Šta je novo?

OBD uređaji za testiranje motornih vozila

Pored klasičnog čitanja grešaka i merenja parametara, ima i opciju raznih adaptacija. Radi podjednako dobro i evropske i japanske brendove.
To rade samo skuplji uređaji i prateći softver. Ovi "jeftini" ne mogu, odnosno nemoguće je. U tom smislu, isti su kao i skoro svaki drugi "kinez"
Svaki od tih jeftinijih beskoristan je bez softvera, bilo fabričkog bilo za određenu grupaciju vozila
A ako baš želite iole brendirano, onda VGate na primer.
Sa tim što se NN kinez koji "stručnjaci"nikako ne preporučuju, brže konektuje i komunicira od ovih markiranih :D i radi bez greške godinama
 
Poslednja izmena:
Ok, neka bude da je tako..

Evo od pre par minuta..



Uporedo sa njom, imam priliku da radim i sa originalnim uređajima (Mitsubishi, Opel, Peugeot..), kod Mitsubishija radi skoro sve što i fabrička, dok kod PSA ne rade funkcije koje su inače online, ostalo parametri, razna usvajanje, test komponenti, razni reseti, sve radi.
 
Poslednja izmena:
Stefane, readeri nisu ni koderi ni writer-i. Osim pukog čitanja i brisanja grešaka mogu da izvedu sve što im softer naredi - pokretanje određenih procedura, testovi, reseti itd, pa čak i adaptacije nisu nikakva nauka ni posebna mogućnost, ponavljam, rade na kinezu od 12€. Mogu da pravim filmove na mobilnom ili na laptopu koliko hoćeš
Sa tim što softver na PC-ju ima više mogućnosti od onog na mobu.
Kada se malo ozbiljnije baviš mehanikom brzo dođeš do njihovog limita onda kupiš uređaj od ~ somića evrića. Ne ja, da se razumemo, ali jesam učestovao u svemu tome, malo poduži period
 
Pa uporno pričamo o različitim stvarima, no dobro, naravno da se ovo ne koristi za stvari za koje se koriste ti uređaji o kojima govoriš, isto kao što se i ljudi koji su ovde u temi, ne raspituju o tim uređajima, niti imaju potrebu za njima.

A i ne znam na koji tip tačno uređaja misliš, kada govoriš o koderima i writerima..
 
Evo, konkretno meni za šta treba.
Stilo zna da izgubi kod kljuca, i ne radi mu otkljucavanje/zakljucavanje. To me užasno nervira. Skinuo bih Multiecuscan, posedujem karticu sa kodom, vidim da je jednostavna procedura ubacivanja koda, kad imaš karticu… vidim da softver podržava vGate i odlično radi sa njima.
Kakva su iskustva da li mora vGate sa kablom (vlinker) ili može BT varijanta? To je jedino “upisivanje koje bi radio.
Vidim da to može i sa Thinkdiag. I za njega me interesuje da li mora npr Thinkdiag 2 posto ima kabl ili može i ova BT jeftinija varijanta i da li to može da radi Thinkdiag softver za Android?
Naravno gledam da mi uredjaj ostane da imam samo za citanje gresaka i na drugom novijem vozilu.
 
Za jeftiniju varijantu dobiješ samo uređaj, za softver(e) se sam snalaziš
U principu isto kao i bilo koji kinez od par desetina € samo je malo kvalitetniji
Za jeftiniju varijantu pitam iz razloga, jer je ostavljen link za skidanje app, trajna licenca, ali bez mogucnosti update-a na Play prodavnici i sl. Msm meni i ne znaci ništa taj update, niti imam novo vozilo niti ću ga kupiti, tako da li će podrzavati nova vozila bas me briga 😁
 

Prilozi

  • IMG_1535.jpeg
    IMG_1535.jpeg
    592 KB · Pregleda: 67
Evo, konkretno meni za šta treba.
Stilo zna da izgubi kod kljuca, i ne radi mu otkljucavanje/zakljucavanje. To me užasno nervira. Skinuo bih Multiecuscan, posedujem karticu sa kodom, vidim da je jednostavna procedura ubacivanja koda, kad imaš karticu… vidim da softver podržava vGate i odlično radi sa njima.
Kakva su iskustva da li mora vGate sa kablom (vlinker) ili može BT varijanta? To je jedino “upisivanje koje bi radio.
Vidim da to može i sa Thinkdiag. I za njega me interesuje da li mora npr Thinkdiag 2 posto ima kabl ili može i ova BT jeftinija varijanta i da li to može da radi Thinkdiag softver za Android?
Naravno gledam da mi uredjaj ostane da imam samo za citanje gresaka i na drugom novijem vozilu.
A jesi razmisljao o tome da mozda oteras auto u servis umesto da sam cackas ?
 
A jesi razmisljao o tome da mozda oteras auto u servis umesto da sam cackas ?
Aha, to sam prvo uradio i obično to i praktikujem.
Pre nekoliko dana momci su svasta nesto uradili sto se tiče elektronike, ali ključ nisu.
Da li su zaboravili, ili nisu hteli oko toga da se bakcu, nemaju softver (mada čisto sumnjam, posto rade novija vozila) ili šta već, stvarno ne bih znao…
Drugi servis koji je pre 1,5 god ubacivao kod, gužva, čekanje….
Nisam od onih koji glume majstora i hoće sve sami da cackaju, ali… kad je nesto lako za odraditi, od tutorijala na sprskom, eng, u par klikova… za ovih 15ak godina samo za sugavi kod kljuca sam dao preko 100 evrica.
Auto je utegnut, supruga uglavnom samo vozi decu u obdaniste ili časove ali pojavio se od pre par dana još jedan problem… y odredjenim situacijama upali check engine lampicu i ubaci ga u safe mod… posle par minuta sve bude normalno.
Kada je sad skoro kačen na dijagnostiku sto se tiče toga ne pokazuje nikakvu grešku.
A stvarno nemam nameru da nekoga mesec dana molim da odvoji vreme i da se vozamo u autu da dijagnostikujem osta je u pitanju… eto msm da sam objasnio zbog čega zbog ovog navedenog trenutno da preskocim majstora, bar sto se dijagnostifikovanja problema tiče i ubacivanja koda kljuca.
 
Zar ne postoji da ti sam kodiras kad ubacis kljuc u bravu ? kod vw je ubacis kljuc u bravu stisnes zakljucavanje ili otkljucavanje 30 sekudni i sve vreme dok drzis okreces kontakt , probaj i na fiatu nista ne skodi...
 
Zar ne postoji da ti sam kodiras kad ubacis kljuc u bravu ? kod vw je ubacis kljuc u bravu stisnes zakljucavanje ili otkljucavanje 30 sekudni i sve vreme dok drzis okreces kontakt , probaj i na fiatu nista ne skodi...
To sam još prvi put probao kad mi se javio problem sa gubitkom koda jer sam video takve klipove na YT. Kod mene to ne pomaže. Samo softverski kad se ubaci.
Stilo ima problem sa tim da kad ostane auto bez struje zna da izgubi kod…kod od kljuca, kod od radija…. Ne uvek ali često zna da se desi. Kad će i od čega to zavisi pitaj Boga. Možeš jednom da npr izvadis akumulator i da se desi, a narednih 10x da vadis akumulator i ništa…
 
immobiliser brljavi vrv ili sam kopmjuter , resenje cim zaglupi rucno otkljucavaj nema druge , meni se to desava na audiju kada menjam kljuceve tipa uzmem nekad rezervni nekad glavni , i kad kad zna da pobrljavi...
 
immobiliser brljavi vrv ili sam kopmjuter , resenje cim zaglupi rucno otkljucavaj nema druge , meni se to desava na audiju kada menjam kljuceve tipa uzmem nekad rezervni nekad glavni , i kad kad zna da pobrljavi...
To je na Stilu boljka, ima na forumima koliko hoces o tome….dosta ljudi ima istih problema… nervira me jer želim da funkcionise kad može normalno da radi, a opet za glupost čekam nekoga kao da treba ne znam kakav komplikovan posao da uradi ili ako hoces brzo klepi te bezobrazno…
Da je to stvarno neki ozbiljan problem gde treba majstor da odvoji vreme i da se posveti, pa i nije problem i moliti i platiti koliko treba…
Ali to je već nesto drugo…
Mene interesuje da li uzeti ovo i kombinovati sa Multiecuscan soft i laptopom?
Ili ici na Thinkdiag sa BT i Android app?
 

Prilozi

  • IMG_1536.jpeg
    IMG_1536.jpeg
    564.8 KB · Pregleda: 63
Ja na Puntu 2002.g koristim ELM Bluetooth i verziju sa kablom koja ima prekidač sa 3 pozicije za pristupanje različitim modulima ECU-a preko MultiEcuScan-a.
 
Ja na Puntu 2002.g koristim ELM Bluetooth i verziju sa kablom koja ima prekidač sa 3 pozicije za pristupanje različitim modulima ECU-a preko MultiEcuScan-a.
Da li si sa tim BT uredjajem mogao nesto konkretno da uradiš, tipa kao sto meni treba da upišem kod kljuca ili samo služi za citanje/brisanje?
 
Radio sam kalibraciju leptira gasa nakon zamjene step motora.
Moram da se ispravim. Bio sam ubijeđen da imam i ELM sa kablom ali u pitanju je ovaj plavi OBD 2 KKL VAG COM sa prekidačima.

Koristio sam uglavnom Bluetooth ELM327 za dijagnostiku i čitanje grešaka. Dosta popravki odradim sam na Puntiću pa mi je značilo.

Vidi na netu da li može to da se uopšte uradi sa MultiEcuScanom.

IMG_20241210_080249.jpg
 
Radio sam kalibraciju leptira gasa nakon zamjene step motora.
Moram da se ispravim. Bio sam ubijeđen da imam i ELM sa kablom ali u pitanju je ovaj plavi OBD 2 KKL VAG COM sa prekidačima.

Koristio sam uglavnom Bluetooth ELM327 za dijagnostiku i čitanje grešaka. Dosta popravki odradim sam na Puntiću pa mi je značilo.

