Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Treba mi neka pripeid kartica za satic , pozeljno na 30 dana sa sto vise minuta , internet dovoljno 1GB
Trenutno koristi Mts mesecni plan 100 ,koj ima samo 100 minuta za 500 din
Dali ima nesto bolje od Mts Hvala na odgovoru
 
A1 - Top Plan (200 minuta/SMS i 3GB neta) za 700rsd. Traje 30 dana.
 
Treba mi neka pripeid kartica za satic , pozeljno na 30 dana sa sto vise minuta , internet dovoljno 1GB
Trenutno koristi Mts mesecni plan 100 ,koj ima samo 100 minuta za 500 din
Dali ima nesto bolje od Mts Hvala na odgovoru
Prenesi taj broj u A1 i dobijas 6 meseci besplatno 500 minuta i 10GB svaki mesec dobijas ovaj saobraćaj narednih 6 meseci
 
Ako je broj u X mrezi, registrovan, da li se moze putem call centra X mreze podneti zahtev za prenos u tu X mrezu? Thanks you very much unapred
 
@Miss_J zahtev za prenos broja registrovanog u X mreži podnosiš isključivo kod Y mreže.
 
Da li u Y mreži može tako registrovan u X mreži da se prenese pozivom kol centra bez odlaska u poslovnicu?
Samo ako prenosiš u Globaltel, tj. to je kod njih jedina mogućnost. Čak i primera radi, ako hoćeš da ti eSim prebace na plastičnu karticu ili si istu oštetila/izgubila, ne postoji mogućnost da ti u mts-u daju novu, već moraš da je čekaš brzom poštom.

A1 prihvata zahteve za prenos broja potpisane kvalifikovanim elektronskim sertifikatom, ali samo za postpaid i šalju kurirom novi sim.

Za Yettel ne znam kakva je sad situacija da li može tako, iako bi po pravilniku o prenosu morali to svi da prihvate. Kada sam prenosio broj kod njih, nije moralo da se vezuje za privremenu karticu, tj. nije bilo sim kartica specijalizovanih za prenos broja. Čim mi je ugašen signal u staroj mreži, otišao sam do Yettel-a i data mi je zamenska kao izgubljena/oštećena.

mts najverovatnije isključivo lično, tu već nisam u toku sa drugim opcijama.
 
Da li je moguće preusmerenje poziva sa pripejd globaltel broja na broj u A1? Pokušao sam direktno u podešavanjima telefona, kao i **21*broj na koji se preusmerava poziv sa pozivnim brojem#, u oba slučaja bude nedostupan broj prilikom pozivanja.
 
Nešto su loše iščačkali konfiguraciju nakon prelaska na mts mrežu i morao sam da prebacujem broj čim pre, pošto je postojao problem sa zauzetošću i nedostupnošću, ne sećam se sada tačno kako beše, ali nije pomoglo ni na onaj 065 broj kao sa mts-a da se preinači poruka zauzeća, tu je tek nastao veći problem.
 
Znači otprilike je nemoguće preusmeriti? Ne znam da li im radi kontakt centar vikendom, da probam preko njih da namestim, ako uopšte ima poente.
 
Rešeno tako što sam "deaktivirao" neko staro preusmerenje koje nikad nije bilo aktivno na a1 broju.
 
  • Like
Reagovanja: uji
kako se dogadja da mts dobija 100Mb/s u istocnom delu stana, a 20 u zapadnom. Sta sve utice.
 
kako se dogadja da mts dobija 100Mb/s u istocnom delu stana, a 20 u zapadnom. Sta sve utice.
Verovatno se račvaš sa dve bazne stanice gde je jedna pozicionirana na jednu, a druga na drugu stranu.
 
koji je prosek. 20 se smatra slabim pretpostavljam. To je centar BG.
 
@DGoran @DžaBuaner Kažu mi u A1 da je kod njih sve okej što se tiče SMS-a. Iako me nisu ni obavestili o ishodu zahteva dok im sam nisam poslao poruku. Kakva je kod vas situacija, da li je možda proradilo?
 
Nije samo je situacija postala malo bizarnija. Sad kad posaljem poruku na taj bro,uredno dobijem izvestaj da je poruka dostavljena.
Inace,mi se jos dopisujemo mailom,neka devojka ne gubi nadu. :ROFLMAO:
 
Meni se pre neki dan desila situacija gde na svim A1 pripejd brojevima sam dobio zvučno obaveštenje da zbog isteklog roka važenja kredita ne mogu da obavim poziv (važi još mesec dana), a zatim kreće uspostava veze i zvonjava. Nakon toga mi je deaktiviran VoLTE i od onda ga kodovi ne reaktiviraju.
 
Odbili su mi prenos broja iz A1 u Globaltel jer je istekao kredit. Dopunio sa 200 dinara. Gde mogu da posaljem humanitarnu sms poruku/e i iskoristim taj iznos, a pre obnavljanja zahteva za novi prenos?
 
Odbrojavam dane do isteka 60-og pa da se rastanemo, još 40... :ROFLMAO: Očigledno da ne znaju šta je problem, valjda bi ga rešili do sada da mogu.

Morao sam ići u banku da prijavim drugi broj dok ovaj nije u funkciji.
 
Danas su me u A1 sa postpaida prebacili na pripaid i prestao je da mi radi VoLTE.
Gde je najbolje da im se žalim?
 
Kontakt centar ili poslovnica, ali suštinski na svoju odgovornost, jer je bukvalno poruka pre tvoje od korisnika kome nakon aktivacije VoLTE-a na pripejdu već dve-tri sedmice ne funkcioniše dolazni SMS. Pritom uopšte nije jedini, imaju neki bag očigledno. Ranije nisu radili samo dolazni pozivi, ali to su umeli da poprave (a i to nakon dva dana makar), ali poruke im se iz nekog razloga ne daju. Pod takvih okolnostima je bolje ne čačkati ništa ukoliko je reč o broju koji ti je važan.
 
Sto se tice dolaznog sms - a da li to vazi samo za neke brojeve/kontakte ili nema uopste dolaznih sms - ova?
 
Vrh Dno