Radak1337
Zapažen
- Učlanjen(a)
- 13.02.2023
- Poruke
- 4
- Poena
- 11
Imaš dokaz o kupovini koji ti je stigao na tvoj email, piši podršci, priloži svih 5 računa o kupovini, kao i o kupovini PS+ naloga (ne navodiš odakle si jer to oni i ne znaju, niti ih realno zanima), i kada ti vrate nalog uključi 2FA.
imam sve dokaze o kupovini, ali nikako ne uspevam da dobijem odgovor od nekog supporta.
pisao sam suportUK (a nalog mi je USA), ali zato sto nikako ne mogu da nadjem neki mail da se obratim USA supportu. ako neko ima jos neki nacin da kontaktiram support, a da nije Chatbot plz javljajte.
svakako kada vratim nalog ide 2FA! hvala, ****** sam sto to odmah nisam stavio
ma samo sam dobio email da mi je promenjen ID, ne cak ni password. tako da nigde ne mogu da se ulogujemCekaj jesi negde kliknuo pa isao d amenjas pass ili si samo dobio info da je promenjen pass. Ako nisi nista kliktao idi na psn i probaj da se logujes. Jesi imao 2 step verifikation?