Vidi na netu da li može to da se uopšte uradi sa MultiEcuScanom.

Pogledajte prilog 470881
90% rutorijala za ubacivanje koda kljuca za Fiat grupaciju je preko Multiecuscan.
Na još jedno forumu su mi predložili taj za Vagen grupu da isto dobro radi.
 
Koju aplikaciju preporucujete za PSA vozila za OBD2 (Vgate iCar imam)? Trenutno koristim FAP Peugeot/Citroen, odlicno radi, ali se ne update-uje duze vremena, bolje (tacniji i malo siri prikaz) radi od Car Scanner-a ?! Nije sad da je preka potreba, ali ako ima...
 
Mene interesuje da li uzeti ovo i kombinovati sa Multiecuscan soft i laptopom?
Ili ici na Thinkdiag sa BT i Android app?
Funkcioniše BT adapter od 12€ (ne bilo koji, preporuka od braće rusa), takođe i KKL sa preklopnicima. U principu bilo koji koji podržava tačno određene protokole, a nije zaključan za korišćenje samo određene vrste softvera.
Od softvera - može FES (odnosno MultiEcuScan), može i Alfa OBD. Čak nešto više mogućnosti ima potonji, iako neke procedure FES radi bolje.
Ako želite bakćanje sa nekim posebnim sekvencama i dijagnostiku kao što je za AirBag-ove, neophodni su kolorisani međuadapteri

Ponavljam - adaptacije, procedure, kalibracije isl, nisu nikakva nauka, softver zadaje ECU-u niz osnovnih signala i pobuđuje komande koje on izvodi sam.

Za kodiranje ključeva potreban je poseban uređaj (cca 100-ak €, može da se nabode akcija za jeftinije), a to nisu OBDII čitači, ne zovu se džabe tako. Čak i za mnogo mnogo skuplje profi alate koderi dolaze kao dodatak i plaćaju se zasebno.
 
Poslednja izmena:

Funkcioniše BT adapter od 12€ (ne bilo koji, preporuka od braće rusa), takođe i KKL sa preklopnicima. U principu bilo koji koji podržava tačno određene protokole, a nije zaključan za korišćenje samo određene vrste softvera.
Od softvera - može FES (odnosno MultiEcuScan), može i Alfa OBD. Čak nešto više mogućnosti ima potonji, iako neke procedure FES radi bolje.
Ako želite bakćanje sa nekim posebnim sekvencama i dijagnostiku kao što je za AirBag-ove, neophodni su kolorisani međuadapteri

Ponavljam - adaptacije, procedure, kalibracije isl, nisu nikakva nauka, softver zadaje ECU-u niz osnovnih signala i pobuđuje komande koje on izvodi sam.

Za kodiranje ključeva potreban je poseban uređaj (cca 100-ak €, može da se nabode akcija za jeftinije), a to nisu OBDII čitači, ne zovu se džabe tako. Čak i za mnogo mnogo skuplje profi alate koderi dolaze kao dodatak i plaćaju se zasebno.
Hvala na opsirnom odgovoru.
Izbor je pao na MultiEcuScan + ELM327 USB.
Naravno, ne treba meni kodiranje kljuca, kodove sam dobio uz auto i imam kartice sa kodom.
Samo da pristupim opciji Remote Control programing!
Ne može jednostavnije, čim udjem u opciju unesem kod kljuca (koji imam) i pratim instrukcije, klikni otkljucavanja, zaključavanje itd i gotovo.
Ništa drugo ne bih radio. Eventualno da ocitam još jednu grešku koja mi ponekad pravi problem i to je to!
 
Funkcioniše BT adapter od 12€ (ne bilo koji, preporuka od braće rusa), takođe i KKL sa preklopnicima. U principu bilo koji koji podržava tačno određene protokole, a nije zaključan za korišćenje samo određene vrste softvera.
Od softvera - može FES (odnosno MultiEcuScan), može i Alfa OBD. Čak nešto više mogućnosti ima potonji, iako neke procedure FES radi bolje.
Ako želite bakćanje sa nekim posebnim sekvencama i dijagnostiku kao što je za AirBag-ove, neophodni su kolorisani međuadapteri

Ponavljam - adaptacije, procedure, kalibracije isl, nisu nikakva nauka, softver zadaje ECU-u niz osnovnih signala i pobuđuje komande koje on izvodi sam.

Za kodiranje ključeva potreban je poseban uređaj (cca 100-ak €, može da se nabode akcija za jeftinije), a to nisu OBDII čitači, ne zovu se džabe tako. Čak i za mnogo mnogo skuplje profi alate koderi dolaze kao dodatak i plaćaju se zasebno.
Koji su to ruski ?
 
Preporuka sa 4pda, adapter kineski :D

Osim Italijana isproban i na BMW-ima, Citroenu, Fordu, Mazdi, VW-u ...
Mnogi drugari naručivali razne sa AE pa se ispostavilo da neće baš da funkcionišu svuda. Ovaj hoće.
Teško da ću naći odakle sam ga kupio jer je bilo poodavno, tema gde sam ga iskopao porasla je ohoho u međuvremenu.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno