Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Tako je, videću da direktno odem do njih pa ću javiti ako bude neka promena.
 
Tehnomanija, jako loše iskustvo sa onlajn kupovinom. Čekam na klima uređaj već dve nedelje, iako svuda piše da je isporuka "u roku od 3 do 5 radnih dana". Zvao sam Tehnomaniju telefonom za sve ovo vreme barem deset puta. Niko ništa ne zna, "proverićemo", "proslediću vaš upit", "javićemo vam se" - ali nikada se ne jave, nego moram narednog dana ponovo da ih zovem. I dalje nisam dobio uređaj, samo me zavlače od dana do dana, "biće u toku sutrašnjeg dana". Kada sam pitao kome mogu da uložim žalbu, i da li Tehnomanija obezbeđuje neku kompenzaciju s obzirom da su prekršili ugovor, rekli su da nemam kome da se žalim, i da nema nikakve kompenzacije. Bukvalno mogu da se ponašaju kako hoće, a vi ne možete ništa. Tehnomanija je najgore iskustvo sa onlajn kupovinom u mom životu.
Da si pročitao ovu temu bar ovlaš, video bi da se kod tih hohštsplera ne kupuje ništa. Bukvalno, ništa!
Ovako ćeš verovatno proći golgotu sa neizvesnim ishodom.
Želim ti naravno da uspeš da isteraš stvar do kraja.
 
Nažalost veliki broj ljudi tek otvori nalog ovde kad tehnomanija počne da zavrće, kad je već kasno.
 
A u cemu je toliki problem za trgovca da prihvati reklamaciju? Pa nisu oni valjda u minusu ako se prozivod pokvari i mora da se zameni.
 
Problem je, što ne možeš uredjaj koji ne radi da prodas, jer servis je odbio reklamaciju. Onda bi prodavac morao da plaća popravku ili novi uredjaj koji mu se vodi na stanju. Odnosno zaposleni u toj poslovnoj jedinici bi imali manjak.

Nekad menadžeri preko veza sa servisom izdejstvuju. Radio taj posao znam kako ide. Nikad, ali nikad nisam zamenio uredjaj iako sam mogao ljudima koji dodju u bace ti na sto i kažu hoću pare nazad ja znam zakon. Pogotovo kad nisu u pravu.

Servis ima poslednju reč, ja ne mogu sa pokvarenim uredjajem ništa. Servis odradi dijagnostiku i odbije reklamaciju.

Ono što ima problem sa servisima je npr kad uredjaj ne radi, oni ga tajno poprave i kaže ispravan je uredjaj.

Čak sam jednoj devojčici poterao u promobiju da zamene displej odnosno uzme nov telefon iako joj je ispala kutija na moje oči i crkao displej gde se vodilo to pri prodaji uredjaja da je uredjaj nesaobrazan. Meni bilo žao, jer joj je majka uzela na rate A52.
 
Ono što ima problem sa servisima je npr kad uredjaj ne radi, oni ga tajno poprave i kaže ispravan je uredjaj.
I ko meni garantuje da ovo ne radi uvoznik u talu sa servisom?
Odnosno, koju ja garanciju kao kupac imam da će servis poštovati proceduru?
Da ne bude zabune, ovo su retorička pitanja…odgovor je NIKO i NEMAM!
 
Tehnomanija, jako loše iskustvo sa onlajn kupovinom. Čekam na klima uređaj već dve nedelje, iako svuda piše da je isporuka "u roku od 3 do 5 radnih dana". Zvao sam Tehnomaniju telefonom za sve ovo vreme barem deset puta. Niko ništa ne zna, "proverićemo", "proslediću vaš upit", "javićemo vam se" - ali nikada se ne jave, nego moram narednog dana ponovo da ih zovem. I dalje nisam dobio uređaj, samo me zavlače od dana do dana, "biće u toku sutrašnjeg dana". Kada sam pitao kome mogu da uložim žalbu, i da li Tehnomanija obezbeđuje neku kompenzaciju s obzirom da su prekršili ugovor, rekli su da nemam kome da se žalim, i da nema nikakve kompenzacije. Bukvalno mogu da se ponašaju kako hoće, a vi ne možete ništa. Tehnomanija je najgore iskustvo sa onlajn kupovinom u mom životu.

Nisu ništa prekršili... Zakonski rok za isporuku robe je 30 dana i to je jedini rok koji je pravno obavezujući za Ugovor na daljinu.

To što pišu po sajtovima isporuka za 3/5/7 dana je totalno nebitno, nema nikakvu obavezujuću snagu.

U tvom slučaju, ako si već revoltiran, najbolja opcija ti je da odustaneš od kupovine ili prosto odbiješ porudžbinu kada dođe, sačekaš povrat novca, što btw u njihovom slučaju po mom iskustvu redovno probije rok, i tražiš na drugom mestu.
 
Svi oni stave u Uslove korišćenja/poslovanja da je to očekivani rok isporuke a ne garantovani rok.

Možda bi trebalo svi da stave fusnotu na taj rok da bi kupce usmerili na tu činjenicu na istoj stranici, mada opet računam da je 90% kupaca koje je obavilo u životu više od 5 online kupovina svesno da rok može biti i duži.
 
I ti da je normalno kada neko napiše da je očekivani rok isporuke 3-5 dana a onda ti isporuče taj proizvod nakon 30 dana? Da stavimo sad po strani komunikaciju sa kupcem u stilu "Pa šta ako je pisalo, sada ćeš čekati dok ti ne isporučimo"....

Note - ne pitam da li je to u skladu sa zakonom već da li je to normalni obrazac poslovanja neke normalne kompanije!?

Btw online sam kupio laptop u B&H u Njujorku u sredu i rečeno mi je da će isporuka u hotel u Montereju, Kalifornija biti u petak oko podne - laptop je isporučen na recepciju u sredu u 12:18h!

Zato pusti me te priče o teškoćama prilikom online kupovine pošto postoji samo normalna online kupovina u svetu i hohštsplerska online kupovina kod nas gde se ne zna jesu li gori (čitaj da li im više puca patka za kupca) prodavci ili kurirske službe.
 

Prilozi

  • Screenshot_20230802_190904_Capture.jpg
    Screenshot_20230802_190904_Capture.jpg
    74.3 KB · Pregleda: 53
Poslednja izmena:
Godinama kupujem online kod nas i sigurno preko 95% kupovina je proteklo bez problema, u ocekivanom roku, saobraznosti, itd. U Americi 3 od 5 kupovina je bilo katastrofa. Ali mi ne pada na pamet da izvlacim zakljucke na osnovu te tri kupovine. Kao sto ne bih ni iz te tvoje jedne.

Ako su negde bitni fusnota i sitna slova, kao i ocekivano vs. garantovano, i slicne 'Terms&Conditions Apply' legal fore, to je Amerika.
 
Nije toliko važno u kojoj državi kupuješ, koliko od toga OD KOGA kupuješ.
Problem je što se naši ljudi zalete za cenu i ništa drugo ne gledaju, a posle je đavo kriv kad nastanu problemi.
Svuda postoje vaćaroši, poenta je da uključiš mozak i razmisliš kod koga ćeš ostaviti pare.

Eto, ja imam oko 2K kupovina preko ebaya do sada (sa ostalih sajtova još oko 1K) i do sada su dvojca pokušala da me zeznu, jedan je iz USA, drugi PRC.

I da dodam apropo današnje kupovine u Atomu. Platio sam karticom na 6 rata i nema jajarskih fora sa dvojnim cenama, ista je platio kešom na ruke, debitnom karticom u celosti ili karticom na 6 rata. E, to je ozbiljna maloprodaja, a ne ovi semenkari koji za svaki način plaćanja imaju posebnu tarifu.
 
Poslednja izmena:
^^
Nije samo jedna, već je svaka kupovina, a bilo ih je više nego dovoljno, prošla tako. Ali nebitno i to, koliko vas kupuje na osnovu garantovanog roka isporuke a ne očekivanog? Da li misliš da oni ne znaju da neće moći da ispoštuju to očekivano verne i da će debelo da ga premaše? I zašto oni pišu očekivano vreme isporuke 3 do 5 dana umesto očekivano vreme isporuke dve nedelje pa ako bude dan-dva pre ili kasnije to je već OK.

Ovo su hipotetička pitanja jer odgovore na njih svi vrlo dobro znamo, naročito kada su u pitanju ovako vazda korektne radnje poput Tehnomanije.
 
I da dodam apropo današnje kupovine u Atomu. Platio sam karticom na 6 rata i nema jajarskih fora sa dvojnim cenama, ista je platio kešom na ruke, debitnom karticom u celosti ili karticom na 6 rata. E, to je ozbiljna maloprodaja, a ne ovi semenkari koji za svaki način plaćanja imaju posebnu tarifu.
Ja bih ti dao na 12 rata :p
I ko meni garantuje da ovo ne radi uvoznik u talu sa servisom?
Odnosno, koju ja garanciju kao kupac imam da će servis poštovati proceduru?
Da ne bude zabune, ovo su retorička pitanja…odgovor je NIKO i NEMAM!
Ja uvek savetujem ljudima da snime sve pre nego što donesu na reklamaciju kako nešto radi odnosno ne radi, da ne bi došlo do toga.
 
I da dodam apropo današnje kupovine u Atomu. Platio sam karticom na 6 rata i nema jajarskih fora sa dvojnim cenama, ista je platio kešom na ruke, debitnom karticom u celosti ili karticom na 6 rata. E, to je ozbiljna maloprodaja, a ne ovi semenkari koji za svaki način plaćanja imaju posebnu tarifu.

Da li ima opcija da se plati preko interneta na 6 rata ili kada dođu iz kurirske službe. Živim u Jagodini. Imam račun u Intesi
 
Platio sam karticom na 6 rata i nema jajarskih fora sa dvojnim cenama, ista je platio kešom na ruke, debitnom karticom u celosti ili karticom na 6 rata. E, to je ozbiljna maloprodaja, a ne ovi semenkari koji za svaki način plaćanja imaju posebnu tarifu.
Po meni je normalno i očekivano da dobijem popust ako platim odjednom, a ne na rate. Nije me sramota da pitam za popust za plaćanje u celosti.

Što se tiče Tehnomanije, svi znamo da oni tako posluju; obećaju na sajtu jedno, a kad dobiju novac bude nešto sasvim drugo.
 
Po meni je normalno i očekivano da dobijem popust ako platim odjednom, a ne na rate. Nije me sramota da pitam za popust za plaćanje u celosti.

Putujući po zemljama gde su muslimani večina, naučio sam što šta o kupovini. Za mene je savim normalno da pitam za popust, isto tako očekujem i kod mene, kada me neko pita. Ko napiše da je cena prednja ili zadnja, neko i beton, to oglase preskačem. O Tehnomaniji mislim da ne vredi više pisati.
 
Da li ima opcija da se plati preko interneta na 6 rata ili kada dođu iz kurirske službe. Živim u Jagodini. Imam račun u Intesi
Samo kod Joke u radnji i baš sa Intesa karticama.
Putujući po zemljama gde su muslimani večina, naučio sam što šta o kupovini. Za mene je savim normalno da pitam za popust, isto tako očekujem i kod mene, kada me neko pita. Ko napiše da je cena prednja ili zadnja, neko i beton, to oglase preskačem. O Tehnomaniji mislim da ne vredi više pisati.
Naravno, ali mi nije normalno da na sajtu stoji jedna cena za keš, druga za karticu, treća za rate, četvrta za čekove.
Takve preskočim.
Ja bih ti dao na 12 rata :p
Ti si daleko, bilo bi mi skuplje da idem do Jagodine.
Ja uvek savetujem ljudima da snime sve pre nego što donesu na reklamaciju kako nešto radi odnosno ne radi, da ne bi došlo do toga.
Sve je to okay, ali gledam da biram da kupim kod onoga kod koga to ne moram da radim i koji će da se potrudi da mene kao korisnika maksimalno zaštiti, a ne samo da mi uzme novac i ćao zdravo.
 
Poslednja izmena:
Da li ima opcija da se plati preko interneta na 6 rata ili kada dođu iz kurirske službe. Živim u Jagodini. Imam račun u Intesi
Ako primas platu preko Inteze, onda verovatno imas odobrenu takvu opciju na kartici - placanje na rate bez kamate. Kod placanja online porudzbine se prikaze ta opcija da izaberes da li placas u celosti ili na rate i da izaberes broj rata.
Probaj da platis nesto online, pa ces videti da li ce ti se prikazati ta opcija.
 
Kod Joke je princip da se online poruči, onda te on ujutro pozove, kaže ima/nema, eventualno koriguje cenu, ti potvrdiš, on istog dana poruči i obično mu stigne roba do 13-14, pa ili dođeš i platiš kod njega kešom, karticom, rate,… ili šalje kuririma na otkup.
 
Opet sve može za Beograd :)
 
To nema veze sa njim, već sa kurirskim službama koje nemaju opciju plaćanja preko pos terminala.
 
Jeste, nisam znao za to.

OBAVEŠTENJE​

Poštovani,

Bexexpress je omogućio plaćanje poštarine i otkupa Mastercard i Visa platnim karticama, kod kurira i u paket shopovima, zahvaljujući FlexiPOS rešenju UniCredit Banke. Usluga je trenutno moguća na teritoriji Beograda, Šapca, Novog Sada, Sremske Mitrovice, Subotice i Niša. Usluga će uskoro biti dostupna na teritoriji cele Srbije.
 
To važi samo za jednokratna plaćanja pune cene otkupa, za plaćanje na rate samo lično i online ako je trgovac omogućio tu opciju
 
Pozdrav svima, imam jedno pitanje, zapravo vise trazim savet, poucen dobrim iskustvom Hisense televizorom kojeg imam resih da kupim jos jedan za deciju sobu, pojavio se u Gigatronu 50A6BG za 39.999 RSD, pa reko ajde... Odem u Gigatron i trazim Tv kaze imaju samo jedan, taj u izlogu (on vec radi), pa ako hocu da mi spakuju, pregledam ga ja, fizicki izgleda odlicno(nov je), pitam koliko je radio tu, kaze mi prodavac 2-3 nedelje, stalno menjaju, velik je promet. Ajde, kupim ga ja, dodjem kuci, namestim drzac, okacim ga, upalim ga, povezem sve kablove, sve super, slika odlicna, setim se da ima da se vidi koliko je radio, udjem u podesavanja pronjuskam i nadjem da je radio 67 dana i 22 sata (odnosno nekih 1600sati). Sta sad da radim da ga zadrzim ili da trazim zamenu, navodno LED televizor je deklarisan na 100.000 sati ili ti 4166 dana, tako da ovih 67 dana nije nista, al opet... Sta bi vi radili?
 
Nazad
Vrh Dno