Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

Uvek moras imati bar 10% vise na racunu od cifre koju placas .
 
aham, znaci treba da imam oko $43 u ovom slucaju i proci ce? nije nikakav drugi problem?
mislio sam da ce se videti taj balance na pp-u.
uglavnom sam kupovao neke tweakove koji su kostali po 2-3 dolara, ovo mi je prva kupovina nekog hardvera...
 
aham, znaci treba da imam oko $43 u ovom slucaju i proci ce? nije nikakav drugi problem?

Prvo isključi konvertovanje valute (imaš na strani 401 ove teme iskustvo korisnika Lomnica_City kada je uključena). Kako da isključiš konvertovanje valute imaš na prvoj stranici ove teme napisano nećeš promašiti nikako, onda kreni u kupovinu, da ti PP ne obračuna po svojoj kursnoj listi, e onda je druga priča :D

I ono najvažnije ovde niko ne može da ti tvrdi da li će proći plaćanje ili neće, i da nije neki drugi problem. Jednostavno takav odgovor i da bude 100% tačan nema šanse da dobiješ, možda ne prođe, možda prođe ko zna koji je faktor ili greška. Ono što ti je rečeno to i uradi, a savet pre kupovine, za svaki slučaj pročitaj i prvu stranicu ove teme, neće da škodi...
 
hvala svima na brzim i korisnim odgovorima. imao sam da dodam jos $1 i prosla mi je uplata.

citao sam ranije temu od pocetka ali cu videti sad ovo sto si mi preporucio jer nisam siguran kako je namesteno kod mene.

u principu uvek biram placanje visom (u mom slucaju intesom) ali sam sada morao paypalom.
 
Jos jedan koga mrzi da procita prvi deo prve poruke posta :D

I za 10%, i da ne koristi dolare, vec evre na nasim karticama :)
 
Pozdrav svima, obracam se za pomoc, verovatno da je nego prosao ovu golgotu sa otvaranjem/zatvaranjem naloga, pa da mi olaksa muke
Elem, dala baba 1.95$ da udje u kolo, a sad bi dala 3 da je puste. 2014. sam otvorio paypal nalog ali posto nije mogla da se registruje Srbija, ja stavio Hrvatsku. To mi je bila kobna greska, jer se sve zivo moze promeniti osim drzave. Pokusam da zatvorim nalog, ali hoces... kaze da imam 1.95$, moram biti na nuli. Posto mi je stara unicredit visa electon kartica istekla i nisam je koristio jer paypal nije ni funkcionisao, ja otvorim novu. Napravim gresku broj 2, vezem novu karticu za taj isti nalog, misleci da cu na aktivnu karticu vratiti 1,95$, ostati na 0$. Ako sam dobro razumeo, na karticu mogu da vratim minimalno 10$. Nigde ne vidim da postoji mogucnost da dodam 10$ na paypal pa da ostatak vratim na karticu, ostanem na nuli i zatvorim nalog. Ne znam gde gresim, ovo mi je presmesno. Najradije bih se resio tih 1.95$, ali kako? probao sam sve da batalim, otvorio novi nalog sa novim e-mailom, ali sada mi kaze da se nova kartica koristi (u onom hrvatskom nalogu). Nadam se da sam vas bar nasmejao ako ne znate resenje. Pozdrav!
 
... 2014. sam otvorio paypal nalog ali posto nije mogla da se registruje Srbija, ja stavio Hrvatsku. To mi je bila kobna greska...

Ne bih ti sad stajao na muku, ali da - bila ti je kobna greska. I to iz razloga jer si u 2014. godini mogao da registrujes PayPal na Srbiju. Moj acc datira iz novembra 2013. a moglo je i ranije.

Predlog... da, batali taj stari acc i 1.95, u banci prijavi da si izgubio karticu da bi dobio novu i novu upisi na najnoviji acc. Tako bih pokusao da sam u slicnoj situaciji...

Pozdrav! :cigar:
 
Napisi konrakt mail paypalu, kada si kuci narednih par sati.
Ja sam imao problemice oko povkcenja te su me uskoro zvali, jednom sa usa broj drugi put sa skrivenog.

Pitace te prvo gomilu pitanja oko identiteta i pricace na engleskom :D

Samo kazi da si tada ziveo u Cro i da si se preselio i sada me mozes da odradis sve sto si naveo.
 
Primio sam uplatu na pp. Payment status-completed.
Order status-issue refund. Sta to znači?
I jel treba negde da potvrdim da sam primio uplatu?
Prodavac mi pisao da potvrdim-confirm recived-ali to nemam nigde da kliknem
 
Prodavac ti je pisao ili kupac? Ako je prodavac, ti si treboa Refund dobiti, to nije ORder complete sa issue refund mogucnoscu.
Ako je kupac, mozda trazi da mu potvrdis u e-mailu/korespondenciji?
 
Prodavac sa alija (kupio preko AE sajta,visom) mi vratio novac preko pp. Uglavnom sad kad je novac na mom računu ja ništa ne moram da potvrdim?
Verovatno je onda prodavac mislio da potvrdim kupovinu preko AE .
 
Da li je neko imao problem pri povlačenju novca na bankovnu karticu. Stigla mi je uplata, i kada god pokušam da podignem novac dobijem grešku " We're sorry. There has been an intermediate communication problem. Please try again later.". Već nedelju dana se "dipisujem" sa PP podrškom ali nikako da reše problem. Rekli su da je to kao do njihovih ažuriranja sistema ali i dalje ništa nisu rešili. E sad meni pada na pamet da možda nije problem do same kartice. Kartica je VISA poštanske štedionice. Uredno sam uspeo da verifikujem PP njome, 1.5e je vraćen na PP. Dobio sam 97$ a pokušavam da podignem 90$.
Da li neko ima ideju šta mi je činiti?
 
Da li je neko imao problem pri povlačenju novca na bankovnu karticu. Stigla mi je uplata, i kada god pokušam da podignem novac dobijem grešku " We're sorry. There has been an intermediate communication problem. Please try again later.". Već nedelju dana se "dipisujem" sa PP podrškom ali nikako da reše problem. Rekli su da je to kao do njihovih ažuriranja sistema ali i dalje ništa nisu rešili. E sad meni pada na pamet da možda nije problem do same kartice. Kartica je VISA poštanske štedionice. Uredno sam uspeo da verifikujem PP njome, 1.5e je vraćen na PP. Dobio sam 97$ a pokušavam da podignem 90$.
Da li neko ima ideju šta mi je činiti?

Ako je PP rekao da je do njih problema onda ti ostaje samo da se dopisuješ i čekaš da reše taj problem. Dobio si potvrdu da nije do tvoje kartice nego do PP sistema i to je to bar za sada dok ti ne reše problem.
 
Jedno pitanje. Devojka je pokusala juce da povuce neke pare sa paypala na karticu, ali nije uspela. Kartica je verifikovana. Posle pogledam one limite i pise joj da je limit -0.01$. ?! Jel ima neko ideju sta je to?
 
Jedno pitanje. Devojka je pokusala juce da povuce neke pare sa paypala na karticu, ali nije uspela. Kartica je verifikovana. Posle pogledam one limite i pise joj da je limit -0.01$. ?! Jel ima neko ideju sta je to?

Navešću ti neke od mogućih scenarija koji mogu biti, a ono što me interesuje jeste i sledeće: Piše da je limit u pitanju ili Balance? Ako je negativan Balance to može biti da je nešto prodavala na primer na Ebay i da je urađena refundacija troškova na osnovu zahteva kupca o povraćaju sredstava. Svaka uplata koja se primi na PayPal prvo pokriva negativan pp balance, a posle toga se sredstva normalno primaju.

Drugi scenario može biti da je "nasela" na foru tipa "Video sam da prodajete na nekom oglasniku to i to, jako mi se svideo predmet da li možete da mi pošaljete vaše podatke kako bih vam uplatio na PP odmah sve unapred". Fora se ogleda u tome da PP štiti i takve kupce, a da je to univerzalna prevara tako da onaj ko dobije predmet na kraju uloži prigovor i u 95% slučajeva PP veruje kupcu, ma koliko se to nekom činilo po malo čudno ali tako je. Vi novac prebacite na svoj račun, ali Vas to ne oslobađa prava prigovora na izvršenu transakciju, pa samim tim prilikom povraćaja sredstava vaš PP balance ide u minus, a svaku uplatu koju primite ide u korist PP, pa onda Vi dolazite na red.

Inače sve ovo može da se proveri pod opcijom "History", i na takvim uplatama stoji "Issue Refund" i koje uložio prigovor i zašto. Znači još jednom da sumiram: Sve što ti nije jasno imaš pod opcijom "History" tu nema nikakvih problema, svaka izvršena transakcija se beleži u tvoju korist ili u korist refundacija.
 
Poslednja izmena:
Nije ni jedan od tih slucajeva, ima novca na racunu, samo pokusava da ga povuce na karticu, ali stoji taj limit.
 
To se desavalo dok su uvodili prihvatanje novca na PayPalu za nas, pa je nekima radilo, a nekima je stajalo limit 0.1$, efektivno nije bilo omogucen Withdrawal.
 
Da li je neko imao problem pri povlačenju novca na bankovnu karticu. Stigla mi je uplata, i kada god pokušam da podignem novac dobijem grešku " We're sorry. There has been an intermediate communication problem. Please try again later.". Već nedelju dana se "dipisujem" sa PP podrškom ali nikako da reše problem. Rekli su da je to kao do njihovih ažuriranja sistema ali i dalje ništa nisu rešili. E sad meni pada na pamet da možda nije problem do same kartice. Kartica je VISA poštanske štedionice. Uredno sam uspeo da verifikujem PP njome, 1.5e je vraćen na PP. Dobio sam 97$ a pokušavam da podignem 90$.
Da li neko ima ideju šta mi je činiti?

Meni se ovo desilo. Samo sam kliknuo opet i proradilo je :D. Znaci prvi put nije htelo i odmah sledeci pokusaj proslo je ...
 
Добио сам refund након отказа поруџбине, након чега је PayPal то пренео на картицу, међутим та уплата није легла на картицу (мастер Теленор банке). Нема ничег ни на PayPal стању.
Је л се иначе чека неко време на те преносе или је неки други проблем у питању?
 
Treba da prođe neko vreme, men7 je poslednji put leglo nakon 5 dana na intesa internet.
 
Da....ja sam pokusao da im pisem na FB, to mi je prosli put resilo jedan drugi problem, ali ne odgovaraju sada.
 
Znaci ko je otvorio account pre omogucavanja primanja novca nejmu je limit -0.01 bez obzira sto nema problema sa akauntom,ko je otvorio posle toga sve je ok,vidim da je i meni taj limit,sad sam im srocio pismo u vezi ovoga da rese i apdejtuju starije akaunte i omoguce withdraw,da balance bez problema mogu da trosim sve do nule ali nikad nisam povlacio,sad sam hteo nekih $150 da povucem i vidim da je i meni taj limit za withdraw,njihova je greska nije do nas
 
Sistemska greska izgleda, morate ih cimati.

PP dok radi super je, cim nesto sitno zakrzlja gori su od nase drzave :D
 
sad me obavestava neka sluzbenica iz paypala da ja ustvari nemam limit tj imam ga ali je 1200eura dali dnevno ili mesecno to nije rekla,bez obzira sto stoji 0.01eura i withdraw limit to izgleda ne vazi,nisam ni pokusao da povucem,reko bih da je paypal nedovrseni proizvod i da nista sto tamo vidis ne vazi u potpunosti
 
Ma kakav crni dovrseni proizvod, to je sistem koji jedva funkcionise. Pola stranica na sajtu im ne radi, nista ne funkcionise kako treba, pare moze da ti ukrade kako ko hoce, zastita im je ravna nuli.

Ne znam koja ti je to sluzbenica, ali moja devojka jos uvek ne moze da povuce pare na racun. Probacu i ja za neki dan, bas da probam, i meni je nalog stari.
 
Sluzbenica Meriem,zvala me na mob al se nisam javio a i da jesam tesko bi se sporazumeli,u medjuvremnu mi je odgovorila mailom,izgleda da im sad i mail sistem zeza evo ne moze da se klikne na send hteo sam jos replicirati
 
Vrh Dno