Šta je novo?

Prodavnice tehničke opreme u Srbiji - loša iskustva

Neko kome se malo malo pa “desi” da slučajno napravi “grešku” od mene će dobiti etiketu prevarant, jer se slučajno ne dešava često ili po nekom obrascu. Loše stvari se dešavaju svima, oni koji to rade u kontinuitetu to rade svesno i znaju da to rade, pa mogu mirne duše da im lepim etiketu.
Mada postoji i sansa, istina prilicno mala ali ipak postoji, da su tu gde su dosli preko neke veze i rade taj posao iako pojma nemaju o njemu i prave gresku za greskom zato sto su nekvalifikovani za tako nesto pa makar to bio i posao prodavca tehnicke robe. U tom slucaju ostaje pitanje zasto su oni i dalje tu, mada je i odgvor na to prilicno lako naci bez obzira sto ima vise ponudjenih (jer ih neko stiti, jer tako odgovara firmi u kojoj on radi, jer je dobro imati nekog na kog se u krajnjem slucaju moze svaliti krivica etc)
 
Mislio sam na firmu, ne na pojedinca...
 
Cesto je upravo pojedinac ogledalo firme sto smo imali prilike vise puta da procitamo i u ovoj temi. Mozda firma (koja god) nema politiku da ucestalo pravi probleme ili svakako ne u toj meri koliko to zavisi od pojedinca koji radi u njoj a sto je opet odgovornost same firme zbog cega takav radi tu. Cesto sam utisak o samoj firmi stvarao upravo na osnovu prvog kontakta sa pojedincem zaposlenoj u njoj, bez obzira sto je lose bilo sta zakljucivati na osnovu tako malog uzorka.
 
To "mi" ne znači ništa i ne pristajem da budem svrstan u "mi", jer ja nisam nikoga pokušao da prevarim sa namerom.
Svako ima ime i prezime, ne postoji "mi".
Zato ovde i navodimo jasno ko je prevarant, a ko nije.

Hajde neka neko napiše da ga je npr. @JoKa a.k.a. atom.rs prevario sa namerom, kao što se piše za Tehnomaniju.
Eto, stvarno neka neko napiše ako postoji takvo iskustvo, jer prvi ću da priznam da sam pogrešio u vezi njega.
A imamo i obmanu,možda nije adekvatna reč.
Sigurno ti prodavac neće ukazati da negde tamo postoji bolje,jeftinije itd..
I to nije problem,trgovina je to,svako to radi i to je legitimno.
Problem je davati savete na forumu "iz svoje radnje" kao najbolju opciju...I toga sam se nagledao...
Ok,nije za sankcionisanje,kako dokazati itd...
Po meni je to sramno ponašanje..
Aj sad svi da vadimo iz svojih oglasa/radnji "preporuke..
To se ne radi ovde...
Da se razumemo,nije vezano ni za koga konktetno..
 
Pa okay, svodi se na to da li imaš kredibilitet ili ne.
Ne znam da li ga uopšte imam na ovom forumu, ali bilo kakav interes kad preporučim nekoga nemam.
Pa kako ko proceni neka i uradi.
 
A lični integritet mi je uvek ispred firme, za koga god da radim. Bio sam u prilici da dobijem naređenje od onoga iznad mene da slažem kupca i tako ga suštinski obmanem, to nisam uradio, uvek sam nalazio način da to ne uradim per se, jer ko jednom izgubi lični integritet u prodaji ne može ga više ničim nadomestiti.
Slažem se onime što si napisao. Nisam mislio na tebe lično niti išta loše, već generalno, zato sam i sebe stavio u priču.
A u ovom konkretnom slučaju, da je sa kupcem razgovarao tvoj nadređeni i obmanuo ga, taj kupac bi celu firmu mogao da označi kao prevarante. Što sa njegove tačke možda i jeste legitimno, jer ga je obmanuo neko ko predstavlja tu firmu. Zato sam pisao da je pojedinac bitan, jer od svakog zavisi ugled firme, a i ostalih ljudi u toj firmi. Ako ti na razgovor za posao dođe neko ko je radio u nekoj firmi koja te više puta prevarila ili obmanula, verujem da o njemu u startu nećeš imati previše pozitivno mišljenje, iako realno ne znaš ništa o toj osobi.
Firma je ipak samo ime na papiru, a čine je ljudi koji tamo rade.
 
A u ovom konkretnom slučaju, da je sa kupcem razgovarao tvoj nadređeni i obmanuo ga, taj kupac bi celu firmu mogao da označi kao prevarante.
Baš tako.
Trpela bi firma, ja kao kolateralni krivac, jer sam pristao, šef najmanje.
 
Naravno da se greške i propusti dešavaju, ali za očekivati je da kad se tako nešto desi, ako firma drži do sebe i svog ugleda, da takve situacije što pre zataška i ispravi jer će ljudi uglavnom pisati po forumima i žaliti se kada su oštećeni. A ne kao što radi Tehnomanija da svoje kupce maltretira odugovlačenjem i nekim nebuloznim odgovorima i izgovorima koji veze nemaju sa realnošću i tretira kupca kao krivca što im je ostavio svoj novac i kupio od njih.
 
Poslednja izmena:
Nije fer da poredite malu firmu sa malim brojem zaposlenih sa velikim firmama koje imaju puno zaposlenih.

Uvek cete dobiti bolji tretman u manjoj firmi jer tako moraju inace drugacije ne bi postojali.

kad porastu i rasire se dobiju vise zaposlenih onda se pravi i vise problema.
 
Ima li ko iskustva sa Gstore
nisam je ni zapazio a sada nadjoh da je za neki usisivac daleko najpovoljnija.
 
