Šta je novo?

PayPal problem

Bad Habbit

Slavan
Učlanjen(a)
23.07.2005
Poruke
2,466
Poena
390
Zamolio bih da ukoliko zelite da pomognete, pazljivo procitate detalje ovog posta, pre nego sto nesto prokomentarisete, jer je stvar (meni) veoma bitna i dosta se nerviram oko nje.

Dakle ovako. Kupio sam preko Ebay-a od nekog smrdljivog Britanca 6 "Fred Perry" majica, za koje je tvrdio da su originalne. Kada su mi stigle, video sam da nemaju veze sa originalnim majicama. Odmah sam ga kontaktirao i to, posto sam pretpostavio da je rec o prevarantu sa kojim ce biti problema, nisam hteo nista licno, preko mail-a i ostalo, vec sam odmah otvorio paypal dispute, kako bi u nekom kasnijem review-u problema, paypal mogao da uvidi sta se sve desavalo. Trazio sam od prodavca da mi vrati pare, posto majice ocigledno nisu originalne. On se kao nesto cudio i tamo vamo, medjutim pristao je da mi vrati pare, ali TEK kada mu ja posaljem majice nazad. Ja sam to uradio (iako sam bio svestan da mogu da ispadnem namagarcen). Isao sam deset puta u postu, raspitivao se kako je najsigurnije, najbolje, najbrze (da mi ne istekne dispute) i tako dalje i na kraju sam posle deset odlazaka u postu (carina, izjava, kurci palci) poslao paket. U posti sam izricito zahtevao da metod slanja bude potpuno siguran i pitao da li postoji neki nacin da ja sa sigurnoscu saznam kada je taj paket isporucen. Na to sam dobio dogovor da ta vrsta slanja (~2500 dinara) ima tracking number (na sta sam se ja malo iznenadio) i da cu sa tim moci da pratim dokle je paket stigao i kada je urucen. Ja sam jos jednom pitao da li je to sigurno i rekli su mi da JESTE! Nakon toga (srecan sto zivim u zemlji u kojoj ipak "nije sve tako crno") odmah sam napisao tracking number u paypal dispute-u kako bi taj prevarant mogao da vidi da sam poslao paket nazad i da bi mi eventualno odmah refundirao pare. Medjutim on je odgovorio da ce mi refundirati tek kada dobije paket. I tu nastaju ozbiljni problemi. Proverio sam preko sajta poste status posiljke tog dana, nema nikakvih podataka. Sutra dan, proverio sam opet, stoji samo da je paket PREDAT, na kojoj posti i u koliko sati. Ok, rekoh sebi, verovatno treba da prodej par dana da bi stavili jos koju informaciju. Medjutim, to je bilo 30. maja i do DAN DANAS nista vise osim tog podatka da sam paket predao, kada i gde, NE STOJI! Naravno shvatio sam i sam da sam se *****ao ali sada nisam vise znao sta da radim. Nadao sam se da ce taj broj proraditi, ali dzabe. Onda sam poceo da zovem njive call centre, gde su me slali na ovaj, onaj broj gde sam pokusavao nesto da saznam i uglavnom su mi se smejali kako sam tako naivan da sam pomislio da taj broj zaista radi. Naravno "pocastio" sam ih kako treba i dolikuje kada razgovaras sa primitivnom stokom, medjutim osim te satisfakcije nista drugo nisam uradio. Informacija je samo da oni imaju podatak da je paket sa aerodroma otisao jos 1. juna i to je sve. Oni dalje nemaju pojma sta se desava sa tim paketom.

S' druge strane, ovaj smrad Britanac, se pravi lud, pretpostavljam jer je ukapirao da ja sada vise nemam dokaz da je on to dobio nazad (a sigurno jeste) i nece da vrati pare. Cak u poslednje vreme ni ne odgovara vise na moje poruke preko dispute-a.

Posto se istek dispute-a blizio kraju, prosirio sam dispute na claim i to je sada u toku.

E sada, ono sto mi je najbitnije i zbog cega sam manje vise i otvorio ovu temu je da mi neko protumaci, dva mail-a koja sam danas dobio od paypal-a. Oni su manje vise kontradiktorni. Stigli su u roku od dva minuta. U jednom stoji da treba da dostavim broj za pracenje preko koga ce oni videti da je paket isporucen i vratiti mi pare, a u drugom koji je stigao POSLE tog stoji da mi se ZAHVALJUJU na broju za pracenje koji sam im dostavio (pretpostavljam da su procitali i uzeli taj broj koji sam napisao ovom prevarantu tokom rasprave sa njim), ali opet kazu da ce mi vratiti pare kada dobiju podatak o uspesnoj isporuci. Takodje kazu da je rok deset dana, nakon cega se zatvara ta zalba.

Na kraju posta stavicu oba teksta u izvornom obliku, pa bih zamolio nekoga da mi kaze sta misli o tome. Takodje zamolio bih nekoga ako ima neki savet sta da radim, da mi pomogne, posto sam jako iznerviran celom pricom, a u pitanju je oko 150 eur, sto su veoma ozbiljne pare i ne bih hteo da ih izgubim, pogotovo ne na ovako odvratan nacin!

Evo mail-ova(naravno obrisao sam licne podatke)

I mail

After carefully reviewing your case, we've determined that you'll be
eligible for a refund (including handling and shipping) once you've
returned the merchandise to the seller.



Once you have returned the merchandise, you will be covered under PayPal
Buyer Protection and eligible to receive a full refund.


-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------


Seller's Name: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seller's Email: xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seller's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Transaction Date: May 19, 2011
Transaction Amount: -115.50 GBP
Your Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Case Number: PP-001-320-xxx

Buyer's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




-----------------------------------
What To Do Next
-----------------------------------

Please ship the items listed as "Granted" below back to the seller. The
items should be in their original condition and you are responsible for
shipping and handling costs.

170638103807: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'DARK PINK/RED'
Outcome: granted
170638098158: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'COLOUR ICE'
Outcome: granted
170638100190: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'COLOUR ROYAL'
Outcome: granted
170638099242: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'COLOUR CHERRY'
Outcome: granted
170638102774: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'YELLOW'
Outcome: granted
170638101507: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'COLOUR ELEPHANT'
Outcome: granted

Seller's address:
xxxxxxxxxxxxxxxx
United Kingdom

Once you've shipped the item(s), please log in to your PayPal account and
visit the Resolution Center to provide online tracking information for the
package.

This tracking information is necessary because it confirms that the package
was delivered.

If the transaction was 55,000 HUF or more, we require that you ask the
seller to sign for the package when it is received.

-----------------------------------
Deadline: 10 days
-----------------------------------

Within 10 calendar days, please mail the item(s) and provide tracking
information that can be verified online.

https://www.paypal.com/hu/cgi-bin/?cmd=_complaint-view&.....

If we don’t hear from you before the deadline, the case will be closed.

Thank you.

Thanks,
Amber
PayPal

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.

----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

PPID PP1029



II mail

We are in the process of investigating the following claim:


Seller's Name: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seller's Email: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seller's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Transaction Date: May 19, 2011
Transaction Amount: -115.50 GBP
Your Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Case Number: PP-001-320-587-xxx

Buyer's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Thank you for providing the online tracking information for the returning
item. This tracking information has been shared with the seller. Once
delivery of the item can be confirmed, a refund will be issued.


Thank you for your cooperation.


Thanks,

Protection Services Department

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.

----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

PPID PP1101
 
Idi na sajt royal mail-a i tamo pejstuj taj tvoj broj za pracenje. Ako pise da je isporuceno, a 100% jeste jer je odavno poslato, posalji screenshot toga na [email protected] i prilozi dispute case number ili forward nekog mail-a oko tog disputea da bi znali o cemu se radi.
 
Au covece! HVALA TI!!!!!!!!!!!!!!!! Ne mogu da ti objasnim koliko si mi POMOGAO!!! Ako mogu nekako da ti se oduzim,s amo reci!

Ovaj smrad je dobio paket jos 7. juna i pravio se lud! Kakvih odvratnih ljudi ima, to nije normalno. Inace nije mi cak toliko stalo ni do para (naravno stalo mi je), koliko sam se osecao jadno sto me tako prave budalom, pocev od tog ******a, preko ovih nesposobnih morona kod nas u posti, pa sve to uz cinjenicu da sam drhtao dok sam otvarao dispute, plaseci se da ce da me provale da sam iz Srbije i da cu ostati iz bez naloga i bez para. Ovo sada mi je tako lepo leglo, da nemam reci!

Jos jednom, hvala MNOGO i ako mogu nekako da ti se oduzim, samo reci!

 
Nista brate, 20e pa kad stignes :D

Salim se. Kada god porucujes ili saljes, u maticnoj posti imas samo informaciju kada posiljka izadje iz zemlje a na sajtu poste zemlje primaoca proveravas je li i kada je posiljka stigla.
 
Ma ovi nesrecnici iz poste, nisu napisali cak ni da je paket izasao iz zemlje, vec samo da sam ga predao. A rekli su mi da cu preko tog broja i njihovog sajta mocu da pratim status posiljke sve do isporuke, sto je ocigledno bila gnusna laz. Sve u svemu, spasio si me sa ovom informacijom. ;)

Trenutno imam neki "problem" druge prirode. Pokusao sam da posaljem podatke na onaj mail sto si mi ostavio ali mi se vratio auto response i kazu da ne mogu tako, vec sa moram kroz paypal sajt da posaljem pitanje. Onda sam to uradio, ali mi je sada opet stigao autoresponse, koji ne razumem bas najbolje. Koliko razumem oni mi nude neki FAQ da resim sam problem, a ako ne onda traze da ih zovem telefonom. Jel sam dobro razumeo? Evo mail-a.

Thank you for contacting PayPal in relation to your buyer dispute or
claim.

Since every dispute is unique and we often need to ask you questions to
understand the details of your case, we usually prefer to answer these
types of queries by phone.

Below you will find some general guidelines to help you. If this does
not answer your question, please give us a call at the number below
instead.

To file a dispute on a transaction sent through PayPal, follow these
steps:

1. Log into your PayPal account at www.paypal.com
2. Click on 'Resolution Centre' at the top of the page
3. You will have the option of:
• Clicking the ‘Dispute a Transaction’ button, or
• Clicking the heading ‘Report a Problem’ and then clicking the
‘Report a Problem’ button
4. On the ‘Report a Problem’ page choose ‘Item dispute’ then click
‘Continue’
5. Click the 'Find transaction ID' button to display your transaction
history
6. Find the transaction you wish to dispute and click the ‘Transaction
ID’
7. Click 'Continue'
8. Choose the reason you are opening this dispute
9. Provide additional information then click ‘Continue’ to open your
dispute

To find out the current status of an open dispute or claim follow these
steps:

1. On the ‘Resolution Centre’ page select 'Open cases' in the drop down
menu and find the dispute or claim you wish to view
2. Click the Case ID link (e.g. PP-111-222-333) under the Case column
3. Review the current status and details of the dispute or claim

If you would like PayPal to decide the outcome of your dispute you must
escalate it to a claim within 20 days. Once escalated, you may be asked
to provide PayPal with more information.

If the status of your claim reads ‘Requiring your action’ then you will
need to respond with information by the specified date.

To respond to a claim simply follow these steps:

1. On the ‘Resolution Centre’ page, find the claim you wish to respond
to
2. Click ‘Respond’ in the action column
3. In the box titled ‘How would you like to respond?’ select your
preferred response option
4. Click ‘Continue’ and follow the instructions provided

For all other questions related to disputes or claims, please don’t
hesitate to call our dedicated customer service team on:

00353 1 436 9111

Our opening hours are:

8:00 to 4:30 GMT Monday to Friday.

Yours sincerely
PayPal Customer Solutions
 
Sacuvaj tu adresu i ime i prezime pa kad budes u prolazu svrati mu na gajbu i pucaj mu u kolena onako usput.
 
Ne znam da li je dovoljno ovo sto sam poslao i da li cu dobiti neki odgovor, ili moram da ih zovem telefonom? :?
 
Izgleda da su nanjušili fake zemlje, sve više stežu ... što ih više tražimo ovde, oni nas sve više kecaju ....
 
Meni su prekjuče, kao nasumično, izabrali nalog za proveru bezbednosti, a usput i uradili dispute jedne transakcije od 6$, pošto mi adresa nije verifikovana. Sada je nalog kao ok, dispute je "on hold". A u pitanju je bila aplikacija koju iz srbije sa android marketa ne mogu da kupim.
On topic:
Sliku sa royal maila dostavi preko resolution centra, kako si i dosada radio.

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 
Meni se to desilo pre nekih mesec i po dana, 10 dana mi je jedna transakcija bila "pod lupom" .... živ nisam bio :) :) :)
 
On topic:
Sliku sa royal maila dostavi preko resolution centra, kako si i dosada radio.

Ne mogu vise nista da pisem u resolution centru. Kada se dispute prosiri na claim, onda mozes da odgovoris samo ako oni nesto traze od tebe. Oni komentari, rasprave i ostalo vise nisu dostupni za bilo kakve odgovore. Ja sam poslao preko kontakt forme koju sam nasao preko "contact us" linka na sajtu. Nadam se da je to dovoljno, odnosno da ce to neko procitati, posto sam kao auto response dobio mail iz mog prethodnog posta.

Sta mislite? Ne bih da mi sada kada sam sve ovo resio, propadne stvar zbog isteka roka od deset dana.
 
Poslednja izmena:
Salim se. Kada god porucujes ili saljes, u maticnoj posti imas samo informaciju kada posiljka izadje iz zemlje a na sajtu poste zemlje primaoca proveravas je li i kada je posiljka stigla.
Sta to znaci - da kad dobijem kineski tracking broj da ga kucam gde? Na sajtu nase poste?
 
Ne, nego odes na kineski sajt, pratis posiljku, kad vidis da je napustila Kinu sacekas jos koji dan i onda odes na sajt nase poste i tu kucas trackin no. Proveravas iz dana u dan dok se ne pojavi, kad se pojavi bice jos 3-4 update-a, svaki dan po jednom gde se nalazi posiljka. Od dana ulaska kod nas, odnosno od dana kad se pojavila posiljka na sajtu nase poste imas jos jedno 6-7 radnih dana dok ti ne stigne na kucu.
 
Kada god porucujes ili saljes, u maticnoj posti imas samo informaciju kada posiljka izadje iz zemlje a na sajtu poste zemlje primaoca proveravas je li i kada je posiljka stigla.
Zavisi od zemlje do zemlje. USPS recimo nastavlja da prati posiljke i kada ih preuzme nasa posta. Naravno uvek proveri i kod nas kada vidis ili mislis da su ih preuzeli.
 
Nice:D
 
Nije mi niko odgovorio na prethodno pitanje, a u medjuvremenu se pojavila nova informacija na paypal case-u, pa da vidim sta mislite o tome.

What happens next

We'll contact you with any developments or if we require additional information from you by Jul 6, 2011.

Sta mislite? Da li su oni dobili ove dodatne podatke koje sam im poslao, pa su zato ovo napisali, ili ne? Da li treba da mi odgovore na mail koji sam poslao na neki nacin, ili oni to jednostavno prime i rade sa tims ta treba, bez bilo kakvog obavestenja?
 
Kontaktirace te oni kada case bude pri finalizaciji. tada treba samo da im odgovoris na mail.
 
Znaci mislis da je onaj mail koji sam im poslao sa informacijom da je paket urucen, stigao do njih i da sada samo treba da cekam da me kontaktiraju?
 
:happy::happy::happy:

We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.

We were able to recover 115.50 GBP and this amount has been credited to
you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

If you are due any additional funds, we will make our best effort to
recover the balance from the seller.


If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed
to you, please be assured that we will take appropriate action against the
seller's account, which may include limitation of the seller's account
privileges.
 
Drago mi je da si dobio novac nazad...
Kakve su mu ocene? Misliš da je samo tebe hteo da prevari ili inače prodaje kopije?
 
Hvala. Nisam ih jos dobio nazad, ali nadam se da hocu uskoro. ;)

Inace ovaj prevarant nema previse negativnih ocena, ali ovo sto je meni pokusao da uradi je nesto zbog cega bi trebalo da mu u najmanju ruku onemoguce da dalje trguje. Ovo je njegov profil, pa pazite da se ne zeznete kao ja. Dugo vec trgujem na razne nacine sa ljudima preko interneta i nikada ovako nesto nisam sreo. Da mi Duke Nukem nije rekao za ovu foru za pracenjem posiljke, ostao bih i bez tih laznih majica i bez 115 GBP. Cekam da mi pare legnu definitivno i smisljam sada adekvatan komentar uz negativnu ocenu za tog prevaranta.
 
Sta mislite, posle koliko vremena mogu da ocekujem da mi pare legnu na racun? Slucaj je zvanicno zatvoren, a u transakcijama mi pise da "transfered to credit card".
 
Vrh Dno