Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Stigao mi paket danas koji je poslat 8.10 :)

Sent from my moto g(6) using Tapatalk

Ohoho, znaci ima nade za covecanstvo :d

Preveo ovaj pecat sa posiljke (Shenzhen, Import Custom Release tj vracena prodavcu pa poslata ponovo nereg. Belgijskom postom) na prvobitnoj nalepnici sa RV****CN broj.

Prevod glasi Security check passed tako da je razlog vracanja najverovatnije manjak kapaciteta da ih skladiste do utovara na avion posle 11.11. i crnog petka.

Dalje je od prodavca do prodavca zavisilo, neki se sami javljali da ili da salju ponovo ili da vrate novac, drugi na upit potvrdjivali da je posiljka vracena, treci pak slali ponovo a da nisu upoznali kupca - pritom produzavali zastitu bez komunikacije (stigla posiljka sa drugim tn brojem) a verovatno ima i cetvrtih koji se mozda nadaju da ce se zaboraviti. Zasad sam se susreo sa prve tri varijante, no imam jos dve posiljke koje su vracene...

Sad nesto kontam citajuci ovo, nije mi ni ranije palo na pamet, te posiljke sto su vracane i imali smo pracenje, znali smo to i ok. A sta se desava sa ovim sto nemamo pracenje one su isto tako mogle da se vracaju a da mi to ni nemamo pojma.. Tako da sada mi je zao sto sam propustio te rokove za zalbe nadajuci se da je ogromna guzva i znajuci situaciju i sve reko stici ce, stici ce, sad ko zna mozda su se neke i vratile prodavac nije ni slao ponovo, prosao rok za zalbu, ne mozes im nista i to je to..
 
Po mom nekom iskustvu aliexpress standard shipping mogu da posalju cime hoces.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Napisao sam najcesce Sing post na iskljucivo singpost,znam da moze i se i hk i nl pa cak i china registered

Послато са LYA-L29 уз помоћ Тапатока
 
@Animal
Imao jednu Letonsku, poslata istog dana i imale ista prolazna vremena kao i jos jedna Letonska koja je stigla jos u prvoj polovini Januara a ova i dan danas ima status Outbound in sorting center i Order information received by carrier - postal.njnja (na 17track stoji cini mi se nesto tipa Parcel bag data received) tako da kontam da je Letonci nikad nisu ni preuzeli. Sto se tice prodavca ona je kako kaze stigla u Srbiju, stici ce ti svakog trenutka, stpi se.
Ova Belgijska neregistrovana sto sam spominjao ravno 30 dana od dana slanja isporucena. Nisam imao puno nereg. CN al su sve stigle za oko 60 dana +- koji dan. To je dobro pitanje posto bi nereg. trebale da imaju kakvo takvo pracenje po Kini bilo bi logicno da imaju status, dva da su vracene iz exportnog centra nazad. No mozemo samo da pretpostavljamo... obzirom da izgleda da samo u pojedinim slucajevima imaju zadnji status da je neko preuzeo posiljku koja je vracena a vecina nema nikakv status osim da je izasla iz nekog postanskog negde centra u Kini.
 
Nije tacno da Aiexpress rukovodi slanjem preko Standard shipping znao sam da platim tu uslugu a da mi Kinez posalje preko sluzbe koja je njegovo default slanje..

Generalno moje iskustvo je uvek Sing post ..
 
Ne postoji veci promasaj nego platiti dodatno za "Ali standard shipping" jer ce u tom slucaju Kinez UVEK izabrati za njega najjeftiniju varijantu. Sasvim sigurno default provajder nije singapurska posta, za ogroman broj prodavaca (koji su geografski daleko od SG) to uopste i ne postoji kao opcija slanja.
 
Aliexpress Standard Shipping Explained

Aliexpress Standard Shipping is a shipping method when the seller sends the product to AliExpress warehouse. The AliExpress logistics department acts as an intermediary between the customer and the seller. So instead of the “Seller –> Courier service –> Customer” consequence, Aliexpress Standard Shipping presupposes a different chain: “Seller –> AliExpress warehouse (the logistics department) –> Courier service –> Customer”.

There are both negative and positive AliExpress standard shipping reviews. An advantage of this option is that AliExpress representatives control the shipping terms and the tracking numbers making it impossible for dishonest sellers to provide fake tracking numbers. AliExpress cooperates with such giants as DHL, Fedex, UPS, Omniva Estonia Post, Singapore Post and others and monitors the shipping process.
 
