Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Platne kartice za Online internet placanje (FAQ u prvom postu)
moze ali nijedna to ne radi!. kao sto moze da ima svoje obezbedjenje pa nijedna nema placa druge da ih obezbedjuju. prosto racunica. cena radnika u banci mnogo veca nego u firmi koja radi za njih. banka placa samo ono sto mora. troskovi min zarada max
To je nesto drugo. Obezbedjenje generalno ne rade banke, jer onda moraju imati ceo odsek koji se bavi time, a taj odsek kosta sami radnici kostaju isto u sustini, ali treniranje je skuplje kada ti ne treba puno radnika odjednom na treningu)
Pricam za vani, ovo kod nas... nije obezbedjenje.
Podneo zahtev za Intezinu Visa internet karticu, platio 800din i rekose za najvise 10 dana cu dobiti.Evo danas je 19 ili 20 dana kako je proslo od tad..Nema sta, rade punom parom. [emoji23]
Pa to sms mi nije stigao dok za visa internet jeste i otisao sam po nju. Pitao zenu tamo zasto ne stize viza electron (koja istice zajedno sa internet karticom) kaze da ne zna.
Mislim da znam, ali ajde da proverim.
Na Visa Internet karticu banke Inteza ne mogu da se uplacuju dolari ili mogu?
Koliko sam informisan mogu samo euri pa se onda radi konverzija?
Ako imas EUR, konverzija se radi po Visa EMEA kursu, koji je prilicno slican srednjem, tj. trzisnom kursu na taj dan, i sa te strane je odlican. (ni u menjacnici se nece bolje dobiti)
Ako nemas EUR, onda Intesa konverzuje prvo druge devize u EUR (4-6% provizije znaci, zavisi od valute), pa ide po Visa kursu.
Nakon vise od 20 dana sam dobio Intezinu VIK i po svemu sudeci moracu jos da cekam.Jos naredna 24h koliko treba da se aktivira kartica.Smesno..[emoji4]
Dva puta pravim nalog na Intezinom sajtu i nece da se uloguje.Izbacuje mi da podaci nisu dobro uneti.Jel to mozda zato sto treba da se aktivira kartica tj da prodje tih 24h?
Inace sam uplatio novac na devizni.
Da odgovorim sam sebi, a mozda i drugome bude od pomoci.
Posle napravljena tri account-a i dalje nije htelo da se uloguje Inteza E-Banking.Izbacuje mi "Uneti podaci nisu ispravni. (Err_96058)".Rekoh ajde da iskljucim Adblock Plus i da probam..kad ono hoce sva tri naloga.
Ja bi ljude po njonji klipao dok mi je otpadne svaki trun "zastite", kada vidim ovakve poruke
(prosto mi je muka koliko puta na poslu imaju probleme, i lazu da su iskljucili AV, a nisu, i samo zbog toga nesto nece da radi . To nesto je nas softver, ali AV ide protiv pravila MSa o filterima cesto, i neki AV nece da rade kako treba)
Imam jednu nedoumicu i nemojte mi zameriti zbog moje neinformisanosti(citao sam, ali mi nije jasno. ).
Obavio sam prve kupovine preko interneta putem Visa kartice i sad me nesto muci.
1.Preko Sport Direct-a sam napravio porudzbinu u vrednosti od 46,83€ + dostava 13,99€ = 60,82€.Prilikom placanja nisam isao preko PayPal-a nego sam uneo podatke sa kartice.
Kad udjem na moj nalog na sajtu Inteze tamo stoji da je vrednost transakcije 63,43€.Zbog cega je cifra veca(nije da se sekiram zbog 3€ nego me zanima).
2.Na eBay narucim proizvod u vrednosti od - AU $175,99 , a placanje je izvrseno putem PayPal-a u US $133,39 sto je priblizno 125,00€.Verujem da je banka izvrsila konverziju €>$ i da mi je zbog toga skinuto sa kartice 139,00€, ali mi to nesto mnogo.
Ako je neko voljan da mi odmrsi ovo klupko bilo bi super.
Da li je moguce da svaki put kada izvadim karticu iz telefona i vratim je, da moram da idem do banke i uzimam nove kodove za Intesa Mobi aplikaciju?
Drugi put mi se desava da mi aplikacija ne prihvata pin iako trazi ispocetka sve brojeve, odnosno Qr kod koji iscitam, unesem potrebne brojeve, napravim novi pin i kad treba prvi put da se ulogujem kaze mi da je pin pogresan i tako svaki put.
Znaci nije mi jasno kako pogresan pin kad mi lepo tamo trazi da napravim pin, ja napravim i kad unesem pise pogresan...
Boba, ovo prvo je odgovoreno u prvoj poruci, i to bas jasno da se ponavlja na svakoj strani.
Kada se kupuje online, banke rezervisu neku dodatnu sumu, za slucaj kursnih oscilacija (to se desava i kada je valuta placanja jednaka valuti kartice, jer se ne zna koja je valuta kartice, na prodajnom mestu).
Uvek treba imati +10%+10EUR vise na kartici nego sto je cena kupovine. Mislite da moze +4% samo? OK, bacite svoje vreme kada vam ne uspe u >50% slucajeva, ali nemojte ovde pitati zasto sada ovako, tada onako... da neko zna konkretnnije, rekao bi. Zato, da bi se ustedelo vreme forumasa, koji pokusavaju pomoci, imajte uvek +10% od cene, i 10EUR preko toga, ili ne pitajte zasto vam ne uspeva transakcija
Dok se transakcija ne obradi finalno, tj. ne proknjizi, (sto moze potrajati dan/dva, 7-10 dana obicno, ali moze i mnogo duze..), ta transakcija stoji pod Nedospele obaveze, i suma je samo informativnog karaktera. Krajnja naplata ce se vrsiti na dan knjizenja, po kursu MasterCard-a/Visa-e/Amexa na dan knjizenja.
Za ovo drugo, moguce da je PayPal radio konverziju u DINARE, u kom slucaju si nahebao za konverzije. Ako jeste, onda bi video conversion rate za dinare tokom placanja. Imas u PP temi kako da iskljucis tu konverziju, ako placas preko svog PP naloga, a ne samo preko PPa kao merchanta.
Verovatno ali ja nisam menjao telefon vec karticu pa mi zbog toga nije jasno. Tj nisam ni ubacivao drugu karticu u telefon vec sam samo izvadio moju i posle je vratio
Meni se to nije desavalo zamenom kartice. Desilo mi se cesto da MTS Centar trazi reaktivaciju, ali ne Intesa Mobi za menjanje kartice.
Mozda se nekako resetuje Device ID tada, pa zato trazi?
Boba, ovo prvo je odgovoreno u prvoj poruci, i to bas jasno da se ponavlja na svakoj strani.
Kada se kupuje online, banke rezervisu neku dodatnu sumu, za slucaj kursnih oscilacija (to se desava i kada je valuta placanja jednaka valuti kartice, jer se ne zna koja je valuta kartice, na prodajnom mestu).
Uvek treba imati +10%+10EUR vise na kartici nego sto je cena kupovine. Mislite da moze +4% samo? OK, bacite svoje vreme kada vam ne uspe u >50% slucajeva, ali nemojte ovde pitati zasto sada ovako, tada onako... da neko zna konkretnnije, rekao bi. Zato, da bi se ustedelo vreme forumasa, koji pokusavaju pomoci, imajte uvek +10% od cene, i 10EUR preko toga, ili ne pitajte zasto vam ne uspeva transakcija
Dok se transakcija ne obradi finalno, tj. ne proknjizi, (sto moze potrajati dan/dva, 7-10 dana obicno, ali moze i mnogo duze..), ta transakcija stoji pod Nedospele obaveze, i suma je samo informativnog karaktera. Krajnja naplata ce se vrsiti na dan knjizenja, po kursu MasterCard-a/Visa-e/Amexa na dan knjizenja.
Za ovo drugo, moguce da je PayPal radio konverziju u DINARE, u kom slucaju si nahebao za konverzije. Ako jeste, onda bi video conversion rate za dinare tokom placanja. Imas u PP temi kako da iskljucis tu konverziju, ako placas preko svog PP naloga, a ne samo preko PPa kao merchanta.
Hvala alfa.
Znam za tu rezervaciju od +10e i video sam da su ljudi pisali od nekih 1e eura preko racuna koji se vracaju nakon nekog vremena, a meni je bilo naplaceno 3e vise pa mi to cudno.
Na PP nalogu mi stoji 16.653 RSD = 180,98 AUD 1 RSD = 0,01 AUD.Nije mogla konverzija Eur > Aud?
@EDIT Tek sad sam podesio konverziju.
@EDIT 2 Sad sam na eBay dobio informaciju da je paket poslat i ukupna cena je 136.77$=127e, a na PP stoji onih 16.653rsd=135e i konacno na intezinom nalogu stoji 139e.