Šta je novo?

[Oblivion split] hw, tweaks, bugs, mods

byMaX je napisao(la):
Daj bre, ne pricaj gluposti :) Uzeo sam ja u obzir to sto imam X1900 XTX kad sam rekao da je lepo optimizovano. Pa bre, igram u 1920 x 1200 sa 8xAF Quality i josh sam nabudzio da ucitava 9 Cell-ova umesto 5 koliki je in-game maximum, nabudzio travu, drveca ima koliko god vidis u daljinu, sve senke, sve refleksije, HDR, apsolutno sve. I opet ne pada ispod 25 fps ni u sred borbe u shumi. Pa ako mislis da nije opitmizovano, ajde da pokrenemo FEAR u 1920 x 1200 sa mekim senkama (kojih ima i u Oblivionu). Ima da bude 10 fps, ako i toliko. A za sta, za tri teksture hodnika i dva neprijatelja? Ovde renderuje 100 animiranih stabala, 100 tona trave i 5 kvadratnih kilometara terena sa ponekom gradjevinom, AI nekoliko NPCa i neprijatelja, sve detaljne teksture plus pokoji bump i normal map i sve u HDR u skoro 3 megapiksela sa 8xAF i nije optimizovano??? Mislim, dajte... Stvarno ste nekad potpuno nerelalni...

vidi, fear je ****** i to sam ja prvi rekao, rekao sam da je engine zlo *****, da su ga programirali laktovima i stopalima itd. Ali eto vidis meni taj fear sa svime na max (sem soft shadows) na ovoj masini radi u 1280x960 4xAF i 2xAA. Tako da mi nemoj molim te pricati sta i kako radi i sta je optimizovano. Imas zlo masinu i nisi merodavan. zabodi neku "prosecnu" (sramota me majke mi) kartu tipa 6800 ili x800xt, gto ili neki derivat svejdno pa probaj da igras. Ima da kad upadnes u sumetinu sa onom sarenom travom pocnes da gasis sve detalje redom i kompljuter na kraju :) Sad sam zbudzio i isprckao ovaj oblivion.ini i sad i meni radi, ali trava "proredjena" HDR iskljucen, AF 2x i dalje pada ispod 20fps kad se bijem sa recimo flame attronach-om (padne na 15 fps, cim ovaj umre skoci gore na 40-tak ako sam u oblivionu) jedino sto mi sad tako fino radi da sam ukljucio i distant land (iako mi je drvece namesteno da renderuje na pola).

Poenta: jeste, optimizovan je engine kad imas komp od 2000+ evra
 
gx-x, ja testiram graficke, pocev od onih low end do najskupljih. Nema potrebe da mi ti kazes sta i gde da nabadam. Fear ti radi sa svime OSIM sa soft shadows. E pa ukljuci ih. I onda ce ti maximum biti 1024 x 768, eventualno sa 4x AF. A taj isti oblivion ima tonu mekih senki i opet ne seche toliko. I CoD2 i Oblivion su bolje optimizovane igre od FEAR-a, jer realno, nude veci broj poligona, HDR, vise tekstura i efekata u sceni i mozes ih terati u visoj rezoluciji nego FEAR. Znam o cemu pricam jer sam probao i jako i slabo i vrlo sam merodavan...
 
Nisam siguran da li je neko vec ovo postovao ali evo linka na kome su objasnjeni neki tweak-ovi za optimizaciju. Ima i nekoliko modova.
 
@byMax

Štos je u tome što se igra mora tweak-ati da bi dobro radila. Izgleda da im je bilo bitno optimizirati za XBOX,a vi PC-aši se sami snalazite. Mnogo toga su jednostavno zanemarili.
Imam prihvatljiv framerate i lijepšu grafiku! Mogli su i oni to odraditi i to još bolje,i ko zna koliko se toga još može popraviti a da se uopće ne gubi kvalitet grafike?

Sve ovo može odraditi i Crytek engine,i bolje uz veći framerate!
 
novi omega drajveri imaju novu wide rezoluciju, negde oko 1024x600 ili tako nesto, probacu danas da vidim kako ce da izgleda&sljaka
 
Ovako imam radeon 9200 i kad startujem igru pojavi se beli ekran sa tek ponekim objektom.Ima li neko ideju kako da se ovo sredi ili da kupujem novu graficku
Pozz
Sale
 
Čitaj prethodne strane. Treba ti kartica sa pixel shaderom 2.0, a 9200 ima 1.4.
 
fAlphaAddExterior=0.3000
fAlphaAddInterior=1.0000

ovo promenite u [blurshader] sekciji , pre toga iskljucite u igri hdr i ukljucite bloom. dobijate maltene isti efekat (ko ne veruje nek proba, ni ja nisam verovao) i vise fps-a. Ako vam je malo/mnogo, menjajte vrednosti po zelji.
 
PavleB je napisao(la):
Pomoc za quest sa slikarom...

Znaci udjem u sliku, i on mi da samo 6 otrovnih napitaka sa kojima mogu da namazem mac, medjutim, kako uputim jedan udarac pola energije ode trolu i efekat otrova prestane, i onda posle 3 trola ostanem bez otrova....kako da poubijam ostale trolove?


e da ti kazem jos nesto za zvuk: pored onoga smanji hardwer accel. level sa full na jedan nivo nize ili jedan pred iskljucenje, meni je jedan nize resio sve, (nisam imao pucketanje sa kad sam ono stavio na 0 ali mi se mac cuo samo na desnom zvucniku, a koraci su bagovali nekako kao da mi je neko iza ledja ili pored mene itd.)

sto se trolova tice, moras se pomuciti, jednu bocicu za svakog trola, a ostalo "pesaka" tj malo bezis, malo blokiras, kda on pokusa da te udari izmakni mu se pa ga secni pa se opet izmaknes i tako dok ti ne uspe. Ja sam isto bio izludeo pa sam pokusao samo na frku da maznem cetkicu i da je vratim onom liku, medjutim troll me vidi i pocne da me prati i onda onaj lik pocne da se tuce sa trolom nece da uzme cetkicu :D
 
Nazalost, monitor mi je riknuo, pa sad privremeno koristim Samsung 932MP, 19-ica LCD TV, 1280 x 1024... Ce da vidimo kako ce sad Oblivion da leti...

Maxe, ajde izvesti kako ti radi na 1280x1024, pošto meni u toj rezoluciji ima oko 20 frame-ova na otvorenom. Nije mi jasno kako si onda izvlačio na 1920x1200 zadovoljavajući framerate.
 
i koji je najbolji forceware za 6600 i oblivion :D
 
84.25

@Illidan
e pa od tebe nisam ocekivao ovakvo pitanje... :d
kao ovi 84.25 su "optimizovani" ali ti u svakom slucaju treba tweak-guide, procesljaj predjasnje postove ;)
 
Poslednja izmena:
gx-x je napisao(la):
fAlphaAddExterior=0.3000
fAlphaAddInterior=1.0000

ovo promenite u [blurshader] sekciji , pre toga iskljucite u igri hdr i ukljucite bloom. dobijate maltene isti efekat (ko ne veruje nek proba, ni ja nisam verovao) i vise fps-a. Ako vam je malo/mnogo, menjajte vrednosti po zelji.
Svaka cast!
 
Twaeak-za potpunu Bloom "kozmetiku" sa stranih foruma:

[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.7000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=2.0000
fAlphaAddInterior=0.8500
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0600
iNumBlurpasses=3
iBlendType=2
bUseBlurShader=1

I da udaljite sagovornika:

DlgFocus=2.5000

Kazu da ovaj Bloom daje istu lepotu - uz znatno ubrzanje prema HDR!
Jeste li probali ???
 
ToxiC je napisao(la):
@Illidan
e pa od tebe nisam ocekivao ovakvo pitanje... :d
kao ovi 84.25 su "optimizovani" ali ti u svakom slucaju treba tweak-guide, procesljaj predjasnje postove ;)
znam za te 84.25 i za seriju 7, znaci isto vazi i za seriju 6 :)
necu da moram da vracam ove 77.77 :d
 
golub je napisao(la):
Twaeak-za potpunu Bloom "kozmetiku" sa stranih foruma:

[BlurShader]
fSunlightDimmer=1.0000
fSIEmmisiveMult=1.0000
fSISpecularMult=1.0000
fSkyBrightness=0.7000
fSunBrightness=0.0000
fAlphaAddExterior=2.0000
fAlphaAddInterior=0.8500
iBlurTexSize=256
fBlurRadius=0.0600
iNumBlurpasses=3
iBlendType=2
bUseBlurShader=1

Kazu da ovaj Bloom daje istu lepotu - uz znatno ubrzanje prema HDR!
Jeste li probali ???
Probao i dalje postoji razlika. HDR je lepsi. Dobitak u performansama je par frejma, nista znacajno.
 
Odustajem od igre do daljnjeg. Ne mogu da je igram bez problema sa svim detaljima bez AA i AF, tako da ću je preći nakon sledećeg apgrejda (Konro, G80, 2-4 GB RAM), a u nekim nižim rezolucijama sa sakatim detaljima ne pada mi na pamet da igram. Suviše mi pada fps za moj ukus.
 
filipenko je napisao(la):
Odustajem od igre do daljnjeg. Ne mogu da je igram bez problema sa svim detaljima bez AA i AF, tako da ću je preći nakon sledećeg apgrejda (Konro, G80, 2-4 GB RAM), a u nekim nižim rezolucijama sa sakatim detaljima ne pada mi na pamet da igram. Suviše mi pada fps za moj ukus.

HAHA!

Nerevar je odustao LOL. Kao ne radi dobro, cekam Hexium :)

Priznaj da ti se ne svidja igra i da si se razocarao! Posle svih onih pesmica i snova o savrsenstvu.

Mozda si sada shvatio da ono o cemu ti mastas i pevas ne postoji.

LOL LOL :smoke:
 
Poslednja izmena:
filipenko je napisao(la):
Odustajem od igre do daljnjeg. Ne mogu da je igram bez problema sa svim detaljima bez AA i AF, tako da ću je preći nakon sledećeg apgrejda (Konro, G80, 2-4 GB RAM), a u nekim nižim rezolucijama sa sakatim detaljima ne pada mi na pamet da igram. Suviše mi pada fps za moj ukus.
Filipenko je u pravu...igra je genijalna ali nije zavrsen, optimizovan projekat.
Mem. zahtevnost je cudna. Na 2Giga/dual channel ovo secka svako malo i to bez vidljivog razloga.
Svaka cast za cetiri, pet ljudi koji uzivaju u punom sjaju (u gradu od dva miliona ljudi...) ali narod ce ovo igrati 2008 god., kao sto se igrao Morrowind 2005...
 
mnemonik je napisao(la):
HAHA!

Nerevar je odustao LOL. Kao ne radi dobro, cekam Hexium :)

Priznaj da ti se ne svidja igra i da si se razocarao! Posle svih onih pesmica i snova o savrsenstvu.

Mozda si sada shvatio da ono o cemu ti mastas i pevas ne postoji.

LOL LOL :smoke:
Meni u 1440x900 ne daje dovoljno frejmova na trenutnoj mašini sa maksimumom detalja i zato ga neću igrati. Nikada nisam igrao igre na silu, već bih kada bi došla neka dobra a zahtevna igra istu ostavio sa strane a igrao je naknadno, kada napucam mašinu - tako je bilo sada recimo sa Quake 3 i Fearom.

P.S. šabane, dobrodošao na ignore listu, užasno smaraš već dugo vremena. Koliko je šabanima malo mašte dovoljno za puno smeha, to je zapanjujuće.
 
Poslednja izmena:
Zaista mi je zao sto je Filipenko odustao, a bas se spremao za ovu igru. Jos jedan dokaz da upgrade, ako je zbog jednog ili nekoliko naslova, treba raditi nakon izlaska igre. Opet se ponavlja situacija sa Morrowindom koji je bio prezahtevan i neoptimizovan, ali ne u ovoj meri. Mislim covek ima, ako se ne varam, 6800GS i ne moze da igra - strasnooo!!! Morrowind je vise nego solidno isao na TI4200. Sta bi tek bilo da nisu menjali nacin iscrtavanja senki i iskljucili senke objekata mogu samo da zamislim. Oblivion je tako bio i zamisljen: da SVI objekti bacaju meke senke. Znaci mac, stolica, zidic,knjiga na polici... To bi bila next gen. igra, ali ne za sadasnji hardver koji se i sa ovim ne moze izboriti.
S obzirom na cudan framerate pitao bih Maxa (i ostale sa jakim masinama) kako mu radi igra kada vrati procesor na default klokove. Moguce da joj treba procesorcina cak i vise od grafike jer koliko god smanjivao detalje FPS cesto pada iz neobjasnjivih razloga.
O temi:
Za popunjavanje magicnih moci oruzja za one koji imaju kesha postoji jos jedan nacin. U mages guildu u mislim Anvilu (lucki grad na zapadu) ovo mozete uraditi. Samo cene su paprene, cini mi se pi 1 septim za svaki recharge poen - znaci za charge 1/2000 na 2000/2000 spremite 2000 septima.
 
kome distant lod ubija performanse, a ipak bi voleo da igra izgleda tako tj da nema magle svuda okolo i da je vidljivost znatno veca a da ne opadne fps:

fNoLODFarDistanceMax=50240.0000
fNoLODFarDistanceMin=11700.0000

uzivajte i manite se stranih tweakova, stranci su ******, ja ni jedan dobar tweak nisam nasao. Napisacu ja tweak guide jedan posten, sad sam mamuran pa me mrzi :d :bottle:

ps onaj uigridstoload=25 uospte ne pegla teksture na udaljenim brdima, i dalje su blato, bymax, verovatno si menjao jos nesto pored toga posto meni uigridstoload po defaultu stoji na 25.

evo vam jos par tweakova da malo popravite gamingexperience u medjuvremenu:

uGridDistantCount=25
uGridsToLoad=5

iPreloadSizeLimit=420214400 (ovo ne zavisi od kolicine rama, ovo je heap size)

fDecalLifetime=5.0000

bEquippedTorchesCastShadows=1 (eye candy setting, iskljucen po defaultu, ne utice na FPS)

bAllowScreenShot=1 (sa prt scrn pravite screenshote, kad napravite screenshot ispise se poruka u igri)

bDoImageSpaceEffects=0 (ako bas imate problema sa performansama stavite i ovo bDoImageSpaceEffects=0 bice nekih cudnih stvari u igri ali je porast fps poprilican, ja ovo drzim na "1" ali sam probao i dobio skoro 0fps vise i roza vodu :d )

iShadowMapResolution=512 (smanjuje velicinu teksture shadow mapa, ja nisam primetio razliku u kvalitetu ali jesam u porastu fps-a, ko hoce moze ovo jos da smanji, recimo 256,128 itd... default je 1024)

bAllow30Shaders=1 (ako imate pixel shader 3.0 podrsku na kartici, meni je ovo diglo fps u pecinama i napolju, ali mi je malo opa fps cini mi se, kad gledam recimo u flame attronanch-a i tako nesto., voleo bi da neko postuje feedback sto se ove opcije tice)

bEnableBorderRegion=0
iCanopyShadowScale=256

fLODMultActors=2.0000
fLODMultItems=2.0000
fItemLODMax=5.0000
fItemLODMin=1.0000
fItemLODDefault=2.0000
fActorLODMax=5.0000
fActorLODMin=0.5000
fActorLODDefault=1.0000
(mozda ce NPC-ovi izgledati malo ruznije, ali u fajtovima ce biti manji pad fps)

iMinGrassSize=150 (redja trava ali mnogo vise fps na otvorenom)

[blurshader]
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=5.0000
fAlphaAddExterior=0.3000
fAlphaAddInterior=1.0000
(meni ovo izgleda maltene ko hdr, a radi dosta bolje cak i na 6800GT, znaci iskljucite HDR, ukljucite bloom, izdjite iz igre stavite navedene vrednosti i to je to. Mozete menjati vrednosti da imate vise ili manje efekta, to je vec stvar ukusa, ja sam vijao HDR tj ove vrednosti su najpribliznije pravom HDR-u)

[OPENMP]
iThreads=20
iOpenMPLevel=20

Dosta vam je za sada, napominjem: ako nesto pojebete ja nisam kriv ! Vecina ovih setinga ne utice uospte na vizuelni aspekt igre i ako utice ne utice toliko koliko fps-a donosi. Posle ovoga trebalo bi da imate destak fps vise napolju i da lepo vidite zidine gradova u kojima ste, bez magle itd.

uzivajte.

PS : uuu umalo da zaboravim najvaznije:

nvidija: drajveri 84.25
nvidija (bymax ako jos imas kartu probaj) desktop properties/settings/advanced/troubbleshoot iskljuciti writte combining ! Ovo resava lose/losije performanse na 7800/7900 kartama, napomena: video moze biti malo izbagovan.

Ako neko ne veruje u ono sto sam reko da su strani twekovi debilni, neka kaze slobodno, pocecu redom da navodim koji su twekovi i setinzi preporuceni za koju stvar i koji naravno ne rade ili nista ili ne rade to za sta su preporuceni, pocevsi od loddistantland=0 koji navodno ubacuje distant land sa nezamuljanim teksturama pa do ugridstoload=25 koji ispravlaj flekave planine pa sve do bdrawshadows=1 koji je jednom liku navodno ukljucio bacanje senke od svih objekata (ikao je bethesda izjavila da su tako nesto skroz izbacili iz igre bez mogucnosti "vracanja")
 
Poslednja izmena:
Don_ je napisao(la):
A sta kazete na ovaj item. Mozda moze da zameni umbru, barem zajedno sa magijom koju nosi.

@ Shobe
Jeste skupo, ali jeste i jedna od mogucnosti.

meni umbra trenutno radi 29 damage-a. Jos (nazalost) nisam naisao na jace oruzje. Mozda bi i napravo jace sam da oni sigil stonovi nemaju onako skrnave efekte, sem jednog koji sam nasao i stavio na elven longsword : absorb endurance 30pts on strike, mamara stvar :)

PS Orchis armor pruza istu zastitu kao i umbrin ebony armor, samo sto je laksi, a regularan ebony armor vredi vise od umbrinog armora (i ima istu zastitu naravno)

edit: evo par SS-ova da vidite kako igra izgleda sa gore navedenim "twekovima" (bez onog jednog "imagespaceeffects=0" ). Napominjem da viewdistant land nije ukljucen, HDR nije ukljucen (ovo je bloom) view distance je na panju i namesteno je sve kako sam naveo u onom gore postu. Shadow filtering low, od senki treecanopy je ukljucen, sve ostalo iskljuceno (sem interior i exterior slidera koji su na 1/3)
 

Prilozi

  • ScreenShot0.jpg
    ScreenShot0.jpg
    123.3 KB · Pregleda: 133
  • ScreenShot1.jpg
    ScreenShot1.jpg
    107.8 KB · Pregleda: 173
  • ScreenShot13.jpg
    ScreenShot13.jpg
    218.7 KB · Pregleda: 207
Poslednja izmena:
@filipenko

E jak si mi ti Nerevar.Ocekivao sam neku pesmicu kao odgovor, a ti u nedostatku argumenata vredjas...
 
gx-x je napisao(la):
ps onaj uigridstoload=25 uospte ne pegla teksture na udaljenim brdima, i dalje su blato, bymax, verovatno si menjao jos nesto pored toga posto meni uigridstoload po defaultu stoji na 25.

evo vam jos par tweakova da malo popravite gamingexperience u medjuvremenu:

uGridDistantCount=25
uGridsToLoad=5

iPreloadSizeLimit=420214400 (ovo ne zavisi od kolicine rama, ovo je heap size)

fDecalLifetime=5.0000

bEquippedTorchesCastShadows=1 (eye candy setting, iskljucen po defaultu, ne utice na FPS)

bAllowScreenShot=1 (sa prt scrn pravite screenshote, kad napravite screenshot ispise se poruka u igri)

iShadowMapResolution=512 (smanjuje velicinu teksture shadow mapa, ja nisam primetio razliku u kvalitetu ali jesam u porastu fps-a, ko hoce moze ovo jos da smanji, recimo 256,128 itd... default je 1024)

bAllow30Shaders=1 (ako imate pixel shader 3.0 podrsku na kartici, meni je ovo diglo fps u pecinama i napolju, ali mi je malo opa fps cini mi se, kad gledam recimo u flame attronanch-a i tako nesto., voleo bi da neko postuje feedback sto se ove opcije tice)

bEnableBorderRegion=0
iCanopyShadowScale=256

iMinGrassSize=150 (redja trava ali mnogo vise fps na otvorenom)

[blurshader]
fSkyBrightness=0.5000
fSunBrightness=5.0000
fAlphaAddExterior=0.3000
fAlphaAddInterior=1.0000
(meni ovo izgleda maltene ko hdr, a radi dosta bolje cak i na 6800GT, znaci iskljucite HDR, ukljucite bloom, izdjite iz igre stavite navedene vrednosti i to je to. Mozete menjati vrednosti da imate vise ili manje efekta, to je vec stvar ukusa, ja sam vijao HDR tj ove vrednosti su najpribliznije pravom HDR-u)

Nisi u pravu, uGridDistantCount ne menja nista, a uGridsToLoad menja. Default za ingame max je 5, a stavi 7 ili 9, videces koliko se outdoor duze ucitava. Ili, npr. stavi 15 pa da vidimo da li ce ti ucitati uopste i ako ucita da li ces imati vise od 2 fps :) To je provereno vise puta, ja gledao da li manje secka 7900gtx ili X1900 XTX i shodno tome zadrzao ono sto je bolje, tj. sto je manje zlo :)
Sto se tiche tweaka bloom-a da zameni HDR, nema potrebe da to radim, ali je dobro, bar kad pogledam tvoje shotove. Postavicu i one ostale stvari kako si rekao (ne one koji smanjuju kvalitet prikaza) da vidim sta dobijam!

pozdrav!
 
Koje je objashnjenje sledece zagonetke: zashto na jednom istom krajoliku, gradu ili pecini fps prilikom jednog kvesta bude drastichno pa i duplo manji nego prilikom nekog drugog??
Da li atmosferske prilike utichu na kolichinu renderovanih texutura?? Ili je u pitanju samo chudna optimizacija?

@bymax nisi ni ti u pravu da uGridDistantCount ne menja nishta... :D
uGridDistantCount=16 umesto 25 (default) i dobija se 1-2 fps, nishta spec...
Naime, uGridDistantCount je ustvari za iscrtavanje planina koje se vide u daljini bash bash... Shto se vishe smanjuje taj broj 25 sve je manje onih planina u izmaglici..
A uGridsToLoad sam jednom stavio 20 i uchitavao mi je poziciju oko 10 min, pustio sam ga da ga uchita do kraja i zaledio se kad sam video... Nije bilo low textura u brdima... Sve su bile oshtre ali totalno neigrivo oko 5fps.... Toliko o tome... :)
Ko hoce to da povecava maximalna vrerdnost koja moze da se stavi je 9 a da mu nebi uchitavao dugo i da se ne bi pojavljivali bugovi sa vodenim povrshinama... A i sa 9 izgleda i dalje jadno, tj. i dalje je vishe od pola prostranstva u low texturama ***...
 
Poslednja izmena:
mene samo nervira sto igra secna kada sa 90 fps-a padne ne 60ak (sa olabavljenim setingsima naravno)... blah

2 gx-x:
btw sa kojom makinom imas koliko fps-a sa ovim podesavanjima
 
Poslednja izmena:
@gx-x, za shta je ono decalLifeTime??
 
Poslednja izmena:
DjoleNS je napisao(la):
A uGridsToLoad sam jednom stavio 20 i uchitavao mi je poziciju oko 10 min, pustio sam ga da ga uchita do kraja i zaledio se kad sam video... Nije bilo low textura u brdima... Sve su bile oshtre ali totalno neigrivo oko 5fps.... Toliko o tome... :)
Ko hoce to da povecava maximalna vrerdnost koja moze da se stavi je 9 a da mu nebi uchitavao dugo i da se ne bi pojavljivali bugovi sa vodenim povrshinama... A i sa 9 izgleda i dalje jadno, tj. i dalje je vishe od pola prostranstva u low texturama ***...

Svaka ti je na mestu. Ja sam zato smanjio sa 9 na 7 jer nema neke vajde, tek na 15+ je sve isteksturisano...
 
A jel neko provalio koji line je za glupave stene koje se tako iznenada pojavljuju i bodu ochi? Drvece se bar pretvara iz 2d slike u 3d pa se tolko i ne primeti, ali stenchuge kad krenu samo da blinkaju bash iritira.. Pa onda pomerish se korak nazad a ona nestane.. Pa opet korak napred a ona se pojavi.... :wall:

A shto se tiche igre (da ne ispadne da smaramo o grafici samo), ja odushevljen... Nemam rechi koliko je zanimljivo.... A nemam ni nekih pitanja, sve mi je jasno za sada... :)
 
Vrh Dno