Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Pise:' U slučaju opcija koje sadrže i minute ka svima, Vip minuti počinju da se troše nakon potrošenih minuta ka svim mrežama.'
 
U pravu si. Tek sam sad video. Promaklo mi je. Izvinjavam se.
Ipak mislim da bi bilo pošteno da neko od operatera, uključujući i VIP ima paket gde će imati odvojene minute, da se posebno računaju minuti unutar mreže i minuti kao ostalim mrežama.
 
To je Vip imao na starom paketu, SMART, sad opet to moze da se ima, ALI samo ako produzavas UO.
Mozda moze i da se izboksuje, vredi pokusati, po meni je Vip najbolji sto se tice voice-a, a sa ovom pogodnosti je za duzinu ispred svih.
Steta sto sad samo za obnovu to daju.

Sent from my ONEPLUS 3 using Tapatalk
 
Zna li se kolika dopuna i koliko traje?

Bonus 10.000 minuta u mts mreži, 10.000 poruka i 1 GB u domaćem saobraćaju možete da iskoristite sedam dana od dana aktivacije.
Dodatni bonus od 1GB važi sedam dana od dana dodele bonusa. Svaki novi bonus od 1GB se sabira sa količinom GB/MB koja je preostala od prethodno dobijenog bonusa, a period važenja se produžava za narednih 7 dana od dana dodele poslednjeg bonusa.
Link
 
Poslednja izmena:
Dragi korisnice, zadovoljstvo nam je da sa tobom podelimo lepe vesti! Od 1. septembra ukidamo trosak uspostave poziva (11.9 dinara) kao i trosak razgovora sa Korisnickim servisom (15 dinara). Takodje, svaki zapoceti minut razgovora zaokruzivace se na 60 sekundi. To znaci da ces od sada komunicirati vise u okviru svoje dopune! Nastavi da uzivas u nasim uslugama! Tvoj Vip


Valjda su pogubili gomilu korisnika pa su konačno shvatili da su preterali sa pljačkom...



Sent From Plastique
 
Не рачунајући промоције (а које су иначе најчешће „цимајуће"), то је далеко најбоља вест на припејду задњих 10 година :)
Једино што се сад кориснички често не може добити од гужве.
 
Poslednja izmena:
Ovo gore važi i za postpaid, malopre sam dobio taj odgovor na fb strani.



Sent From Plastique
 
I posle mi ovde vas par govori da MTS ne krade i da je to bila njegova davna proslost.

Dakle otvorio sam nalog i pogledao listing za ovaj mesec za pripejd i video da su mi oko 60-70 kinti ukrali sa racuna,mozda i nesto vise,ne znam tacno.
Da obrazlozim,dopunio sam 200 kinti pre nekih mesec dana (mislim bas pocetkom avgusta) i na to sam imao inicijalnih 25,sto znaci 225 kinti.
Bio sam u Rep.Srpskoj oko 20-og ovog meseca i tu poslao par sms i oko minut poziva i sve mi to ok zavedeno i mislim i ok naplaceno (kazem ok jer nisam bas lud da pamtim koliko sam sms poslao u romingu,sekundi koliko sam pricao i sl.,ali ocigledno kod Telekoma se sve mora beleziti).
Po njihovom listingu ceo roming saobracaj bi sa pdv trebalo biti oko 131 din,a meni je ostalo oko 24 din kredita i to u zadnjih par dana ovog meseca skinuto,a do tad sve ok,ako je 131+24=225 (okvirno pisem) onda sam ja Marko Kraljevic.
Od 25. su mi pustili net promociju ono 6x1000 din kao novom korisniku i od tog 25. sam do danasnjeg dana imao samo net saobracaj na tom MTS broju (Telenor mi je naravno glavni),malo pre proverio te net promocije mi je ostalo jos oko 74 din (znaci nisam je potrosio,istice mi veceras),a oni mi skinuli kredit u tom periodu kad sam samo net koristio,nista vise.

Zvao malo pre korisnicki i ona meni pocela "da niste mozda potrosili tih 1000 kredita za net pa se net pocet tarifirati",a ja njoj "onda vasa app laze,jer po njoj imam jos oko 74 din tog net kredita",a ona "a da,upravu ste".
Posle me ostavila na cekanju nekih par minuta i kad se vratila kaze "po ovome sto sam pogledala ukratko u listingu izgleda da ste upravu,prosledicu kolegama da provere detaljno pa ce te dobiti odgovor na reklamaciju".
Ja joj onda fino kazem "zavedite tamo da mi vrate i ovih 10 din. sto ce te mi skinuti jer sam zvao vas korisnicki,a zvao sam jer je vasa greska u pitanju,ne sigurno da bi caskao sa vama",ona kaze "dobro i to sam zavela". :-devil-:
Posle je pitam "kako je moguce da i dalje ti problemi postoje kod vas,a ja sam od vas pobegao upravo zbog toga jos pre ~13 god.,a ona "pa desava se propust sistema",pitam je "kako taj propust sistema nemam kod telenora tih 13 god ni jednu paru",ona je ostala nema...
sad cekam da odgovore pa cu im sve po spisku.
 
Ma i sa Telenor postpaida ce da ti skine MTS :D

Skini ceo CSV pa postavi ovde :)
 
Mrzi me sad sve to da slikam i da se zezam sa tim,koliko im treba da odgovore na reklamaciju?
Ako mi je ne priznaju onda cu okaciti ovde,a ako priznaju sta ima da kacim i smaram se sa tim kad cu u tom slucaju biti ja upravu ;)
Jel mogu preko listinga znati kad sam uplatio kredit ili ne?
Ne mogu se tacno setiti to kad je bilo,a voleo bi znati

Послато са KIW-L21 уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Nema toga na listingu.
 
Pih steta,a bas me zanima,mada mislim da sam pocetkom jula kupio karticu,a pocetkom avgusta uplatio 1. kredit.
Ne mogu tvrditi 100% da sam upravu ja,ali mogu tvrditi 95%,mozda sam nesto omasio,ali koga zmija ujede i gustera se boji,pa tako da sa mts odmah sumnjam da su me pokrali jer im je to praksa.
Ako mi odbiju reklamaciju slikacu pa da vidite,mozda sam negde pogresio,mada i ona zenska rece "izgleda da ste u pravu sa prigovorom".
Koliko se ceka na odgovor za reklamaciju Alfa,jel znas?

Послато са KIW-L21 уз помоћ Тапатока
 
Kako za sta, ali za reklamacije koje operater vidi da su osnovane (kao da nesto upise u reklamaciju tada dodatno), vrlo brzo 5-8 dana. Inace duze.

Nebitno je kada si uplatio kredit, ako ti je kartica mesec-dva stara, imala je 25din, i uplatio si 200 - pogledaj listing od kada postoji kartica sta si potrosio i to je to.
 
Da podelim jedno loše iskustvo sa Telenorom. Imam aktiviran Twitter, Facebook i Klik dodatak. Kada idem na FB ne troše se megabajti iz Klika. Medjutim, kada odem na Twitter skidaju mi se megabajti sa Klika! Baš sam pratio potrošnju. Sve se odbija sa Klika, a njihova podrška me upućuje na reklamacije. Ne znam da li ću podnositi reklamaciju, jer bi me u slučaju odgovora poštar budio ujutru, a ja uglavnom radim noću.

Eto, neka se ovo nađe ovde u slučaju da i neko drugi dođe u ovu neprijatnu situaciju!
 
Ne može. Pošto je broj registrovan na moje ime, ja odgovor na reklamaciju mogu dobiti jedino preporučenom poštom.
 
Pre mesec dana sam reklamirao nesto za postpaid preko kol centra. Operater je zaveo reklamaciju i stvar je ispravljena posle 3 dana. Bez obracanja pismenim putem.
 
I ja sam do sada reklamacije podnosio elektronski, ali bi mi odgovor uvek stizao preporucenom postom. Kada sam ih pitao zasto mi odgovor ne posalju emailom, receno mi je da za to moram licno podneti svojerucno potpisanu reklamaciju u nekoj od njihovih poslovnica, a u mom mestu nema nijedne njihove poslovnice.
 
Pa ovo je za rubriku "Verovali ili ne"

Upravo sam dobio odgovor iz Telenora u kome pise da "nakon potrosenog Klika mogu koristiti TW"

Ovo je zaista krajnje nekorektan i nefer odnos prema korisniku. Pa ja sam Twitter dodatak i aktivirao da mi se ne bi trosili megabajti iz Klika, koje cuvam za druge sajtove i druge namene.
 
Još jedna novost u prilog mom slučaju.

Danas su po drugi put obrisali moj post na njihovoj Facebook stranici u kome postavljam pitanje da li se slična situacija dešava ostalim korisnicima.

Ni reči uvrede nije bilo u komentaru da bi se isti obrisao. Toliko o njima!
 
Na sajtu ne pise po kom prioritetu se trosi saobracaj iz dodataka i paketa, pa je logicno da ne bi trebalo uopste da skida iz paketa.
Verovatno si od redjih koji koristi twitter pa im jos niko nije ukazao na propust. Pre sam koristio za FB i WA, to funkcionise bas kako bi trebalo.
 
Bonus 10.000 minuta u mts mreži, 10.000 poruka i 1 GB u domaćem saobraćaju možete da iskoristite sedam dana od dana aktivacije.
Dodatni bonus od 1GB važi sedam dana od dana dodele bonusa. Svaki novi bonus od 1GB se sabira sa količinom GB/MB koja je preostala od prethodno dobijenog bonusa, a period važenja se produžava za narednih 7 dana od dana dodele poslednjeg bonusa.

Sta znaci ovo "u domaćem saobraćaju", da ne mozes da koristis kad si u romingu?
 
Ljudi ja tvrdim uporno vec vise od 15 god. da su MTS najveci lopovi i to evo i potvrdjujem po ko zna koji put.
Pre par dana sam ovde pisao moju reklamaciju sto sam zvao korisnicki za pripejd sto su mi ukrali nekih 80-90 kinti i danas vidim da su mi vratili pare na racun,ali me nisu obavestili,a rekose valjda porukom.
A voleo bi znati jesu mi vratili samo taj ukradeni kredit ili i 10 kinti za poziv korisnickom sto sam trazio da mi isto daju tj.vrate jer ja korisnicki ne zovem jer ocu sa njima da cskam,vec zato sto su me lopine pokrale,po ovome sto vidim samo kredit. Voleo bi to znati jer ako nisu to za korisnici vratili opet da ih cimam iz principa majku im lopovsku.
Uvek sam mrzeo lopovska posla i sa njima obozavam da se "tuzakam" i protestvujem. Sa telekomom imam ogromno iskustvo oko tih kradja. Nadam se da ce me obavestiti porukom pa da mogu ovde okaciti,mada koliko im je raspad mreza cisto sumnjam da cu ikad tu poruku docekati.
Uglavnom naravno da sam bio u pravu i naravno da su lopovi koji malo,malo pa pokradu korisnika.
 
Sam si kriv, znaju da si Tnor korisnik, a oni rade za njih, pa te vracaju nazad :D


Ali kako bas tebe uspe ovako nesto da uhvati kada nema takvih prepirki sa MTSom vec duze vreme, hmmmm :)
 
Sam si kriv, znaju da si Tnor korisnik, a oni rade za njih, pa te vracaju nazad :D


Ali kako bas tebe uspe ovako nesto da uhvati kada nema takvih prepirki sa MTSom vec duze vreme, hmmmm :)

Ahahah,lopovi,samo je to problem ;) Ne znam brate kako mene,ali znam da kradu i da na Boga ne misle. Nadam se da ce mi poslati taj sms pa cu slikati i okaciti ovde,ali se bojim da nema nista od tog sms,samo su mi vratili kes na racun i to sam slucajno jutros pogledao i video stanje 99 i nesto,znaci krajcovali su mi skoro 100 kinti.

Nego aj na PP moram te jos malo peglati za Ali ;)
 
Poslednja izmena:
Pogledaj na listingu opet, ako se od necega vraca kredit, pise od cega je.

Meni skoro uvek vrate onih 10 dinara za poziv call centru u roku od 24h od poziva (kada ne zovem svojom krivicom ili zeljom)
 
Pogledaj na listingu opet, ako se od necega vraca kredit, pise od cega je.

Meni skoro uvek vrate onih 10 dinara za poziv call centru u roku od 24h od poziva (kada ne zovem svojom krivicom ili zeljom)

radovi na unapredjenju sistema,tek od ponedeljka cu moci videti listing,bas me zanima gde su me zakinuli ;)
 
Ne mora. Kad prođe 3 meseca od zadnje dopune, blokira se odlazni saobraćaj, i kredit koji je preostao se "zamrzava". Kad se uplati dopuna, krediti se sabiraju, i važenje im se produžava za novih tri meseca.


https://www.mts.rs/privatni/korisnicka-zona/pitanja-i-odgovori/pripejd

Šta se dešava ukoliko pripejd kredit ne dopunim u predviđenom roku?

Minimalni iznos pripejd dopune je 200, 00 dinara. Potrebno je da u periodu od 90 dana od aktivacije kartice, odnosno od poslednje dopune pripejd kredita, dopunite vaš pripejd kredit u minimalnom iznosu od 200, 00 dinara. Ukoliko ne dopunite kredit nakon isteka perioda od 90 dana, neiskorišćeni deo kredita će biti obrisan i moći ćete samo da primate pozive i poruke. Svaki put kada dopunite kredit u iznosu od 200, 00 dinara i više, uplaćeni iznos se dodaje na neiskorišćeni iznos kredita i period važenja pripejd kredita se produžava za narednih 90 dana.

Koji je rok važenja pripejd kartice?

Rok važenja pripejd SIM kartice je 12 meseci od datuma aktivacije kartice, odnosno od poslednje dopune pripejd kredita. Nakon ovog perioda vaša kartica više neće biti aktivna. Ponovnu aktivaciju kartice možete da izvršite u roku od 30 dana u nekoj od naših poslovnica po ceni od 300,00 dinara, početni kredit na ponovo aktiviranoj kartici je 25,00 dinara. Preostali iznos pripejd kredita sa vaše prethodne SIM katice se poništava. Express dopuna i Friendly dopuna ne produžavaju rok važenja pripejd SIM kartice.


A u mts poslovnicama jedni potvrđuju da se kredit "zamrzava", drugi tvrde da se briše.
 
Nazad
Vrh Dno