Postovani,
Nazalost, moram da Vam se obratim na ovaj nacin i da ulozim zalbu na kvalitet servisa ADSL internet provajdera koju pruzate nama korisnicima.
Ovo pismo pisem u ime svih korisnika Vasih usluga koji su clanovi Benchmark foruma (a verujem i svih ostalih Vasih korisnika ADSL internet konekcije), koji je jedan od najvecih, ako ne i najveci, forum posvecen racunarskim tehnologijama u ovom delu Evrope, tj. nasem govornom podrucju, i koji broji vise od 11000 korisnika, od kojih su mnogi Vasi sadasnji, a nazalost, ako se situacija ne popravi, vrlo uskoro i bivsi korisnici.
Vrlo ozbiljno nas interesuje da li su problemi sa konekcijom koje imamo samo prolazni problemi ili to mozemo ocekivati i ubuduce. Vrlo smo nezadovoljni i ako se nesto u sto skorije vreme ne promeni, masovno cemo biti primorani da raskidamo ugovor sa Vama i da zasnujemo novi sa nekim drugim provajderom. Klauzula iz ugovora (opste odredbe) u kojoj garantujete raspolozivost komunikacionih resursa u trajanju vecem od 95% placenog vremena je vec prekrsena (za rok od mesec dana), a neki od nas nisu korisnici ni pune 2 nedelje. Ovo uopste nije dobra reklama, a izgovor da je ADSL tek poceo da se koristi, koji smo dobili od Vase tehnicke podrske, nije na mestu zato sto drugi provajderi nemaju takve probleme ili, ako ih i imaju, korisnici su obavesteni o tome. To sto Vam je cena usluga niza od one koju imaju drugi provajderi nije opravdan razlog. Ako je potrebno, povecajte cenu, ali zato nek usluga bude na nivou.
U nastavku Vam dajem link ka topic-u sa foruma cija je glavna tema upravo Vasa usluga.
Videcete da je tema jedna od najcitanijih na celom forumu i da Vam nikako ne ide u prilog. Pogledajte samo kako je zapoceta recima hvale na Vas racun i kako se polako vrlo "neslavno" zavrsava.
http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?t=85326
http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?t=85326&page=16&pp=20
Zar nije bolje da privucete nove korisnike kvalitetom svoje usluge i preporukom od strane starih korisnika, umesto sto odbijate i te stare korisnike?
Hvala unapred na razumevanju.
Pozdravljam vas sa najiskrenijom zeljom i nadom da ce se uspostaviti produktivna saradnja izmedju nas korisnika i Vas koji nam pruzate usluge ADSL internet provajdera, na obostrano zadovoljstvo.
Sa postovanjem,
*************** i clanovi Benchmark foruma