Šta je novo?

PayPal (FAQ u prvom postu)

PP nema veze sa takvim podacima. Status posiljke odredjuje prodavac i to se vidi samo na ebayu.
 
Ja vidim i na pp a za sve ostale kupovine gadja mi se sa ebay nalogom shipped status..kako to onda ?
 
Otkud to da na ebay ima nekih prodavaca iz Beograda, s obzirom da paypall nije još uvek omogućio uplatu.
 
Registrovao sam se na PP,pa sam nakon toga sutradan izvršio registraciju na ebay.
Međutim,na glavnoj stranici mog accounta ima opcija koja je ovde pominjana "Link my PayPal Account".
Nakon toga sam hteo da linkujem,ali mi nije prošla verifikacija creditne kartice.Javlja grešku da je nešto neispravno.
Mada mi nije jasno zašto su potrebna ta popunjavanja vezana sa kreditnom karticom i ostalim podacima,mislio sam da je to samo dva,tri klika i da su PP i Ebay povezani.
Traženo je da podaci sa kartice(ime,adresa) odgovaraju stvarnom stanju (sa podacima stanovanja kako je registrovano u mojoj banci).Pošto sam se preselio,prilikom registracije na ebay ubacio sam novu adresu stanovanja.Ali nema veze,promenio sam podatke za karticu,ali opet nije htelo da je indentifikuje.To su ona polja "Cardholder name" , "Address on your monthly statement" , "City" , "State / Province / Region" , "Postal code" . Zanimljivo je da nisam imao nikakvih problema za registrovanje PP naloga,niti je bilo traženo da se uopšte upisuju podaci sa kartice vezano za ime i adresu,već su tražili samo broj.
Da li je imao još neko ovaj problem i što je još važnije da li je moguće kupovati na ebay bez tog linkovanja ?
Koliko sam čitao,može,linkovanje samo skraćuje postupak.Ali pošto sam nov u svemu ovome nisam siguran da sam u pravu,a nebih hteo da preterano isprobavam indentifikaciju kartice,da mi možda nelock-uju nalog.
 
Identicne poruke. Registrovane i verifikovane kartice od 2 razlicite banke. Kupio sam nesto na ebayu i nije prolazilo placanje. Nakon toga sam prvo zamolio coveka da mi da njegov PayPal mail a kad ni to nije proslo da mi posalje Invoice na PayPal (btw, stvarno je prodavac uradio sve sto sam mu trazio bez prigovaranja). Na kraju sam platio preko ebay.ie. Nemam pojma sta ne valja posto mi je placanje na sajtu koji koristi PayPal sistem za checkout proslo bez problema. Guglao sam prilicno i nema pravog odgovora - misljenje je da PayPal ima neke svoje sigurnosne mehanizme koji rade automatski i u odredjenim slucajevima ne dopustaju placanje mada mi je logicnije da nije sve dobro podeseno za korisnike iz Srbije.
Zdravo, hvala na savetu! ;)

Dobio sam pre dva sata zaista brz odgovor PayPal-a koji u svojim kranjim savetima ne pomaže mnogo. Transakcija od 1€ koja se spominje je bio moj pokušaj da unesem bilo šta u jednom trenu da vidim da li će proći (kad nije hteo 22€), to sam uradio posle puno pokušaja da pošaljem 22€.

Thank you for contacting PayPal regarding your payment to [email protected].
Firstly, I would like to apologise for the inconvenience you experienced in this matter. I have reviewed your PayPal account and can see that your payment of €1.00 EUR has been stopped by our internal security system.
To provide one of the safest online payment methods PayPal reviews every payment before it's approved. Occasionally, we may block the use of a particular card or your balance if there may be a higher-than-normal level of risk associated with the transaction.

When a payment is blocked, this is not a reflection of you or your account activities. Our internal security system is an automated system which reviews all of the details of every payment that is made through PayPal. It has been designed to recognise patterns that could result in buyer complaints, unauthorised claims or chargebacks. This is similar to the way your bank or credit card issuer approves transactions.

For fraud prevention reasons, I cannot see what aspect of this payment has caused our internal security system to intervene. Neither can I override or manually change the security settings to allow your payment to go through.

I can, however, give you advice on the steps you can take to reduce the chances that our internal security system will block any future payments.

Here are some things that you can do that may help:

Clear your cache and cookies or try a different web browser
Attempt to make the payment from a different card
Attempt to make the payment at a different time
Ensure that you are making your payment from your country of residence.
If possible attempt to complete the payment from your home computer or the computer you most frequently use to access your PayPal account.
We regret any inconvenience this may have caused and we advise that you contact your seller and inform them why the payment has not been completed yet. If the seller accepts payments through PayPal they will be familiar with your situation.

Thank you for your time.
Sincerely,
Tomas
PayPal, an eBay Company

Uradio sam sve što je navedeno u savetima, jedino što nisam dodao još jednu karticu, jer si i ti rekao da si sa drugom karticom iste banke imao isti problem. Rekao si da je tebi prošlo sa ebay.ie, ovo nije eBay plaćanje, ulogovao sam se preko paypal.ie i -- sve opet isto. :sceptic:
 
Imam jedan problem...uplatio sam na ebayu neku igru i legla je prodavcu uplata,medjutim posto on ne salje za srbiju zbog nase carine...ponostili smo uplatu i on mi je vratio pare preko paypala...e sad meni ih nigde nemaju te pare...a na paypalu pise refund completed
 
Zdravo, hvala na savetu! ;)

Dobio sam pre dva sata zaista brz odgovor PayPal-a koji u svojim kranjim savetima ne pomaže mnogo. Transakcija od 1€ koja se spominje je bio moj pokušaj da unesem bilo šta u jednom trenu da vidim da li će proći (kad nije hteo 22€), to sam uradio posle puno pokušaja da pošaljem 22€.



Uradio sam sve što je navedeno u savetima, jedino što nisam dodao još jednu karticu, jer si i ti rekao da si sa drugom karticom iste banke imao isti problem. Rekao si da je tebi prošlo sa ebay.ie, ovo nije eBay plaćanje, ulogovao sam se preko paypal.ie i -- sve opet isto. :sceptic:

Identican mail sam dobio pre par minuta. Nisam pokusao sa .ie i slicno, iskreno mislim da cu odustati od kupovine neko vreme, pa cu pokusati opet.
 
@ cajko

Pa kako ti vratio kad mi jos ne mozemo da primamo kintu, samo da trosimo.
 
Pozdrav!
Imam jedan problem! Otvorio sam PP nalog, povezao ga sa kreditnom karticom i nakon toga ga verifikovao. Kako da vrsim prenos novca sa kreditne kartice na PP nalog? Pise da mi je stanje na PP nalogu 0 i nisu mi vratili onih 1.5 evra nakon verifikacije...
Ima li neko ideju?
Pozdrav! :wave:
 
Pa kako ti vratio kad mi jos ne mozemo da primamo kintu, samo da trosimo.
To je refund, moguće je. Čitao sam u uslovima.


Identican mail sam dobio pre par minuta. Nisam pokusao sa .ie i slicno, iskreno mislim da cu odustati od kupovine neko vreme, pa cu pokusati opet.
Hvala, sad mi je lakše jer znam da nije do mene. Ljudi, iscimao sam se oko ovoga, sate sam potrošio oko fraking transakcije od 22€ i na kraju ništa nisam uradio. :smash:
Bitno: kada unesem email adresu druga registrovanog na PayPal Rusije, posle Continue (na Send Money) sajt pređe na sledeći (poslednji) korak (unos propratne poruke), nema poruke o greški!


Kako da vrsim prenos novca sa kreditne kartice na PP nalog?
Nema potrebe to da radiš. Kada budeš plaćao PayPal će da "povuče" novac sa kartice (ako na kartici ima dovoljno plus ~6% obezbeđenja banke).
Pise da mi je stanje na PP nalogu 0 i nisu mi vratili onih 1.5 evra nakon verifikacije...
To ti neće vratiti na stanje, već kao refund na karticu posle nekoliko dana (meni još nisu, npr. Amazon mi je vraćao posle 20-ak dana).
 
Poslednja izmena:
Znaci i ja da cekam,nece da mi vrati na visu karticu...nego na paypal racun jel tako?
 
@owim

Hvala! Puno si mi pomogao !
Ranije sam imao problem da istu tu katricu ,koju sam sada povezao sa PP-om, neki nisu hteli da prihvate za placanje. Nadam se da sada nece biti problema jer cu vrsiti transakciju preko PP-a sa te kartice.
 
Poslednja izmena:
Znaci i ja da cekam,nece da mi vrati na visu karticu...nego na paypal racun jel tako?

Napisao sam maločas, vratiće ti refund na karticu, tj. bankovni račun vezan za karticu (tamo sada taj iznos stoji pod "rezervisana sredstva"). Potrebno je neko vreme.

I ja sam prvi put registrovao PayPal nalog pre 7 dana -- ne znam, ali sam slične registracije već radio sa Amazonom, Moneybookers-om i drugim sajtovima, gde skinu 0,01 - 1,99 USD radi verifikacije i to se vrati u periodu do 30 dana, što zavisi od sajta ali i Vize. U mojoj banci su mi rekli da u slučaju full refund-a zbog odustajanja od kupovine može da prođe do 30 dana da se novac vrati, iako Amazon taj refund izvrši u roku od 24/48h.

Sve ovo bi trebalo imati u vidu prilikom plaćanja. Jednom sam bio u USA i naručio nešto sa Amazona; zvali me da mi kažu da nema više artikla na stanju, da je greška i ponudili drugi artikal koji je npr. 10 USD skuplji, pri čemu su hteli da mi urade full refund i da onda kupim taj drugi artikal. Fora je da nisam imao novca na kartici za novo plaćanje (veći iznos), a taj refund bi stigao na račun ko zna kada, kad se vratim za Evropu, pa smo se drugačije dogovorili. ;)

Meni je samo smor to kod Visa-e sto trebas da kalkulises tih 6%. Nadam se da pored toga nece biti nikakvih drugih troskova/rezervacija...
Neće. A tih 6% je do banke, ne Vize (zapravo, možda Viza to postavlja kao uslov banci da se zaštiti u slučaju negativnih razlika pri konverziji valuta). Tih 6% (kod Banke Intesa) vraća se obično posle jedne radne sedmice od uspešno izvedenog plaćanja (moje iskustvo).

* * *

Vezano za moje plaćanje na email adresu registrovanu na PayPal Slovenije, dobio sam još jedan email od PayPal-a, nema 'leba od njih:


Thank you for contacting PayPal regarding the issue with your recent unsuccessful payment using your Visa card ending 0139.

I have reviewed the information you have submitted carefully, along with the activity on your PayPal account and I regret to inform you that our internal security system has continued to block this payment from being completed.

Unfortunately, we are unable to give the exact reason why our internal security system has blocked these payments but a possible reason could be that you are trying to complete this payment from outside Serbia.

We suggested some ways to complete your payment and hope that you have tried it again. If none of our suggestions worked, please contact the seller and find another way to complete your payment.

If you have any questions about our policies, please read our User Agreement. Click ‘Legal Agreements’ at the bottom of any PayPal page, and then click ‘User Agreement for PayPal Service.’ My focus was resolving your concern. I would like to take this opportunity to thank you for your patience and going forward, hope your issue will be resolved as soon as possible.

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

Sincerely,
Beata, PayPal
 
Poslednja izmena:
Meni je samo smor to kod Visa-e sto trebas da kalkulises tih 6%. Nadam se da pored toga nece biti nikakvih drugih troskova/rezervacija...
 
To je refund, moguće je. Čitao sam u uslovima.



Hvala, sad mi je lakše jer znam da nije do mene. Ljudi, iscimao sam se oko ovoga, sate sam potrošio oko fraking transakcije od 22€ i na kraju ništa nisam uradio. :smash:
Bitno: kada unesem email adresu druga registrovanog na PayPal Rusije, posle Continue (na Send Money) sajt pređe na sledeći (poslednji) korak (unos propratne poruke), nema poruke o greški!



Nema potrebe to da radiš. Kada budeš plaćao PayPal će da "povuče" novac sa kartice (ako na kartici ima dovoljno plus ~6% obezbeđenja banke).

To ti neće vratiti na stanje, već kao refund na karticu posle nekoliko dana (meni još nisu, npr. Amazon mi je vraćao posle 20-ak dana).

Ja veci problem imam sa bagovitim eBayom. Kada sam pokusao danas opet da se ulogujem neprepoznaje mi sifru (10000% tacna), a neprepoznaje ni odgovor na tajno pitanje. Zezao sam se sa time bar 2 sata danas i odlucio da izadjem napolje jer je lep dan i da sve batalim bar mesec danas. Mislio sam i da obirsem PayPal account, cisto iz predostroznosti. Smorio sam se maksimalno, a nadam se da ce uskoro sve geske da ispeglaju.

Takodje, PayPala racun koji imam nije prvi, nego drugi, prvom registrovanom takodje nemogu da pristupim, isto zbog sifre, a to definitivno nije istina, bas toliko lud nisam, ali dobro, ocigledno da treba neko duze vreme da prodje da sistem proradi....... :( Sva sreca pa na njemu nemam dodatu karticu, ali cela prica me sve vise i vise frustrira.
 
Poslednja izmena:
Ja veci problem imam sa bagovitim eBayom. Kada sam pokusao danas opet da se ulogujem neprepoznaje mi sifru (10000% tacna), a neprepoznaje ni odgovor na tajno pitanje. Zezao sam se sa time bar 2 sata danas i odlucio da izadjem napolje jer je lep dan i da sva batalim bar mesec danas. Mislio sam i da obirsem PayPal account, cisto iz predostroznosti. Smorio sam se maksimalno.
Znam kako se osećaš, sada sam i ja tako smoren, jer se ovim plaćanjem sada već bavim uk. 6h juče i danas. Rocket science!

Pre par godina batalio sam eBay na kojem sam nekada kupovao (iz SRB, EU, SAD). Njihov support je užasan. Može samo telefonom i razgovara se sa operaterima iz Indije, koji daju drugačije odgovore (kome se zalomim) i prebacuju na drugu službu, sve uz duuugo čekanje uz muziku. Posle više poziva od 45min, odustao sam od eBay-a. Ovo što kažeš za eBay password i secret question je čudno. Nemoj puno puta da pokušavaš jer ćeš blokirati sebi nalog.

Moj slučaj je bio paradoksalan. Kad sam probao da se ulogujem na eBay sačekala me je poruka da mi je nalog suspendovan. I onda kreće agonija sa pozivima preko Skajpa. Navodno, ne smeju da mi kažu zašto je nalog suspendovan, iako sam dao sve lične podatke. Onda me savetuju da otvorim novi nalog. Uradim to, i u roku od 24h mi i taj nalog (nekorišćen) suspenduju. Pozovem, kažu da su suspendovali jer nemam pravo da imam dva naloga, iako je to bio njihov savet. Onda su napisali reklamaciju i odblokirali mi stari nalog, ali sam izgubio celu istoriju kupovina i ocene, bio sam "newbie". Nikad nisam saznao zašto se sve to dešavalo. Možda zbog IP adresa, jer mi je eBay nalog bio registrovan na Srbiju, a kada sam bio u SAD i naručivao, promenio sam eBay adresu na SAD, da bi se ta adresa pokazala prodavcu. Možda je to "sumnjiva radnja". Kao i ovo sada za PayPal, kažu da je interni sistem blokirao, ali ne znaju zašto i kod njih je "all clear".

Od tada samo Amazon i Amazon Market (SAD & UK) o kojem imam samo reči hvale. Sjajan, efikasan support telefonom, webchat-om i mejlom. No, to je sada već neka druga tema. ;)
 
Hebes Amazon kad mozes samo diskove i knjige da kupujes.
 
^ Da, iz SRB sa USA Amazona ne moze puno toga i ne moze Amazon market (nekakav pandan eBay-u, od fizickih lica), ali moze sa UK Amazona. :)
 
Jednom prilikom sam naleteo na nekakav Evropski pandan Ebayu. Ogroman aukcijski sajt, secam se da je bio plav UI i da je bilo Srbije na listi podrzanih zemalja gde prodavci salju robu. Genije naravno nije bookmarkovao niti zapamtio ime sajta ali mozda neko odavde zna o kom se radi?
 
Jednom prilikom sam naleteo na nekakav Evropski pandan Ebayu. Ogroman aukcijski sajt, secam se da je bio plav UI i da je bilo Srbije na listi podrzanih zemalja gde prodavci salju robu. Genije naravno nije bookmarkovao niti zapamtio ime sajta ali mozda neko odavde zna o kom se radi?

iOffer - Sajt sa sumnjivom robom tj. svega ima samo od originala ni traga :D
 
Jel ima jos neki dobar sajt za porucivanje odece recimo.. Sports Direct dere sa posiljkom.
 
^ To sam i ja prvo pomislio. 16€ je dostava paketa ali je ista cena ako se stavi vise stvari, npr. 2 para patika. :)

Al s druge strane je limit 50€ (bez transporta) da bi se izbegla carina, tako da taj paket i ne moze da se "napuni" bas. Da li je neko probao Footlocker? Mada kupovina obuce preko neta je nevidjeni hazard.
 
Poslednja izmena:
Evo sta su meni rekli za vec cuveni error

it appears to be a glitch or technical

error on the site. To be able to help you further, I've forwarded your details to our technical team so that we can resolve it as

soon as possible.

Tako da ima da cekamo ali definitivno je do njih.
 
^ Da, iz SRB sa USA Amazona ne moze puno toga i ne moze Amazon market (nekakav pandan eBay-u, od fizickih lica), ali moze sa UK Amazona. :)

Ja sam mislio da i Amazon.co.uk salje samo knjige i diskove?

Medjutim, sada kada postoji PayPal, postoji mogucnost koriscenja jednog od onih servisa za prosledjivanje paketa. Mi se u sustini pretplatimo na njihov servis i kada kupujemo sa Amazona ukucamo njihovu adresu za siping, a oni posle nama paket prosledjuju u Srbiju. Ovo pre PayPala nije moglo bas toliko lako da se koristi. Sto se dodatnog troska tice, mislim da on nije previse veliki jer je u slucaju kupovine sa Amazona, (ako se salje unutar Amerike) siping je cesto besplatan, tako da bi samo platili siping koji bi ta "agencija ili sta vec" nama poslala paket, ali to su standardne rate, oni svoje usluge naplacuju posebno i nije nesto previse, pogotovo ako se sa par ljudi dogovoris nesto da narucis u istom periodu. Takodje, mozes da ih zamolis da na paket napisu da je poklon i slicno :)
 
Naleteo na jednog prodavca na Ebay koji srećom isporučuje robu kod na, ali gle čuda ne i u neke nam susedne zemlje.

Due to a high amount of fraud and lost packages we cannot ship to the following locations: Thailand, Indonesia, Malaysia, Nigeria, Italy, Colombia, India, Russia, Cambodia, Philippines, Vietnam, Mongolia, Iraq, Bulgaria, Croatia, Hungary, Portugal, Ukraine, Benin, Argentina, Peru, Venezuela.
 
Gledao sam ranije te servise ali nesto mi se nisu cinili bas povoljni... Mozda gresim...
 
^ Jedan od njih je popularni ShipTo, zamalo da ga koristim, ali mi je neko doneo. Što da ne? Amazon + ShipTo = dobitna kombinacija. Na zalost, isplati se ipak kada se kupuje nesto skuplje sto je jeftinije u SAD, laptop ili elektronika, sto znaci dranje na carini. :(

Vazno: carina se ne obazire na oznaku "gift".
 
Poslednja izmena:
Evo primera sa eBay večeras.

1 aukcija od 3.99 funti, druga od 5.5 funti, svaka aukcija je dva singl cd i jedna singl ploča. Ne šalje za Srbiju, aukcije nemaju biddere.

Pitam ga da li bi slao, kaže može ali 7 funti po aukciji! Rekoh, to mi je puno, da li može da kombinuje shipping.

Odgovara kao teško mu je, mora da briše aukcije i da napravi za mene posebnu sa international shippingom.

Ponudi mi obe aukcije odjednom za £14.99 + £5.99 international shipping, kao da bude buy now. Odmah odgovaram da mi je preskupo i da mi je žao, ali nemam nameru da plaćam naduvane buy now cene.

Posle 3 minuta stiže odgovor: "Would you be happy with £14.99 with free international shipping?"

Zaključak: isplati se cenkanje :p
 
Nazad
Vrh Dno