A to sta ce pojedini prodavci da urade i po kome ce da posalju je druga tema. Cainiao vrsi logistiku za AE a koriste usluge raznoraznih prevoznika.
U mom slucaju samo se jedanput desilo da je prodavac poslao, ako se dobro secam, posiljku bez pracenja iako sam prilikom kupovine izabrao sa pracenjem (ne racunajuci ovu poslednju koju sam spominjao ovih dana). A obzirom da je u to vreme sve stizalo prilicno brzo pa i ta neregistorvana nisam se niti mnogo potresao nit hteo da se bakcem sa prodavcem za 1usd razlike.

https://www.chinabrands.com/dropshipping/article-aliexpress-standard-shipping-15985.html
 
Poslednja izmena:
Evo konkretan primer od pre neki dan:

https://prnt.sc/r74xw0

Iako sam obelezio Singapore post kao opciju slanja u padajućem meniju i napisao to u poruci gde molim
da mi se predmet posalje preko Singapore post kinez nosalantno mi isporuči ovo: RExxxxxxCN
Sta raditi?
Kome sta pričati?
Ništa, ćuti i trpi
 
@Animal
Imao jednu Letonsku, poslata istog dana i imale ista prolazna vremena kao i jos jedna Letonska koja je stigla jos u prvoj polovini Januara a ova i dan danas ima status Outbound in sorting center i Order information received by carrier - postal.njnja (na 17track stoji cini mi se nesto tipa Parcel bag data received) tako da kontam da je Letonci nikad nisu ni preuzeli. Sto se tice prodavca ona je kako kaze stigla u Srbiju, stici ce ti svakog trenutka, stpi se.
Ova Belgijska neregistrovana sto sam spominjao ravno 30 dana od dana slanja isporucena. Nisam imao puno nereg. CN al su sve stigle za oko 60 dana +- koji dan. To je dobro pitanje posto bi nereg. trebale da imaju kakvo takvo pracenje po Kini bilo bi logicno da imaju status, dva da su vracene iz exportnog centra nazad. No mozemo samo da pretpostavljamo... obzirom da izgleda da samo u pojedinim slucajevima imaju zadnji status da je neko preuzeo posiljku koja je vracena a vecina nema nikakv status osim da je izasla iz nekog postanskog negde centra u Kini.

To je kod tebe jos i dobro, ja apsolutno nemam nikakav broj ni pravi ni lazni ni onaj sto ce uliti bilo kakvu nadu. Samo pise ''No tracking number via Standard Shipping''. Tako da ja apsolutno nista ne vidim zato sam i rekao ko zna mozda su se i vratile prodavcu ja pojma nemam za to, nije poslao ponovo, prosao rok za zalbu i caooo..

Evo konkretan primer od pre neki dan:

https://prnt.sc/r74xw0

Iako sam obelezio Singapore post kao opciju slanja u padajućem meniju i napisao to u poruci gde molim
da mi se predmet posalje preko Singapore post kinez nosalantno mi isporuči ovo: RExxxxxxCN
Sta raditi?
Kome sta pričati?
Ništa, ćuti i trpi

Ja sam imao takvu situaciju pre 6 meseci dva puta i evo sada sam nasao kada sam pitao obelezio sam Tursku postu zasto ste poslali Kineskom a u listi je bilo jedno 10 opcija za slanje evo i sta sam dobio.

''I choose Turkey post why it is sended with China post ? If there is no option to send with other post services, please remove them from the list.''
''Hi friend
thanks you mail.
the aliexpress only one shipping emplate, if we remove this shipping way out ,some of listing no choice. please forgive。''

Do dana danasnjeg nisam razumeo sta mi je rekao ali nisam imao osnov za zalbu jer je pod svim opcijama za slanje stajalo FREE, tako da racunam da ti imas osnov da se zalis jedino ako ti je Kineskom recimo bilo FREE a za Singapur si doplatio...
 
Šta je sa ovom pošiljkom, proverio i na drugim trackerima ista situacija. Trebalo bi dosad da je otišla na carinu ili ka meni ali ništa...
Ili kod usps je neka druga priča?
c293c42728b42e38e5f62c274f21ff1b.jpg
 
Uvek je pametnije izabrati Aliexpress Standard Shipping jer se u slučaju Disput-a prodavac uopšte ne pita, već Ali direktno rešava spor.
 
Poslednja izmena:
Ohoho, znaci ima nade za covecanstvo :d



Sad nesto kontam citajuci ovo, nije mi ni ranije palo na pamet, te posiljke sto su vracane i imali smo pracenje, znali smo to i ok. A sta se desava sa ovim sto nemamo pracenje one su isto tako mogle da se vracaju a da mi to ni nemamo pojma.. Tako da sada mi je zao sto sam propustio te rokove za zalbe nadajuci se da je ogromna guzva i znajuci situaciju i sve reko stici ce, stici ce, sad ko zna mozda su se neke i vratile prodavac nije ni slao ponovo, prosao rok za zalbu, ne mozes im nista i to je to..


Upravo tako, to je najveći problem. Pogotovo što je bio i taj štrajk kod nas i jedan deo pošiljki je možda još neraspakovan u GPC (a možda i nije ?). I kako sad znati gde je zapelo...
 
T
Ja sam imao takvu situaciju pre 6 meseci dva puta i evo sada sam nasao kada sam pitao obelezio sam Tursku postu zasto ste poslali Kineskom a u listi je bilo jedno 10 opcija za slanje evo i sta sam dobio.

''I choose Turkey post why it is sended with China post ? If there is no option to send with other post services, please remove them from the list.''
''Hi friend
thanks you mail.
the aliexpress only one shipping emplate, if we remove this shipping way out ,some of listing no choice. please forgive。''

Do dana danasnjeg nisam razumeo sta mi je rekao ali nisam imao osnov za zalbu jer je pod svim opcijama za slanje stajalo FREE, tako da racunam da ti imas osnov da se zalis jedino ako ti je Kineskom recimo bilo FREE a za Singapur si doplatio...

Hteo je da kaže da mu AliExpress diktira listu shipping opcija i da on ne može da je edituje. To je inače potpuna glupost ali za nivo prosečnog prodavca na Aliju to je vrhunac domišljatosti. Prava istina je da većina tih prodavaca uopšte i nema svoju radnju u fizičkom smislu nego samo proslede veleprodaji kod koje su registrovani za dropshipping, i roba se onda šalje sa tog drugog mesta. Tako da "prodavac" nema pojma kako će ovi da pošalju (i zašto tako a ne onako), a većina izabere da u slučaju problema krene tebi da izmišlja neke bajke jer ne želi da ulazi u konflikt sa veleprodavcem koji mu prehranjuje porodicu.
 
I to bez ikakvog statusa ili obaveštenja. Samo ostane na nekom statusu.

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
14 (03) 25.2.2020. 18:57:14. Parcel is returning to sender, please contact the carrier.
 
Upravo tako, to je najveći problem. Pogotovo što je bio i taj štrajk kod nas i jedan deo pošiljki je možda još neraspakovan u GPC (a možda i nije ?). I kako sad znati gde je zapelo...

Problem je sto je zapelo na obe strane, jos uvek ima posiljki u GPC koje nisu isporucene a sigurno da ima i neregistrovanih koje su vracenje posiljaocu kao sto su vracane i registrovane samo mi to ne znamo. Sto znaci da ostaje jos da se nadamo da su u GPC bas te nase :S:

Hteo je da kaže da mu AliExpress diktira listu shipping opcija i da on ne može da je edituje. To je inače potpuna glupost ali za nivo prosečnog prodavca na Aliju to je vrhunac domišljatosti. Prava istina je da većina tih prodavaca uopšte i nema svoju radnju u fizičkom smislu nego samo proslede veleprodaji kod koje su registrovani za dropshipping, i roba se onda šalje sa tog drugog mesta. Tako da "prodavac" nema pojma kako će ovi da pošalju (i zašto tako a ne onako), a većina izabere da u slučaju problema krene tebi da izmišlja neke bajke jer ne želi da ulazi u konflikt sa veleprodavcem koji mu prehranjuje porodicu.

Da, to je bilo tada dobro se secam dva puta odabiram Tursku a on salje oba puta sa Kinom i sve je bilo FREE. A evo sada sam upravo proverio abdejtovao je proizvod i listing, sada stoji sledece.

shippinglist.png

Ko zna bre kako muljaju i sta muljaju, iz mog iskustva ima lopova tamo kao i kod nas, a ima i vise nego postenih prodavaca.
 
Prosao mi bez carinjenja paket 25 x 15, ns carina. Ono unutra nesto sto nisam narucio...
 
pa ono...

US_SRB.png
 
Nema tu pravila... evo ja cekam Nisku carinu vise od 10 dana i jos nisam dobio paket.
 
Auu, da li ima neko vrijeme propisano zakonom za koje moraju da puste paket?
 
Verovatno postoji neki razuman rok od npr mesec dana ali uvek zavisi od guzvi ili ko zna kakve njihove metodologija..Ima slucajeva kada pustaju i nakon 5-6 dana dosta paketa ali sada je neki zastoj u njihovom radu ili ko zna cemu da je neki prosek bg carina 20-25 dana a ns mesec dana ---
 
Auu, da li ima neko vrijeme propisano zakonom za koje moraju da puste paket?
Nema toga u carinskim propisima (a i da ima bilo bi isto). Izuzetak su ekspresne pošiljke, njih čini mi se moraju istog dana, ostale su nebitne.
 
@vanbasten
Drop shipping problem tog..i meni se desavalo..na pakiranju pise moje ime i sve sto sam ja porucio a unutra neki wtf..:D

@ilidan
Polako...meni je od januara na carini..:D
 
Ima li još neko da mu je prošli vikend ostala pošiljka zaglavljena na aerodromskom skladištu?
Šta je sa ovom pošiljkom, proverio i na drugim trackerima ista situacija. Trebalo bi dosad da je otišla na carinu ili ka meni ali ništa...
Ili kod usps je neka druga priča?
c293c42728b42e38e5f62c274f21ff1b.jpg
 
Ne razumem nesto. Nisu imali posiljke nove sigurno dve nedelje ako ne i vise, a i dalje ne isporuju nista. Sad ce treca nedelja kako mi stoji na carini u NS-u.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno