Pa nekad je tako bilo. Ali vuci se dosetili kako da uzmu novac. Ponudi ti dve opcije sa ugovornom obavezom (za isti paket) po ceni od 3000 i bez ugovorne obaveze po ceni od 5500. Tu naravno svi idu sa ugovornom obavezom zbog cene i uštede, mada realno toliko i vredi. Kada prođe dve godine ugovor se nastavlja na neodređeni period i naravno po ovoj većoj ceni i naravno gde mogu da ti povećavaju cenu usluge kad im se ćefne.Zar nije logicno da istek ugovorne obaveze znaci i istek ugovora? Po ovoj logici kad sklopis "ugovornu obavezu" sklopio si ugovor za vecnost, ko da si prodao dusu Djavolu (osim ako ne zahtevas raskid)
Suštinski i jesu sproveli optički kabl, vezali UTP-om ruter i aktivirali u centrali. To što ja tražih da osposobe dodatni kabl za STB nije od sveukupnog značaja za njih jer ionako guraju Wi-Fi.Svakako to je njihova dužnost da ti sprovedu aktiviraju i uključe uslugu, ja bi ih samo ispratio sa sve opremom napolje. To si trebao da uradiš.
Obaveze traju dok god je ugovor na snazi.Zar nije logicno da istek ugovorne obaveze znaci i istek ugovora? Po ovoj logici kad sklopis "ugovornu obavezu" sklopio si ugovor za vecnost, ko da si prodao dusu Djavolu (osim ako ne zahtevas raskid)
Ako već stavljaš LAN kabl, bolje njega da sprovedeš od rutera do PC-a.Ovo mi je setup kako su iz Oriona postavili, stoji uz ulazna vrata u predsoblju. Ja hocu da pomerim ovaj levo u jednu od soba da mi bude blizu kompu da imam vezu preko lan kabla za net.
Ako već stavljaš LAN kabl, bolje njega da sprovedeš od rutera do PC-a.
Jeftiniji je, može se naći svugde a na potrebnu dužinu mogu i da ti stave konektore neki prodavci. Svakako bolje rešenje ako praviš oštre krivine.
da bi krimpovao kabl mora da kupi konektor, jer ga od firme sigurno nije zaduzio... a sasvim moguce da nema ni krimp klesta...Evo danas dosao covek iz oriona da mi premesti ruter, nisam mogao sam jer su mi majstori odfikarili kabl…
Uradio sve i na kraju nije hteo da mi patchuje kabl i da ga gurne u ruter da bih imao net u stanu preko kabla
Ali si potrosio svojih 650 dinara i kupio 5 Lan konektora, i potrosio svoje vreme za njihovu instalaciju.Izgleda da im je to, mislim na provajdere, novi model ponašanja.
Yettel tehničari mi razvukli optiku i povezali. Ostalo još samo da spoje STB. Razvukao sam UTP kabl i trebalo ga je samo klještima po konektoru. Tehničar gleda kabl i kaže da STB neće moći na kabl. Znam da ne može, krimpujte kad ste tu pa će moći. A mi to ne radimo, veli. Pade mi mrak na oči.
Uzeo klješta za 650 dinara i odradio 5 konektora.
Taj "zuti" kabl je opticki, i mnogo je skuplji nego mrezni kabl, koji mozes sam da instaliras.
Kolko vidim sa ove slike jedino sto mi treba je ovaj zut kabl dug jedno 7-8m da ide iz ove kocke do sobe gde cu da ga povezem. To mi deluje da mogu i sam da odradim umesto da ih zovem da mi naplate 2000+ ili koliko bi vec. Da li to moze tako? Kako se zove ovaj kabl da li ima da se kupi te duzine sa ovakvim istim uticnicama? Da li bi se izgubila jacina signala?
Ne, nije logicno...Zar nije logicno da istek ugovorne obaveze znaci i istek ugovora? Po ovoj logici kad sklopis "ugovornu obavezu" sklopio si ugovor za vecnost, ko da si prodao dusu Djavolu (osim ako ne zahtevas raskid)
Ne, nije logicno...
Siguran sam da ne bi bio srecan da kada ti istekne ugovor odjednom nestane internet i nece da ti ukljuce dok ti ne odes do njih ponovo sve da potpises i oni ponovo da ti aktiviraju.
Zato se prekid isporuke usluge najavi na vreme, sa definisanim otkaznim rokom.
Nije to u opste strasno kada si upoznat da postoji otkazni rok
Tražio sam da krimpuju JEDAN konektor ali siromasi nemaju ni klješta. Da im doniram, kao i burgije za drvo? Stavio sam još nekoliko konektora jer sam stavio još kablova, da ne bude da uzimam klješta samo zbog jednog konektora.Ali si potrosio svojih 650 dinara i kupio 5 Lan konektora, i potrosio svoje vreme za njihovu instalaciju.
Zar ne mislis da je sa njihovo strane totalno gubljenje vremena da krimpuje kabl korisnicima po zelji...i jos besplatno?
Aman čoveče nije ti istekao ugovor! Isteklo je MINIMALNO TRAJANJE ugovora. Lepo si potpisao da je ugovor na NEODREĐENO, sa minimalnim trajanjem od npr. 24 meseca. To što ne čitaš ugovor kad potpisuješ je tvoj problem a ne problem operateraA oni to zbog nesavesnih koriskinka da im ucine, ok.
Po meni je i dalje logicno. Kao sto je i logicno da ako ti istekne ugovor nemas vise uslugu.
Ne vidim ni trunku logike po kojoj prekid usluge na vreme treba da najavi onaj koji prima uslugu onom koji je pruza i to nakon sto je ugovor istekao. Sva filantropija i humanizam provajdera u stranu.
I kako sad mogu da dodju sutra opet samo to da urade?da bi krimpovao kabl mora da kupi konektor, jer ga od firme sigurno nije zaduzio... a sasvim moguce da nema ni krimp klesta...
A sve i da ti je to uradio onda bi ti kao kolega setio se da ima na jos 5 mesta da krimpuje.
Njihovo je da povezu do modema, iza modema je do korisnika.
E nasmejao si me slatko.Aman čoveče nije ti istekao ugovor! Isteklo je MINIMALNO TRAJANJE ugovora. Lepo si potpisao da je ugovor na NEODREĐENO, sa minimalnim trajanjem od npr. 24 meseca. To što ne čitaš ugovor kad potpisuješ je tvoj problem a ne problem operatera
Bez namere da analiziram starost tvoje ljuske, ali nekada nije loše izaći i iz ljuske i iz gnezda....
Pamtim neka sretnija vremena od pre par godina jer nisam juče izašao iz ljuske. I sećam se da tehničari nisu naplaćivali razvlačenje kablova (RG6, UTP) prilikom inicijalne instalacije, ni terminisanje kablova nisu tarifirali (samo preradu instalacija po želji korisnika).
...
To nas korisnike se ne tiče, nas zanima da usluge budu uvedene kako treba, a ne polovično. Provajderi neka razmišljaju koga plaćaju i koliko itd...Imajte u vidu da "terenci" nisu zaposleni u Orionu nego u svojim firmama koje pružaju uslugu Orionu.
Naravno da je tako, apsolutno se slazem sa tobom.Gospodo niti je iko dužan da ima alat, niti znanje da namešta. Kada se budete vodili mojom politikom bolje će te svi proći. Uslugu bilo kog operatera smatram uvedenom onog trenutka kada vidim da internet radi, i imam sliku na oba TV-a. Kada pregledam uređaje u kakvom su stanju ( vidi se odma uređaj koji je korišćen) dotle mogu samo na vrata da izađu kako su i ušli. To što su lenji boli ih uvce da imaju kablove, komektore itd to je njihov problem, a ne moj. Zapamtite usluga je uvedena onog trenutka kada vam sve radi. Slično bi bilo prodam vam Auto, a za motor se vi snađite sami, dobili ste auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari