Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pozdrav drugari.

Porucen paket 22.08, u pitanju je RF LT posiljka. Trenutni statusi su u prilogu.
Posto vidim da ste magovi posiljki, za razliku od mene, da li imate predstavu kada bi ovaj paket mogao biti na mojoj adresi?

Pozdrav i hvala unapred.

Postar zove jutros i kaze da je stigla posiljka.
Za 3 dana od Litvanije do isporuke u Valjevu.
Bez carine, iako je realno trebalo biti.
 

Prilozi

  • ,hjmhncgbxfvd.JPG
    ,hjmhncgbxfvd.JPG
    43.6 KB · Pregleda: 40
Poz ljudi, nov sam na forumu ali ga čitam godinama.Ja sam u poslednje vreme najviše kupovao na ebay-u jer imam nekih para na paypal nalogu i Kinezi tamo većinom šalju preko Belgijske pošte i stižu bez greške za 15-18 dana uz tačno praćenje, svaki put mi je nakon ovog poslednjeg obaveštenja stizalo u 2-3 dana na adresu.

Što se tiče drugih opcija, preko Singapurske pošte poslednji mi je stigao za 25 dana, preko Kineske za 27 dana stigao pre 2 dana.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220909-161510_Parcels_1.jpg
    Screenshot_20220909-161510_Parcels_1.jpg
    108.4 KB · Pregleda: 32
Da li neko mozda zna sta znaci ovaj status "Import stopped"?
Stiglo mi je 7-8 paketa iz Japana, nijedan nije imao ovaj gornji status.
Da li je moguce da ce paket vratiti u Japan?

Jul 8, 2022 16:51
Japan Post
Posting/Collection
TOYAMAKITA, TOYAMA, 931-8799

Jul 8, 2022 16:51
Serbia Post
Reception
JP-9318799

Jul 8, 2022 20:03
Japan Post
En route
TOYAMANISHI, TOYAMA, 930-0199

Jul 9, 2022 12:48
Japan Post
Arrival at outward office of exchange
KAWASAKIHIGASHI, KANAGAWA, 219-8799

Jul 9, 2022 12:48
Serbia Post
Arrival
Jp-jpkwsa

Jul 9, 2022 12:49
Japan Post
Dispatch from outward office of exchange
KAWASAKIHIGASHI, KANAGAWA, 219-8799

Sep 8, 2022 14:50
Japan Post
Arrival at inward office of exchange
BUDAPEST 1005, HUNGARY

Sep 8, 2022 14:50
Japan Post
In Customs
BUDAPEST 1005, HUNGARY

Sep 8, 2022 14:50
Japan Post
Item presented to import Customs
BUDAPEST 1005, HUNGARY

Sep 8, 2022 15:50
Japan Post
Import stopped
HUNGARY
 
Има ли неки сајт за поручивање из Јапана?
 
Pitanje je kako Mađarska pošta tretira pakete koji se tranzitiraju za Srbiju. Moguće je da to samo znači da nije za uvoz u Mađarsku nego za tranzit, tj. da je sve OK ali da je status zbunjujući, a moguće je i da se pojavio neki problem. Mada ne znam kakav problem bi mogao da bude, osim ako se ne radi o nečemu što je zabranjeno za unošenje u Mađarsku.
Ako ti je neka uteha, znaćeš više za dan-dva.
Doduše nisi rekao da li naručuješ na mađarsku ili srpsku adresu.
 
Има ли неки сајт за поручивање из Јапана?

Pitanje je kako Mađarska pošta tretira pakete koji se tranzitiraju za Srbiju. Moguće je da to samo znači da nije za uvoz u Mađarsku nego za tranzit, tj. da je sve OK ali da je status zbunjujući, a moguće je i da se pojavio neki problem. Mada ne znam kakav problem bi mogao da bude, osim ako se ne radi o nečemu što je zabranjeno za unošenje u Mađarsku.
Ako ti je neka uteha, znaćeš više za dan-dva.
Doduše nisi rekao da li naručuješ na mađarsku ili srpsku adresu.
Narucujem na srpsku adresu.

Posle statusa

Item presented to import Customs
BUDAPEST 1005, HUNGARY

sledeci status posle nekih nedelju dana je

Arrival
11003 Mailing Mail
Arrival at inward office of exchange
BEOGRAD B 11003 PI, REPUBLIC OF SERBIA

barem je tako bilo do sada.

U pitanju je polovna Sega Saturn konzola sa kontrolerom, proslo mi je 7-8 takvih paketa do sada bez problema.
 
