Šta je novo?

PlayStation 5 - opsta tema

Svi su dobili mail, što užas :) Daju ti popust na igru ili dodatke nakon preordera. Ništa nisu rekli što već nismo znali... velika je potražnja, pitanje je dal će za sve da bude konzola na launchu...

Sent from my M2002J9G using Tapatalk
 
I ja dobio, a ispod 100 sam. Moguće da su svima poslali.

Sent from my GM1910 using Tapatalk
 
Ja sam ispod 50, među prvima sam sa porudzbinom PS5. Tako da su sigurno svima poslali.
 
Iskren da budem, meni je ovo jedan jako lep gest - s obzirom da je problem sa preorderima globalan.
 
^ Slažem se, pogotovo imajući u vidu da nisu tražili novac unapred. Koliko vidim, ostali se još uvek ne oglašavaju.
 
Jesu drugi nudili nešto. Ovi fini ljudi em nisu uzimali pare em daju popust. Dal je Sony njima nešto dao pa prenose ili su finoća sami od sebe. Ja ću verovatno na sluške da iskoristim popust.
 
Ne bi me iznenadilo da su sami reagovali. Ja sam imao jako dobra iskustva sa njima, od poklanjanja preorder benefita i kada krene regularna prodaja igara, do zaista kvalitetnog osoblja koje daje dosta dobre preporuke i savete pri kupovini. Kod ostalih (G***S) iskustvo je takvo da uglavnom ne poznaju dovoljno inventar ili se trude osetno manje.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Sta su vam ponudili u mejlu ?
Ako nije tajna :)
 
Jesu drugi nudili nešto. Ovi fini ljudi em nisu uzimali pare em daju popust. Dal je Sony njima nešto dao pa prenose ili su finoća sami od sebe. Ja ću verovatno na sluške da iskoristim popust.

Znaš kako, da su tražili pare, bio bi za nijansu sigurniji u svoju porudžbinu. Kada pare nisu direktno umešane, daleko je lakše brisati i krojiti porudžbine ako zatreba konzola sestriću magacionera, a dva meseca je dug period da se naguraju svi sa vezicama.

Ja sam tog prvog dana kada su svi pustili porudžbine, ciljano išao na Gigatron. Jer su na papiru imali najmanje "user friendly" sistem, koji se sastojao od zvanja korisničke podrške ili popunjavanja formulara da te nazovu, a zatim i čekanja da ti pošalju predračun u procesu koji nije automatizovan, itd, itd...

Neka logika nalaže da će firma sa toliko maloprodaja dobiti nešto veću količinu. Kao i da će se većina ljudi zaleteti tamo gde je automatizovan proces oko ubacivanja uređaja u korpu i potrvđivanja porudžbine, te da će vamo gde je komplikovanije i manje "user friendly" biti manja konkurencija :D
 
Poslednja izmena:
Ma 10% popusta is a na opremu za PS5 ili 20% na neku PS5 igru.
Ja i dalje kontam te šifre, koji sam ja broj? [emoji2] 20.9 naručeno
38b4ba7b5968fcb217978c7f26b48165.jpg


Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
160

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Kako da poručim Demon Souls kad sam uzeo digital verziju? [emoji23]
Koliko će uopšte biti digitalne verzije igara?
Nema Pre-order kod naših mađarskih prijatelja? Da imam Backup verijantu.
Jeste da ću odigrati 2 igre ali Sony je Sony [emoji1787]

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Uspeo da poručim 400 toti po redu, tačno nikad neću dobiti [emoji38][emoji38][emoji38], , onaj PS+ moze se uzme kad stigne konzola jel ?

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Kakvo je smeće Computerland sajt ja ne verujem.
Svaki login moram da menjam *mjau**mjau**mjau**mjau*nu šifru.
Strašno goreg sajta nisam video. [emoji849]

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
^ Radi najnormalnije CL, logujem se svaki dan da proverim status :D

Znaš kako, da su tražili pare, bio bi za nijansu sigurniji u svoju porudžbinu. Kada pare nisu direktno umešane, daleko je lakše brisati i krojiti porudžbine ako zatreba konzola sestriću magacionera, a dva meseca je dug period da se naguraju svi sa vezicama.
Bice tako nema greske..
 
Poslednja izmena:
Ja i dalje kontam te šifre, koji sam ja broj? [emoji2] 20.9 naručeno
38b4ba7b5968fcb217978c7f26b48165.jpg

160

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

Nije 160, nego ~120. Rekoh već ranije u temi, oko broja 40 su krenule porudžbine za PS5.


Kakvo je smeće Computerland sajt ja ne verujem.
Svaki login moram da menjam *mjau**mjau**mjau**mjau*nu šifru.
Strašno goreg sajta nisam video. [emoji849]

Već neko vreme poručujem sa CL sajta, nikad nisam imao problem sa logovanjem. To je nešto do tebe.
 
Znaš kako, da su tražili pare, bio bi za nijansu sigurniji u svoju porudžbinu. Kada pare nisu direktno umešane, daleko je lakše brisati i krojiti porudžbine ako zatreba konzola sestriću magacionera, a dva meseca je dug period da se naguraju svi sa vezicama.

Ja sam tog prvog dana kada su svi pustili porudžbine, ciljano išao na Gigatron. Jer su na papiru imali najmanje "user friendly" sistem, koji se sastojao od zvanja korisničke podrške ili popunjavanja formulara da te nazovu, a zatim i čekanja da ti pošalju predračun u procesu koji nije automatizovan, itd, itd...

Neka logika nalaže da će firma sa toliko maloprodaja dobiti nešto veću količinu. Kao i da će se većina ljudi zaleteti tamo gde je automatizovan proces oko ubacivanja uređaja u korpu i potrvđivanja porudžbine, te da će vamo gde je komplikovanije i manje "user friendly" biti manja konkurencija :D
Ne znam sta bih ti rekao, poenta nije u tome da li sam ja siguran da ce mi 19og stići ili ne nego njihov pristup za razliku od ostalih. Sigurno i oni imaju neku zagarantovanu količinu koju su mogli da naplate. A pre svega nije mi se davalo 65k kojih nemam [emoji1787]
 
Ova tema se pretvorila u ps5 porudžbine zadnjih 100 strana...

Sent from my Mi 10 using Tapatalk
 
^ Dok ne krenu neki novi detalji o konzoli i igrama, ništa čudno. :)
 
Imajući iskustva sa radnjom na G, koja je uzela kešovinu, ne verujem da će njima stići pre nego npr. u CL. Plus ako im stigne manji br. konzola od već poručenih, srećno sa povraćajem VAŠEG novca.

Sent from my GM1910 using Tapatalk
 
Nesto razmisljam Sony opet stavio losiju grafu u PS, verovatno ce koji mesec posle launcha biti objave za PS5 Pro :D
 
Ne znam sta bih ti rekao, poenta nije u tome da li sam ja siguran da ce mi 19og stići ili ne nego njihov pristup za razliku od ostalih. Sigurno i oni imaju neku zagarantovanu količinu koju su mogli da naplate. A pre svega nije mi se davalo 65k kojih nemam [emoji1787]

Daleko je to od dobrog pristupa. Dozvolili su da im sistem izdivlja sa preko 200 poruždbina, a ne verujem da su im to bile početne zagarantovan količine, pogotovo ne za digitalne verzije gde su svi ostali za sada dobili obećane količine koje se mogu prebrojati na prste.

Imajući iskustva sa radnjom na G, koja je uzela kešovinu, ne verujem da će njima stići pre nego npr. u CL. Plus ako im stigne manji br. konzola od već poručenih, srećno sa povraćajem VAŠEG novca.

Zašto? Sa storniranjem, ne samo kod G, već i kod svih ostalih, nikada nisam imao problema. Ja uvek kada naručujem kod nas online, plaćam direktno sa kartice ili računa. Ne volim da se cimam sa kešom za kurira. Svi odreda bi stornirali u roku od odmah ukoliko nema robe. Radnja na G prošlog BF-a kad sam pokušao da ulovim TV, radnja "G''''-s" za PS4 Pro, pa sam ga na kraju uzeo preko mađara. Đak, Sportvision, Zara. Svi bi stornirali delove porudžbine koju nisu imali na stanju.

Online plaćanja je jedini deo priče gde stvarno nikada nisam imao problem, mada uvek postoji prvi put. :d
 
Meni nisu ništa poslali iz CL [emoji2955]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@rAMA Ma čekao sam 30+ dana za povrat sredstava jer sam vratio robu u roku od 14 dana.
@zokifcrs Idi u gmail/all email, meni je tu sortirano.

Sent from my GM1910 using Tapatalk
 
Pazi kada jeste tu na All mails. Hvala [emoji106][emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ma da ubaci mail u neke promocije folder verovatno zato što je formatiram kao direct mail tj. flajer
 
Koliko će biti cena digital verzija igara?

Sent from my Oneplus 8
 
Nazad
Vrh Dno