Šta je novo?

Problemi sa Telekomovim ADSL-om

momci .. o5 imam problem ! sve sam podesio samo ne mogu da izmenim ono DHCP da mi ne bude PAL nego NONE i u Tools nemam Save & Reboot ! Sta sad da radim ? :D
 
Gde ima da se kupi taj mikrofilter, jer i meni susti telefon kad tad a imam 2 splitera, po jedan za oba telefona... a i net mi cas radi cas ne...
I ako moze pomoc oko splitera, nesto mi se ovi Eunetovi ne svidjaju, osecam da nam daju one najlosije... Necu pare zaliti za taj jedan mikrofilter i splitere...
Hvala... ;)
 
Gde ima da se kupi taj mikrofilter, jer i meni susti telefon kad tad a imam 2 splitera, po jedan za oba telefona... a i net mi cas radi cas ne...
I ako moze pomoc oko splitera, nesto mi se ovi Eunetovi ne svidjaju, osecam da nam daju one najlosije... Necu pare zaliti za taj jedan mikrofilter i splitere...
Hvala... ;)

Ja sam uzeo u Netiksu mikrofilter.
Alkatelov je i odlicno radi posao, kostao oko 240 din. :)
Tamo bi trebalo da nadjes i splitere. ;)
 
Оверхед можете да смањите додатно тако што ће те TCP MSS повећати максимално на 1442 ( код мене је био 1400). То малкице смањи оверхед протокола тј повећа датаграм.
 
torrent(novi telekomov Huawei)UPOMOC!!!!!!

od telekoma sam dobio Huawei EchoLife HG520s problem je sledeci torenti!!!!ali kao prvo nece port forward da mi odradi...dalje i windows i NOD32 firewall su OFF!!!!! i dodatno u svakom od njim postavljen bittorrent na listu trust programa....dalje kad ukucam onaj IP u firefox I kao user name TELEKOM i pasvord TELEKOM(jer nista drugo nece)izbaci mi jako sturi meni sa desne strane koji pod basic ima samo Wireless Lan i NISTA DRUGO(nema NAT i opisivane opcije).....inace sam korisnik viste 32-bit...inace Huawei je povezan mreznim kablom postavljenim u port 4 internet radi full ping je isto dobar(po speedtestu)....ali port forward nikako za bittorent da namestim....stavljao sam i vrednosti porta preko 50000.......sve u svemu 10kbps na torentima max(na konekciji od 2mbps)...znam da ima milion tema i sve sam ih procesljo ali nista nisam uspeo da uradim a opcije koje se navode za ruter ni nemam ili neznam kako do njih...dobio sam i id&pw od telekoma ali on nema nikakvu svhru u svemu ovome bar mislim ali eto imam i to
 
ovo je za model
hg510

ali ti probaj


"1.cmd (u run)
2.telnet 192.168.1.1
3.Username:telekom , password:telekom
4.ukucajte passwd admin admin
5.ukucajte save
6.ukucajte reboot
7.U Web browser ukucate 192.168.1.1, ali sad umesto telekom ide admin admin.
8.Imate pristup svim podesavanjima.



def. bi trebalo da je
user: admin
pass: ztonpk"

.
 
onaj admin radi ali samo kad ga unosis na exploreru inace je koristim mozilu pa me je to kocilo.....inace jel neko moze da mi kaze kako sve ono sa NAT da uradim na modelu 520s posto nisu iste opcije kao na 510 sto se tice NAT,DMZ itd molim vas
 
onaj admin radi ali samo kad ga unosis na exploreru inace je koristim mozilu pa me je to kocilo.....inace jel neko moze da mi kaze kako sve ono sa NAT da uradim na modelu 520s posto nisu iste opcije kao na 510 sto se tice NAT,DMZ itd molim vas

evo ovde ti je objasnjenje LINK
kako da to odradis za utorrent,
ali za svaki prog. je isti postupak,
ne znam da li taj model ima opciju da automatski tvom racunaru dodeli javni IP,
ili da recimo ukljucis DMZ, DMZ opciju sigurno ima,
DMZ kada ukljucis svi portovi si otvoreni, ali onda treba imati neki FW na kompu.
 
I ja sam dobio taj modem,mrzelo me da se zezam pa sam lepo sve forwardovao na moj komp...znaci svi portovi otkljucani,radi kao sat,a sigurnost...to je druga prica :d
 
Nesto sam cackao oko .clr fajla za Cryptload za Echolife 520s Telekomov ruter i odjednom vise nece da mi se upali lampica "internet", ima li neko ideju zbog cega?
U uputstvu pise ako ta lampica ne radi da je ruter u bridge mogu (nije) ili nije uspostavljena PPPoE konekcija?
 
ne znam sta si tacno cackao ali moguce su 2 varijante:

ruter je izgubio pppoe user i pass i ne dolazi do autentifikacije, to mozes da resis i sam tako sto upises ako fali, trebalo bi da si dobio uz ugovor (to je onaj user name u otprilike ovoj formi [email protected]).
ako nije izgubio user i pass, i adsl lampica svetli stabilno a internet se ne pali, znaci da hvatas link a ne dobijas wan ip, tkz. problem sa autentifikacijom, zna da ostane ghost i slicno, onda moras da zoves 0800/100-100 ili da posaljes mail na [email protected]

p.s. ako je izgubio user i pass podesavanja a nemas ih, mozes da zoves 9813 da ih zamolis da ti izdiktiraju preko telefona na osnovu broja ugovora (obrati paznju na velika i mala slova jer je case sensitive) ili da posaljes opet mail na pomenutu adresu i da cekas da ti stigne postom na adresu na koju ti stize racun, ili da odes u korisnicki centar. ako je ovaj slucaj nemoj da se smaras sa 0800/100-100 jer oni mogu da vide samo username sto ti nista ne znaci, za user i pass moze samo 9813 da ti pomogne. takodje probaj da iskljucis ruter 5 min iz struje pa ukljuci, ako je ghost u pitanju to zna da resi problem ;]
 
Poslednja izmena:
Evo ovako stoje stvari, sa podacima koje sam dobio od telekoma,ja ne mogu da se ulogujem na ruter, user je u formatu HW*****@xdsl.isp.telekom.yu, mogu da se uloguje sa admin/ztonpk i kada pogledam u opcijamma rutera za username i password tamo stoji nesto slicno HW*****@xdsl.isp.telekom.yu,ali nije isto kao na papiru koji sam dobio,takodje pass koji sam dobio ima vise karaktera od onog u ruteru?!
Da napomenem i da lampica ADSL konstantno svetli.

Novi momenti :)

Stavio sam ruter u bridge i preko konekcije sa userom i pass-om koji sam dobio net radi?!
Da li to znaci da mogu slobodno da se ulogujem sa zdmin/ztonpk i da izmenim trenutne parametre u ruteru sa userom i pass-om koji sam dobio na papiru od telekoma?
 
Poslednja izmena:
naravno da ne mozes da se ulogujes na ruter sa user i pass-om od pppoe konekcije, jedno je logovanje na ruter a drugo su pppoe parametri i nemaju dodirnih tacaka. i da ako dolazi do konekcije u bridge-u znaci da ti je sve u redu, samo prepravi user i pass koji su upisani kad je ruter u pppoe mode-u.
 
Naravno, lapsus, user i pass sa papira su user i pass za kacenje na net, najprostije receno. Samo me buni to sto u ruteru stoje drugaciji i user i pass, a to definitivno nisam dirao. Nista, vraticu ruter sa bridge na routed i staviti mu user i pass koji sam dobio od telekoma pa cu javiti da li radi.

Hvala puno na pomoci d@FFy
 
mozda ga je dirao taj cryptload a mozda je i ruter pre tebe bio kod nekog drugog ko je otkazao adsl pa se iz nekog razloga vratio na stara podesavanja, nemoj ni da se zamaras oko toga bitno da radi sa tvojim user i pass-om... i nema na cemu, drago mi je da si resio problem bez mnogo maltretiranja :smoke:
 
Pazi ne bih rekao da ga je neko vec koristio pre mene, po pakovanju mi izgleda poptuno novo, cak ima i zasitnu foliju na sebi, a ono sto je takodje interesantno je da je meni net radio normalno dok nisam krenuo da se zezam sa Cryptload-om. Mora da je on nesto pobrljavio.
Trenutno sam na poslu,tek predvece sam kuci pa cu videti da li ce raditi kada budem upisao moj user i pass u ruter, pa cu javiti.

p0z:wave:
 