@ytrewq

Jul 8, 2022 16:51
Serbia Post
Reception

Po ovome se moze zakljuciti da posiljka ide u Srbiju


@bonetito

Budimpesta je tranzitna tacka i sistem za pracenje pogresno
tumaci rutiranje u tranzitnom centru.
 
Da, promenili su i taj status, ja "izdudlao" jedan dispute za pošiljku koja nije stigla, gde je glupi Ali algoritam presudio da je pošiljka u mojoj lokalnoj pošti, iako se po praćenju (kakvo god da je drljavo) vidi da je poslednji status od 10.08. u nekom sabirnom centru u Mađarskoj.

Žalio se na odluku, dodatno objasnio da jasno piše da je pošiljka u Mađarskoj, a ne u lokalnoj pošti u Srbiji, pa čekam dopunu odluke (valjda ovu žalbu u drugom stepenu čitaju ljudi).

Ako mi se zaredaju odbijenice (a sva je prilika da hoće, jer čekam dosta paketića, a ništa ne stiže), bataliću Ali, jer koliko god to bili iznosi do 10USD nakupi se bačenih para...
Da apdejtujem, definitivno sam "izdudlao" za refund i od automata i od "živih" ljudi, jer navodno nisam dokazao da predmet nije u lokalnoj pošti, iako sam poslao printscreen statusa pošiljke gde lepo piše HU (Hungary).
Obrazloženje je šturo: "Your appeal request was closed as the supporting information you provided was not sufficient.".

U prevodu zaštita kupaca je nepostojeća na ALI, šta ja uopšte imam da dokazujem, neka prodavac pruži dokaz da mi je roba dostavljena (a ne može jer nije).

Nažalost, negativna ocena prodavcu mi je mala uteha, a što je još gore imam još dvadesetak ovakvih pošiljčica, bukvalno mi stiže samo ono što ima tracking, a ovo ostalo "ispada iz kamiona" gde stigne.
Uz ovakav stav prema kupcu, bataliću ALI, jer razlika u ceni u odnosu na Ebay ipak nije dovoljno spram garancija koje Ebay daje da će mi u slučaju i najmanjeg problema novac biti refundiran.
Da li neko mozda zna sta znaci ovaj status "Import stopped"?
Stiglo mi je 7-8 paketa iz Japana, nijedan nije imao ovaj gornji status.
Da li je moguce da ce paket vratiti u Japan?

Jul 8, 2022 16:51
Japan Post
Posting/Collection
TOYAMAKITA, TOYAMA, 931-8799

Jul 8, 2022 16:51
Serbia Post
Reception
JP-9318799

Jul 8, 2022 20:03
Japan Post
En route
TOYAMANISHI, TOYAMA, 930-0199

Jul 9, 2022 12:48
Japan Post
Arrival at outward office of exchange
KAWASAKIHIGASHI, KANAGAWA, 219-8799

Jul 9, 2022 12:48
Serbia Post
Arrival
Jp-jpkwsa

Jul 9, 2022 12:49
Japan Post
Dispatch from outward office of exchange
KAWASAKIHIGASHI, KANAGAWA, 219-8799

Sep 8, 2022 14:50
Japan Post
Arrival at inward office of exchange
BUDAPEST 1005, HUNGARY

Sep 8, 2022 14:50
Japan Post
In Customs
BUDAPEST 1005, HUNGARY

Sep 8, 2022 14:50
Japan Post
Item presented to import Customs
BUDAPEST 1005, HUNGARY

Sep 8, 2022 15:50
Japan Post
Import stopped
HUNGARY
Ja sam u par navrata slao male pošiljke za Japan, bukvalno je funkcionisalo praćenje statusa pošiljke u svakom momentu. Retko lepo iskustvo.
 
Stigla jedna LB...LT posle tačno 19 dana ;) Stigla je doduše još u petak, ali vikend...
 
Очито да су кинези дигли руке од Србије. Кад не могу да утичу на доставу прерачунали су да мању штету имају и ако раде са смањеним прометом.
 
Da apdejtujem, definitivno sam "izdudlao" za refund i od automata i od "živih" ljudi, jer navodno nisam dokazao da predmet nije u lokalnoj pošti, iako sam poslao printscreen statusa pošiljke gde lepo piše HU (Hungary).
Obrazloženje je šturo: "Your appeal request was closed as the supporting information you provided was not sufficient.".

