Šta je novo?

Operation Flashpoint 2

Mi bismo da dobijemo neke informacije o igri a ne da gledamo prepucavanje. Uozbiljite se.

I ja bi da dobijem informacije o igri , ali toga nema.

Inace videcemo koliko ce na kraju zahtevno biti , ali ja mislim puno zahtevnije od Crysis-a i to opravdano , necu da pricam zasto kako nebi odvukao temu u tom smeru.
 
To je sve iz starog trailera ali cisto sumnjam da su ingame kao sto kjager rece...
 
Nema sumnje da su ovo in-game screens-i , uostalom ima dosta videa na kojima se jasno vidi da je in-game.

Zalosno je sto cu ja verovatno sa svojim kompom moci da se igram u glavnom meni-u , a dalje .... treba videti sta NASA ima za prodat da bi se ovo pokrenulo.

Boze blagi, kakvi NASA kompjuteri :trust: Nakrcaj 4 giga rama i ubodi jedan Quad 6600 koji tera sve bez po muke (pojavio se pre vise od 2 godine).
 
Šta je bilo, boli istina da nijedna PC igra ne može da priđe Crysisu grafički ni posle godinu dana? :)

O tome smo govorili već milion puta. Nisu svi razvojni timovi sveznajući, niti je lako to osmisliti i napraviti, niti se ima sredstava za ulagati toliko u grafički engine. Ne možete da tražite grafiku na nivou Crysisa od svakog fps-a samo zato što Crysis (već duže vremena) postoji. Prihvatite to i biće vam mnogo lakše.

edit: lepo smo govorili, konzole neće prevazići Crysis, a neće ni PC do Crysis-a 2.
 
Poslednja izmena:
Najvise na svetu bi voleo da sve upravu , ali ....
Ako je jedan Armed Assault zahtevan onako kako je , a Operation Flashpoint izgleda 10 puta bolje od toga.
Uostalom ja mislim da vecina onoga jeste in-game , uostalom imate in-game video gde neki novinar pravi interview a ovaj programer igra OP2 na PS3 i objasnjava kako stvari stoje i tu grafika izgleda 70-80 % kao na ovim screensima , dakle stvar je u tome samo sto se screensi iz igara u najavi u javnost pustaju tako da se napravi njih 1000 , a onda ino koji najbolje izgledaju pokazu ostatku sveta.
I stvarno ne znam kako se ovo moze poredit sa Crysis-om , pa ovo je potpuno druga vrsta igre , kao da poredite Call of Duty 4 i Civilization 4 i onda kazete CoD ima bolju grafiku.
 
Najvise na svetu bi voleo da sve upravu , ali ....
Ako je jedan Armed Assault zahtevan onako kako je , a Operation Flashpoint izgleda 10 puta bolje od toga.
Uostalom ja mislim da vecina onoga jeste in-game , uostalom imate in-game video gde neki novinar pravi interview a ovaj programer igra OP2 na PS3 i objasnjava kako stvari stoje i tu grafika izgleda 70-80 % kao na ovim screensima , dakle stvar je u tome samo sto se screensi iz igara u najavi u javnost pustaju tako da se napravi njih 1000 , a onda ino koji najbolje izgledaju pokazu ostatku sveta.
I stvarno ne znam kako se ovo moze poredit sa Crysis-om , pa ovo je potpuno druga vrsta igre , kao da poredite Call of Duty 4 i Civilization 4 i onda kazete CoD ima bolju grafiku.
Armed Assault je zahtevan zato sto je optimizovan nogama,i da Kriza i OF2 mogu da se porede obe su open world igre,samo jedna tezi "realizmu".
 
Šta je bilo, boli istina da nijedna PC igra ne može da priđe Crysisu grafički ni posle godinu dana? :)

bezveze,
suština je bitnija od forme...valjda!.
a sad bi mogao da gulim o mojoj teoriji grafike, ali svako ima svoj doživljaj stvari (valjda to ide sa godinama :D).

ne znam da li samo ja primećujem ili ima još nekog tamo, ali mislim da i OFP2 izgleda kao nekakav plastičan svet gde boje nisu ni blizu slova d u deluje realistično, plus nekako masne, jake i blješti na sve strane.
 

Prilozi

  • bhgh.jpg
    bhgh.jpg
    393.1 KB · Pregleda: 78
Poslednja izmena:
mislim da i OFP2 izgleda kao nekakav plastičan svet gde boje nisu ni blizu slova d u deluje realistično, plus nekako masne, jake i blješti na sve strane.

Pa jeste, danas ljudi shvataju da je lepa grafika samo ako ima mnogo blooma, HDRa i reflekcija od svega živog, pa čak i od tkanine koja onda izgleda kao da su se kupali u masti. Naglašavaju preterano te elemente i bukvalno odlaze u kičericu.
 
Najvise na svetu bi voleo da sve upravu , ali ....
Ako je jedan Armed Assault zahtevan onako kako je , a Operation Flashpoint izgleda 10 puta bolje od toga.
Uostalom ja mislim da vecina onoga jeste in-game , uostalom [imate in-game video gde neki novinar pravi interview a ovaj programer igra OP2 na PS3 i objasnjava kako stvari stoje] i [tu grafika izgleda 70-80 % kao na ovim screensima] , dakle stvar je u tome samo sto se screensi iz igara u najavi u javnost pustaju tako da se napravi njih 1000 , a onda ino koji najbolje izgledaju pokazu ostatku sveta.
[I stvarno ne znam kako se ovo moze poredit sa Crysis-om , pa ovo je potpuno druga vrsta igre] , [kao da poredite Call of Duty 4 i Civilization 4 i onda kazete CoD ima bolju grafiku.]
1)To nije in-game video, to je interview gde chlan programerskog tima igra OF2.
2)Na screenovima, a ne prerenderovanim trailerima.
3)Kako jedan TPS i jedan FPS mogu biti totalno druga vrsta igre. Sigurno ima neka shifra da se Crysis vidi iz treceg lica, ukucaj je i dobicesh istu vrstu igre kao i OF2.
4)Pa CoD4 ima bolju grafiku. Evo recimo pogledaj CoH koliko dobru grafiku ima. Kada se ovako pogleda i uporedi sa CoD4 moglo bi se reci da ima loshiju grafiku, e ali tu moze da se zanemari ta razlika zbog drugih zanrova jer je CoH jedna od najlepshih strategija, a CoD je (za mene) samo iznad proseka, dok Civilization izgleda jedno 10 puta loshije od CoH-a.
 
Poslednja izmena:
1)To nije in-game video, to je interview gde chlan programerskog tima igra OF2.
2)Na screenovima, a ne prerenderovanim trailerima.
3)Kako jedan TPS i jedan FPS mogu biti totalno druga vrsta igre. Sigurno ima neka shifra da se Crysis vidi iz treceg lica, ukucaj je i dobicesh istu vrstu igre kao i OF2.
4)Pa CoD4 ima bolju grafiku. Evo recimo pogledaj CoH koliko dobru grafiku ima. Kada se ovako pogleda i uporedi sa CoD4 moglo bi se reci da ima loshiju grafiku, e ali tu moze da se zanemari ta razlika zbog drugih zanrova jer je CoH jedna od najlepshih strategija, a CoD je (za mene) samo iznad proseka, dok Civilization izgleda jedno 10 puta loshije od CoH-a.

Izvini sto ometam tvoj cas bulaznjenja, ali moram te nesto pitati...

Sta ti lupas??
 
tajni izvori ,)

vezano za slike koje je postavio nex999

Yup, those are confirmed to be old screenshots taken for Leipzig GC back in 2008. Real new screens will be released on friday.
a
Only official word about it is this:

"I cant tell you what it is, but you all will be blown away -TOTALLY! So spread the word, tell your friends, go dancing in the street as you prepare for next week"

eto deco...
 
Aman ljudi, nije valjda da vam sustinu igre cini grafika, posto se tako ovde ponasate! Ona ce biti dobra za ovo vreme u kome se nalazimo, i koga briga dali je kao u krizi ili ne?! Vazno da igra bude ne linearna, zanimljiva i igriva... Grafiku gledaju samo gamer amateri, sustinu igre poznaju proGameri! :)
 
Poslednja izmena:
Pa jeste, danas ljudi shvataju da je lepa grafika samo ako ima mnogo blooma, HDRa i reflekcija od svega živog, pa čak i od tkanine koja onda izgleda kao da su se kupali u masti. Naglašavaju preterano te elemente i bukvalno odlaze u kičericu.

Opet se vraćam na ono staro - šta očekujete, da svaki tim izdvoji par miliona za vrhunske dizajnere i provede godine na optimizaciji? Ulazi se (a u suštini, ušlo se odavno) u rejon gde više nije dovoljno biti samo vrhunski u dizajnu, već je potrebno biti umetnik da bi se kompletno okruženje verno prenelo. Nema više igara gde je za dizajn bila dovoljna volja i mašta. Zato razvojni timovi i gledaju tako na bloom, HDR, refleksije. Kapiraju da je to samo ukras, koji im može dobro doći da pokriju eventualne mane i da je bogatija igra grafički sa tim nego bez toga. Što i jeste. Što nije realno, to je druga stvar. Ali ne bi bilo realno ni bez toga, tako da ne treba kriviti efekte ili njihovu upotrebu (sem kada se baš ekstremno ne preteruje).

Nekada, pre Velaskeza, se mislilo da se portreti ne mogu bolje praviti, ne zato što su ljudi blesavi pa misle da je to što vide najbolje moguće, već zato što se mislilo da je naredni korak jako teško napraviti. Nešto slično se dešava sa igrama. Sve je teže otići korak dalje, i samo mali broj razvojnih timova to može da uradi.

Lek? Ako vas to nervira, nemojte igrati igru i gotovo. Sa druge strane, ako igra ima dobar gejmplej, šta vas briga da li ima puno blooma? Barem je kod mene tako.
 
Poslednja izmena:
Filipenko

Pa Operation Flashpoint 2 se razvija godinama (od prvog nastavka) , a verujem da imaju i poprilican budzet jer nigde se ne vidi da nesto zure da igru izbace na trziste.
Nije logicno ocekivat da jedna ovakva igra postavlja standarde u grafici , to treba da rade cisti FPS-ovi tipa "hodaj i pobij sve sto se krece od tacke A do B".

Kazete da je Crysis open world igra i ja se apsolutno ne slazem.
U OP2 (ili Armi ili OP1) u svakoj misiji je moguce otici na bilo koje mesto na mapi iz bilo koje prijasnje misije (slicno i GTA , Mafia itd...) u Crysis-u to nije slucaj.
Crysis je cisti FPS od tacke A do B samo za razliku od nekadasnji standarda kada se islo jednim hodnikom sirine 2m sada je to moguce uraditi malom dolinom od 1Km sirine , ali i dalje ostaje da si vezan za jedan dio mape.
Opet kazem ovo nije nikakav minus Crysisa jer bi stvaranje celog otoka za svaku misiju u jednoj takvoj igri bilo ne potrebno koristenje resursa , a koji su opet usmereni na bolji graficki izgled.

I na kraju ima jedan trailer i jedna scena koja je mene ostavila zgrozenog od realnosti i mogucnosti ove igre , ali opet ne znam jeli to namjestaljka ili IN-game.
Naime vojnici idu nekom sumom s leva im je tenk , a sa suprotnog brda (mislim) doleti raketa ili granata i opali 10m dalje , a kroz celu putanju rakere se vidi prelep trag , i jos kad je ispaljena vidi se kako leti , to nema ni jedna igra dosad.

P.S. I onaj interview sto sam govorio je IN-game ili sam ja lud.Jer vidi se na ekranu fino misija , vojnici kako se krecu , sve je iz prvog lica , mislim cisti IN-game.

P.S.S. Solesoslav

4.) Pa ja sam i rekao da COD4 ima bolju grafiku od Civ.4.
Nisi razumeo , ali zeleo sam reci da je to ocigledno i normalno , isto sto i OP2 graficki nije na razini Crysis-a , ali zato ima druge neke stvari , kao i Civ.4 u odnosu na (samo sam bezveze lupio primer) COD4.
 
Poslednja izmena:
@filipenko vezano za grafiku u igrama, nevezano samo za OFP2 - postoji nešto što se zove mainstream, statistika, isplativost, istraživanje tržišta i sl, a kompanijama je najvažnija stvar ne da naprave epsku/kultnu igru, već da sa njom što više zarade sa što manje ulaganja. Tako je bar kod EA i ostalih velikih izdavača, što je i više nego očigledno. Ja čisto sumnjam da oni ne mogu da pronađu umetnike, dizajnere i programere koji bi mogli da naprave nešto lepše i bolje od ovog što postoji danas, jer takvih ljudi ima zaista mnogo. Pogledaj www.cgsociety.org za primer šta sve može danas.

Bloom, HDR i ostali efekti, bez kvalitetnih modela i tekstura su isto što i razmazivanje prstom lošeg crteža nacrtanog grafitnom olovkom. Jeftini trikovi koji stvaraju samo prvid da je nešto dobro urađeno.

Kada budemo došli to trenutka da igre postanu zaista fotorealistične, kada mašine to budu mogle da poteraju, videćemo kako će se stvari odvijati. ;)
 
Ово су данас избацили а сутра следи наставак :type:
[YOUTUBE]N-GGD8U_z1Q&hl=en&fs=1[/YOUTUBE]
Codemasters also noted to the following information in there release:


* Operation Flashpoint: Dragon Rising is being developed using an evolved variant of the EGO™ Engine, Codemasters Studios’ proprietary technology platform.

* EGO Engine has previously been used to great effect in the creation of award-winning titles Colin McRae: DiRT and Race Driver: GRID.

* “The advantage of our own technology is that we can custom-build major engine components specifically suited to each title

* The EGO Engine does aim to build the experience and tension of being in a serious conflict situation where one shot can kill.

o Using the engine’s rendering tech and customised audio systems, they aim to produce the danger and adrenaline rush of modern combat.

o The realism of the game and its artistic content they state goes along way towards that.

o They claim it will be however the driving tech, the detail and effects will give players a real sense of what it’s like to have a 80mm mortar shell land 30ft away.
From Helios:
Hi all,

Just wanted to let you know that there is a possibility that the updates will be split into two parts with the first releases coming tomorrow at 2pm GMT [9am EST] and the rest following on Friday.

This isn't confirmed yet but I just wanted to give you all a heads-up!

Makes a change being able to post that updates might be coming earlier than expected
 
Poslednja izmena:
Gridov engine pa to nije zahtevno kolko ja znam:banana::banana:
 
Poslednja izmena od urednika:
Ma graficki ako ovako izgleda ,a izgleda daleko je to iza krize ako snjim poredimo ,a i ovako nista posebno:banana::banana:
 
Poslednja izmena:
Sto se mene tice graficki mi igra izgleda zadovoljavajuce i sada mislim da ce ovo izaci do kraja godine , i da nece trebati NASA racunalo.
Ono sto me brine je da igra uopste ne izgleda kao simulacija (sto je bio prvi OF) nego vise lici na Gun-and-Run tabacinu kao Far Cry 2 , nadam se da sam pogresio , ali ako budem upravu tesko da cu je i pokrenuti pored ArmA 2 koji izgleda da ce biti onakav kakav treba da bude.

Ipak sacekajmo i da poigramo obe igre prije izricanja presude.
 
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Hands-on
Make no mistake; you're in the Marine Corps now, mister.

operation-flashpoint-2-dragon-rising--20090220015831286-000.jpg
 
Sto se mene tice graficki mi igra izgleda zadovoljavajuce i sada mislim da ce ovo izaci do kraja godine , i da nece trebati NASA racunalo.
Ono sto me brine je da igra uopste ne izgleda kao simulacija (sto je bio prvi OF) nego vise lici na Gun-and-Run tabacinu kao Far Cry 2 , nadam se da sam pogresio , ali ako budem upravu tesko da cu je i pokrenuti pored ArmA 2 koji izgleda da ce biti onakav kakav treba da bude.

Ipak sacekajmo i da poigramo obe igre prije izricanja presude.

A po cemu ti majke ti izgleda kao gnr fps, kad su dizajneri rekli,naravno, da je igra potpuno ne linearna, a postoje samo 2 ingame klipa, i to su od njih napravljeni traileri! Gde si ti to mogao da vidis da izgleda kao gnr fps?
 
Poslednja izmena:
A po cemu ti majke ti izgleda kao gnr fps, kad su dizajneri rekli,naravno, da je igra potpuno ne linearna, a postoje samo 2 ingame klipa, i to su od njih napravljeni traileri! Gde si ti to mogao da vidis da izgleda kao gnr fps?

To sam vidio (ili mi se ucinilo da vidim) po nacinu sukoba.
Prvi Operation Flashpoint je koristila i Americka vojska kao simulator , a ovo mi se ne cini kao simulacija za najteze fanove , vec mi izgleda da je vise namjenjena da je igraju svi i da ima sto vecu prodaju , tj. da je mogu igrati i klinci koji imaju 15 god. a koji vreme provode igrajuci COD ili Counter.

Voleo bi da sam u krivu , ali u ovom trenutku vise se nadam ArmA-e 2 nego OP2 , tamo sam siguran da ce biti hard-core simulacija , a ovo i ne znam bas ...
 
Poslednja izmena:
Voleo bih i ja da je PISTOL `u krivu` :p ali se ipak vise plasim da je u pravu...

Codemasters nije poznat po najrealnijim simulacijama u zadnje vreme ( niti uopste, kad to vec pomenu) , a da vole pare, brate vole :p

Mislim da ce OF2 ispasti nesto kao cod serijal... odlicna grafika i atmosfera prenatrpani akcijom , ali poprilicno ogranicavajuca i za preci u roku od 3 dana...
 
Vrh Dno