Šta je novo?

PlaySeat Evo replika

ali u slučaju G27 koji je upotrebljen za ovu repliku nema smisla.

Pa, da li nema.. diskutabilno je.. Da mozes da ugasis auto losim rukovodjenem kvacila pa ajde.. ovako je pitanje da li ima smisla a i u stvarnosti ga dosta automobila ni ne koristi..
 
driver je napisao(la):
S obzirom da je ochigledno nemoguce da ti rigovi budu dovoljno chvrsti (meni ni moj sto nije dovoljno chvrst shto je masivniji 5x od ovoga), odavno sam odustao od te kombinacije, tako da nema smisla ni komentarisati ovo...

Jedino shto ima smisla raditi je cockpit u koji se ulazi, tako da je to cvhrsto i nema gde da klima, i to mi je u planu, ali kad kupim kutju \

A ovo sto se tice daske za peglanje, ja kad sam je koristio, neki nisu ni SAT poceli da gledaju
Nemoj da pricas napamet. Rigove ne mozes da pomeris i da ih cimas koliko god da se trudis, metalna kutijasta zeljeza ovolike debljine i dimenzija dobro zavarena jednostavno ne mogu da se pomere sa mesta. Naravno da ce se klimati ako je "srednja" cev dugacka 1,5m i pod uglom manjim od 30 stepeni, ali sa kratkom cevi u sredinu ne moze da se pomeri.
Sto se sedista tice, verujte da nije bilo puno izbora i da smo jedva pronasli i ovo jedno koje se prodavalo solo.
Nisam ni pokusavao da kocim levom nogom, ali mislim da bi ipak tu bilo malo problema jer su papice izmestene u desno za 3-5 cm.
 
Poslednja izmena:
...da, kao onaj lik sa nekog bosanskog foruma koji je na polaganju u isto vreme pritisnuo kocnicu i gas. :d
 
Probajte u stvarnosti levom nogom da kocite :d

U stvarnosti je bas cudno, ali uvek se automatski prebacim kad sam u kolima i kad sam za volanom kuci :) Nikad mi se nije desilo da permutujem :)
 
Mora levom da se koči kod AWD auta, i u RBR "školi" se to učilo. Tj. ne mora, to je samo preporučen vid vožnje u određenim situacijama.
Dugačka krivina na klizavijem terenu se prolazi samo gasom, kočnicom i gasom ili kočnicom pa ravno pa gasom.
 
Dobro na automaticima :) ne bi ni ja.. ali na trkama dosta vozaca koci levom nogom, i u rally-ju..
 
Poslednja izmena:
Nemoj da pricas napamet. Rigove ne mozes da pomeris i da ih cimas koliko god da se trudis, metalna kutijasta zeljeza ovolike debljine i dimenzija dobro zavarena jednostavno ne mogu da se pomere sa mesta. .

Ajde napravi snimak dok vozish neku zahtevnu trku sa cimanjem volana pa da vidish da se sve klima kao nenormalno :) Meni se ceo sto klima u nekim trkama, shto je 5x stabilniji od toga...

Dobro na automaticima :) ne bi ni ja.. ali na trkama dosta vozaca koci levom nogom, i u rally-ju..

Koche levom nogom a imaju kvachilo ? :)
 
Poslednja izmena:
Ne mora obavezno da se klima. Pogledaj neki snimak za Obutto kokpit, ili onaj Fanatec. Potrebna je ili masa ili pametna konstrukcija i ucvrscenja na odgovarajucim mestima.

Pre nego sto sam adaptirao stan i rasturio moj setup imao sam sto koji nije bio posebno masivan ali je ploca uradjena od medijapana 25 mm i dobro ucvrscena za zid. Nije bilo bas nikakvog pomeranja ili nestabilnosti. Jedino sam imao problem sto mi je sto prenosio vibracije i udare feedbacka na zid sto je pojacavalo buku.

Sad spremam nesto drugo, pa cu posle NG okaciti i video. Videcemo da li da klima a nece biti zatvoreni kokpit.
 
@switch:
a jel ima mesto za iPhone dock?
ako nema, ne valja nista.... ;D


kidding, odlicno je <3
 
Ne mora obavezno da se klima. Pogledaj neki snimak za Obutto kokpit, ili onaj Fanatec. Potrebna je ili masa ili pametna konstrukcija i ucvrscenja na odgovarajucim mestima.

Pre nego sto sam adaptirao stan i rasturio moj setup imao sam sto koji nije bio posebno masivan ali je ploca uradjena od medijapana 25 mm i dobro ucvrscena za zid. Nije bilo bas nikakvog pomeranja ili nestabilnosti. Jedino sam imao problem sto mi je sto prenosio vibracije i udare feedbacka na zid sto je pojacavalo buku.

Sad spremam nesto drugo, pa cu posle NG okaciti i video. Videcemo da li da klima a nece biti zatvoreni kokpit.

I Obutto i Fanatec su drugachije konstrukcije, ja sam prichao o cockpitu kao Switchov, kakvi su svi "komercijalni" cockpiti. Ja sam probao nekoliko komada, i ma koliko masivno izgledaju ako se volan drzi na jednoj shipci, to mora da se mrda, a ne bi smelo ni malo.

Obutto a pogotovo Fanatec cockpit je bukvalno napravljen kao neki roll bar, ne moze da mrdne i ja ispod toga ne bih ishao...
 
Na koju foru kocis levom u stvarnom zivotu, kad pobija poentu kocenja. Sta sklonis nogu sa kvacila, stavis je na kocnicu a desna ti je jos uvek na gasu? Nema logike kociti tako, uvek se lepo skine desna noga sa gasa i pritisne kocnica a leva noga na kvacilu da ti se ne bi ugasio auto kad se zaustavljas..
 
Ne znam driver kako da ti objasnim da se ne pomera ni jedan mikrometar, a ne znam ni kako ti to vozis pa ti se svaki "komercijalni" kokpit klima. Treba da se izivljavas nad volanom da bi "razglavio" konstrukciju, a ne verujem da bi i dfgt/g25/g27 podneo takvu voznju.
@otac
Za dock vec postoji mailmravbg-ova aplikacija :)
 
Poslednja izmena:
Na saksu vts, kočim levom da bih bolje usmerio auto u krivini. Kočenjem preko gasa se težina prebacuje napred i auto manje kliza preko nosa u krivini.
 
Na saksu vts, kočim levom da bih bolje usmerio auto u krivini. Kočenjem preko gasa se težina prebacuje napred i auto manje kliza preko nosa u krivini.

Pa kocenje motorom je jedno, a kocenje levom nogom stvarno ne znam cemu sluzi po asfaltu, i to sve josh u Saxu :d Na kojoj to stazi ? :)
 
Poslednja izmena:
Na stazi Košutnjak u desnoj lakat krivini posle pravca kod groblja :p
Ne znam što se čudiš za saksa, jesi li nekad gledao trkačke jugiće kako se voze? E ovaj sakso je otprilike na tom nivou za Košutnjak. Sad su mi kočnice raspad i malo je loše vreme pa ne mogu da snimim video da vam okačim, ali ako ne prodam auto do proleća uradiću to :)
 
Poslednja izmena:
svaka cast Switch za konstrukciju. :)
mene od same pomisli da uradim ovako nesto hvata san.

da li zna neko koliko bi kostalo nesto slicno da se uradi kod nas, ali bez ove sipke medju nogama? ostavio bih prostor za heel n toe :d
 
Ovo izgleda kao solidno rešenje, uz deblje cevi i još dve cevi uspravno, direktno ispod volana.

61D6Oedwh0L.jpg


edit:
Hahah sad nađoh ovo, evo idealnog rešenja

http://cgi.ebay.co.uk/Logitech-Driving-Force-PRO-Steering-Wheel-Mount-GT4-/150529523422?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item230c423ede
 
Poslednja izmena:
Hvala vam na svim "svaka cast". :)
Nedostaju jos neki ukrasni elemnti, a to su plasticni poklopci za krajeve i neki kanalici ili drugi nacin da se sakriju kablovi. Za sada sve funkcionise odlicno, ne klima se (a ne bih jos da kacim snimak dok ne naucim jos bar tri krivine :D, aj sto se brukam online, ali jos i na youtube-u :) ), jedino je problem sto sada ne mogu komotno da kocim levom nogom, a o tome uopste nisam razmisljao dok je pravljeno. Ako hocete da ugodno kocite i levom i desnom nogom, onda ovo resenje sa stanglom u sredini nije najbolje, ne dopusta alternative za kocenju (ili leva ili desna noga).
 
#nikola8 - kako bi seo ako imas te dve cevi ispod volana? :p

stvarno izgleda kao ok resenje. sa strane se samo zavari/montira jos jedan sipka i postolje za menjac i voala :d
 
playseat evo je ubedljivo najstabilnija varijanta, vidite da je i playseat odustao od tog modela sa dugackom cevi iza papucica. ali ne moze se dobiti i stabilnost i komfor pri kocenju.
ovaj nikolin model deluje prilicno nestabilno.
 
Pa provukao bi noge, kao da ulaziš u auto sa rolbarom.
 
Nazad
Vrh Dno