Šta je novo?

Online kupovina od prodavaca u Srbiji - iskustva

Rokitansky

Slavan
Učlanjen(a)
09.10.2008
Poruke
583
Poena
365
Moja oprema  
Laptop
SAMSUNG Corei3 2.40GHz 4GB RAM
Mobilni telefon
Redmi 8a
Pametni uređaji
Mi Band 4
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
  2. Mobilni internet
Danas mi je stigao Redmi9a, naručen preko Mi online prodavnice. Prethodno su mi u prodavnici u tržnom centru rekli da imaju samo izložen telefon, ali da će mi, ako naručim preko interneta, stići neotpakovan/fabrički zapakovan/nekorišćen telefon.

I stigao je, telefon kome u suštini ništa ne fali, iz PCPRACTIC-a, koji je i uvoznik. Ali je pakovanje bilo otvarano, i što je još upečatljivije, operativni sistem na njemu je MIUI12, januar 2021 release. Na samoj kutiji piše da je telefon proizveden u decembru 2020. godine.

Dakle, sva je prilika da sam dobio prethodno izložen (ili ne daj bože korišćen pa vraćen?) telefon, koji je vraćen na fabrička podešavanja. Ne pada mi na pamet da gubim vreme da ga vraćam, i onako sam ga kupio za starijeg člana porodice, i činjenica je da telefonu ništa ne fali, no samo da vam skrenem pažnju šta možete da očekujete ako naručujete online. Vrlo neozbiljno, pre svega od uvoznka Xiaomija. U budućnosti bih se svakako suzdržao od naručivanja preko interneta nečeg skupljeg/važnijeg od njih, poučen ovim iskustvom.
 
Nema edit na novom forumu...uvoznik je PC CENTAR
 
Ok, loše sam video ovo za verziju MIUI-a. Izvinjavam se.

Znači samo je pakovanje bilo otvarano. I da, imao je instaliran Netflix?! Ne znam, možda MIUI stiže sa netflixom? Ja ga nisam imao kada sam ranije kupovao Xiaomi. :)

U svakom slučaju trebalo bi da šalju neotpakovan telefon.
 
Mislim da zavisi od regiona na koji je telefon podesen. Znam da sam eksperimentisao sa regionima kako bi brze dobio miui 11 i cini mi se da je kada sam menjao regione, na par njih prilikom prebacivanja automatski dodeljivan netflix.
Nemoj da me drzis za rec ali mislimd a je tako bilo.
 
Drago mi je da je tako. Šta znam, jedino koliko-toliko razumno objašnjenje koje mi pada na pamet je da je radnik koji se slao paket hteo da proveri da li je u kutiji "sve što treba da bude" pre nego što pošalje. :unsure::) Što ja ne radim ni kada kupujem nešto u prodavnici. Uzmem pakovanje i otvaram kod kuće. :rolleyes:
 
Ima li ovaj prodavac ikakve veze sa benčom ili se samo šlepa? Zna li neko?
 

Prilozi

  • 20210211_212212.jpg
    20210211_212212.jpg
    118.5 KB · Pregleda: 252
Ok, hvala, pretpostavio sam al' bolje da pitam.
 
Da li neko zna koji online šopovi u Srbiji imaju svoj lager? Mislim na šopove koji u ponudi imaju sve, od hemije do bazena.
Muka mi je od ovih dropšipera koji ne mogu ni posle 10 dana da isporuče naručeno, a reklamiraju se da su najveci, najbolji itd.
 
Strasno, sa 3 velike prodavnice se vec mesec dana borim za jedan proizvod. Svi ga “imaju na stanju” a niko ne isporucuje.
 
Da li neko zna koji online šopovi u Srbiji imaju svoj lager? Mislim na šopove koji u ponudi imaju sve, od hemije do bazena.
Muka mi je od ovih dropšipera koji ne mogu ni posle 10 dana da isporuče naručeno, a reklamiraju se da su najveci, najbolji itd.
Odgovor je vrlo prost ali nepopularan ovde, tehnomanija, gigatron, i tehnomedia, ostali uglavnom kupuju od dobavljaca tek kada ti narucis od njih.
 
Imam 30 godina, kupovao sam svuda i toliko mnogo tehnike što za sebe što za druge, ali Tehnomanija je toliko bezobzirna postala da zaista ne mogu da poverujem, zaista nikom ih ne bi preporučio više ni da mi za života nešto treba.
BC Group i Gigatron su za njih izmislili svet, pogotovo BC Group, iako su spori, fer su uvek bili.

Koga zanima moja neverovatna situacija, može sve da pročita na https://mobifi.rs/tehnomanija-odbil...juci-klijenta-da-je-ostetio-felerican-uredaj/
 
Od bcgroup-online tri puta naručio, svaki put me posle 3 dana zvali da kažu da nemaju proizvod na stanju i nudili skuplji (a naručen proizvod i dalje na sajtu stoji na stanju i još na akciji).
Više ih i ne uzimam u razmatranje.
 
Strašno šta sam pročitao.

I ja sa BC imam odlična iskustva.

A Gigatron je priča za sebe. Celo jutro pokušavam da naručim nešto i stoji mi zakucan ekran da je obrada porudžbine u toku. I tako vrti u krug...
 
Nema ovde niko lager, roba je u magacinu uvoznika i tek kad se poruči online proverava se da li je i dalje na stanju kod uvoznika ono što je ulistano pitaj boga kada.
 
Obavezno savetujem da plaćate pouzećem.
Srbija brale.
Ja sam imao neprijatnu situaciju da naručim online proizvod, dobijem od njih poziv za potvdu kupovine, platim avansno a onda mi se jave posle 3 dana da je "kurir razbio proizvod".
Ponudili zamenski model 20.000 dinara skuplji! 🤯
 
@zamzung

Žalosno, ali veoma dobar savet. Ja sada biram placanje na racun ili pouzecem tek kada mi potvrde da imaju proizvod i da ga salju. Ako platis karticom, budu rezervisana sredstva i do dve nedelje, a od isporuke nista.
 
Nije ni BCGroup kao što je pre bio. Ide silaznom putanjom, ne brzo kao Tehnomanija, ali dugo stagniraju sa blagom krivom na dole što se tiče kompletne usluge. Kao da ih "guta" ova žabokrečina od tržišta.
 
Ja sam samo Gigatronu plaćao tehničku robu avansno online. Doduše, uglavnom manji iznosi su bili u pitanju. Nisam imao problem.
Jednom, davno, se desilo da nisu imali neki procesor. Zvali su da me obaveste da moram da sačekam do dve nedelje. Odustao sam od kupovine i vratili su mi novac na karticu posle par dana. Taj slučaj je bio u doba Bench shop-a (preko bench shop-a sam i poručio).
 
Da li uvek kada trgujete online kod prodavaca iz Srbije dobijete i fiskalni racun?

Ovo su 2 zanimljiva teksta na tu temu, stariji pa sveziji:
januar 2018.
oktobar 2019.

Firma sa kojojm imam dilemu, registrovana u APR-u pod sifrom
2620 - Производња рачунара и периферне опреме
i ima fizicke prodavnice, prodaju je izvrsila saljuci proizvod iz jednog od objekata. Vidi se iz Ugovora i njihovog printanog racuna.

Do sada sam od svih - Gigatron, Emmi, Winwin, DS Market, .... dobijao uredno fiskalni racun prikacen uz njihov racun radjen na kompu.
 
Zvali me iz zastite potrosaca, potrosac.info, nakon sto sam im poslao email upit.
Kazu - imaju pravo da ne posalju fiskalni racun, odnosno vazi se genericki racun sa kompjutera koji su poslali.

Kada sam pitao zasto Gigatron recimo salje fiskalni, kaze drugi slucaj.
Potom me je upitala za maticni broj firme na koju sam se zalio, ja kazem da stoji u dnu email-a koji sam posalo.
A posalo sam im i sifru pod kojom su registrovani u APR i tacan naziv, maticni broj ...
Tada sam skontao sam da me je pozvala samo reda radi.

Dakle "use i u svoje kljuse" narode.

Nisu bezveze uklonili sa RTS-a emisiju "Potrosacki savetnik", izgleda smo poceli mnogo da se "bunimo".
 
Hteo bih da kupim Bata mokasine. Jedini broj modela koji imaju je u Novom Sadu. Vec nosim isti model (druga boja) odgovarajucim brojem mada opet nikada se ne zna. Kada je odeca i obuca u pitanju bez probanja ne kupujem. Pa je zato moje pitanje ako mi neodgovara broj kome onda vracam naruceni proizvod jer ovlascenom distributeru u najblizu radnju? U ovom slucaju je Feshion&Friends.
Sve ovo ne bih pitao da nisu zatvorili sve Bata radnje u Beogradu. 😮
 
Najbolje da ih prethodno pitaš, jer zavisi od njihove politike poslovanja.
 
Poslao sam im mail cekam odgovor.
 
Nazad
Vrh Dno