Bad Habbit
Slavan
- Učlanjen(a)
- 23.07.2005
- Poruke
- 2,466
- Poena
- 390
Zamolio bih da ukoliko zelite da pomognete, pazljivo procitate detalje ovog posta, pre nego sto nesto prokomentarisete, jer je stvar (meni) veoma bitna i dosta se nerviram oko nje.
Dakle ovako. Kupio sam preko Ebay-a od nekog smrdljivog Britanca 6 "Fred Perry" majica, za koje je tvrdio da su originalne. Kada su mi stigle, video sam da nemaju veze sa originalnim majicama. Odmah sam ga kontaktirao i to, posto sam pretpostavio da je rec o prevarantu sa kojim ce biti problema, nisam hteo nista licno, preko mail-a i ostalo, vec sam odmah otvorio paypal dispute, kako bi u nekom kasnijem review-u problema, paypal mogao da uvidi sta se sve desavalo. Trazio sam od prodavca da mi vrati pare, posto majice ocigledno nisu originalne. On se kao nesto cudio i tamo vamo, medjutim pristao je da mi vrati pare, ali TEK kada mu ja posaljem majice nazad. Ja sam to uradio (iako sam bio svestan da mogu da ispadnem namagarcen). Isao sam deset puta u postu, raspitivao se kako je najsigurnije, najbolje, najbrze (da mi ne istekne dispute) i tako dalje i na kraju sam posle deset odlazaka u postu (carina, izjava, kurci palci) poslao paket. U posti sam izricito zahtevao da metod slanja bude potpuno siguran i pitao da li postoji neki nacin da ja sa sigurnoscu saznam kada je taj paket isporucen. Na to sam dobio dogovor da ta vrsta slanja (~2500 dinara) ima tracking number (na sta sam se ja malo iznenadio) i da cu sa tim moci da pratim dokle je paket stigao i kada je urucen. Ja sam jos jednom pitao da li je to sigurno i rekli su mi da JESTE! Nakon toga (srecan sto zivim u zemlji u kojoj ipak "nije sve tako crno") odmah sam napisao tracking number u paypal dispute-u kako bi taj prevarant mogao da vidi da sam poslao paket nazad i da bi mi eventualno odmah refundirao pare. Medjutim on je odgovorio da ce mi refundirati tek kada dobije paket. I tu nastaju ozbiljni problemi. Proverio sam preko sajta poste status posiljke tog dana, nema nikakvih podataka. Sutra dan, proverio sam opet, stoji samo da je paket PREDAT, na kojoj posti i u koliko sati. Ok, rekoh sebi, verovatno treba da prodej par dana da bi stavili jos koju informaciju. Medjutim, to je bilo 30. maja i do DAN DANAS nista vise osim tog podatka da sam paket predao, kada i gde, NE STOJI! Naravno shvatio sam i sam da sam se *****ao ali sada nisam vise znao sta da radim. Nadao sam se da ce taj broj proraditi, ali dzabe. Onda sam poceo da zovem njive call centre, gde su me slali na ovaj, onaj broj gde sam pokusavao nesto da saznam i uglavnom su mi se smejali kako sam tako naivan da sam pomislio da taj broj zaista radi. Naravno "pocastio" sam ih kako treba i dolikuje kada razgovaras sa primitivnom stokom, medjutim osim te satisfakcije nista drugo nisam uradio. Informacija je samo da oni imaju podatak da je paket sa aerodroma otisao jos 1. juna i to je sve. Oni dalje nemaju pojma sta se desava sa tim paketom.
S' druge strane, ovaj smrad Britanac, se pravi lud, pretpostavljam jer je ukapirao da ja sada vise nemam dokaz da je on to dobio nazad (a sigurno jeste) i nece da vrati pare. Cak u poslednje vreme ni ne odgovara vise na moje poruke preko dispute-a.
Posto se istek dispute-a blizio kraju, prosirio sam dispute na claim i to je sada u toku.
E sada, ono sto mi je najbitnije i zbog cega sam manje vise i otvorio ovu temu je da mi neko protumaci, dva mail-a koja sam danas dobio od paypal-a. Oni su manje vise kontradiktorni. Stigli su u roku od dva minuta. U jednom stoji da treba da dostavim broj za pracenje preko koga ce oni videti da je paket isporucen i vratiti mi pare, a u drugom koji je stigao POSLE tog stoji da mi se ZAHVALJUJU na broju za pracenje koji sam im dostavio (pretpostavljam da su procitali i uzeli taj broj koji sam napisao ovom prevarantu tokom rasprave sa njim), ali opet kazu da ce mi vratiti pare kada dobiju podatak o uspesnoj isporuci. Takodje kazu da je rok deset dana, nakon cega se zatvara ta zalba.
Na kraju posta stavicu oba teksta u izvornom obliku, pa bih zamolio nekoga da mi kaze sta misli o tome. Takodje zamolio bih nekoga ako ima neki savet sta da radim, da mi pomogne, posto sam jako iznerviran celom pricom, a u pitanju je oko 150 eur, sto su veoma ozbiljne pare i ne bih hteo da ih izgubim, pogotovo ne na ovako odvratan nacin!
Evo mail-ova(naravno obrisao sam licne podatke)
I mail
II mail
Dakle ovako. Kupio sam preko Ebay-a od nekog smrdljivog Britanca 6 "Fred Perry" majica, za koje je tvrdio da su originalne. Kada su mi stigle, video sam da nemaju veze sa originalnim majicama. Odmah sam ga kontaktirao i to, posto sam pretpostavio da je rec o prevarantu sa kojim ce biti problema, nisam hteo nista licno, preko mail-a i ostalo, vec sam odmah otvorio paypal dispute, kako bi u nekom kasnijem review-u problema, paypal mogao da uvidi sta se sve desavalo. Trazio sam od prodavca da mi vrati pare, posto majice ocigledno nisu originalne. On se kao nesto cudio i tamo vamo, medjutim pristao je da mi vrati pare, ali TEK kada mu ja posaljem majice nazad. Ja sam to uradio (iako sam bio svestan da mogu da ispadnem namagarcen). Isao sam deset puta u postu, raspitivao se kako je najsigurnije, najbolje, najbrze (da mi ne istekne dispute) i tako dalje i na kraju sam posle deset odlazaka u postu (carina, izjava, kurci palci) poslao paket. U posti sam izricito zahtevao da metod slanja bude potpuno siguran i pitao da li postoji neki nacin da ja sa sigurnoscu saznam kada je taj paket isporucen. Na to sam dobio dogovor da ta vrsta slanja (~2500 dinara) ima tracking number (na sta sam se ja malo iznenadio) i da cu sa tim moci da pratim dokle je paket stigao i kada je urucen. Ja sam jos jednom pitao da li je to sigurno i rekli su mi da JESTE! Nakon toga (srecan sto zivim u zemlji u kojoj ipak "nije sve tako crno") odmah sam napisao tracking number u paypal dispute-u kako bi taj prevarant mogao da vidi da sam poslao paket nazad i da bi mi eventualno odmah refundirao pare. Medjutim on je odgovorio da ce mi refundirati tek kada dobije paket. I tu nastaju ozbiljni problemi. Proverio sam preko sajta poste status posiljke tog dana, nema nikakvih podataka. Sutra dan, proverio sam opet, stoji samo da je paket PREDAT, na kojoj posti i u koliko sati. Ok, rekoh sebi, verovatno treba da prodej par dana da bi stavili jos koju informaciju. Medjutim, to je bilo 30. maja i do DAN DANAS nista vise osim tog podatka da sam paket predao, kada i gde, NE STOJI! Naravno shvatio sam i sam da sam se *****ao ali sada nisam vise znao sta da radim. Nadao sam se da ce taj broj proraditi, ali dzabe. Onda sam poceo da zovem njive call centre, gde su me slali na ovaj, onaj broj gde sam pokusavao nesto da saznam i uglavnom su mi se smejali kako sam tako naivan da sam pomislio da taj broj zaista radi. Naravno "pocastio" sam ih kako treba i dolikuje kada razgovaras sa primitivnom stokom, medjutim osim te satisfakcije nista drugo nisam uradio. Informacija je samo da oni imaju podatak da je paket sa aerodroma otisao jos 1. juna i to je sve. Oni dalje nemaju pojma sta se desava sa tim paketom.
S' druge strane, ovaj smrad Britanac, se pravi lud, pretpostavljam jer je ukapirao da ja sada vise nemam dokaz da je on to dobio nazad (a sigurno jeste) i nece da vrati pare. Cak u poslednje vreme ni ne odgovara vise na moje poruke preko dispute-a.
Posto se istek dispute-a blizio kraju, prosirio sam dispute na claim i to je sada u toku.
E sada, ono sto mi je najbitnije i zbog cega sam manje vise i otvorio ovu temu je da mi neko protumaci, dva mail-a koja sam danas dobio od paypal-a. Oni su manje vise kontradiktorni. Stigli su u roku od dva minuta. U jednom stoji da treba da dostavim broj za pracenje preko koga ce oni videti da je paket isporucen i vratiti mi pare, a u drugom koji je stigao POSLE tog stoji da mi se ZAHVALJUJU na broju za pracenje koji sam im dostavio (pretpostavljam da su procitali i uzeli taj broj koji sam napisao ovom prevarantu tokom rasprave sa njim), ali opet kazu da ce mi vratiti pare kada dobiju podatak o uspesnoj isporuci. Takodje kazu da je rok deset dana, nakon cega se zatvara ta zalba.
Na kraju posta stavicu oba teksta u izvornom obliku, pa bih zamolio nekoga da mi kaze sta misli o tome. Takodje zamolio bih nekoga ako ima neki savet sta da radim, da mi pomogne, posto sam jako iznerviran celom pricom, a u pitanju je oko 150 eur, sto su veoma ozbiljne pare i ne bih hteo da ih izgubim, pogotovo ne na ovako odvratan nacin!
Evo mail-ova(naravno obrisao sam licne podatke)
I mail
After carefully reviewing your case, we've determined that you'll be
eligible for a refund (including handling and shipping) once you've
returned the merchandise to the seller.
Once you have returned the merchandise, you will be covered under PayPal
Buyer Protection and eligible to receive a full refund.
-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------
Seller's Name: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seller's Email: xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seller's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Transaction Date: May 19, 2011
Transaction Amount: -115.50 GBP
Your Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Case Number: PP-001-320-xxx
Buyer's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
-----------------------------------
What To Do Next
-----------------------------------
Please ship the items listed as "Granted" below back to the seller. The
items should be in their original condition and you are responsible for
shipping and handling costs.
170638103807: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'DARK PINK/RED'
Outcome: granted
170638098158: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'COLOUR ICE'
Outcome: granted
170638100190: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'COLOUR ROYAL'
Outcome: granted
170638099242: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'COLOUR CHERRY'
Outcome: granted
170638102774: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'YELLOW'
Outcome: granted
170638101507: FRED PERRY MENS POLO SHIRT 'COLOUR ELEPHANT'
Outcome: granted
Seller's address:
xxxxxxxxxxxxxxxx
United Kingdom
Once you've shipped the item(s), please log in to your PayPal account and
visit the Resolution Center to provide online tracking information for the
package.
This tracking information is necessary because it confirms that the package
was delivered.
If the transaction was 55,000 HUF or more, we require that you ask the
seller to sign for the package when it is received.
-----------------------------------
Deadline: 10 days
-----------------------------------
Within 10 calendar days, please mail the item(s) and provide tracking
information that can be verified online.
https://www.paypal.com/hu/cgi-bin/?cmd=_complaint-view&.....
If we don’t hear from you before the deadline, the case will be closed.
Thank you.
Thanks,
Amber
PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349
PPID PP1029
II mail
We are in the process of investigating the following claim:
Seller's Name: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seller's Email: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Seller's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Transaction Date: May 19, 2011
Transaction Amount: -115.50 GBP
Your Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Case Number: PP-001-320-587-xxx
Buyer's Transaction ID: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Thank you for providing the online tracking information for the returning
item. This tracking information has been shared with the seller. Once
delivery of the item can be confirmed, a refund will be issued.
Thank you for your cooperation.
Thanks,
Protection Services Department
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2011 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349
PPID PP1101