Dusan94
Slavan
- Učlanjen(a)
- 18.12.2009
- Poruke
- 805
- Poena
- 405
Ko god je imao bilo kakav kontakt sa render enginima van igara razume da je pravi real-time ray/path tracing bez rastera decenijama daleko(ne čak ni unbiased).
Apsolutno nema teorije da bilo šta funkcioniše bez denoiser-a, a ako već mora da radi denoiser, onda je isplativije da sve to ide uz upscaler, tj dlss ili fsr.
Srž problema je što se guraju nepotrebni rtx efekti, fps se raspada i onda moraš da koristiš dlss. Da se razumemo, rt može da izgleda odlično ali alternativa postoji sa mnogo manjim uticajem na performanse. RT samo za glossy/mirror refleksije gde se screen space raspada a rt ne pojede sav fps. SVOGI/LUMEN za Global Illumination i eventualno rt za planar refleksije. 99.9% ljudi ne bi znali da kaže šta je full rt a šta ne, a pošto i onako većina nema svoje mišljenje, samo treba neko da ih ubedi da bolje izgleda ovaj sa kombinacijom efekata i rešena stvar.
Ovako imamo situaciju da su igre sa rtx-om neigrive zbog performansi bez dlss a, ili imaju katastrofalne artefakte. Druga opcija je da se isključi rt, ali se u većini novijih naslova vidi da je ta opcija tu samo da bi rt izgledao mnogo bolje.
Ima još dosta stvari koje denoiseri/upscaleri peglaju i na koje se developeri previše oslanjaju ali to je tek duga priča (ima malo u temi "industrija igara")
Sve u svemu, očekivan skok u odnosu na prethodnu generaciju.
Apsolutno nema teorije da bilo šta funkcioniše bez denoiser-a, a ako već mora da radi denoiser, onda je isplativije da sve to ide uz upscaler, tj dlss ili fsr.
Srž problema je što se guraju nepotrebni rtx efekti, fps se raspada i onda moraš da koristiš dlss. Da se razumemo, rt može da izgleda odlično ali alternativa postoji sa mnogo manjim uticajem na performanse. RT samo za glossy/mirror refleksije gde se screen space raspada a rt ne pojede sav fps. SVOGI/LUMEN za Global Illumination i eventualno rt za planar refleksije. 99.9% ljudi ne bi znali da kaže šta je full rt a šta ne, a pošto i onako većina nema svoje mišljenje, samo treba neko da ih ubedi da bolje izgleda ovaj sa kombinacijom efekata i rešena stvar.
Ovako imamo situaciju da su igre sa rtx-om neigrive zbog performansi bez dlss a, ili imaju katastrofalne artefakte. Druga opcija je da se isključi rt, ali se u većini novijih naslova vidi da je ta opcija tu samo da bi rt izgledao mnogo bolje.
Ima još dosta stvari koje denoiseri/upscaleri peglaju i na koje se developeri previše oslanjaju ali to je tek duga priča (ima malo u temi "industrija igara")
Sve u svemu, očekivan skok u odnosu na prethodnu generaciju.