U slučaju da imate TV sa mogućnošću prikaza kvaliteta signala, to možete i sami da proverite u opcijama za TV (osim ako imate neki stariji model). Kvalitet i slabljenje signala zavisi (osim od provajdera) i od Vaše instalacije, kvaliteta coax kabla, splitera i F konektora... Evo moj slučaj, coax kabl u stanu prvo "ide" na 3 way splitter koji se dalje račva za sve 3 sobe... a pre nego što kabl "uđe" u TV, račva se još jednom preko 2 way splitter-a koji deli kabl za mini liniju i za TV (govorimo o dnevnoj sobi, dok u ostalim sobama direktno ide u TV). Da spomenem da nemam ama baš nikakvih problema u (digitalnom) TV/radio signalu (sve šljaka perfektno na svakom TV), a evo kvalitet signala na TV-u u dnevnoj sobi (najgori slučaj):
Pogledajte prilog 139309
To je merenje za svaki program za koji sam gledao (DVB-C TV tjuner)... i sve se slaže jer sve radi fino bez problema.
Celu instalaciju je uradio Pupin Telekom kojeg je angažovao PoštaNET (ex PTT KDS). Spliteri su "Flomatik", F konektori su krimpovani, a kabl je RG6 njihov (deluje kvalitetno).
Možete u svakom slučaju, ako imate problem sa slikom a nemate moderniji TV, zvanično tražiti da dođu i da izmere kvalitet/jačinu signala... Za taj njihov STB koji dele, možda on ima da pokazuje kvalitet i jačinu signala, kažem samo možda (jer isti ne posedujem). Ono što je do Vas je samo instalacija u stanu, a sve izvan je problem do provajdera koji treba da (eventualno) pojača signal ili popravi oštećenu instalaciju.