Šta je novo?

Pracenje posiljki

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@yikwo

Paket je jos u "centru za obradu". Nije to jos ni utovareno u avion. Najranije ce stici pocetkom marta.
Izbegavajte China Post jer ne funkcionise.

Nema tu više pravila

pravila.jpg
 
@ Jericho

Znaci da se vise ne osvezava status automatski, moras rucno da kliknes na Refresh now da bi video da li ima neki novi status. Nakon duzeg vremena nekativnosti, tj bez promena statusa i nakon sto istekne mislim 75 dana vise se ne azuriraju statusi na svakih 12 ili koliko vec sati. Ako se pak pojavi nov status onda ponovo pozeleni i ima automatsko azuriranje.
Sad da li stize ili ne zavisi od slucaja do slucaja, meni su samo su dve ozivele i na kraju stigle, od ostalih nekoliko ni traga ni glasa do dan danas (doduse vracen novac ili su prodavci poslali ponovo).

Trenutno je u toku dispute za dve posiljke, obojica se pravili blesavi kako je sve u redu kad sam ih pitao pre mesec dana sta se zbiva. I sad im je resenje da zatvorim dispute i sacekam 10-15 dana a oni ce biti odgovorni pa ce da isprate posiljku i da rese problem ako ne stigne... a mogli su da posalju ponovo i do sad bi stiglo kao sto su drug dva prodavca i uradila. To su sve ove posiljke koje su vracene u mesto odakle su poslate.

Cekam jos kraj meseca da otvorim dispute za jos dve za koje su prodavci samoinicijativno prodizili rok za mesec dana. Sve sporne su od 11.11. tj 29.11., dakle dva i po mesece do tri meseca u tranzitu a sa dva i vise meseca bez promene statusa.

Sve su pre ili kasnije pocrvenele i na postal.ninja i na 17track, proverim s vremena na vreme rucno dal ima poromena, dok cekam vreme za dispute.
 
Ala cepa sve u fulu, kao i uvek najbrzi...
Inace paket narucen 04.02, 08 poleteo i danas sleteo.
Kinezima ni bilo koji korona virus ne moze nista, oni samo sipce pakete.
Eto jos jedan za 10 dana od Kine do Beograda : )
7022855a3541744a7025d7ceacea8868.jpg
 
Da li se brojevi paketa UX_ _ _ _ _CH iz USA mogu pratiti na sajtu naše pošte i na 17track.net ?
 
Prvi put poručih nešto iole veće, i dobio sam mail od Ali-a da je stiglo u poštu (Your order has arrived at your local post office. Come pick it up!). Na tracking-u mi stoji da je na carini (Held by Custom, što je i za očekivati, da ne prođe baš za jedan dan njih. NS je u pitanju, paket od $30).

Pretpostavljam da treba da verujem tracking-u, a ne ovom mail-u, jel? I da će me pošta obavestiti kad stvarno stigne (ove sitnije pakete mi donosi poštar redovno, bez najave doduše)?
 
@BorisBeaM

Trackingu naravno.

Doduse ja prvi put cujem da AE salje ovakvu poruku kao sto si naveo.

Meni bar stize sa porukom:
Order Id ******** - Package arrived in destination country

Dear ***********,
Package arrived in destination country, for more information you can track it here.

ORDER NUMBER:**************.

TRACKING NUMBER :*************.

View detail tracking information

Sincerely,

AliExpress.com

2020-01-10 00:00

This is an automated system email. Please do not reply to this email.


Aliespress inace obavestava samo za pakete poslate preko njihove logistike.
 
Hvala na brzom odgovoru.

I ja iskreno prvi put čujem za ovakav mail, zato se i zbunih.

Dobio sam prvo 10. takav mail kao tvoj:

Your package is almost there!

Hi *****,

Your order *********** has arrived in your country and is on the way to your local post office. It will be with you soon!

A 2 dana posle toga ovaj drugi:

Time to pick up your package!

Hi ******,

Your order ************ has arrived at your local post office. Come pick it up!

Da, AliExpress Standard-BE shipping je u pitanju, poručeno 29.01.
 
Pre par godina su slali te mailove pa su prestali da bi sad opet poceli.
 
Koji pokvarenjak kinez sa Alija, prvo produzio zastitu, kad je isteklo prvih 60 dana na 90, ostalo je bilo jos 10-15, slucajno proverim, kad ono stoji finished, odmah sam podigao dispute, po trackingu stoji da je paket u tranzitu.
Ostavio sam mu najnize moguce ocene i upozorenje drugim kupcima.

Ovo stoji na trackingu
Kod:
Departed country of origin

2019-11-20 06:29:57 

Shipment accepted by airline

2019-11-16 13:49:42 [GMT+8]

Shipment at country of origin warehouse

2019-11-16 13:49:05 [GMT+8]

Shipment left country of origin warehouse

2019-11-16 13:49:05 [GMT+8]

Shipment dispatched

2019-11-16 12:54:17 [GMT+8]

Waiting for pick up

2019-11-15 16:52:12 [GMT+8]

A kada kliknem na
view original information

Kod:
Arrive export exchange

2019-12-11 14:28:50 

Loading completed insorting center

2019-12-11 13:23:07 

Arrive export exchange

2019-12-11 12:57:25 

Loading completed insorting center

2019-12-11 07:39:59 

Arrive export exchange

2019-12-11 00:02:39 

Loading completed insorting center

2019-12-10 05:44:38 

Arrive export exchange

2019-12-09 04:40:03 

Loading completed insorting center

2019-12-09 03:43:12 

Arrive export exchange

2019-12-09 02:02:00 

Loading completed insorting center

2019-12-08 07:20:16 

Arrive export exchange

2019-12-07 17:44:07 

Loading completed insorting center

2019-12-07 16:07:05 

Arrive export exchange

2019-12-04 08:16:33 

Loading completed insorting center

2019-12-04 08:13:03 

Shipped by air

2019-11-20 06:29:57

Ko zna sta se tu desava.
 
Poslednja izmena:
Kod:
19.11.2019 13:30:00	CN-CNBJSA	Приспелa	 
16.11.2019 13:49:00	CN-	Пријем
 
Znaci vraceno je?
I to pre 2 meseca, a on produzava zastitu u medjuvremenu!
 
@ironmanbg
Unesi tracking broj na postal.ninja ili 17track pa postuj statuse ne bi li videli gde je i šta se dešava sa tom posiljkom
 
Danas tek poslali posiljku od 29.01.

Ocekivao sam da nece biti nista od nje.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Da li je ovo vraćeno prodavcu?
f872e9a86e8ebab1b77975d7a98d70e0.jpg


Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Dispute možeš da otvoriš i 30 dana pre isteka zaštite, ako se dogovoriš sa prodavcem za refund ( npr. roba je vraćena prodavcu i on se slaže da ti vrati novac..)

Jedna mala dopuna, sve može samo ako je prodavac pošten. Upravo sam imao slučaj na Aliju, poslednji status RP...CN pošiljke Import custom clearence i grad u Kini krajem decembra, pitao sam ga šta se dešava. On je napisao sredinom januara da mu se vratilo, nudi da pošalje ponovo ili da vrati pare. Napisao sam da pošalje ponovo uz novi broj za praćenje, on kaže sve može ali da ja prvo potvrdim da je pošiljka stigla. Rekao sam da time gubim zaštitu, onda on kao nudi povraćaj preko PayPal (koji i ne koristim - naravno tek kada potvrdim da sam primio). Onda sam mu napisao da otvaram Dispute sa zahtevom za povraćaj, stavio komunikaciju sa njim kao prilog gde se vidi da mu je vraćeno.... Kinezi tada koriste prevarantsku foru da ti nude 0 dolara povraćaj, a u komentaru bla bla tekst da možeš da biraš da li hoćeš povraćaj novca ili da ponovo šalje.

Ako pritisneš accept, možeš da se pozdraviš sa parama i da se osloniš na čast prodavca. Odbio sam njegov predlog (ono što nudi Dragče u "Moj rođak sa sela"), Ali je tražio da sačekam da istekne period zaštite i vratili su mi pare.

Imam potpuno isti slučaj sa jednom drugom RP...CN pošiljkom, ali sam sada sačekao da prođe 60 dana i otvorio Dispute. Kinez opet nudi k..., a za ostalo ćemo da se dogovorimo. Naravno, opcija REJECT i čekam da me Ali refundira
 
Poslednja izmena:
@bojan0813
Vrlo je verovatno da ce biti vracena posiljaocu u narednih nekoliko dana, pretpostavljam da je sledeci status u narednih nekoliko dana Shenzhen. Dongguan je bukvalno izmedju Guangzhoua i Shenzhena tako da je na putu ka mestu odakle je krenula. Mala verovatnoca je da ce je preusmeriti ponovo ka Pekingu, tako da se naoruzaj strpljenjem, prati pa kad dodje vreme dizi dispute. Sad zavisno od prodavca do prodavca - oni korektni ce se ili javiti ili poslati ponovo, drugi ce produziti zastitu sa obrazlozenjem da je sve ok i da stize ili da je stiglo u SRB, imamo primere i za jedne i za druge. Pisao sam skorije da bar kod mene ovi korektni su em poslali ponovo i javili mi nov tracking broj em su produzili zastitu dok ne stigne nova posiljka, za razliku od iskustva koje ima Araverp gde pokusavaju da smuljaju sa potvrdom prispeca.
 
Inace, problem sa posiljkama nije rezervisan samo za Aliexpress. I na drugim platformama je ista stvar.
 
@topdeel
I meni je na carinjenju narukvica za sat iz Nemačke od 01.02. izgleda da je tamo ozbiljna gužva.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
Jedna mala dopuna, sve može samo ako je prodavac pošten. Upravo sam imao slučaj na Aliju, poslednji status RP...CN pošiljke Import custom clearence i grad u Kini krajem decembra, pitao sam ga šta se dešava. On je napisao sredinom januara da mu se vratilo, nudi da pošalje ponovo ili da vrati pare. Napisao sam da pošalje ponovo uz novi broj za praćenje, on kaže sve može ali da ja prvo potvrdim da je pošiljka stigla. Rekao sam da time gubim zaštitu, onda on kao nudi povraćaj preko PayPal (koji i ne koristim - naravno tek kada potvrdim da sam primio). Onda sam mu napisao da otvaram Dispute sa zahtevom za povraćaj, stavio komunikaciju sa njim kao prilog gde se vidi da mu je vraćeno.... Kinezi tada koriste prevarantsku foru da ti nude 0 dolara povraćaj, a u komentaru bla bla tekst da možeš da biraš da li hoćeš povraćaj novca ili da ponovo šalje.

Ako pritisneš accept, možeš da se pozdraviš sa parama i da se osloniš na čast prodavca. Odbio sam njegov predlog (ono što nudi Dragče u "Moj rođak sa sela"), Ali je tražio da sačekam da istekne period zaštite i vratili su mi pare.

Imam potpuno isti slučaj sa jednom drugom RP...CN pošiljkom, ali sam sada sačekao da prođe 60 dana i otvorio Dispute. Kinez opet nudi k..., a za ostalo ćemo da se dogovorimo. Naravno, opcija REJECT i čekam da me Ali refundira

To se meni desilo sa jednim prosle godine daje mi 0 i kao bla bla tekst, naravno ja odbijem i Ali vrati pare.
Nisam pisao o tome misleci da to nikome niko nije radio pa da ne dajem sad laznu uzbunu kad ocito nije jedini i to vise njih rade.
Ja sam razmisljao ako bih prihvatio to znaci da sam prihvatio njegovu ponudu od 0$ a sta pise u tekstu to nikog ne obavezuje, nije neka velika suma bila u pitanju ali necu lopovu koji pokusava da me zezne dam pare, nisam glup tako da kod mene mu to kao i kod tebe nije proslo.
 
I meni se desilo, cim Kinez napise da mu se roba vratila, a nudi glupa obrazlozenja zasto ne moze da posalje ponovo, i istovremeno trazi da se potvrdi prijem - odmah pokrenuti spor i poslati screenshot komunikacije. I obavezno ostaviti losu ocenu, upozoriti druge na prevaranta.
 
Poslednja izmena:
Jedno strucno pitanje i savet: imam jednu vrednu posljku UF...SG sa geekbuyinga, placena 9.januara.
Od 14.januara nema novih statusa, zadnji je "hand over airline HK" - da li da pokrecem dispute na paypalu ili jos da cekam?
Slao sam GB email za refund, ali oni mi traze neku pismenu potvrdu od poste da posiljka nije kod njih (dobio sam preko mejla potvrdu da posiljka nije u sistemu nase carine)..
 
Poslednja izmena:
@ cxdz810
To ti je neregistrovana posiljka pre Singapurske poste, nema pracenje do urucenja. Prelistaj nekoliko strana unazad, cini mi se da je neko skoro postovao za koliko mu je dana stigla neregistrovana SG posiljka. Obzirom na brzinu Sg poste to bi trebalo po slobodnoj proceni da ti stigne do kraja meseca, sto se tice bilo kakvih potvrda i odgovora gde je posiljka tu informaciju je prakticno nemoguce dobiti -da ponovim neregistrovana posiljka, bez pracenja - drugim recima kad stigne stigne ako stigne.
Sto se tice refunda vidi sta Geekbuying pravila kazu i koliki je rok dostave, svakako ti nece refundirati dok ne isteke taj rok...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno