kisa lol i krenuo karambol, iskreno hteo sam da odustanem ali rekoh ajde da stignem do boxa i stavim intermediate gume, da znam za sledeci put uzeti te ili wet gume, takodje gorivo da vidim koliko mi treba okvirno, opteretilo me to sa gorivom u nekoliko navrata, menjao sam cesto fuel map a na volanu mi setovano na L1 i L2 to a nije bas srecno resenje jer nije lako naci te dugmice, obicno sam stiskao pogresne, to cu morati da izmenim.
Iznenadio sam se finalnim mestom, neocekivano nakon onog haosa.


Dobra je lemans ali ti ne donosi isto kesa u oko sat vremena kao Sardegna, druga stvar zasto je izbegavam ja licno je to nepredvidivo vreme. Ako ti se desi da roka kisa sve u 16 ne pomazu veruj mi ni full racing wet gume tako da moras dosta da usporis, naravno uspori i AI.

UPDATE: Odgledah sad malo ovaj tvoj snimak, par stvari, postavljanje za zaobilazenje ti nije lose treba da budes malo agresivniji, ali previse se trudis da pratis zonu kocenja i trkacku liniju sto te usporava. Zona kocenja prerano pocinje, uvek mozes kasnije da kocis, moj savet ti je da je iskljucis i da se vodis markerima po stazi (veruj mi ovde ti je ogroman gubitak vremena po krugu). Sto se tice "trkacke linije:" ona nije najbolja, tako da i pracenjem nje gubis jos dodatno vreme. Previse pustas gas u krivinama koje mozes da prodjes pun gas. Sve su ti to gubici vremena i to dobri kad ih sve saberes. Ima tu jos par stvari ali da ne davim :)

Sto se tice kontakta sa pitom i ostalog, za zutu zastavu i plavu imas, za box zvucno ali ti izajde na sred ekrana kad ti ostane goriva za oko 1 krug kad dodjes na otprilike krivnu ili dve od ulaska u box. Slazem se da su sve to mogli bolje da rese, zato sam i spomeno da su mogli da vide neke stare igre kao Sports Car GT koji je imao sve to kao u pravim trkama jos 90ih, ali pretpostavljam da bi to mnoge smaralo. Ali opet kazu da su The real driving simulator......Ono sto mene vise nervira je sto nemam mogucnost da odaberem da se kvalifikujem a ne da krecem s zadnjeg mesta, sto nemam mogucnost da odaberem kolicinu goriva na startu trke. Tako da je dosta manjkavo sto se toga tice nova Forza Motorsport sve to ima kao sto su imale i igrice iz 90ih :) . AKo vec moram da pravim taktiku za trku mozda ja hocu da krenem s malo goriva i soft gumama napravim dobru razliku pa predjem na druge gume i pun rezervoar goriva do kraja ili sta god. Do sad nisam u 500+ sati ni jednom video da mi popravljaju kola u boxu cak i kad udjem s nekim delom auta da treperi crveno jer je ostecen.

KAd smo vec kod ostecenja i toga, napokon posle hiljade kilometara predjenih s CLK-LM istovremeno mi je uz ulje (koje redovno menjam na regularnoj bazi) izaslo da mi je problem motor i cvrstina sasije, tako da sam morao i to da sredim prvi put od kad igram GT7. Vracanje cvrstine sasiji ok 30k ali generalna motora 100k :S

Ne znam koji volan imas, meni je to prilicno lepo uradjeno na G923. MFD se kontrolise tockicem i lako je sve dostupno,
 
Poslednja izmena:
G923 isto ali nije mi radio tockic za to iz nekog razloga, pa sam promenio na L1 i L2, L2 i nadjem (ne vidi se volan sa headsetom kao sto znas) ali L1 mi je problem, problem je i L2, stavio sam danas umesto menjaca iza volana oni L1 i L2 veliki metalni tasteri, super je tako, ionako ne koristim manuelni menjac.

Da, kisa je problem ali zavisi koji ce intezitet biti, igrao sam danas i lagano uzeo prvo mesto, padala je kisa ali nije rokala i dugo padala, poneki kratak pljusak, nisam ni menjao gume bio.
Dobio 823k, sa clean race, ne znam da li je bio zaista clean race (imao sam neka dva kontakta blaga) ili sam nekoga za lap prestigao, taj bug koji si pominjao ranije.
Sardegnu nisam vozio, probacu je svakako, ne igra mi se nista drugo trenutno tako da mi je GT7 sada odlican, malo cu i online da probam, to mi je isto ostalo da pregledam.

Da, fale i meni kvalifikacije, nemam toliko sati kao ti pa se nisam zezao sa ostecenjima i podizanjem nivoa tezine na hard, ima vremena za to :)
 
Meni je Le Mans zanimljiv baš zbog kiše, ostale trke u polu snu dobijem, AI je baš očaj.
 
Meni je Le Mans zanimljiv baš zbog kiše, ostale trke u polu snu dobijem, AI je baš očaj.
Kad grindam kes bitno mi je da to bude sto lakse posto mi je ostalo da izgrindam kes za kola iz legends stora koja su 10+ milki. Dosta mi je sto mi celo vreme prolaze deca ispred ekrana kad igram. Volim Le Mans stazu mnogo vise od Sardegne ali mi je ona bolja za brzo i lako grindanje kesa.
Sto se tice AIa da slazem se ocaj je , na normal zna da bude brzi nego na hard zavisi od misije/ trke , s druge strane znaju iz cista mira da te izguraju sa staze, ponasaju se kao da ne postojis na stazi kad ih prestizes, plave zastavice retko kad postuju.....

@sammy i da hoces ne mozes da se igras s ostecenjima, njih imas na nekim trkama na nekima ne, sama se popravljaju u toku voznje sto je apsolutna glupost....
 
@sammy i da hoces ne mozes da se igras s ostecenjima, njih imas na nekim trkama na nekima ne, sama se popravljaju u toku voznje sto je apsolutna glupost....
Koja glupost :sick:

Igra je kvalitetna i dobra voznja nema sta, ali mogli su bez problema da je naprave daleko boljom.

Inace meni je isto Le Mans omiljena staza, barem je kisa nepredvidiva i random, pa je donekle zanimljivije tj. moglo je da bude i gore.
 
Udjoh sad i ja posle duze vremena na LeMans za jedan dnevni grind umesto na Sardegnu. UF pobeda sa Mazdom 3 Gr.4 nabudzena na 699.97PP sa nekih 20+s prednosti. Uf ono kida gume u 2 kruga cak i na power na 6 :D na pola treceg kruga ostadoh bez guma, jedva dodjoh do boxa taman pocela najajca moguca kisa stavio kisne gume, isklizao na kocenju posle pravca dobio 2,5s kazne, stade naprasno kisa usao stavio medium gume padoh u 2 kruga do kraja na 2. mesto sa 15s zaostatka. Jurnjava za prvim dokacih malo vlazno dobih 0.5s kazne, taman ga stigoh na kraju pretposlednjeg kruga ode covek u box. Malo neizvesna pobeda jer sam bas novu Mazdu 3 hteo da probam :D Polged iz kabine je kao da se vozi kamion toliko je nivo pogleda iznad vecine protivnickih automobila sto je malo cudno.
Sve u svemu duzina trke 33+min za 820k sto znaci trebalo bi mi min 66min za 2 trke da bih dobio 1,64mil. S druge strane Sardegnu prodjem za oko 24min nek bude 25 sa ulaskom opet u drugu trku za 50min 1,45milki sa 15min manje voznje. Def po meni i dalje je kalkulacija da je Sardegnja bolja za brzi grind kesa, laksa je jer ako zasmeta neko ko (dvoje male dece) prolazi pred TVom u nezgodnom trenu vise prasta nego LeMans.
 
699.97 :ROFLMAO:(y)

Nisam jos stigao da probam Sardegnu ali verujem da je tako kao sto kazes, za grind kesha.

Probao sam sinoc online zato malo, dve daily race trke, zanimljivo, teze nego sa AI lol, mada nove staze nepoznate, kola takodje, auto koji sam morao da uzmem za prvu trku ima volan sa desne strane, retrovizor levo ... :LOL:
Druga trka bolja od prve, brza, iznenadilo me da su uvek pune trke tj. da ima ljudi i to na svakih 10 minuta na koliko idu trke cini mi se.
Tu vec ima kvalifikacija @Rizmal :)

Nisam se nesto proslavio, prva trka cetvrto mesto, druga 12-to, ali kazem, nove staze, nova kola, na brzaka sam cisto usao da vidim koji je fazon a i pazio sam prilicno da ne udarim slucajno druge itd.
Ali ok je, odigracu danas malo kasnije opet.
 
Stvarno čudno da u igri koja se prodaje u milionima primeraka uvek ima igrača online😃 Šalu na stranu. Ja više volim online lepši je osećaj kada pobediš pravog protivnika. Nažalost pare koje se dobijaju za online trke su mizerne. Probao sam da farmujem ove dve staze što pominjete ali ne ide dosadno jako. Barem da postoji neka tabela pa de se uporediš vremena, barem sa prijateljima bilo bar malo zanimljivije
 
Ja sam pikao online ali odustao zbog sistema koji su napravili sa ghost automobilima koji se odjednom pretvore u normalne pa ispade da ga kao ja udarim pa popijem kaznu. Ne znam dal su to sada sredili. ALi da slazem se da je uvek bolje da se pobedi pravi protivnik. Sto se tice farmanja da uzasno je dosadno, ja sam zato kad sam presao sve sto je moglo da se prodje i izbegavajuci online trke zbog pomenutih problema koji su bili iako sam bio dobar retko kad ispod top10 i uglavnom top 5 presao na farmanje kesa trku dve sardinija dnevno i polako skupljanje automobila. U pocetku sam bio veoma entuzijastican , pa je to opalo pa sam pravio pauzu pa postavio sebi da prejdem sve sa zlatom i sad vise osim skupljanja automobila nemam vise sta. Online s gomilom ramera i losim sistemom penalizacije koji je bio mi uopste nije privlacan. GT Legends sam obozavao da igram online zato jer su to igrali stariji zreliji ljudi koji su vodili racuna tokom trke , a i sistem je bio mnogo bolji iako je ta igrica stara ihi. Kod GT7 jednostavno nesto tu ne funkcionise.
Sto se tice tabele ona postoji mozes da je vidis na skrinu za start trke da uporedis vremena sebe i svojoh prijatelja.

@sammy sto se rice automobila mozes da vidis za svaku online trku s kojim autom su postavljena najbolja vremena pa da uzmes taj auto pa da umas neku prednost u odnosu na nesto sto bi uzeo tek tako
 
Poslednja izmena:
Nije los online, mada i mene zbunjuje taj ghost momenat, nekad su ghost nekad nisu, wtf lol
Sad sam odigrao jednu, ista je kao i juce jer je isti dan i dalje, daily race A, green valley, retardirana staza, jos bolesniji auto, imao pol poziciju ali jebg , zavrsio ipak na podijumu, moj prvi podijum online.
Nekih 5 trka sam odvozao do sada, nisam primetio ramere, ok su za sada, mozda jer su svi starteri kao i ja, mada sta znam, snimio sam tu zadnju, mozda posaljem kasnije.
Za sad mi je zanimljivo tako da cu to da vozim malo, trofeje ne jurim, tako da mi klasik gt7 nije nesto trenutno, ne znam sta da vozim vise.

Pre online trke odvozao i Sardegnu, dosadna trka prilicno, Le Mans za klasu bolji u tom pogledu, ako inista drugo no zbog kise, zavrsio 4-ti , isao na dva pit stopa, verovatno je fora da se ide na 3, ne verovatno nego sigurno, ah da... mozda mi auto nije dovoljno dobar pa je i moguce sa 2 pita, limit je 800pp a vozio sam sa Nisanom koji je na nekih 730pp, moguce da je i to, ali svejedno ... nije mi uzbudljivo da vozim tu stazu a pare mi ne trebaju, za sada.
Imao sam clean race i ovde, ali kao 4. dobio na kraju nekih 230k, mislim da je meni barem, bolja varijanta za cash Le Mans, pogotovo ako stvarno ima taj bug za clean race, 820k za pola sata, pa gde ces bolje od toga :LOL:
Mada kapiram da ima bolje a i razloge za taj grind.

@Rizmal , znam da moze ali ovde u ovoj konkretnoj trci svi moraju isti auto, lakse mi da ga rentiram.
 
Aha ok, nisam ulazio u to do juce, pa dobro, jos bolje, ima logike.
 
Nije los online, mada i mene zbunjuje taj ghost momenat, nekad su ghost nekad nisu, wtf lol
Sad sam odigrao jednu, ista je kao i juce jer je isti dan i dalje, daily race A, green valley, retardirana staza, jos bolesniji auto, imao pol poziciju ali jebg , zavrsio ipak na podijumu, moj prvi podijum online.
Nekih 5 trka sam odvozao do sada, nisam primetio ramere, ok su za sada, mozda jer su svi starteri kao i ja, mada sta znam, snimio sam tu zadnju, mozda posaljem kasnije.
Za sad mi je zanimljivo tako da cu to da vozim malo, trofeje ne jurim, tako da mi klasik gt7 nije nesto trenutno, ne znam sta da vozim vise.

Pre online trke odvozao i Sardegnu, dosadna trka prilicno, Le Mans za klasu bolji u tom pogledu, ako inista drugo no zbog kise, zavrsio 4-ti , isao na dva pit stopa, verovatno je fora da se ide na 3, ne verovatno nego sigurno, ah da... mozda mi auto nije dovoljno dobar pa je i moguce sa 2 pita, limit je 800pp a vozio sam sa Nisanom koji je na nekih 730pp, moguce da je i to, ali svejedno ... nije mi uzbudljivo da vozim tu stazu a pare mi ne trebaju, za sada.
Imao sam clean race i ovde, ali kao 4. dobio na kraju nekih 230k, mislim da je meni barem, bolja varijanta za cash Le Mans, pogotovo ako stvarno ima taj bug za clean race, 820k za pola sata, pa gde ces bolje od toga :LOL:
Mada kapiram da ima bolje a i razloge za taj grind.

@Rizmal , znam da moze ali ovde u ovoj konkretnoj trci svi moraju isti auto, lakse mi da ga rentiram.
Sad sam i ja usao jednu , cini se da su ga popravili ali i dalje nije sve sredjeno.
Sardegna je dosadna da ali je dobra za grind. Sto se tice pitstopa ne znam kog Nisana si vozio pretpostavljam GTR35 koji si koristio, treba da ides na max 2 zaustavljanja i moras da ga dignes sto vise tj blize 800pp.
Sto se tice onlinea da i ja sam nekad sve rentirao sad gledam da uzimam iz garaze jer su mi automobili malo podeseni imaju dodatke pa to na nekim trkama zna da da malu prednost u odnosu na pick and play iz renta.
 
Sad sam i ja usao jednu , cini se da su ga popravili ali i dalje nije sve sredjeno.
Sardegna je dosadna da ali je dobra za grind. Sto se tice pitstopa ne znam kog Nisana si vozio pretpostavljam GTR35 koji si koristio, treba da ides na max 2 zaustavljanja i moras da ga dignes sto vise tj blize 800pp.
Sto se tice onlinea da i ja sam nekad sve rentirao sad gledam da uzimam iz garaze jer su mi automobili malo podeseni imaju dodatke pa to na nekim trkama zna da da malu prednost u odnosu na pick and play iz renta.
Ne znam kako je bilo ranije ali ovo sada je ok, cak i na low rank nivoima na kom sam i ja, mislim pretpostavljam da je na visim nivoima bolje tj. da nema ramera i sl.
GT-R Nisan Nismo GT3 '18, isti onaj koji sam vozio na Le Mans, imam jos Citroena nekog kojhi je na nekih 760pp ako se ne varam, nesto je jaci od Nisana ali mi je Nisan bolji za voznju.
Znaci ipak je 2 zaustavljanja fora, probacu jednom sa brzim vozilom, videcu sta ima da se kupi.

Online je dobar jer je nepredvidiv, sto i trka ispod pokazuje, protivnici grese isto kao i ti, dok se AI retko to desava, ako ikada, znaci recimo da udari u zid, izleti sa staze itd.
Naravno, mogu i real protivnici da voze savrseno, verujem da vozim dve vezane trke ili sledecu vec da probam, da bih bio prvi.
Ovde sam imao pol poziciju, krenuo dobro ali prave se greske i to bi bilo to, prave i ostali i zato je i dobro kao sto rekoh, sad kad sam pregledao snimak vidim da sam imao i fastest lap, dobra je fora uglavnom.
Mikrofon na PSVR2 je mnogo osetljiv, disem kao Dart vejder hahah
Staza mozda izgleda lagano kad se gleda ali je naporna za voznju.

 
Ne znam kako je bilo ranije ali ovo sada je ok, cak i na low rank nivoima na kom sam i ja, mislim pretpostavljam da je na visim nivoima bolje tj. da nema ramera i sl.
GT-R Nisan Nismo GT3 '18, isti onaj koji sam vozio na Le Mans, imam jos Citroena nekog kojhi je na nekih 760pp ako se ne varam, nesto je jaci od Nisana ali mi je Nisan bolji za voznju.
Znaci ipak je 2 zaustavljanja fora, probacu jednom sa brzim vozilom, videcu sta ima da se kupi.

Online je dobar jer je nepredvidiv, sto i trka ispod pokazuje, protivnici grese isto kao i ti, dok se AI retko to desava, ako ikada, znaci recimo da udari u zid, izleti sa staze itd.
Naravno, mogu i real protivnici da voze savrseno, verujem da vozim dve vezane trke ili sledecu vec da probam, da bih bio prvi.
Ovde sam imao pol poziciju, krenuo dobro ali prave se greske i to bi bilo to, prave i ostali i zato je i dobro kao sto rekoh, sad kad sam pregledao snimak vidim da sam imao i fastest lap, dobra je fora uglavnom.
Mikrofon na PSVR2 je mnogo osetljiv, disem kao Dart vejder hahah
Staza mozda izgleda lagano kad se gleda ali je naporna za voznju.


Au al nervira ovo drndanje G923 kad se skrece udesno, to i moj radi :mad:
Sto se tice ramera , uglvanom su Brazilci bar je tako bilo, ostale zastave (posto se mi vodimo kao US ili UK pa ne mogu da kazem nacije) su ok.
Da ova trka je dosta tehnicka, moras da pamtis stazu a i Honda prednja vuce voli da bezi preko nosa u ovim tehnickim krivinama sto se trebi desilo.

Da li van se desava da nece posle kvalifikacija da udje na star trke? Meni u 50/50 zabode na slici staze pokazuje loading animaciju ali nikako da predje na zastavu i startni grid
 
Poslednja izmena:
Da, to je problem, sto ne znas ko je zapravo iza US zastave.

Desilo mi se sinoc to, zavrsio kvalifikacije, bio 4., u warm up nisam ulazio i cekao da krene trka, vrteo onaj loading logo neko vreme, iskreno nisam ni znao kako da izadjem iz toga, nakon minut-dva je krenula trka ali samo sa nas dvojicom, gde sam ja imao pol poziciju, ovaj drugi je iz Meksika bio, pobedio na kraju i sad mi je ranking DA, verovatno je to pomoglo :),ranking sam imao EB pre toga.

Jednom mi se desilo samo, verovatno imaju neki problem sa serverima, nisam probao btw jos daily race C, mislim da ta ide na svaki sat, pa cu gledati da tempiram tu trku na nekih 10-15 minuta pred start.

Da, cuje se volan kad je neka teska krivina i sl. :)
 
Da, to je problem, sto ne znas ko je zapravo iza US zastave.

Desilo mi se sinoc to, zavrsio kvalifikacije, bio 4., u warm up nisam ulazio i cekao da krene trka, vrteo onaj loading logo neko vreme, iskreno nisam ni znao kako da izadjem iz toga, nakon minut-dva je krenula trka ali samo sa nas dvojicom, gde sam ja imao pol poziciju, ovaj drugi je iz Meksika bio, pobedio na kraju i sad mi je ranking DA, verovatno je to pomoglo :),ranking sam imao EB pre toga.

Jednom mi se desilo samo, verovatno imaju neki problem sa serverima, nisam probao btw jos daily race C, mislim da ta ide na svaki sat, pa cu gledati da tempiram tu trku na nekih 10-15 minuta pred start.

Da, cuje se volan kad je neka teska krivina i sl. :)
Znaci nisam jedini :D samo sto i ja odustanem posle minut ne cekam dovoljno dugo def da se opasulji. Te probleme sa serverima ranije nisu imali, pitam se do cega li je sad dal je povecan broj igraca (sumnjam) ili je tehnicke prirode.

Sto se tice volana, moj drnda samo na desno (po snimku rekao bih i tvoj) svaki put kad proklizaju tockovi. Zanimljivo je da se to ne desava kad se proklizava na levo. Gledao sam kao imaju neki modovi ali nista ne smanjuje to upotpunosti uspesno. Ja sam smanjio FF prema nekim preporukama i sad je skoro neprimetno ali onda nije potpun ugodjaj. Meni nije problem sto on drnda jer nosim sluske ali kad izvadim volan i hocu da igram posebno predvece ili nocu tad deca spavaju i to zna da ih budi.
 
Nazad
Vrh Dno