Evo driveri se skidaju, trebalo bi da su bolji od bete.
Poboljshanja:
# Lost Planet DX10 with anti-aliasing improves 11% or greater on Radeon™ HD2900XT products
# Radeon™ HD2600 and Radeon™ HD2400 (single and CrossFire™) show improvements of as much as 6% in 3DMark 2006 and 3DMark 2005
# Serious Sam 2 with HDR enabled improves as much as 14.5% on Radeon™ HD2900, Radeon™ HD2600 and Radeon™ HD2400 products
@Djwibe
Ti kao "svaba tra-la-la", samo istu pesmu vezesh, procitaj ti tu teoriju malo bolje ne moze porediti direkto super-skalarni Atijev stream shader i Nvidia skalarni procesor direktno tako kao sto ih ti poredish 24 naspram 32.
U tom slucaju ti si prekstio Atijev super-skalarni procesor u skalarni procesor, "ocas" posla :d i isekao 96 shadera.
Sta mislish kako ova karta postize ovakve rezultate sa duplo manje Texture jednica i Raster operatora od 8600gt/gts koji ima 16/8 a 2600 ima 8/4, mislish da tih ostalih 96 shadera nista ne rade? I tu dolazi ona prica o iskoriscenju tih Texture jedinica i Raster operatora, sustina je da kad ih ima dosta oni cekaju bez posla i ne koriste nicemu, i zato se Ati odlucio za drugaciji pristup, smanjio je Texture i Raster, a povecao moc Shader-a. To detaljnije moze da objasni ko se vise razume.
Poredjenje, Shader Operations /sec :
Ati 2600XT na 800mhz 96000 Opr/sec
Nvidia 8600GT na 540mhz 37760 Opr/sec
Nvidia 8600GTS na 675mhz 46400 Opr/sec
Ovo objashnjava zasto 2600xt uspeva da ima bolji AVG framerate u COH-u od 8600gts. Isto vazi i za DIRT gde je bolji od 8600gts, a sve to sa "zelenim" driverima.
Po meni je AA totalno nevazan faktor za mainstream kartice kao sto su 2600/8600 je kao god okrenesh ne vredi ti nista, jer i jedna i druga nece moci da sa AA gone nove igre, a za stare nema razike.