Blaham
Slavan
- Učlanjen(a)
- 05.08.2010
- Poruke
- 1,379
- Poena
- 435
@yikwo
Paket je jos u "centru za obradu". Nije to jos ni utovareno u avion. Najranije ce stici pocetkom marta.
Izbegavajte China Post jer ne funkcionise.
Nema tu više pravila

@yikwo
Paket je jos u "centru za obradu". Nije to jos ni utovareno u avion. Najranije ce stici pocetkom marta.
Izbegavajte China Post jer ne funkcionise.
Cim je UX... znaci unregistered i nema pracenja. Neka neko ispravi ako gresim.Da li se brojevi paketa UX_ _ _ _ _CH iz USA mogu pratiti na sajtu naše pošte i na 17track.net ?
Departed country of origin
2019-11-20 06:29:57
Shipment accepted by airline
2019-11-16 13:49:42 [GMT+8]
Shipment at country of origin warehouse
2019-11-16 13:49:05 [GMT+8]
Shipment left country of origin warehouse
2019-11-16 13:49:05 [GMT+8]
Shipment dispatched
2019-11-16 12:54:17 [GMT+8]
Waiting for pick up
2019-11-15 16:52:12 [GMT+8]
view original information
Arrive export exchange
2019-12-11 14:28:50
Loading completed insorting center
2019-12-11 13:23:07
Arrive export exchange
2019-12-11 12:57:25
Loading completed insorting center
2019-12-11 07:39:59
Arrive export exchange
2019-12-11 00:02:39
Loading completed insorting center
2019-12-10 05:44:38
Arrive export exchange
2019-12-09 04:40:03
Loading completed insorting center
2019-12-09 03:43:12
Arrive export exchange
2019-12-09 02:02:00
Loading completed insorting center
2019-12-08 07:20:16
Arrive export exchange
2019-12-07 17:44:07
Loading completed insorting center
2019-12-07 16:07:05
Arrive export exchange
2019-12-04 08:16:33
Loading completed insorting center
2019-12-04 08:13:03
Shipped by air
2019-11-20 06:29:57
Dispute možeš da otvoriš i 30 dana pre isteka zaštite, ako se dogovoriš sa prodavcem za refund ( npr. roba je vraćena prodavcu i on se slaže da ti vrati novac..)
Da li je ovo vraćeno prodavcu?![]()
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Sa 17 trackDa li je ovo vraćeno prodavcu?![]()
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Jedna mala dopuna, sve može samo ako je prodavac pošten. Upravo sam imao slučaj na Aliju, poslednji status RP...CN pošiljke Import custom clearence i grad u Kini krajem decembra, pitao sam ga šta se dešava. On je napisao sredinom januara da mu se vratilo, nudi da pošalje ponovo ili da vrati pare. Napisao sam da pošalje ponovo uz novi broj za praćenje, on kaže sve može ali da ja prvo potvrdim da je pošiljka stigla. Rekao sam da time gubim zaštitu, onda on kao nudi povraćaj preko PayPal (koji i ne koristim - naravno tek kada potvrdim da sam primio). Onda sam mu napisao da otvaram Dispute sa zahtevom za povraćaj, stavio komunikaciju sa njim kao prilog gde se vidi da mu je vraćeno.... Kinezi tada koriste prevarantsku foru da ti nude 0 dolara povraćaj, a u komentaru bla bla tekst da možeš da biraš da li hoćeš povraćaj novca ili da ponovo šalje.
Ako pritisneš accept, možeš da se pozdraviš sa parama i da se osloniš na čast prodavca. Odbio sam njegov predlog (ono što nudi Dragče u "Moj rođak sa sela"), Ali je tražio da sačekam da istekne period zaštite i vratili su mi pare.
Imam potpuno isti slučaj sa jednom drugom RP...CN pošiljkom, ali sam sada sačekao da prođe 60 dana i otvorio Dispute. Kinez opet nudi k..., a za ostalo ćemo da se dogovorimo. Naravno, opcija REJECT i čekam da me Ali refundira
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari