Šta je novo?

Portal 2

Coop je odlican! Test chamberi su zanimljvi i tezi nego u SP-u, GlaDOS shiba robote svojim transmisijama na svakom koraku, a pred kraj coop kampanje se odigra jedan storyline koji ce zauvek ostati zamapamcen u Portal "lore"-u.

Rekoh vec u nekom od prethodnih postova, meni je coop bio prelak. Bukvalno smo preleteli ortak i ja. Nigde nismo zapeli. Zanimljiv jeste, ali je prekratak i prelagan. Malo me iznerviralo sto nismo mogli da prekinemo filmice neke nego smo morali da cekamo (samo za to sam rekao da ce biti smaracina kada budem opet prelazio). Mada mi se kraj vrlo dopao. Mozda je neka vrsta najave za P3. Svidja mi se i kako su uradili credits.
Svaki od onih kloniranih test subjekata je predstavljen kao jedan od developera. Posebno mi se svidjaju Glados komentari za neke od njih
 
Poslednja izmena:
Sakupih skoro sve achievemente u coop-u. Ostade mi samo ono grljenje 3 igraca sa friendliste, igranje sa n00b-om, i STILL ALIVE [koga sam sa drugom skoro dobio, ali smo ginuli na ultraglupe nacine. sutra cu i to da uzmem]. Zanimljivi su coop achivementi.
 
portalthumb410x378.jpg
 
Jeftina verzija iskrpljena prvim apdejtom izbaca na dersktop cim pritisnem single player , iko imao pa rijesio problem ?
 
Tako se pravi igra, pametna a opet utlra zarazna i atmosfericna :d

Odigrao narodnu i SP i coop , i sada moram da ispostujem developere porudzbinom :)
Kapa dole! :Klanjanje
 
Uzeh malopre i poslednji coop achivement [still alive]. Ostaje mi vijanje par zaostalih achivementa u SP-u, to cu taman uz dev.comentaries.
 
Mislio sam da je ova igra komplikovana kad sam video prvi Portal, uzeo igrati dvojku i lagano ide, po prvi put da igram neku fps perspektivu gde nema ubijanja :D
Koliko ima chaptera, jel 6 cini mi se da sam ranije negde procitao???
 
Kako nema ubijanja, a mučenje jadnih turret-a? :D

Devet poglavlja ima.
 
Kako nema ubijanja, a mučenje jadnih turret-a? :D

Devet poglavlja ima.

Aha, tnx, na 3. sam trenutno. Do sada nista nisam ubio :D. Svidja mi se taj level design rusevina, imaju smisla ovi iz Valvea, uz ovako doradjen Source mogu da zamislim na sta bi licio HL3
 
Meni je jedina zamerka sto nema ubijanja. Samo to fali da bi igra bila total win.
 
Meni bas prija sto nema ubijanja. Cak mi ni escape nije legao, nekako mi se ne uklapa u koncept. Meni je portal igra za totalno opustanje.
 
Strava igra. Kao sto se Kaze; 'A gun that makes holes...not bullet holes...'

Think Portal!
 
Aposlutno je impresivno šta su izvukli sa 8 godina starim engineom, ej osam godina...

Samo što nije osam godina star, nego je konstantno update-ovan u međuvremenu. Svaka nova Valve igra dolazi sa unapređenom verzijom engine-a, tj. "engine branches" kako oni to zvanično nazivaju. Samo ne dodaju brojke u naziv, ostaje samo Source, slično kao UE3. Source je dizajniran od nule da bude modularan i proširljiv tokom vremena, da ne moraju svaki put da počinju od nule kada žele da podrže karakterestike novijeg hardvera. Tako da je "Source Engine is so 2004 LOL" skroz pogrešno. Valve ne funkcioniše kao Crytek npr., imaju skroz drugačiji pristup kao što kaže jedan Intelovac:

They have good visuals but good visuals aren't what makes games great. Sure HL2 looked nice, but the reality is it wasn't really THAT advanced, just good assets and good programming and a lot of extremely good game design.
 
Poslednja izmena:
Samo što nije osam godina star, nego je konstantno update-ovan u međuvremenu. Svaka nova Valve igra dolazi sa unapređenom verzijom engine-a, tj. "engine branches" kako oni to zvanično nazivaju. Samo ne dodaju brojke u naziv, ostaje samo Source, slično kao UE3. Source je dizajniran od nule da bude modularan i proširljiv tokom vremena, da ne moraju svaki put da počinju od nule kada žele da podrže karakterestike novijeg hardvera. Tako da je "Source Engine is so 2004 LOL" skroz pogrešno. Valve ne funkcioniše kao Crytek npr., imaju skroz drugačiji pristup kao što kaže jedan Intelovac:

Potpuno se slažem. Ma koliko god HL2 star, čak i sada da ga odigra neko ko ga je propustio, oduševiće se igrom...
 
Jesam, komso :)
Imam pravo na svoje misljenje, ne ?

Naravno da imas, ali onda masis poentu portala. Tu nije svrha ubijanje, vec resavanje zagonetki na skroz drugaciji nacin nego sto je do sada vidjeno. Tako da ako ti fali krvi u portalu da bi igra bila apsolutni win, onda je bolje mozda da igras bulletstoem ili nadolazeci rage, a da, i duke nukema
 
E stvarno, pa ljudi bi i da sudoku bude krvaviji. Prvi cilj igre je mozganje, a drugi humor. Ovo nije akciona igra. Poskidao sam sada dosta modova za P1 i mnogo ljudi se zali da su potrebni ninja refleksi za dosta njih. Portal nije takva igra. Mozs ici bilo kojim tempom i razmisljati. Plus smejanje uz fantasticne komentare. Jednostavno ne vidim gde tu moze da stane krv i zasto.
 
Nivoi su isuvise prazni, staticni i monotoni. Ali za taj tip igre je to valjda ok. Ima dobrih komentara i zagonetki, samo kazem, trebalo je napuniti akcijom da ne bi bilo momenata smora. Ali ok, ako se vama svidja, samo cepajte.
 
Ovo nije akciona igra. Poskidao sam sada dosta modova za P1 i mnogo ljudi se zali da su potrebni ninja refleksi za dosta njih. Portal nije takva igra. Mozs ici bilo kojim tempom i razmisljati.

Naprotiv, meni su se u kecu i modovima najvise sviđali nivoi koji su zahtevali i razmisljanje i reflekse. U dvojci su bili prinuđeni da izbace taj koncept u potpunosti, zbog toga što je igra izašla i za konzole. Endles pit zagonetke su ubacene samo u MP i to pasivno, igrac koji propada kroz portale ih ne ispaljuje, jer vecina igraca sa gamepadom ne bi mogla da to izvede.
 
Naprotiv, meni su se u kecu i modovima najvise sviđali nivoi koji su zahtevali i razmisljanje i reflekse. U dvojci su bili prinuđeni da izbace taj koncept u potpunosti, zbog toga što je igra izašla i za konzole. Endles pit zagonetke su ubacene samo u MP i to pasivno, igrac koji propada kroz portale ih ne ispaljuje, jer vecina igraca sa gamepadom ne bi mogla da to izvede.

Izašla je prva igra za konzole, i ne postoji ništa u njoj što je nemoguće izvesti na gamepadu.

Valve monitored the game on Steam and that those who quit the game "almost universally" quit after playing one of the two puzzles that are most difficult to execute. The biggest pleasure of Portal, said Wolpaw, is the "aha moment," the moment when a player understands the puzzle and discovers its solution. "If you then struggle with the controller for twenty minutes to execute the solution that you already know," said Wolpaw, "almost universally we found that it was frustrating people."
 
Poslednja izmena:
Nivoi su isuvise prazni, staticni i monotoni. Ali za taj tip igre je to valjda ok. Ima dobrih komentara i zagonetki, samo kazem, trebalo je napuniti akcijom da ne bi bilo momenata smora. Ali ok, ako se vama svidja, samo cepajte.

Zbog ovakvih nam i serviraju Kodačine...
 
Ja sam ljubitelj Stalkera, ne COD-a :)
Malo si se *****ao.
 
A Stalker je prava NEsmaracina? :p Idi od tacke A do tacke B , pobij protivnike / pokupi anomaliju / odluci kome ces da je das (obicno se vratis na tacku A) i u skladu sa tim odradis neku psuedo-odluku u igri... :d

...i tako 30ak puta :d
Jedino je prvi stalker nesto valjao (zbog ideje , okruzenja, istocni blok...) ove ostale coveka ne zadesile :d

Nije da pljujem po igri (dobro jeste :d ) ali to tebe ne cini bas kompetentnim da pricas sta bi bilo bolje u retko inteligentnoj igri.
 
Vrh Dno