Dobio sam danas poštom hard diskove ih VipHouse. Prije dvije godine sam dobio hard disk iz pokojnog WinWina samo u antistatičkoj kesici, kad mi je pružio kurir nisam bio siguran da li me zeza ili šta... možda je zato i krenuo da crkava (disk, ne kurir). Elem, morao sam da uz taj horor podijelim i pozitivno iskustvo:
 

Prilozi

  • LMC_20230307_093932_LMC8.4_A52s_Metal.jpg
    LMC_20230307_093932_LMC8.4_A52s_Metal.jpg
    162.8 KB · Pregleda: 183
  • LMC_20230307_144820_LMC8.4_A52s_Metal.PORTRAIT.jpg
    LMC_20230307_144820_LMC8.4_A52s_Metal.PORTRAIT.jpg
    253.3 KB · Pregleda: 184
Nisam rekao da su vlasnik i firma iz Nisa, vec gde sam ih video.
 
Mogu biti obe mogucnosti ....
Jesi li on line kupovao od njih nesto.
 
Evo vam jos jedno skorije odvratno Tehnomanija iskustvo.

Kupljen nov frizider, Hisense No Frost.
Donesen od njihove sluzbe posle desetak dana (jako bitan potez, uvek platite da vam njihovi donesu)
Frizider upaljen posle 7-8h, i tandrkao/zujao lepo 15h, dok ga nisam ugasio.
Zvao da reklamiram, rekli podignite reklamaciju kod nas.
Poslao sve na email, nikakav odgovor, potvrda da su primili email.
Zovem na call centar, urgiram da provere, tek tada priznaju da je email stigao.
Dobijem odgovor email da dodam/uslikam serijski i ako sam ga u prvom emailu upisao.
Posaljem drugi email, opet nema odgovora, ni potvrde, zovem call centar, oni potvrdjuju email i tek onda salju na otvaranje reklamacionog tiketa (3 dana prosla).
Posle 2-3 dana i zovu me iz Gorenje servisa, i tu da kazemo krece bolja saradnja i lepsi utisak, kazu zvace serviser za dan dva da dodje da pregleda frizider.
I tako je i bilo, ustanovljeno da je frizider totalno prazan, nema gasa, priznaje da je za zamenu.
Posle jos par dana dolazi da ga pokupi, ostavlja potvrdu da sa njom mogu do maloprodaje po zamenu ili povrat novca.
Sinoc u Tehnomaniji, posle svih silnih potpisivanja i storniranja fiskalnog, posto je frizider placen karticom, kazu da cu dobiti novac na ziro racun u toku sledece nedelje, jer je nalog poslat finansijskoj sluzbi.
I tako ja bez ikakve potvrde i dokaza da mi duguju pare, dodjem kuci i pitam se sta mi je sve ovo trebalo.
Tehnomanija je jedno veeeeeliko NO NO !

Jedna bitna napomena, frizider je bio jedan od pokaznih izlozenih primeraka, uopste me ne bi cudilo da su znali da nije ispravan, pa su me iskoristili za odradjivanje reklamacije sa Gorenjem, jer Tehnomanija o trosku Gorenja ovo dalje zavrsava samnom.

Sve u svemu 20 dana maltretiranja za kupljen nov proizvod.
Pri tom je cenu isporuke pojela maca, ona ne spada u iznos novca za vracanje, ali mi nije zao jer ko zna kakve bi izgovore smisljali da sam ja licno preuzeo frizider.
I sad imam fobiju, koji no frost frizider kupiti za tu do 55 000 a da ne bude bucan, tj da ga ne cujem.
Razumem da svaki frizider mora da upali kompresor 20-30s svremena na vreme, ali da se cuje non stop, to mi je nedopustivo.
 
Ti nakon svega imas fobiju od frizidera umesto od tehnomanije:ROFLMAO:

Jedna stvar me jako zanima, vezano za clanove foruma. Da li pre kupovine pogledaju ovu temu i u fazonu su, ma jok nece se to meni desiti ili temu vide tek nakon negativnog iskustva.
 
Ti nakon svega imas fobiju od frizidera umesto od tehnomanije:ROFLMAO:

Jedna stvar me jako zanima, vezano za clanove foruma. Da li pre kupovine pogledaju ovu temu i u fazonu su, ma jok nece se to meni desiti ili temu vide tek nakon negativnog iskustva.
Ne znam odakle ti ovakav zakljucak ako sam trazio povrat novca, logika ti nije jaca strana :)
 
Ovo prvo, ljudi uvek misle da neće njima da se desi...
 
Ja sam narucio i platio karticom nesto na e kupi, sutra dan mi javili da to ne mogu da isporucr, ponudili slicne ali skuplje proizvode. Ja odbio i zaista su vratili za par dana bas kako su mi rekli.
Oni , metalac i ananas mi se cine profesionalnim.
 
Kupio sam skoro preko Lirs ves masinu, nikakav problem, isporucili za 3 dana, sve super.
Nego, neki predlozi za Frizidere, sad mi najbitnije pored No Frosta da se ne cuju :D
 
Pa imaš celu temu o frižiderima
 
Emmi je "nestao" tako da cemo videti kako ce ici sa Tehnomanijom kao naslednikom. Poznati genericki mail je stigao u nedelju uvece (treba li veci dokaz da je genericki), a ja sam dovoljno lud da im ne pustim da to prodje tek tako - iako je cena reklamiranog proizvoda smesna (matori SSD).

Pisem ovde kako bude islo... 🙃
 
Poslednja izmena:
Pa crni Delija, gde nađe da kupuješ kod tih idiota...:oops:
 
Dobro razumes. Sa Emmi sam uvek imao sasvim ok iskustvo.
 
Kako se moj post nasao ispred tvog, a na tvoj sam odgovorio? 🙃

Obrisao, pa ponovo napisao?
 
Nazad
Vrh Dno