Šta je novo?

Prepaid u Srbiji: tarife, promocije, iskustva, problemi..(FAQ u 1.postu)

Da li ima ovako neki paket u MTS mrezi? Treba mi za gledanje Iris Go aplikacije.
Ne moze iz Telenor mreze da se koristi. Trazi mi Mts net.
Jewi siguran da mts skida uopšte podatke za tv na telefonu? Ja poslednji put kad sam gledo mogao sam 24/7 ni bajta mi nisu naplatili. Ne kazem da se nije promenilo. Jer su dve godine razvlacili jos tri meseca.... ali nikad nije počela naplata....
 
Prepaid kartica je u pitanju. Ne skida za neke odredjene postpaid pakete.
 
Ja trenutno koristim EON on radi na svim mrezama osim sto N1 zezaju.... Jedino neki VPN. Za Android je bilo kvalitetnih VPN-ova gde si mogao da portujes samo jednu jedinu aplikaciju na VPN dok sve ostalo je islo preko normalne konekcije.... Sad se to sve manje vise naplacuje. Ne znam sta da ti kazem za neko resenje odmah da iz rukava izvuces i da radi....
 
mts urniše prepaid kredit jer za nekoliko početnih MB koji se utroše pri gledanju Iris Go televizije naplati nekoliko x 60 rsd. Ranije je rešenje bilo da se koriste prepaid kartice bez kredita i tada je funkcionisalo kako treba - bez ikakve naplate.

Skoro sam probao jednu novu prepaid karticu sa 0 dinara kredita i nije bilo moguće gledati ništa.

Aktivirao sam najeftiniji dodatak Internet 7 dana 200 MB za 125 rsd i proradilo je. Za par dana korišćenja ostvaren je saobraćaj od ~25 GB, a skinuto je sa stanja oko 140 MB (puno puta je iznova pokretana aplikacija).

 
Uzeo neku cool katicu danas. 600 rsd.
Daju 15gb neta na 15 dana i ne znam koliko kredita.
Pokrenuo Iris i dobio obavestenje da se ne trosi internet koji sam dobio. Za dz je.
 
Znači i dalje je u suštini dzabe gledanje ko i nekad sto je bilo 🙂
 
Uzeo neku cool katicu danas. 600 rsd.
Daju 15gb neta na 15 dana i ne znam koliko kredita.
Pokrenuo Iris i dobio obavestenje da se ne trosi internet koji sam dobio. Za dz je.
Na 15 dana ćeš puniti kredit i aktiirati promocije samo zbog irisa na telefonu ili nisi na mts ip adresi pa tako pokrećeš i gledaš? Ako je ovo drugo za par mesevi bi isplatio surshark koji možeš da koristiš na koliko kod uređaja želiš.
 
To je za oca koji je u bolnici. Dok potrosi tih 15gb nadam se da ce izaci iz bolnice a zlu ne trebalo za 600 rsd kupim drugu karticu iopet imam 15gb
 
Dakle kao kratkotrajno rešenje, jasno. Dugoročno se ne isplati
 
Na mojoj A1 prepaid kartici, na kojoj imam silne minute u nacionalnom saobracaju, citav dan ne mogu dobiti fiksne telefone. Kad god pozovem neki fiksni broj cuje se informacija da korisnik nije dostupan. Probao sam danas da zovem nekoliko fiksnih brojeva, cak i svoj, ali nece. Mobilne brojeve mi uredno poziva. Ne znam o cemu je rec i da li je neko imao slican problem.
 
Na mojoj A1 prepaid kartici, na kojoj imam silne minute u nacionalnom saobracaju, citav dan ne mogu dobiti fiksne telefone. Kad god pozovem neki fiksni broj cuje se informacija da korisnik nije dostupan. Probao sam danas da zovem nekoliko fiksnih brojeva, cak i svoj, ali nece. Mobilne brojeve mi uredno poziva. Ne znam o cemu je rec i da li je neko imao slican problem.
Je li isti ili razlicit provajder za fixni?
Mozda je broj blacklistovan iz nekog razloga. Svakako zalba operateru pa nek istrazuje dalje sta se desava
 
Najverovatnije je pukla mreza provajdera koga si zvao. Ako je ka istim brojevima sa drugih mreza prolazio poziv. Onda je provajderu pukao neki node ka A1. Uglavnom svako trpa svakakvu opremu i izgleda često bez ikakvih pomoćnih sistema. Tako da ispadi ne treba da čude.
Zato ljudi što su zabrinuti za stabilnost komunikacije u restrikcijama širom sveta kupuju redudantne servise kao sto je Starlink. Da u slučaju pucanja celog energetskog sistema imaju izlaz ka svetu. Jer i provajderi neretko pucaju u takvim situacijama sa obzirom da i u redovnim rade kako rade...
 
Pozivao sam fiksne telefone razlicitih provajdera. Na mom broju i dalje ista situacija.
Jedan moj ukucanin takodje koristi A1 prepaid sa minutima. Sa tog broja uredno odlaze pozivi ka fiksnim i zvoni, a meni i dalje obavestenje da su fiksni brojevi nedostupni.
Jedina razlika izmedju ta dva broja je sto ja koristim Bonus dobrodoslice koji jos vazi i imam 33 minute. Ovaj drugi broj koristi Mesecni plan 300 i ima 26 minuta.
Ja sam ovih dana dosta pozivao fiksne brojeve sa mog broja. Mozda A1 ima neko tajno ogranicenje koliko od datih 100 minuta mogu koristiti ka fiksnim brojevima.
Pozivi ka mobilnim brojevima rade bez problema.
Bas cudna situacija, neobjasnjiva.
 
Verovatno bag neki u sistemu za odobravanje na tom starter paketu. Ima zlatno pravilo sto je sistem kompleksniji veca sansa za "neuhvatljive" bagove da se provuku. 100 minuta je malo a neku Politiku korišćenja. Verovatno neka glupost je po sredi....
 
Verovatno bag neki u sistemu za odobravanje na tom starter paketu. Ima zlatno pravilo sto je sistem kompleksniji veca sansa za "neuhvatljive" bagove da se provuku. 100 minuta je malo a neku Politiku korišćenja. Verovatno neka glupost je po sredi....
Ja sam juce prijavio ovaj problem Korisnickom servisu. Danas popodne su poceli da rade pozivi ka fiksnoj telefoniji. Niko me nije kontaktirao ni da mi se izivini, a kamoli da mi objasni u cemu je bio problem, to me bas zanima. Sreca pa sam znao kome i kako treba da se zalim, ali postoje ljudi koji nisu vicni tome i mogu da zamislim kako bi se oni snasli.
 
Uzeo danas na kiosku mts pripejd karticu (400 din). Nema sanse da se aktivira. Probao na 3 telefona. Reko' ajd da nazovem novi broj kad ono javlja se neki gospodin. Dobar dan, dobar dan, jel' to taj i taj broj, jeste, odgovori on. Dakle prodali karticu sa aktivnim brojem, stvarno su fenomeni :cool:
 
Uzeo sam u petak u Mts poslovnici pripejd karticu sve cool cini mi se da se zove, cena 600din.sve radi, odmah dobio 4g, ok za sad.
 
Jel to A1 gasi odlazni saobraćaj posle 2 meseca ako nije uplacivan kredit? Nisam nesto upućen za to?
 

Za telefonske i internet prepaid korisnike​


Ukoliko 3 meseca ne dopuniš kredit, preostali kredit i svi aktivni sadržaji prestaju da važe.
U narednih mesec dana imaš mogućnost samo dolaznog saobraćaja.

  • Dakle, možeš da primaš pozive i poruke, ali ne i da pozivaš i šalješ SMS.
  • U ovom periodu možeš pozivati samo hitne službe i A1 Korisnički servis.

Ukoliko 4 meseca ne uplatiš kredit, kartica prelazi u status mirovanja.
  • U tom periodu ne postoji mogućnost ni dolaznog ni odlaznog saobraćaja, kao ni poziva ka Korisničkom servisu.
Dopunom kredita će ti biti omogućen dolazni saobraćaj i sve ostale A1 usluge.


Ukoliko ne uplatiš dopunu 13 meseci u odnosu na datum kada je tvoja prepaid SIM telefonska/internet kartica aktivirana, tvoj prepaid broj će biti trajno ugašen.
 
Ovo je na granici krađe.
Kako može biti legalno da ti ukinu sav kredit koji imaš ako ne uplatiš ništa 3 meseca...
 
Inspekcija za telekomunikaciju ne preduzima ništa da se to spreči. Slao sam dopise da se pokrene inspekcijski postupak po službenoj dužnosti zbog skraćivanja roka važenja kredita Yettel prepaid vaučera bez prethodnog obaveštenja i nemogućnosti zamene sim kartice u A1 dok je broj u mirovanju, ali ta ista inspektorka mi je odgovorila da je trebalo prvo da uputim prigovor, čime je indirektno i odobrila takve radnje. Nedavno se u Yettel-u desio novi momenat gde nakon isteka kredita takođe i kod njih broj prelazi u status mirovanja, što znači da tada ne možete da prenesete broj. To sam saznao tako što sam hteo da zamenim sim karticu pošto me katkad gase iz mreže, jer se na tom broju samo javljam, ali naravno, pošto mora dopuna, čim ga dopunim i potrošim kredit ide zahtev za prenos. Bonus na sve to je što Yettel briše registraciju kada se vraćate sa postpaid-a na prepaid i morate da ga ponovo registrujete, da ne biste bili odbijeni za mnp.
 
Bonus na sve to je što Yettel briše registraciju kada se vraćate sa postpaid-a na prepaid i morate da ga ponovo registrujete, da ne biste bili odbijeni za mnp.
Istina je da broj postaje neregistrovan, međutim to nije i ne sme biti prepreka za prenos broja. Dovoljno je imati serijski broj kartice i PUK, a novi operater će izvršiti registraciju.
 
Tu je situacija dvojaka i kontradiktorna tj. pravilnik predviđa prenos neregistrovanih brojeva, ali s druge strane operater kao razlog odbijanja može da navede što broj nije registrovan. Yettel je to meni učinio dva puta.
 
Да,у А1 није тако.
 
Uzeo danas na kiosku mts pripejd karticu (400 din). Nema sanse da se aktivira. Probao na 3 telefona. Reko' ajd da nazovem novi broj kad ono javlja se neki gospodin. Dobar dan, dobar dan, jel' to taj i taj broj, jeste, odgovori on. Dakle prodali karticu sa aktivnim brojem, stvarno su fenomeni :cool:
Hm, bas cudno. Mada, kad je mts u pitanju- nista nije cudno.
Trebalo bi da im napises email ili reklamaciju, jer to sto su uradili prevazilazi sve.
Verujem da je pakovanje prodato kao neotpakovano na toj trafici.
 
Naravno da je bilo neotpakovano, mailovi i pozivi nista ne resavaju, treba otici u poslovnicu.
Uzeo odmah yetelovu karticu i reseno sve za minut-dva.
 
Inspekcija za telekomunikaciju ne preduzima ništa da se to spreči. Slao sam dopise da se pokrene inspekcijski postupak po službenoj dužnosti zbog skraćivanja roka važenja kredita Yettel prepaid vaučera bez prethodnog obaveštenja i nemogućnosti zamene sim kartice u A1 dok je broj u mirovanju, ali ta ista inspektorka mi je odgovorila da je trebalo prvo da uputim prigovor, čime je indirektno i odobrila takve radnje. Nedavno se u Yettel-u desio novi momenat gde nakon isteka kredita takođe i kod njih broj prelazi u status mirovanja, što znači da tada ne možete da prenesete broj. To sam saznao tako što sam hteo da zamenim sim karticu pošto me katkad gase iz mreže, jer se na tom broju samo javljam, ali naravno, pošto mora dopuna, čim ga dopunim i potrošim kredit ide zahtev za prenos. Bonus na sve to je što Yettel briše registraciju kada se vraćate sa postpaid-a na prepaid i morate da ga ponovo registrujete, da ne biste bili odbijeni za mnp.
Pa valjda rade dolazni pozivi i ako isteko kredit , bar kod mene na jednom broju
 

Prilozi

  • wp_ss_20221101_0001.png
    wp_ss_20221101_0001.png
    63.7 KB · Pregleda: 37
  • Like
Reagovanja: uji
Kako može da istekne kredit, pa nije mleko pa da ima rok trajanja :)
 
@kalin62 jeste, to nije sporno. Stižu dolazni pozivi, ali s vremena na vreme broj bude nedostupan na nekoliko sekundi pa se vrati u mrežu i tako više puta tokom dana. Naravno, desi se da baš tad neko hoće da me pozove i kasnije dobijem poruku o propuštenom pozivu.
 
Nazad
Vrh Dno