U prevodu zaštita kupaca je nepostojeća na ALI, šta ja uopšte imam da dokazujem, neka prodavac pruži dokaz da mi je roba dostavljena (a ne može jer nije).

Nažalost, negativna ocena prodavcu mi je mala uteha, a što je još gore imam još dvadesetak ovakvih pošiljčica, bukvalno mi stiže samo ono što ima tracking, a ovo ostalo "ispada iz kamiona" gde stigne.
Uz ovakav stav prema kupcu, bataliću ALI, jer razlika u ceni u odnosu na Ebay ipak nije dovoljno spram garancija koje Ebay daje da će mi u slučaju i najmanjeg problema novac biti refundiran.

Ja sam u par navrata slao male pošiljke za Japan, bukvalno je funkcionisalo praćenje statusa pošiljke u svakom momentu. Retko lepo iskustvo.
Ja sam ga takodje izdudlao jutros,isti razlog kao i kod tebe.drze se toga kao da je posiljka u mojoj posti iako sam poslao screen gde pise zadnji status HU Budapest a ne SRB Belgrade,ali dzabe,odbili su ladno.jos je njihov predlog bio da refund bude 0€,tako da ja sigurno prelazim na JOOM,nesto je malo skuplje ali stize sigurno i veoma brzo.necu vise da se cimam sa Alijem,grdne pare mi propadose kod njih.
 
Ja sam ga takodje izdudlao jutros,isti razlog kao i kod tebe.drze se toga kao da je posiljka u mojoj posti iako sam poslao screen gde pise zadnji status HU Budapest a ne SRB Belgrade,ali dzabe,odbili su ladno.jos je njihov predlog bio da refund bude 0€,tako da ja sigurno prelazim na JOOM,nesto je malo skuplje ali stize sigurno i veoma brzo.necu vise da se cimam sa Alijem,grdne pare mi propadose kod njih.
Nisam nikad kupovao ništa na JOOM, pogledaću, ako je bolja podrška za kupca (a svaka je bolja od nepostojeće), i ja ću tamo preći...
 
Ја сам прешао, дошло време да се мења шугави алиекспрес.
 
Ali nije Joom isto kao AE sto se tice asortimana, ali slazem se ako nemate podrsku na AE onda menjas normalno, ja od prve godine rada AE kupujem tamo, imam ko zna koliko porudzbina na AE i nikad problem da mi ne dodje, imao par disputa, sve posteno reseno u moju korist.
Ja sam za sad jos tamo, kupovao sam i na Joomu imam 5-6 tamo porudzbina za koliko godinu dve koliko imam i tamo profil.
Mada je ebay sa podrskom najbolji a tu su cene u rangu ebaya stoga mi je logicno da tamo nastavim kupovinu ukoliko budem imao takva iskustva sa AE podrskom i prodavcima.
 
Da li to kazete da vam sa AE ne stizu posiljke , a na istu adresu u istom periodu
stizu sa eBay-a,Joom-a,Banggood-a.... ?
 
Ocigledno da nasi postari vole samo posiljke sa AE, ove druge im nisu zanimljive...🤣🤣🤣
 
Ne znam, ja sam najviše kupovao na joom, banggood i ebayu ali pre svega jer imaju paypal za plaćanje (i sam paypal je dodatna zaštita nezavisno od sajtova za svaku zajebanciju ako se roba zagubi, ošteti i dr.), ali i ovo što sam uzimao na Aliju je uredno stizalo, a 3 koje nisu u proteklih godinu dana su mi vratili pare. Čak mi se na Aliju desilo da mi pošalju u februaru 2022. tačno par dana pre nego što su ih zatvorili u karantin i to je onda verovatno čamilo u nekom magacinu par meseci i pošto nije stizalo tražio refund i dobio, a paket mi je stigao u avgustu.
 
UA HU Isti proizvod od istog prodavca narucen na Novi Beograd i Vozdovac. Na Novi Beograd isporucen pre 10 dana ,Vozdovac jos ne.
 
Danas mi je stigao paket iz Kine na ime Valerija A-greskom na moju adresu,zvao sam na broj telefona ne radi,adresa je moja ocigledno greskom neko narucio,sad ne znam kome da vratim,jer nema niti pravi broj,niti prava adresa,zna li neko kako da vratim ovo,ili jednostavno da vratim u postu mada ne znam ni oni kome mogu da vrate,ovde ni postar nije kriv,vec je greska,ako neko ima na ovo ime,a da cita forum nek se javi,to kao prvo kao drugo,kome da vratim zna li ko ?
 
@zokce

Odakle ti to da je AE diglao ruke od Srbije ?

Ovde se javlja zanemariv broj clanova foruma i to uglavnom samo oni koji imaju probleme.
Poslednih par dana vidim da neki pisu da i za UA...HU dobijaju refund.


@dragan0001

Ignorisi gresku , ako ti nije potrebno to sto je stiglo , pokloni nekome :)
 
Када купац не потврди пријем и прође колико-већ-дана АЕ пребаци новац продавцу а купцу наводи да може да покрене диспут ако нешто није у реду са пошиљком, не ако пошиљка није примљена.
Коментаришем на основу својих сазнања и дајем своје мишљење, чему форум и служи.
Да би се тачно знало о чему је реч, потребно је баш доста података, што неко мора да финансира, али то је већ друга тема.
 
...
Poslednih par dana vidim da neki pisu da i za UA...HU dobijaju refund.
...
Saša po mom iskustvu (samo dva slučaja u poslednje vreme, što i nije neki uzorak) Ali presuđuje random, najčešće male iznose presudi u korist kupca, a ostalo u korist prodavca.
Npr. ja sam imao klasični slučaj roba stigla, ali ne u količini koja je naručena (što je zbog male težine robe bilo nedokazivo), presude u moju korist, dok takođe klasični slučaj kad je po poslednjem statusu roba u HU (naravno nije ni u HU, ko zna gde je), gubim dispute jer nisam dokazao da "roba nije u mojoj lokalnoj pošti" (glupost teška, šta ja imam da dokazujem bilo šta, sve dok prodavac nema crno na belo da je roba dostavljena kupcu na adresu on svoju obavezu nije izvršio.

Kad se sve sabere i oduzme možda i nije bila loša ideja onog kolege koji je u slučaju kada mu roba ne stigne, prijavljivao da je roba stigla, ali oštećena, i kao dokaz tome slao neke namontirane slike...
Koliko ja vidim to će biti jedina mogućnost za refund.
 
Znam da je ucesce na forumu dobrovoljno , ali za ovu situaciju nam je potreban
odziv bar oko 100 clanova da bi imali precizniji uvid kakva je situacija sa dostavom.

Da vidimo odnos pozitivnih i negativnih iskustava.

Koliko je ucesce porudzbina sa drugih sajtova u odnosu na AE i da li samo sa AE
postoje problemi ili je situacija svuda ( i sa ostalim sajtovima za online trgovinu ) identicna.
 
Nisu mi stigla 2 barcode skenera, 35$ i 40$.
Sačekao sam sve rokove kako piše. Prijavio Aliju sve što sam imao, napisao i da sam dobio lažne kodove za praćenje putem DHL.
Novac refundiran, prodavnice za oba su zatvorene.
Danas mi je stigao paket iz Kine na ime Valerija A-greskom na moju adresu,zvao sam na broj telefona ne radi,adresa je moja ocigledno greskom neko narucio,sad ne znam kome da vratim,jer nema niti pravi broj,niti prava adresa,zna li neko kako da vratim ovo,ili jednostavno da vratim u postu mada ne znam ni oni kome mogu da vrate,ovde ni postar nije kriv,vec je greska,ako neko ima na ovo ime,a da cita forum nek se javi,to kao prvo kao drugo,kome da vratim zna li ko ?
Kontaktiraj pošiljaoca.
 
Jedina šansa da dobijete dispute je da cimate prodavca da produži protection time za naručeni artikal. Čim prođe onih 75 ili koliko je već sad limit nema šanse da dispute ne dobijete bez ikakvih dokaza. Naravno uz odgovarajuć razlog da nije stiglo... itd

Ovo sa UA... HU pada 1/1 I traže dokaz da nije stiglo. Ja lepo na sajtu naše pošte provukao tracking nema podataka uradio screen sa još par mesta i napisao ja drugačije ne mogu da dokažem da nije stiglo isto kao što prodavac ne može da dokaže da jeste. Ali naravno odbijeno. Srećom sve je stiglo posle ali moglo je da ne stigne.
 
Veoma je vazno pravilno podneti zahtev za refund, imate na Facebook stranici Aliexpress Srbija detaljno uputstvo. Skoro su mi vratili 3 dolara za HU posiljku, bez problema, stigao je pogresan artikal, ali sam otvorio dispute i kao razlog naveo da posiljka nije stigla. Inace mi u zadnje vreme stizu HU posiljke za 17 - 20 dana.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno