Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

@DGoran, a nisi dobio ni sms poruku, sa nekom ponudom paketa, cena itd?

Voleli bismo da ostanes sa nama i zato smo pripremili ponudu sa 70% popusta.
Mozes da biras NEO 5 ili NEO Surf tarifu za 535 dinara mesecno tokom prvih 20 meseci.
Poseti najblize A1 prodajno mesto do kraja dana da iskoristis ovu ponudu.
Tvoj A1

Ovo su meni poslali pre nekoliko meseci kada sam odlazio iz A1. I to cini mi se 30min nakon sto sam bio podneo zahtev za prenos broja.
 
Nista zivo nisam dobio,bas sam ostao u soku. Nisam planirao prelazak ali se sa stokom nije moglo dogovoriti. Taj broj koristi majka, njoj bas svejedno. Na njenoj lokaciji je jaci A1 ali nista strasno.
 
Nisam prihvatio jer mi je bilo bitno da mi na tom broju radi VoLTE, a Pixel i A1 se tada nisu mirisali.
 
Na A1 kartici je kredit istekao krajem aprila. Hoće li praviti problem pri prenosu broja u Globaltel? Pozive normalno primam na nju. Započeo sam prenos broja za vikend. Očekujem papire.
 
Ne bi trebalo, ali može da pravi problem. Ako ti odbiju vidi jel zbog toga. Ako jeste moraces žrtvovati 200 dinara... Mada sam ja lično prenosio sa isteklim kreditom...
 
Na A1 kartici je kredit istekao krajem aprila. Hoće li praviti problem pri prenosu broja u Globaltel? Pozive normalno primam na nju. Započeo sam prenos broja za vikend. Očekujem papire.
Hoće. Znam iz iskustva kolege da su mu odbili prenos broja jer kredit nije bio aktivan 3 dana. Doduše njemu su rekli da je zato jer je prošlo puno vremena od poslednje dopune (ne od isteka kredita).

Bolje je da dopuniš neki minimalan iznos.
 
Podneo sam zahtev za raskid ugovora (istice 09.06) tj. prelazak na prepaid u A1, zanima me da li neko zna pouzdano da li cu morati da budem na prepaidu 3 meseca da bi mogao da prenesem broj u Yettel?
 
@sdejan nećeš morati da budeš 2 meseca na pripejdu pošto prelazak sa postpejda na pripejd ne utiče na korisnički staž, ali sleduje te Mega plan na 90 dana pa zašto da ne iskoristiš.
 
Podneo sam zahtev za raskid ugovora (istice 09.06) tj. prelazak na prepaid u A1, zanima me da li neko zna pouzdano da li cu morati da budem na prepaidu 3 meseca da bi mogao da prenesem broj u Yettel?
Zašto bi prvo prelazio na pripejd? Samo sačekaš da ti istekne UO i 10.6. odeš i podneseš zahtev za prebacivanje broja u Yettel.
 
@sdejan nećeš morati da budeš 2 meseca na pripejdu pošto prelazak sa postpejda na pripejd ne utiče na korisnički staž, ali sleduje te Mega plan na 90 dana pa zašto da ne iskoristiš.
Kada sam podneo zahtev za raskid ugovora u poslovnici mi nisu nista rekli za besplatnih 90 dana...

Zašto bi prvo prelazio na pripejd? Samo sačekaš da ti istekne UO i 10.6. odeš i podneseš zahtev za prebacivanje broja u Yettel.
Vec sam podneo zahtev za raskid, a nisam jos skroz siguran da cu preci u Yettel.
 
Kada sam podneo zahtev za raskid ugovora u poslovnici mi nisu nista rekli za besplatnih 90 dana...
Izgleda da je ta promocija istekla. Bilo je 90 dana za sve nove pripejd korisnike (nezavisno odakle su došli), a sad reklamiraju samo 30 za nove brojeve (pošto su brojevi, implicira da moraju da budu tek kupljeni), ali 6 meseci za prenos broja iz druge mreže. Po tome se čini da za prelazak sa postpejda na pripejd nema ništa, ali nisam sasvim siguran.
 
Poslednja izmena:
sta moze da se uradi sa kreditom na a1 ako se gasi broj ili se ne koristi vise.
 
Po tome se čini da za prelazak sa postpejda na pripejd nema ništa, ali nisam sasvim siguran.
Pre par godina dobio sam bonus dobrodošlice posle raskida, mada nisam imao na umu što su ga skratili na 30 dana kao tada, ali i to je nešto.
 
Ako može jedno pojašnjenje...

Imam postpaid broj, na UO dakle, u aplikaciji postoji opcija registracije broja. Da li se prolazi kompletna verifikacija dokumenata, fotografije, kao i inače ili se prepaid broj registruje samim unosom i SMS potvrdom, s obzirom da se vrši u okviru naloga koji je već identifikovan sa mnom?
 
Za mts je dovoljna samo fotografija prednje strane i poleđine lične karte ako se barem jedan broj bilo postpejd ili pripejd vodi na tebe, dok za Yettel nisam upućen. A1 i Globaltel rade web registraciju kroz koju se sve prolazi nanovo i pored toga ide još selfi fotografija. Skoro sam registrovao Globaltel broj uz pasoš i selfi fotkanje, OCR je prepoznao podatke sa pasoša, potvrdio sam ih i to je bilo to.
 
To ili najeventualnije da postane preplata prelaskom na postpaid.
 
da li moze da se posalje na drugi broj u drugim mrezama npr ili u istoj mrezi.
 
Nažalost, ne. A1 jedino još uvek nema mogućnost slanja kredita sa pripejda na pripejd.
 
Putovao sam nedavno avionom i video sam da Air Serbia promovise neke mts prepaid sim kartice.
Nisam uzeo flajer, ali koliko sam video na flajeru je pisalo Unlimited. Gledam sada na sajtu mts-a ali ne vidim takvu opciju, postoje opcije 75 GB i 200 GB. Turist SIM i super Turist SIM.
Razmisljam o ovoj soluciji u slucaju da mi zatreba internet na odredjenoj lokaciji u kracem periodu (mesec, dva).

Da li postoji neka opcija sa neogranicenim internetom?
 
Podneo sam zahtev za prebacivanje mts prepaid broja u A1, broj gotovo da nisam koristio i u starom je telefonu u silent mode-u, danas videh da sam imao tri propuštena poziva sa 064/733, živo me zanima šta su hteli da mi ponude...
 
Za prebacivanje na pripejd daju 6 meseci Mega plana džabe.

Prenesi svoj broj u A1 i dobijaš Mega plan i uživaj 6 meseci bez troškova!
 
Putovao sam nedavno avionom i video sam da Air Serbia promovise neke mts prepaid sim kartice.
Nisam uzeo flajer, ali koliko sam video na flajeru je pisalo Unlimited. Gledam sada na sajtu mts-a ali ne vidim takvu opciju, postoje opcije 75 GB i 200 GB. Turist SIM i super Turist SIM.
Razmisljam o ovoj soluciji u slucaju da mi zatreba internet na odredjenoj lokaciji u kracem periodu (mesec, dva).

Da li postoji neka opcija sa neogranicenim internetom?
Ima i yettel neogranicen prepaid esim tj 1TB fup pa posle 2/2 kao i a1 welcome unlimited na hello stranger ispadne prva uplata 2500 sa cenom karticom trosak za promociju tu je brzina na 10/10 limitirana ako nisu promenili u medjuvremenu
 
Uzeo sam A1 esim pripejd, kako bih testirao malo mrezu pre prebacivanja glavnog broja. Internet radi bez problema, poruke i VoLTE pozivi koje ja upucujem takodje ali sam nedostupan za pozive. Izbaci poruku da je korisnik aktivirao uslugu zabrane poziva iako u telefonu nista nije upaljeno. Takodje ubacio sam esim pored Honor telefona i u Iphone i ista stvar. Javio sam se i kontakt centru a od tada je proslo 5 dana. Pa da li je neko imao slican problem i pronasao mozda resenje?

Poznat bag, mada redak. Nije, inače, vezan za eSIM, ali izgleda da jeste za pripejd. Potrebno je da se žalba prosledi tehničkoj službi (može preko kontakt centra ili uživo u prodavnici) i rešiće to za otprilike dva dana. Pošto se tebi nije rešilo, čini se da nije prosleđeno tehničkoj službi ili su nekim čudom bili toliko zauzeti da nisu stigli da se pozabave tvojim problemom.
Kod mene je slična situacija.
Pre nedelju dana sam prebacio svoj pripejd broj iz mts-a u A1. Prvo mi nije radio VoLTE, pisao sam im i odmah su rešili. Nakon toga su mi prestali funkcionisati dolazni pozivi i dolazne sms poruke. Kada bi me neko pozvao dobio bi obaveštenje da sam aktivirao "uslugu zabrane poziva". Ponovo sam im pisao i dolazni pozivi su proradili ali ne i poruke.
Nadam se da će rešiti, ne mogu vršiti onlajn plaćanja bez koda koji banka dostavlja sms-om.
 
To već ne znam šta je. U meni poznatim slučajevima, a odnosi se i na Kimijev, nakon aktivacije VoLTE-a nije bilo problema sa porukama, već isključivo sa dolaznim pozivima. Moguće je da i njima taj problem sa porukama nije poznat, pa su ti po automatizmu rešili samo pozive. Bila je, međutim, jedna slična stvar, gde jednom korisniku odmah po prenosu ništa nije radilo sem odlaznih poziva, ali i to je rešeno nakon žalbe tehničkoj službi (detalji ovde). U oba slučaja, rešavanje je pratio SMS od njih tipa "sve usluge na vašem broju su ponovo omogućene". Pošto su oni tebi samo delimično rešili problem, šanse su da više ništa ne rade tim povodom i da ćeš opet morati da im se žališ...
 
Obratio sam se, naveo sam sve detalje, operater je pokušao rešiti ali nije uspeo pa je preneo tehničkoj službi.
 
Mrka kapa, ponavljaju istu mantru kako nije do njih i šta da uradim kako bih otklonio problem. Obraćao sam im se preko fb stranice, razgovarao telefonom sa operaterkom i pisao mejl. Uradio sve što su zahtevali i nema promena, još me ubeđuju da nije do njih. Pre prebacivanja primarnog broja u A1 uzeo sam njihov eSIM za test i sve radi besprekorno (jedino što sam im se morao obratiti da aktiviraju VoLTE) u istom telefonu.
Prvo ne radi VoLTE, pa kad je proradio ne funkcionišu dolazni pozivi i poruke, sad se svelo na dolazne poruke.
Postoji li mogućnost napuštanja mreže pre isteka dva meseca zbog nezadovoljstva uslugom?
 
Nazad
Vrh Dno