Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hm, ako ide Royal Mail small parcel, neces videti pracenje izvan UK. Ako ne ode na carinu, iz UK treba oko 7-10 dana da stigne u tebe. Moguce je da je otislo na carinjenje. Mozda je najbolje da pozoves carinu pa da pitas da li na osnovu broja znaju gde je. Sto se tice reklamacije, ako racunas da je mozda posiljka 5. bila u SRB, ove nedelje ce sigurno biti isporucena ako je carina zadrzala. Sacekaj petak pa se javi prodavcu.
 
hmmm ajd videcu jos koji dan,ali ovo mislim zaista je malo glupo.... predmet je vrednosti 13$, koji je velicine 3 prsta jedne ruke, i jos ide iz Engleske..
 
ja sam iz Engleske 3 puta porucivao delove za motor preko nekog sajta islo je preko Royal Mail-a i stizalo je bukvalno za 3-4dana na moju adresu...
 
Poslednja izmena:
Ok.... porucio sam nesto sa E-Bay jos 25og juna... 27. juna, prodavac salje iz Engleske proizvod (u pitanju je jedan mali deo za tattoo masinicu), dobio sam kod za pracenje, u pitanju je Royal Mail (UK). evo ni dan danas posiljka nije stigla,a prodavac kaze,da je jos 27og izasla iz Engleske (to vidim i ja) i posle tog dana ja nemam nikakvu informaciju nista..... Da cekam jos malo ili da odmah priajvim da posiljka nije stigla?

vec sam pisao o tome da opet kraduckaju posiljke kod nas
 
Не брини, ГБ је један од најпоузданијих сајтова.

Пошиљка још није послата а кад крене (shipped) стиже за десетак дана.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Čisto da ne dovodimo u zabludu: GearBest je jedan od najnepouzdanijih online prodavaca. Veliki procenat loše robe, katastrofa rešavanje reklamacija itd... Drugar je kod njih poručio tablet i neke futrole, skoro 300 dolara vrednost. Smaralo ga da otvara PP pa je platio karticom... poslali mu jednu futrolu! Žalbe, mejlovi itd... Džaba, kuliraju ga najstrašnije i ne može im ništa.
Za sve trgovce je pravilo a za GB obaveza: plaćanje ISKLJUČIVO PayPallom, čim nešto ne bude kako treba odmah dispute.

Sent from my SM-N9100
 
Poslednja izmena:
Čisto da ne dovodimo u zabludu: GearBest je jedan od najnepouzdanijih online prodavaca. Veliki procenat loše robe, katastrofa rešavanje reklamacija itd... Drugar je kod njih poručio tablet i neke futrole, skoro 300 dolara vrednost. Smaralo ga da otvara PP pa je platio karticom... poslali mu jednu futrolu! Žalbe, mejlovi itd... Džaba, kuliraju ga najstrašnije i ne može im ništa.
Za sve trgovce je pravilo a za GB obaveza: plaćanje ISKLJUČIVO PayPallom, čim nešto ne bude kako treba odmah dispute.

Sent from my SM-N9100

A ti da li imaš loše iskustvo?
 
Imam. Zimus sam poručivao Xiaomi RN3 jer je svuda bio u preorderu a kod njih je navodno trebao za par dana da bude na stanju. Platio i čekao, pomere slanje za 7 dana, pa onda još za 7 dana. Na kraju se ispostavi da će ga imati tek za mesec dana. Tražio sam povraćaj novca i kupio na drugom mestu.

Sa drugarom sam kupio neki uređaj koji nije ispravan, jedan šraf ne može da se zategne. Uređaj košta 15$, ponudili su nam 5$ gift kao kompenzaciju - iako je ovakav uređaj prilično neupotrebljiv jer se zbog tog šrafa gubi kontakt i pomalo zvecka. Al ovo ne mogu da im uzmem skroz na dušu, kako god da smo rešavali neko bi bio na gubitku.
 
Теби је друг причао... А ја, рецимо, искључиво код њих поручујем - осим ако на неком другом сајту буде баш јефтиније.

Једном се десило да ми пошиљка није била испоручена и иако нисам доплатио осигурање вратили су ми и новац и још додали поене (којим снижаваш цену током поручивања) у истом износу.

Ако је твој друг и имао негативно искуство, много је више позитивних па самим тим немој ти друге доводити у заблуду говорећи како је најнепоузданији на основу једног искуства.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Ne čitaš ili ne želiš pročitaš: ja sam lično imao 2 loša (od 3 ukupno) iskustva, zato više kod njih ne kupujem. Drug kojeg su ojadili mi je dobar poznanik, sto posto tačna priča. A broj nezadovoljnih kupaca GB-a je jako velik, mnoge od tih ljudi znam ovako online i ne verujem da bi lagali, pogotovo zato što sa nekih drugih satova (Fasttech, Banggod, 3fvape...) ne nose tako negativna iskustva.
 
Navešću ti primer:

Capture.JPG

Na osnovu ovoga da li možemo da kažemo da neka prodavnica nije dobra?

NE, jer na 130000 prodata proizvoda 1500 negativnih ocena nije ništa.
Za obicne online prodavnice ovaj rejting je odličan jer istina je da se svašta prodaje, ali se i svesno kupuje taj kvalitet.

U slucaju proizvođača automobila, pr. Toyota, ciljani rejting defekata je 3.4 defekta na 1 000 000 proizvedenih jedinica.

Mislim da nije dobro trovati ljude pojedinačnim iskustvima zbog dovoljno pouzdanog načina ocenjivanja i feedback sistema na samim sajtovima.

Pozdrav
 
Poslednja izmena:
За тај износ се бесплатно добија број за праћење. Он га је добио али је пошиљка била празна или није ни добио број?

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Mene pitaš? Jel si uopšte pročitao šta se drugaru desilo?
 
Mene pitaš? Jel si uopšte pročitao šta se drugaru desilo?
Да, тебе... Кажеш поручио за 300$ а добио футролу само. Недостајало у пакету или није ни стигао пакет?

Ја сам код њих од скупљих ствари поручио два таблета и један телефон. Све је стигло веома брзо до наше царине и без икаквих проблема.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Aliexpress rejting prodavnice...

To bi trebalo da je rejting za trgovinu obavljenu preko Aliexpressa. I mene su neki trgovci veslali za porudžbine napravljene direktno, onda im napravim porudžbinu preko Alija i samo cvrkuću. Ali ne rešava reklamacije brzo ali ih rešava strogo.

Otišli smo malo u off, ima i ovde na forumu tema o iskustvima sa ovih online prodavnica.
http://forum.benchmark.rs/showthrea...d-LightInTheBox-DealExtreme-(Iskustva)/page23
Ni tu situacija sa GB nije baš ružičasta, zato sam i rekao OBAVEZNO platiti PP-om jer si inače obrao bostan. A evo i nabrzaka nađenih linkova sa drugih foruma, nadam se da ne kršim neko od internih pravila:
http://www.forum.hr/showthread.php?t=898970&page=22
http://www.bug.hr/forum/topic/mobiteli/gearbestcom/220639.aspx?page=20
http://www.e-ciginfo.net/index.php?topic=5385.0
http://www.e-cigserbia.com/showthread.php?t=10454&page=8
 
Kada nasi salju robu u inostranstvo? posiljka koja treba da mi ode za USA stoji na posti 10200 vec 8 dana, nikako da krene
 
To je druze vec odavno otislo i ko zna dokle vec stiglo.
 
pozdrav, da li je neko imao vakav status

Destination Country - Cache Time: 2016-07-15 08:35
2016-07-14 19:10 Croatia, ZAGREB 10003, Insert item into bag (Otb)
2016-07-14 18:48 Croatia, ZAGREB 10003, Receive item at office of exchange (Otb)
2016-07-14 16:54 Croatia, ZAGREB 10003, Insert item into domestic bag
2016-07-14 15:38 Croatia, ZAGREB 10003, Receive item at office of exchange (Inb)
2016-07-11 19:08 Singapore, SINGAPORE S05, Insert item into bag (Otb)

Origin Country - Cache Time: 2016-07-15 08:35
2016-07-14 15:38 Arrival at Processing Center (Country code: HR)
2016-07-11 19:08 Despatched to overseas (Country code: HR)

narucivao sam vazdan stvari do sada prvi put vidim ovo preko zagreba da ide, da nije kinez pogresno adresirao jaooo obesicu ih...

Imam i ja jedan paket iz SG, ista stvar, tracking pokazuje HRZG- office of exchange. Prvi put vidim ovo da ide preko ZG.
 
Verovatno ide brodom do Rijeke i onda kamionom do BG!

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
 
Pozz, porucio sam akcionu kameru Eken H9 sa gearbest.com, stigla je na carinu i trenutno je na carinskom pregledu... Zvao sam rekli su da su guzve ali da nema pravila kada ce stici, da li je nekome proslo brzo nesto ovih dana ili slaba vajda... Idem na more krajem nedelje i bilo bi dobro da ovi nasi zavrse to ubrzo, ali koliko vidim tesko ce to da bude!!

Screenshot pravenja:

f3ad686443a5a1c4fbe63f0205933901.png



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Neće brzo. Trenutno se čeka oko 13-14 dana za carinjenje. Ovlasti u pošti nekoga od tvojih da može da ti preuzme paket kada stigne.
 
Ako nekome znaci info, danas radjen 05.07 u Bg.... Posiljka koja mi lezala na carini od tog datuma, danas prosla...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Neće brzo. Trenutno se čeka oko 13-14 dana za carinjenje. Ovlasti u pošti nekoga od tvojih da može da ti preuzme paket kada stigne.

A kazi mi sta treba da uradim da ovlastim nekog? To radim direktno u posti ili?

Pozz


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jel to carina u BG-u ljuta nesto ili treba drzavi para...?! Strasno... Na paket od 11e troskovi 700 din.Pa to moze samo u Srbiji.Inace u pitanju su naocare za bajs...Putovale od Kine do Srbije 11 dana,a lezale na carini 15 dana i jos da im platim 700 din.... Lol

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
A kazi mi sta treba da uradim da ovlastim nekog? To radim direktno u posti ili?

Pozz


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da, u pošti. Idite obojica u poštu sa ličnim kartama. Možda ti je lakše da platiš produženo ležanje pošiljke u pošti. Svakako u obe verzije obrati pažnju u koju poštu ideš pošto sve ovo nije univerzalno već važi samo za jednu poštu. Obično, barem za bg, je u pitanju veća (opštinska) a ne ona zadnja manja u kojoj je paket samo jedan dan, ako ga ne uspeju da uruče vraća se za tu veću gde leži onih standardnih valjda 5 dana.
 
Paket koji sam poslao za Ameriku, ne moze da se prati nakon izlaska iz Srbije?

RR179952578RS

d1486062e69df34fe9a73d2efe2beb36.png



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Не може. Ја сам тако слао за Шпанију и никада није стигао.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno