Ljudi, može li pomoć? Pisao sam u temi o Carini na pošiljke (jer sam bio ubedjen da su naši odgovorni), ukratko, naručio mobilni telefon preko Geekbuying koji je ukraden u transportu. Pokrenut i eskaliran spor i sada mi PayPal piše sledeći mejl:
Pošiljku (ono što je ostao od nje) ja više nemam u svom posedu: kada sam dobio od pošte Zapisnik o defektnoj pošiljci, tražili su mi da ostavim sve kod njih (valjda kao dokaz, imao sam slike, pa mi nije bilo važno), što sam i napisao Geekbuyingu u mejlovima koje sam razmenio sa njihovom... botovima. Sad mi PayPal traži da, u prilično kratkom roku, pošiljku pošaljem nazad i dostavim dokaz o slanju. Vrednost transakcije je preko 200 evra i, kako piše u gornjem mejlu, kada stigne u Kinu, Geekbuying mora da potvrdi. Pitanje je i šta je sa sadržajem te pošiljke u pošti sada i da li bih uopšte mogao da je dobijem nazad...
Kako da kontaktiram nekog živog u PayPal i da im objasnim situaciju (odgovor na ovaj mejl se ne nadzire)?
Ljudi, može li pomoć? Pisao sam u temi o Carini na pošiljke (jer sam bio ubedjen da su naši odgovorni), ukratko, naručio mobilni telefon preko Geekbuying koji je ukraden u transportu. Pokrenut i eskaliran spor i sada mi PayPal piše sledeći mejl:
Pošiljku (ono što je ostao od nje) ja više nemam u svom posedu: kada sam dobio od pošte Zapisnik o defektnoj pošiljci, tražili su mi da ostavim sve kod njih (valjda kao dokaz, imao sam slike, pa mi nije bilo važno), što sam i napisao Geekbuyingu u mejlovima koje sam razmenio sa njihovom... botovima. Sad mi PayPal traži da, u prilično kratkom roku, pošiljku pošaljem nazad i dostavim dokaz o slanju. Vrednost transakcije je preko 200 evra i, kako piše u gornjem mejlu, kada stigne u Kinu, Geekbuying mora da potvrdi. Pitanje je i šta je sa sadržajem te pošiljke u pošti sada i da li bih uopšte mogao da je dobijem nazad...Dear ...,
After reviewing your case, we've determined that you are eligible for a refund of 244,29 EUR.
To receive your refund, you need to:
Return the item(s) to the seller at the address we provide. If you purchased multiple items with this one transaction, you may only be required to return specific items. Not all items need to be returned if you're only asking for a refund related to a portion of a multi-item purchase.
Provide proof of shipment in the Resolution Center before 23 November 2017. The returned merchandise must be in the same condition as when you received it and you are responsible for any costs associated with the return. If the transaction was 200,00 EUR or more, we need the seller to sign confirmation of receipt.
Return address:
GEEKBUYING
4 F, A3 Tower, hekan Industrial Zone, wuhe Avenue NO.41 , Bantian, Longgang District, Shenzhen, Guangdong Province 518116 China
Transaction details:
Case ID number: ...
Seller's name: GEEKBUYING
Seller's email: [email protected]
Seller's transaction ID: ...
Transaction date: 24 September 2017
Transaction amount: -244,29 EUR
Shipping Guidelines
To receive your refund, we need to confirm that you sent the merchandise to your seller. Once you've shipped the merchandise, please log in to your PayPal account and visit the Resolution Center to provide proof of shipment for the package.
If the transaction was 200,00 EUR or more, we require signature confirmation from your seller. This is an additional service that most shipping companies can provide, when requested.
We suggest you retain a copy or photograph of the shipping label to verify the address of the shipping recipient. In some instances you may be required to provide this document to PayPal.
Once we have confirmed your seller has received the merchandise, we will issue your refund. The refund amount should reflect in your PayPal balance within 5 business days, if not sooner. If you paid with a credit card, the money is refunded to your credit card. Please note, it can take up to 30 days for the refund to appear on your card statement.
Remember, you need to ship the merchandise and provide proof of shipment in the Resolution Center before 23 November 2017. You can also cancel this claim at any time in the Resolution Center. If we don’t hear from you before the deadline, the case will be closed and you will not receive your refund.
Sincerely,
PayPal
Help Center | Resolution Center | Security Center
Please do not reply to this email. To get in touch with us, click Help & Contact.
Kako da kontaktiram nekog živog u PayPal i da im objasnim situaciju (odgovor na ovaj mejl se ne nadzire)?
Ljudi su zvali PayPal telefonom.
Vrati se u Postu sa tim zapisnikom sto su ti dali i trazi da ti vrate paket - ne znam sta bi drugo mogao.
Hmmm,3 godine vucem kintu sa PP na Visa Electron u Intesi i uvek je stizala za 3,maximum 4 radna dana.
Poslednji put,kinta povučena 5. novembra i jos uvek je nema na računu. Danas evo 6. radni dan. Povukao sam je da bih imao love na kartici za onaj 11.11 ali aj nema veze za to,sad mi je vec cudno sto jos nije leglo.
Da li imam razloga za brigu?
Svratio danas u Intesu i naravno tamo me gledaju kao da je PayPal juce napravio neki student iz Azerbejdžana,nemaju pojma sto jos nije stiglo i nemaju veze za PP.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Koliko je meni poznato, mada je prošlo podosta vremena, Visa Internet kartica, koja je vezana isključivo za EUR devizni računa, se u Intesi čeka do oko 10 dana.
Ne vidim zbog čega već danas ne bi podnela zahtev koja će, osim u slučaju nepredvidljivih okolnosti, da se realizuje i pre prve sedmice sledećeg meseca?
U redu, onda neka MasterCard u drugoj banci. Ne verujem da je period čekanja duži od Intesinog.Zato što ne želim račun u Intesi, zatvorila sam račun kod njih pre 2god jer su mi se smučili. Generalno postoji problem sa izradom Visa kartica. Trenutno ih nema ni u Unicredit banci ni u AIK, izrada počinje tek u decembru
Počela sam ozbiljno da razmišljam o Payoneeru, ali ne mogu nigde da nađem razlike kako ova dva servisa funk u Srbiji. Koji ima manje provizije, šta je isplativije itd
Imam dinarski u Erste, čekam Visu u AIK jer nemam troškove održavanja, banka ne uzima proviziju i imaju povoljan kurs, novac leže za 3 dana.Badpixel, u kojoj banci imaš dinarski a u kojoj čekaš Visu?
U redu, onda neka MasterCard u drugoj banci. Ne verujem da je period čekanja duži od Intesinog.
Na kraju krajeva: otvoriš račun, dobiješ karticu, sačekaš i podigneš pare, vratiš karticu, zatvoriš račun, ne vidiš Intesu više.
Znam, videla sam temu, isčitala par stranica unazad ali ja sam pitala za poređenje (iskustveno) između ova 2 sistema. Isto tako da sam pisala na temi za Payoneer mogli bi da mi kažu idi na pdf PayPal pa vidi tamo, zar ne? Trenutno sam na pola puta otvaranja PP (ova papazjanija oko VISA kartice), pa sam se ipak odlučila da pišem ovde.Tri puta si ponovila Payoneer, imaš posebnu temu o njemu:
https://forum.benchmark.rs/showthread.php?376681-Payoneer-informacije-i-iskustva&highlight=payoneer
on nema šta da traži pored PP
Ima, jedini trošak je 100din mesečno za VisuBez obzira što se tebi žuri, to se ne radi tako, sve ima svoj tok na koji ne možeš da utičeš. Poveži Erste Visu, prežali proviziju, pa posle poveži Visu iz Aika kad stigne. Imaš pravo do 8 kartica da povežeš na PP.
Kako nemaš troškove u Aik-u?
Ono na šta sam ja mislila je da nema troškova otvaranje i održavanje deviznog računa, banka ne uzima proviziju niti bilo šta što legne na račun. Koliko sam razumela službenicu, ako preko paypal-a primam $ mogu da povučem $ na devizni, mada ovo bi valjalo proveriti.
Zakoračila sam u freelance vode i polako uplivala u celu tematiku načina isplate.
Nekako sam se odlučila da bih primala novac preko PayPal-a.
Ja do kraja 1.nedelje decembra moram da imam novac u rukama, dakle ne mogu da čekam a da mi se novac gomila na PP
Trenutno sam na pola puta otvaranja PP
Jesi li ti uopste primila neki novac na tvoj Paypal sa tog nekog Freelance sajta koji koristis (ako je to u pitanju)? Obicno se za prvu uplatu dugo ceka dok oni kao ne provere da si legit, tako da ako jos uvek nisi to obavila, tesko da ces u rukama imati novac do tog perioda koji si zacrtala.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari