Inspekcija za telekomunikaciju ne preduzima ništa da se to spreči. Slao sam dopise da se pokrene inspekcijski postupak po službenoj dužnosti zbog skraćivanja roka važenja kredita Yettel prepaid vaučera bez prethodnog obaveštenja i nemogućnosti zamene sim kartice u A1 dok je broj u mirovanju, ali ta ista inspektorka mi je odgovorila da je trebalo prvo da uputim prigovor, čime je indirektno i odobrila takve radnje. Nedavno se u Yettel-u desio novi momenat gde nakon isteka kredita takođe i kod njih broj prelazi u status mirovanja, što znači da tada ne možete da prenesete broj. To sam saznao tako što sam hteo da zamenim sim karticu pošto me katkad gase iz mreže, jer se na tom broju samo javljam, ali naravno, pošto mora dopuna, čim ga dopunim i potrošim kredit ide zahtev za prenos. Bonus na sve to je što Yettel briše registraciju kada se vraćate sa postpaid-a na prepaid i morate da ga ponovo registrujete, da ne biste bili odbijeni za mnp.