Meni od subote uvece ne svetli xDSL lampica, a samim tim ni internet lampica.
Kvar je prijavljen u ponedeljak, jer nedeljom, naravno, ne rade.
Kvar je prijavljen u ponedeljak i kazu bice zavrseno u roku od 24h.
u utorak, ponovo, cekam 45 minuta na telefonu da bi mi rekli da nije 24h nego 48 rok za popravku.
Naknadnim bacanjem pasulja (citaj cimanje tehnicara u centrali) u sredu je utvdjeno da konekcija od mog mesta na DSLAM-u do mog rutera radi, ali da mi ne stize signal iz glavne centrale u BGD-u.
Cetvrtak je red da se odslusa koncert muzike sa centrale u ZNJ-molu, odnosno, cekanje jos 40 minuta. :)
Taj dan mi kazu da je kvar koji je prijavljen 09.02 otklonjen isti dan, ali da ce napisati zahtev. :S:
Petak ko petak, pa jos 13-i, zovem, cekam, slusam muziku.
Javlja se neki nadrndani koji krece da mi prica kako je moj kvar u procesu otklanjanja ali on ne moze da mi da informaciju. I kako on ne zna dokle je stiglo sa otklanjanjem kvara od 12.02, gde ja :mad: i kazem da meni to ne radi od 07.02.

- "Ali vas kvar je popravljen 09.02."
- "Nije, meni to ne radi od 07.02"
- "Mozda je uspostavio konekciju, pa se diskonektovao"
- " Nije"
- "Kako vi to mozete da znate, niste 24 sata uz uredjaj"
- "Nisam, ali imam LOG fajl rutera"
- "Aha, onda vam ne mogu pomoci" (covek je rekao Aha, nisam mogao da verujem)
.........
- "Kome da se zalim za period od 09.02-12.02"
Tu covek krece da vice na mene, jer mi ni prvi put nije odgovorio na to pitanje.
- "Kako se zovete i kome mogu da se zalim na vas rad" (posle ovoga se malo smirio)
- "A*****, napisite mail na [email protected]"
- "Da li ima neki kontakt telefon"
- To je jedini nacin"
............................
- "Koji modem imate?"
- "Thompson"
- "Ali to ne radi sa IPTV uslugom"
- "Radi ali treba da se podesi, jer kod mene radi vec skoro 2 meseca"
- "Treba da vam se da Huawei"
- "Taj ne radi!" (donosili su 2 nova i nece da radi kako treba)

I na kraju je ostalo da je to u "proceduri".
- "Do vidjenja"
- "Do vidjenja i cujemo se sutra ponovo"

Ne znam da li da nastavim svakodnevno da ih smaram, ali mislim da to nema uticaja. :(
 
Poslednja izmena:
Izgleda da imam slican problem kao i "pTomic" u vezi Huawei EchoLife HG520s rutera. Prvo korisnicki servis telekoma srbije znaci nedao bog nikome koga su sve zaposlili tamo, osnovna kultura je da budu neljubazni to je prvo i vode neku svoju teoriju koja veze s vezom nema.

Ja ne znam dal je jos ko imao problema ali ruter Huawei EchoLife HG520s ovo je vec cetvrti koji su zamenili i svi imaju isti problem da se resetuju sami od sebe znaci kao da ste ponovo upalili modem znaci katastrofa kakva je oprema.

Nazovem pre mesec dana da se zalim na problem "ljubazno" popune zahtev dodje lik iz telekoma sa novim ruterom zameni, posle par sati ruter se sam resetuje isti problem.

Ponovo se zove korisnicki servis na 0800/100-100 "ljubazno" popune zahtev i eto tog lika ponovo sa novim modemom zameni ono opet isti problem.

Prica se ponavlja jos dva puta i sve isto na kraju sam rekao da vise ne dolazi i da ispitaju tehnicke uslove jer ocigledno da su neku opciju ukljucili koju nisu trebali ili su nesto zeznuli po starom dobro obicaju jedno srede drugo pokvare.

Posle par dana zovem da vidim sta se desilo sa otvorenim nalogom da li je to reseno tacnije dali su utvrdili kvar i dobijem sledeci odgovor: "Nasa tehnicka sluzba je ispitala liniju i ustanovili su da je kvar u vasem racunaru i instalaciji" na moje pitanje a koja je to tehnicka sluzba ispitala kvar na racunaru koji koristim ona ostala bez teksta nije znala da odgovori na pitanje, a tek za instalaciju to bolje da nisam pitao (neka devojka ljubaznog glasa se javila) ponovo podneli novi zahtev za resavanje novonastale situacije.

Posle dva dana zove lik iz telekoma (isti koji je menjao modem) pita dal je isti problem ja kazem jeste, ali posto su u korisnickom servisu telekoma napisali da se modem zameni sa Huawei EchoLife HG510s on mi odgovori da taj modem nema vec 6 meseci i moze da mi zameni opet sa istim kad sam pitao hoce to biti zamenjeno on kaze lepo da nema tih modema.

Nista ponovo zvanje tehnicke podrske i ponovo ista prica, na kraju kad nisu znali da mi rese problem rekli su da se obrati na email [email protected] (racunam i ja da ce se neko normalan javiti na email i odgovoriti) ali od te price nista nikakav email nije stigao.

Zovem ja ponovo posle nedelju dana tacnije 06.03.2009 god korisnicki servis kazem u cemu je problem oni otvore novi nalog kad eto ti posle sat vremena stize email da je kvar prijavljen 06.03.2009 godine i da se radi na resavanju problema, a pri tome mi korisnicka podrska kaze da posaljem email i da objasnim tacno o cemu se radi kako bi sto pre resili problem, ja ostao u cudu nisu uopste gledali ni kad je otvoren nalog nista znaci samo su pogledali kad sam ja ponovo podneo zahtev znaci ludaci opasni.

Danas 10.03.2009 godine zovem ja ponovo da vidim hoce se ovo resiti ili ne, osta ja bogme dugo na cekanju nesto vise od 20 i kusur minuta kad eto ti javlja se sav nadrndan neki lik cak nije ni hteo da se predstavi, pitam je lepo sta da se radi povodom ovog slucaja resetovanja modema, on meni lepo kaze kad bude bilo novih uredjaja bice vam zamenjeno, kazem da sam poslao email sa detaljima zasto ruter ne radi, celu istoriju od pocetak do kraja i pitam bas koji je pametnjakovic napisao da meni ne radi racunar i instalacija kad u cudu on kaze "JA" ja sam to napisao znaci tehnicka podrska sad radi na tome, ja nisam ni znao boze sacuvaj sta sve necu cuti i jos plus kaze imam ja prijatelja kome radi sve super ima isti taj modem i ne zali se, ja mu kazme bas me briga sto ti imas prijatelja (jer mi je vec pukao zivac) kome radi sve kako treba, ja zovem licno da meni ne radi, a ne da dobijem odgovor da ti imas prijatelja kome sve radi kako treba, samo da mi je znati kakve sve ludake zaposljavaju po tehnickoj podrsci znaci nisu definitivno normalni.

Zanimljivo mi je da se modem resetovao na nekih sat-dva, a kad sam sa tim likom pricao odjednom se modem resetuje na svakih 5-10 minuta ko da gledam da je nesto sredio da se to cesce desava.

I na kraju price dodjemo do zakljucka tacnija ja da od ovog posla nema nista, ostao mi ruter koji se resetuje sam od sebe, tehnicku podrsku bas briga, drcni i neljubazni.

Dal je mozda neko imao slican problem sa ovim resetovanjem rutera pa da podeli neko iskustvo ili mozda neko predlozi neki dobar savet.

Hvala svima koji ce ovo procitati.
 
Sad citam ovo i da javim sta se desilo dalje. :)
Uspeli su da rese, ali tek posle potezanja teske artiljerije u vidu veze. Dzabe ako je veza neki tehnicar, jer sam imao jednog takvog i nista. Djubre mora da se bije direktno u glavu, zato jurite nekog "jaceg"
ADSL je meni proradilo tek 17.02. :(
Ali obzirom da su bili bezobrazni resim da ne budem ovca i da se povucem, vec po dobijanju racuna pozovem 9813 i podnesem zahtev za smanjenje racuna. Oni kazu da ne moram da platim i da ce me neko vec zvati. Danas me zove lik i pita me kakav problem imam sa IPTV-om. Od mene dobija odgovor da nemam taj problem vec da sam prijavio reklamaciju za smanjenje racuna. Covek kaze da sam imao kvar do 29.12-06.01 ali da ce sve to pomeriti za januar da ne komplikuje racun i za decembar i da imam od 12.02-17.02 i da ce mi i tu umanjiti racun. Meni se upali lapmica da tu nesto nije u redu i pitam sta je sa periodom od 09.02-12.02 obzirom da nije radilo, i dobijem odgovor da ima prijava 09.02 ali da je reseno. Ja budem fin :) i kazem da je to greska obzirom da meni to nije tad radilo. I kazem da je sama prijava za smanjenje racuna pogresno interpretirana, jer ja nemam problem sa IPTV. Slozimo se tu da ne placam racun za februar dok ne dobijem nov, a zbog problema iz januara bice dodatno umanjen.
Ostaje da se vidi sta ce biti.
 
Nazad
Vrh Dno