I ja sad igram MGS HD izdanje, presao sam 2 i 3 i krenuo Peace Walkera, koji je odlican i dosta je dobar primer kako kojima productions zna da se prilagodi tehnologiji, cela struktura peace walkera je radjena tako da se moze igrati u kratkim vremenskim periodima sto je po meni cela poenta tih handheld igara. Verujem da je ta sposobnost prilagodjavanja i menjanja jedan od razloga zasto su te neke fransize tipa mgs, mario i zelda jos uvek popularne.
Sto se tice mgs4 po meni je to bio odlican kraj za serijal iako igra sama po sebi nije bila ni pribilizno jednaka velikanaima iz serijala upravo zbog nacina na koji je pravljena a to je da obuhvati sve prethodne igre do sada pa je bila razbacana svuda po svetu. Bila je vise scenska igra, imao si gomilu razlicitih odlicno uradjenih scenarija koji su spojeni kako bi priveli pricu kraju. Kao sto bojan rece mgs3 otkida 4orku ali su ti prethodni delovi svi furali neki svoj fazon, nisi bili toliko sputavani proslim delovima. Ali opet 4orka daje toliku slobodu igracu sto malo danas igara radi, npr samo ono podrucje hde prvi put sretnete mk.2 (ako se tako zove onaj mali robot) daje toliko mogucnosti za prelazenje da je neverovatno.
p.s. Ko nije igrao 4orku slusajuci podcastove od one trojice sto su radili na igri, preoprucujem da odigra jos 1 slusajuci njih, mogu se skinuti u igri i slusati na ipodu. Likovi odajuu dosta tajni i skrivenih stvari koje sam ja npr bio promasio a ispricaju dosta zanimljivosti oko pravljena 4orke, npr. koliko su se trudili da urade autentican zvuk trotoara koji se cuje u pragu a koji su oni hteli da prenesu u trecem poglavlju.
p.p.s. ovo moram dodati boss borbe u mgs3 su ono mind blowing koliko su dobro uradjene a sama boss je jedan od najboljih likova u gameingu