Šta je novo?

Pogled na Sapphire HD2600XT DDR3

razumem tvoju poentu, samo sam hteo cisto da se ima predstava kako radi Dirt na 7900GS doduse GS koji radi negde kao GT ali ipak je starija serija, u poredjenju sa novom ATI a slican cenovni rang.

Mada sad kako mi treba za Skystar HD, HD decoder malo mi krivo sto nisam i ja isao na 2600XT ili 8600GTS
 
Cim dodje drug s mora (za dva dana) vraca mi Colin-a i postujem rezultate.
 
Dule, jel ti radi Lost Planet sa 7.7 drajverima?
 
Poslednja izmena:
Sve u svemu, ove 2600XT nisu loše karte, ali su i kratkog (igračkog) veka...podsećaju me na 5900XT ;)
 
Pa podeli svoju mudrost sa nama, kako mislish kratkog veka?

Zar za to ne bih trebalo da izadje 3600XT, da bi se moglo reci "E bile su kratkog veka" :D.
 
Poslednja izmena:
Sve zavisi šta želite od igranja.Ja nemam problem da igram,recimo Bioshock,u 1024 sa medium detaljima ako će igra biti fenomenalna,sa aspekta igrivosti.Stoga i ova kartica može veoma lepo da posluži.Ako hoćete AA i druge zaj... ili igranje u nekim velikim rezolucijama onda odvojite 250 eura i to je to:p
 
Ma svaka čast Dule na "pogledu" na 2600xt :)
Kada bi svaki hardver imao ovakav opširan i iskren review..
 
Poslednja izmena:
Kladim se da ce na 2600XT Bioshock raditi na Medium/High u 1024*768 sa 30 frejmova u proseku.
 
S'obzirom da je bar trenutno broj stream processing jedinica od 120/320 respektivno za 2600XT i 2900XT ustvari samo "sminkica" tj. stvaran broj shader jedinica koje se mogu uporediti sa brojem nVidia shader jedinica ustvari 24/64 respektivno, rezultati koje ove karte daju su vise nego odlicni. Jos ako se na buducim igrama poradi na iskoriscenju mogucnosti jednog ATI-jevog shader-a da obradjuje 5 operacija (odakle i broj stream processing jedinica npr. za 2600XT 24x5=120) tek onda ce se videti mogucnosti novih ATI-ja.

R600-based products will be known as the ATI Radeon
HD 2900-series, and it is said to have 320 stream processors. This is quite interesting because the first time I've heard about the R600, it was said to have 64 stream processors, but with each stream processor being able of processing four operations in a single pass, while NVIDIA's G80 stream processors only could do it once at a time. Things have now changed, with the 320 stream processors, even if they do one operation at a time, they still leave NVIDIA trailing behind, way behind.

Znaci u slucaju 2600XT/8600GT-GTS imamo 24 vs 32 sa tu i tamo slicnim rezultatima.
Isti je slucaj i kod 2900XT/8800GTX samo je tu razlika u shader jedinicama jos veca 64 vs. 128 ali su rezultati isto priblizni ili u korist 8800.

Jedino sto stvarno kolje 2600/2900 seriju ATI kartica je AA mod i upravo iz tog razloga smatram da je nVidia bolja kupovina jer AA nema % toliki uticaj na pad performansi kod nVidia-e kao sto ima kod ATI-a, a znamo svi da AA moze znatno da ulepsa igru.
 
Kladim se da ce na 2600XT Bioshock raditi na Medium/High u 1024*768 sa 30 frejmova u proseku.

Pazi ovo...grafika u Bioshocku nije nista specijalno. Ustavi jeste, ali vec vidjeno. Mislim da ce raditi sasvim zadovoljavajuce na toj kartici. Video sam demo igre i utisci su pozitivni. Grafika jeste odlicna ali smo to vec sve manje-vise videli u FEAR-u, Pray-u i tako tim igrama.

Malo glupo poredjenje ali verujem da je to to u principu....kome dobro radi Monster Madness, radice mu dobro i Bioshock. ;)
 
Evo, cisto da vidite kolika biva razlika u igrama izmedju C2D i AMD X2

Test sa XFX GeForce 8800 Ultra XXX (REVIEW)

benchmarks_cpu_scaling.png
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Ovakva razlika moze samo da raduje fanove AMD-a :D
 
Koja razlika ? :d
Prakticno su isti rezultati iako 4800+ ima deficit u kloku od 270Mhz :d.
 
Poslednja izmena:
Upravo o tome i govorim, nemojte preterano da se lozite da ce C2D dati neki specijalno vece rezultatE naspram nekog CPU-a iste klase iz AMD X2 serije.
Ova prica se odnosi na dve tri starice unazad, Kda je bilo reci C2D nadmoci, tj. nagadjanju da ce C2D (E4400) imati bar 2000 poena veci rezultat od X2-jke (3600+).
Mozda je razlika u 3Dmarku i stvarno u korist C2D, ali to ne predstavlja realnost, ovaj gore test direktno kroz igre je realnost.
 
Upravo o tome i govorim, nemojte preterano da se lozite da ce C2D dati neki specijalno vece rezultatE naspram nekog CPU-a iste klase iz AMD X2 serije.
Ova prica se odnosi na dve tri starice unazad, Kda je bilo reci C2D nadmoci, tj. nagadjanju da ce C2D (E4400) imati bar 2000 poena veci rezultat od X2-jke (3600+).
Mozda je razlika u 3Dmarku i stvarno u korist C2D, ali to ne predstavlja realnost, ovaj gore test direktno kroz igre je realnost.

To je zato što nisu nagovestili da onaj test nije rađen na defaultu već prilično klokovan.2000 razlike ne može biti ni u ludilu.U istoj klasi može da da 2 frejma više i to je to.

Uskoro ću je uzeti pa ću baš videti kolika je razlika.U frejmovima me više interesuje.A markova manje-više.
 
Poslednja izmena:
Evo driveri se skidaju, trebalo bi da su bolji od bete.

Poboljshanja:

# Lost Planet DX10 with anti-aliasing improves 11% or greater on Radeon™ HD2900XT products
# Radeon™ HD2600 and Radeon™ HD2400 (single and CrossFire™) show improvements of as much as 6% in 3DMark 2006 and 3DMark 2005
# Serious Sam 2 with HDR enabled improves as much as 14.5% on Radeon™ HD2900, Radeon™ HD2600 and Radeon™ HD2400 products


@Djwibe

Ti kao "svaba tra-la-la", samo istu pesmu vezesh, procitaj ti tu teoriju malo bolje ne moze porediti direkto super-skalarni Atijev stream shader i Nvidia skalarni procesor direktno tako kao sto ih ti poredish 24 naspram 32.

U tom slucaju ti si prekstio Atijev super-skalarni procesor u skalarni procesor, "ocas" posla :d i isekao 96 shadera.

Sta mislish kako ova karta postize ovakve rezultate sa duplo manje Texture jednica i Raster operatora od 8600gt/gts koji ima 16/8 a 2600 ima 8/4, mislish da tih ostalih 96 shadera nista ne rade? I tu dolazi ona prica o iskoriscenju tih Texture jedinica i Raster operatora, sustina je da kad ih ima dosta oni cekaju bez posla i ne koriste nicemu, i zato se Ati odlucio za drugaciji pristup, smanjio je Texture i Raster, a povecao moc Shader-a. To detaljnije moze da objasni ko se vise razume.

Poredjenje, Shader Operations /sec :

Ati 2600XT na 800mhz 96000 Opr/sec
Nvidia 8600GT na 540mhz 37760 Opr/sec
Nvidia 8600GTS na 675mhz 46400 Opr/sec

Ovo objashnjava zasto 2600xt uspeva da ima bolji AVG framerate u COH-u od 8600gts. Isto vazi i za DIRT gde je bolji od 8600gts, a sve to sa "zelenim" driverima.

Po meni je AA totalno nevazan faktor za mainstream kartice kao sto su 2600/8600 je kao god okrenesh ne vredi ti nista, jer i jedna i druga nece moci da sa AA gone nove igre, a za stare nema razike.
 
Evo driveri se skidaju, trebalo bi da su bolji od bete.

Poboljshanja:

# Lost Planet DX10 with anti-aliasing improves 11% or greater on Radeon™ HD2900XT products
# Radeon™ HD2600 and Radeon™ HD2400 (single and CrossFire™) show improvements of as much as 6% in 3DMark 2006 and 3DMark 2005
# Serious Sam 2 with HDR enabled improves as much as 14.5% on Radeon™ HD2900, Radeon™ HD2600 and Radeon™ HD2400 products


@Djwibe

Ti kao "svaba tra-la-la", samo istu pesmu vezesh, procitaj ti tu teoriju malo bolje ne moze porediti direkto super-skalarni Atijev stream shader i Nvidia skalarni procesor direktno tako kao sto ih ti poredish 24 naspram 32.

U tom slucaju ti si prekstio Atijev super-skalarni procesor u skalarni procesor, "ocas" posla :d i isekao 96 shadera.

Sta mislish kako ova karta postize ovakve rezultate sa duplo manje Texture jednica i Raster operatora od 8600gt/gts koji ima 16/8 a 2600 ima 8/4, mislish da tih ostalih 96 shadera nista ne rade? I tu dolazi ona prica o iskoriscenju tih Texture jedinica i Raster operatora, sustina je da kad ih ima dosta oni cekaju bez posla i ne koriste nicemu, i zato se Ati odlucio za drugaciji pristup, smanjio je Texture i Raster, a povecao moc Shader-a. To detaljnije moze da objasni ko se vise razume.

Poredjenje, Shader Operations /sec :

Ati 2600XT na 800mhz 96000 Opr/sec
Nvidia 8600GT na 540mhz 37760 Opr/sec
Nvidia 8600GTS na 675mhz 46400 Opr/sec

Ovo objashnjava zasto 2600xt uspeva da ima bolji AVG framerate u COH-u od 8600gts. Isto vazi i za DIRT gde je bolji od 8600gts, a sve to sa "zelenim" driverima.

Po meni je AA totalno nevazan faktor za mainstream kartice kao sto su 2600/8600 je kao god okrenesh ne vredi ti nista, jer i jedna i druga nece moci da sa AA gone nove igre, a za stare nema razike.

Uff bre, a ja hteo da tom pricicom pohvalim 2600/2900 proizvode...;)

tj. nemam ja sta da citam dodatno, meni je jasno sve, nego sam hteo vrlo prosto i na brzinu da uporedim ono sto je priblizno uporedivo.
24 shader units = 120 stream processing units i to ti je to ili ovako

each stream processor being able of processing four operations in a single pass
The new unified shader functionality is based upon a Very long instruction word (VLIW) architecture in which the core executes operations in parallel.[2] R600 uses 64 superscalar unified shader clusters, each consisting of 5 stream processing units for a total of 320 stream processing units [2]. Each of the first 4 stream processing units is able to retire a finished single precision floating point MAD (or ADD or MUL) per clock, dot product (dp, and special cased by combining ALUs), and integer ADD [3]. The fifth unit is more complex and can additionally handle special transcendental functions such as sine and cosine [3]. So that each of the 64 shader clusters, at its peak, can perform 6 instructions per-clock, consisting of 5 shading plus 1 branch instructions [3].

sto znaci da je mnogo realnije uporedjivati tih 24 jedinica naspram 32 nVidia-ne nego 120 naspram 24 (zbog trenutne nemogucnosti potpunog iskoriscenja kapaciteta ATI chipa).

Ali ovome nisam mogao da odolim. Gainward 8600GT GS

 
Poslednja izmena:
Cudo da nisi tako pohvalio 8600 :d, posto si skroz pogresno predstavio tehnologiju.


Morash da obratish paznju da je overclockovana karta do zla boga, za ati nema nicega sto bi moglo da OC-uje kartu kako valja, kao AtiTool. Tako da sada relevantan test moze da bude samo na defaltu, ali vidim da ti taj koncept ne mozesh da obuhvatish ;).

I hebesh poene u 3d marku, kad karta od 100e ume da pokopa kartu od 200e (8600gts) u nekim slucajevima.

3dmark [NIJE=] Performanse u igrama.

Edit: A kako je realnije :p pa jel ti citash sta quoteujesh?
 
Poslednja izmena:
I hebesh poene u 3d marku, kad karta od 100e ume da pokopa kartu od 200e (8600gts) u nekim slucajevima.

3dmark [NIJE=] Performanse u igrama.

Tacno, ali jesi li pogledao REVIEW i testove igara.
 
Imam jedan veeeliki problem sa novim Catalyst 7.8 drajverima. Naima nakon startovanja bilo koje 3D aplikacije (igre, 3dmark-a) komp se nakon 10-ak sekundi ukoci, a zatim i plavi ekran. Slican problem sam imao i sa beta drajverima (na kojima je temperatura prelazila 90 stepeni), ali sam bio ubedjen da ce to biti reseno u konacnoj verziji. Verovatno je problem u drajverima jer sa proslom 7.7 verzijom sve je radilo savrseno, ali me buni to sto googlajuci nisam video da neko ima slican problem sa ovom kartom i ovim drajverima. Jos jednom napominjem da je sve radilo savrseno sa 7.7 verzijom?!
 
Poslednja izmena:
Tacno, ali jesi li pogledao REVIEW i testove igara.

Pogledao sam ih, ista kao i ostale 8600gt, jaca u FEAR i STALKER, a ne slabija u npr X3, DIRT, COH, COD2, Call of J. itd... nista se nije promenilo, osim sto su u AMD-u napisali bolji driver.

Sta mislish kad ce na 8600 da se desi da sa novom edicijom drivera povecaju performanse u nekoj igri za 15%? E pa kad izraste josh neki shader :D.

@Jovyland
A da li puca kada je sve na default (CPU, RAM, GPU, Vmem)?

Evo meni sve radi kao besno sa 7.8. sad cu da provrtim 3d mark.
 
jesi dobro ocistio stare drajvere? imas na guru3d njihov driver cleaner, pa posle unnistala provrti i njega
 
Uzeo sam sinoc ASUS 2600xt 256mb ddr3,radi na 800 za GPU i 700 za memoriju,i ponekad mi se zamrzne ekran i resetuje ga VPU Recover i ok je sve,verovatno je do driver-a,sada koristim 7.8 i opet isti problem!!Ne znam sta je,posle sat,dva opet tako....Cekamo nove drivere pa cemo videti!
 
Ja nikakav problem nisam do sad imao, osim kad preklokujem kartu.

Novi driveri mi deluju na prvi pogled kao da imaju ostrije texture, primeti se u DIRT-u.

Podizu performanse sa 13555 na 13864 u 3dm2003.

U DIRT-u se oseti poboljshanje u multi player trci.
 
Vrh Dno