Šta je novo?

NetNet - Nis

To čiji uplink koristi provajder uopšte nije važno za EON recimo. NetNet ima svoj opseg IP adresa koji nije blacklistovan kod SBB-a.

Ne nadajte se doduše da ćete još dugo biti na NetNet IP opsezima, ubaciće vas vrlo brzo u SN/mts CGNAT i dobićete adrese iz opsega *.dynamic.isp.telekom.rs, a te adrese su svakako na blacklisti kod SBB-a.
SBB-ova politika je ocajna, ako blokiraju van SBB mreze neka blokiraju svima a ne samo Telekomu
 
Koliko sam mogao da vidim, NetNet ima trenutno najskuplju statičku adresu - 1000 din/mes. Kod ostalih je 600-700 din.
 
… istraživanje novog sveta mogućnosti omogućili i meni, na žalost…. nepodnošljivo je kao uništavaju sve što je drugačije, bez da im neko kaže ne može i preispita monopolski status…
 
racun
 

Prilozi

  • racun.jpg
    racun.jpg
    25.3 KB · Pregleda: 68
Dobra strana NetNeta je što do (mog) stana stižu samo Internet kabl i koaksijalni (TV) kabl. Nema nikakvih dodatnih uređaja koji traže utičnice za struju i zauzimaju mesto. Internet kabl ide direktno u vaš ruter, i to je to. Besprekorno funkcioniše godinama (osim povremenih kratkotrajnih, meni bezazlenih prekida). Koaksijalni kabl ide direktno na neograničeni broj TV prijemnika koji imaju DVB-C, nema potrebe za set top boxom (izuzev ako imate stari TV bez DVB-C). Meni i porodici nisu bitne eventualne dodatne TV funkcije koje nudi IPTV, štaviše, ja lično uopšte i ne gledam TV :).
Šta će sada biti sa svom ovom infrastrukturom kad nam isteknu ugovori?

Imali smo ponude od MTS da za cenu pretplate fiksnog telefona (oko 700 din) imamo 2 godine jos besplatno TV i Internet, ali preko njihovog optičkog kabla. Ne sviđa nam se što to zahteva dodatna bušenja, i nikako ne možemo da saznamo potpunu informaciju šta sve od tehnologija mogu da koriste, pa da to nekako uklopimo u našu infrastrukturu koja je već razvedena po stanu (desetine metara različitih kablova svuda po ćoškovima, razni uređaji, više kompjutera sa LAN, ruter, više fiksnih telefona, više televizora,...). Njihovi ljudi iz call centra kažu da će to "majstori sve najbolje da odrade, znaju oni kako treba", a kad su došli, ispalo da oni samo delić radova izvode pa će kasnije neka sledeća ekipa ostale radove, i niko nema potpunu informaciju,... Odustali smo (iako je finansijski stvarno super ponuda), jer nismo hteli mnoštvo dodatnih radova i sumnji i nedoumica, stvarno imamo preča posla u životu. Ostaćemo do kraja ugovora na Netnetu pa šta Bog da...
Ako neko iz MTS-a ovo čita, savet vam je da objavite negde jasan pregled tehnologija, uređaja, kablova, tehničkih zahteva i slično namenjen tehnički potkovanijim korisnicima, da bi mogli sami da osmisle razvođenje i raspored mreže u svom objektu. Ovo sada je sve marketinški uvijeno i namenjeno korisnicima koje tehnologija ne zanima, nama ostalima je potpuno beskorisno. I ne, neću da mi vaši majstori određuju gde će da mi bude ruter i da "ne mora baš koristim LAN, mogu i preko wifi" i da fiksne telefone mogu bacim.
 
Zašto bi oni morali bilo šta da rade? Uostalom kao napredni korisnik, moje je da osmislim kabliranje, pozicioniranje uređaja itd. a od njih jedino očekujem da me priključe na infrastrukturu tj. da krimpuju/splajsuju kraj kabla. Sve ostalo je...
 
Tako je. Samo što nemam pojma šta će od uređaja koriste (npr. onaj njihov modem). Sve sam lepo osmislio, a onda mi rekli da oni mogu samo do jedne druge sobe i da im treba 2 utičnice, a igrom slučaja je to mesto gde su teško dostupne, a i gde ne želimo da gledamo ruter, modem i razvučene kablove. Mislim, da ne zamaramo ljude: šta fali Netnetovom pristupu, kad su ih već kupili i imaju razvučene kablove? I da, sve radove znam sam da odradim, ali zašto da menjam nešto što odlično funkcioniše, što bih sebi dodavao bespotrebne poslove...? Ovo je moj monolog s MTS-om, da ne bude zabune :)
 
Koliko sam čuo, kod MTS-a nema DVB-C, a za IPTV ti treba posebna mreža, različita od one koja se koristi za Internet. Mada, mislim da je za MTS prikladnija neka druga tema :)
 
Danas sam dobio pismo od NetNeta.
Pogledajte prilog 465303
I mi smo dobili takvo pismo i otkako se netnet integrisao sa MTSom izgubili smo neke od kanala, na sajtu piše da se treba skenirati ponovo ali apsolutno nigde ne vidim opciju za skeniranje programa, evo već tri sata gubim živce...Da li možete da mi pomognete? Hvala 🤷‍♀️
Mozda skeniranje kanala iz početka jedino može da pomogne...
Da li možete da me uputi te kako da odradim skeniranje jer nigde ne nalazim opciju...
 
Poslednja izmena:
Ne treba jos skenirati kanale zato sto jos nije pustena supernova.
 
Pustena supernova,preskenirajte kanale,ima 462 kanala,zakljucani hbo,adult,elita i neke radio stanice,slika secka i velika pikselizacija,internet je i dalje netnet.
 
Kako li se skeniraju kanali na ovim X96 boxevima?
 
Sinoć sam skenirao. Evo spiska kanala koje je pronašao moj TV. Tu su i frekvencije.
 

Prilozi

  • Spisak.txt
    8.8 KB · Pregleda: 38
ID je u SD,ima 461 kanal,hbo,adult,elita i neke radio stanice zakljucani,ocajna slika od utorka i prijavljeno tehnickoj sluzbi.
 
Da li ovde vaze postojeci ugovori,tv od juce ugasena,sajt vise ne postoji,uspeli su i ovo da uniste.
 
Ne pomaze,samo epg vodic radi a crna slika na svim kanalima,rade jedino radio stanice.
 
Kada se zove podrska automatski prebacuje na Mts kontak centar, ceka se po 30min da se neko javi
 
Sjajne vesti. Bas me zanima koliko ce brzo resavati probleme, kod NetNet-a se ne secam da je vise od nekoliko sati trebalo da se bilo koji problem resi...
 
Kako da ne,meni resavaju 18 dana tv kanale,nesposobni i jedni i drugi,vazno da su ispostavili racun na pun iznos,da li ovde moze da se raskine ugovor,posto od januara prebacuju na nove pakete sa vecim cenama?
 
Nazad
Vrh Dno