Šta je novo?

Necete verovati... MB Soft licimuri

Nazalost ovo je srbija, i svako pokusava da uvali :(

Nesto sam razmisljao, da li kod nas postoji zastita potrosaca kao u hrvatskoj?

Kod njih kada ti prodavac proba uvaliti ti mu samo zapretis da ces ih pozvati, i tip ti maltene pocne lizati noge.
 
A evo i mene :). Bio sam tamo sada da chujem opravdanja, izgovore i sl. I evo shta je bilo. Otishao sam u servis/magacin, i pitam ih jel u redu da se prodaje ovakav procesorpod geslom BOX? Onda me uputishe kod lika koji je tu valjda shef servisa (recimo), i pita me ok, shta cemo, ja mu kazhem da mi da drugi neotpakovan, kad ne lezi vrazhe, tako necheg nema - ovo je bio poslednji. Ok, izvadi on cpu, obrishe onu pastu, potvrdimo da to jeste procesor iz te kutije (serijski se poklapaju), i slusham opravdanje kako oni to ponekad moraju da urade, jer kad treba da testiraju neku plochu, onda on iz servisa mora da izda servisu neki cpu kojim ce probati to i tako, da proc definitivno nije koriscen u druge svrhe osim te, okupila se ekipa tu ostala, slushaju odmahuju glavom kad sam napomenuo da mozhda oni tako biraju "jache" primerke za svoje svrhe i sl. Sve u svemu, dali bi mi drugi CPU da su imali, opcija je bila da ga vratim i da mi vrate pare (a taj mi cim zaista nije trebao), i tako se pokupim i odem, verujuci da mozda ipak nisu toliki licimuri, mada su isterali po svom. Proveritju vecheras taj proc pa cemo i videti. E da, zaboravite u MB Softu garanciju od 3 god na AMD proc, jer daju samo 1! :crash:

cyah
LePiaf
 
Poslednja izmena:
ja bih rekao da je ipak bilo pametnije da su ti vratili pare. doduse radi se o sempronu 2500, a njega bas i nema u poslednje vreme pa verujem da te je zato mrzelo da trazis.
a i ta garancija od godinu dana za box procesor... stvarno mi nisu jasni.
 
Auh,ja bih ga vratio bez sekunde razmisljanja...Ma 1 godina na BOX...Ma ciao mozak
 
Ovo sa monitorima ima dva scenarija !!!
Jedan je taj da su Sams TFT monitori V klase dolazili iz fabrike sa velikim otiskom DLANA preko celog ekrana...Na zalost ovo nije bio izdvojeni slucaj...
A druga prica je da firma u kojoj sam radio sasvim regularno KORISTI TFT monitore iako su namenjeni prodaji :S:
Jednostavno "velika" firma ali nikada nisu imali stalne monitore na stolovima...Toliko o profesionalizmu...
Takve treba streljati...zaista tako mislim, bez preterivanja :smoke:
 
BozicBata je napisao(la):
Jos jedan njihov ispad od pre jedno 2 godine. Kupovao ja TFT. I u to vreme jedino kod njih bio na lageru Samsung 172V. I ja dodjem, pitam jel moze da se vidi monitor. Apropo ove price, njihov odgovor je bio "Ne sme nista da se raspakuje, sto je fabricki zapakovano, ako ga otvorite da vidite moracete da ga kupite". I meni to bilo sumnjivo. Sto ga ne bi kupio ako je ok? Vidim ja da nesto mute. I na kraju se nekako sporazumemo da je logicno da cu ga kupiti ako je sve u redu sa njim. I vrhunac price je bio to da ja njima ostavim pare, da mi napisu racun i garanciju. I onda da idem u neku napola ruiniranu zgradu par ulaza napred da vidim monitor koji sam vec platio. Tog momenta sam se okrenuo i izasao. I na kraju sam monitor uzeo u radnji ( ime necu da spominjem zbog reklame ) gde mi je covek otvorio jedno 4 monitora i testirao na masini. Poenta price je da svi znaju za "ozbiljnost" ove firme. Tako da gore naveden primer nije za cudjenje.
I neko posle tebe kupi jedan od ta 4 otvarana i testirana monitora i dodje kuci i zakljuci isto sto i pokretac ovog topika :d
 
dj13 je napisao(la):
d)Donesena komponenta na reklamaciju se prodaje po drugi put, pa ako se ponovo vrati sa istim opisom kvara izgleda je stvarno neispravna
Ovako nesto se kod nas ne radi, jer se zna sta je ispravno a sta ne. Od skora ja i kolega radimo sve vezano za servis, tako da je nemoguce da se nesto neispravno vrati i da drugom. Neispravno je neispravno

U konkretnom slucaju, kolega je sa tim procesorom testirao jednu plocu. Posto je bio poslednji primerak, magacioner nije imao opciju da da drugi (iako to inace radi). Greska je svakako sto to nije napomenuto, a i kolegina sto procesor nije vratio u pristojno stanje.
Ja kada uzmem procesor za testiranje ploce ne stavljam box kuler, a procesor posle obrisem.

Procesor je svakako moguce vratiti i niko oko toga ne pravi problem.

Takodje, ako ikog zanima za nesto sto je uzeto kod nas kada je roba stigla i do kad je pod garancijom, uvek moze da me pozove i provericemo. Sve je dokumentovano u programu i naravno nista ne stize u dzakovima.
I nije uvek iza svega neka velika zavera, nekad postoji i mnogo jednostavnije objasnjenje.

PS. Valda ce da renoviraju fasadu na Brankovoj 11 da ljudi ne odustaju od kupovine zbog toga ;)
PPS. Monitore, stampace i sl. zaista ne otvaramo, to odlazi onako kako dodje kod nas
 
A kako bi wannabe trgovci rešavali problem 'hoću da isprobam robu ali neću da kupim neku koja je isprobana'? To ide dotle da neko traži da raspakuje i čuje zvučnike, a onda kad ih je čuo traži da mu se donesu takvi neotpakovani iz magacina jer neće da kupi te raspakovane (pred njim). Možda prodavati raspakovanu robu upola cene a trošak nadograditi na cenu zapakovane, kao što je u cenu 10 parfema uračunat jedan za isprobavanje? Sledi da bezobrazan kupac nešto dobije a dobrodušan plati i za njega, što niti je fer niti je po 'zakonu o sprečavanju diskriminacije potrošača'. Ili svi plaćaju pogodnosti ili niko nema pogodnosti. Doskora (i još malo) cena je glavni parametar za kupovinu, a u neko buduće vreme će to biti pogodnosti. Sada je tranzicija 'hoću pogodnosti kao kod Mike, ali hoću i cenu kao kod Žike..' dok se ne formira nova poslovna politika.
 
Moram i ja samo da kazem da sam uzeo pre nekoliko nedelja u MBSoftu plocu za 165e i da mi je zao sto licno nisam otisao da je uzmem jer je ploca bila fizicki ostecena i da je ocigledno bila vadjena ali sam ja to tek uvece video i naravno morao da se skoro svadjam da bi mi zamenili plocu, a ponasanje prema musteriji je bilo sramotno i naravno prvo su me poslali u servis?!
 
Kanada

Mogli bi i kod nas da se prodavci ponasaju kao njihove kolege u Kanadi (LondonDrugs, Future Shop itd.). Ovo se ne odnosi samo na prodavce hardvera. Od svake komponente (izuzimam na primer procesore, memoriju...) mogu izdvojiti izlozbeni primerak koji potencijalni kupci mogu gledati, probati, drkati...:) a na kraju godine, za pola godine, istu komponentu prodati za pola cene. Ja sam pre tri godine kupio u London Drugs-u u Vankuveru Nikon 4500 CoolPix. Kostao je 1200 CAND (oko 800 evra). Gledam ja pred prodavcem aparat, slikam, okrecem, izvrcem i kazem hocu da ga kupim. Ode preodavac u magacin i nakon dva, tri minuta se vrati i kaze mi da ga trenutno nemaju da dodjem za tri dana. Upitao sam kako nemaju kada ga ja drzim u ruci? On mi je odgovorio da je taj u mojoj ruci izlozbeni primerak i da ga ne mogu kupiti. Druga stvar se tice americko/kanadske zastite potrosaca a tice se toga da bilo koju robu mozete vratiti u roku od mesec dana a da vam vrate pare nazad (kod nekih se roba moze vratiti i nakon godinu dana). Bio sam svedok, kada je jedna kanadjanka vracala dzemper (u Sears-u) nakon deset meseci a djemper bio iznose!!. Naravno, ovo zadnje je izuzetak koje potvrdjuje pravilo. Ono sto je najinteresantnije mi sa mizernom prosecnom platom od 200 evra cutimo i trpimo hostaplere i prodavce koji nas ponizavaju a bogati amerikanci i ini zapadnjaci sa prosekom zarade od 2000 evra vracaju robu ako samo pomisle da su pogresili u izboru (naseli na reklamu,...) i ako su je cak i koristili i ta roba ne predstavlja veliki (kao nama) izdatak za njih.
 
LePiaf je napisao(la):
A evo i mene :). E da, zaboravite u MB Softu garanciju od 3 god na AMD proc, jer daju samo 1! :crash:

cyah
LePiaf
Pa sto si kupovao CPU, a nisi proverio garanciju. Inace da znate MSI proizvodi (npr MB i VGA) na koje MSI daje 3 godine garancije, MB soft NECE da da tu garanciju iako ih to nista ne kosta, dok drugi predstavnici MSIja, tipa Pakom, PIN, daju garancije koje propisuje proizvodjac. Ispada da je tako i sa AMDom, a verovatno i sa vecinom proizvoda. Ne razumem razloge, ali sigurno losa reklama koja ce se vremenom odraziti na poslovanje.
 
Sad svakako imaju bad vibe. Shto se tiche potrebne opreme za testiranje ploche (cpu, ram...) pa zar jedna firma velichine mb softa ne mozhe da ima cpu (ili vishe njih) i ram koji sluzhe samo za potrebe servisa i nisu za prodaju? Garanciju opet koliko znam, ne daje toliko mb soft koliko uvoznik, a njima opet sam amd daje tu garanciju od 3 god. Chemu onda takvo ogranichavanje? Pozitivna stvar (da ne ispadne da ih samo kritikujem) jeste shto su zaista bili ekspeditivni oko pravljenja profakture i potvrde da je novac uplacen na rachun (sve je trajalo oko sat-dva i cak su me zvali da potvrde da je sve ok i da mogu da dodjem po robu, iako im nisam spomenuo da to urade), ali je zbog ovoga na kraju krajnji utisak losh. U Imtelu ima konkretno tog modela, cak je i neshto jeftiniji ali nisam otishao tamo jer chovek sa kojim se radi kad kupujesh neshto preko firme (dakle ne ekipa iz radnje, oni su ok) bio par puta krajnje neljubazan i neprijatan.

cyah
LePiaf
 
e pazi kad ne mogu da verujem?! jos govorite coveku:
"pa sta se ljutis samo su se malo igrali"
da kupis pizzu u golubu kad tamo zubi od nekog dede
na to mi lici ovaj primer
jel znate vi uopste sta je to BOX??? pakovanje???
NE SME da bude otvoreno pa da je ne znam sta!!!
 
burnaby je napisao(la):
Mogli bi i kod nas da se prodavci ponasaju kao njihove kolege u Kanadi (LondonDrugs, Future Shop itd.). Ovo se ne odnosi samo na prodavce hardvera. Od svake komponente (izuzimam na primer procesore, memoriju...) mogu izdvojiti izlozbeni primerak koji potencijalni kupci mogu gledati, probati, drkati...:) a na kraju godine, za pola godine, istu komponentu prodati za pola cene. Ja sam pre tri godine kupio u London Drugs-u u Vankuveru Nikon 4500 CoolPix. Kostao je 1200 CAND (oko 800 evra). Gledam ja pred prodavcem aparat, slikam, okrecem, izvrcem i kazem hocu da ga kupim. Ode preodavac u magacin i nakon dva, tri minuta se vrati i kaze mi da ga trenutno nemaju da dodjem za tri dana. Upitao sam kako nemaju kada ga ja drzim u ruci? On mi je odgovorio da je taj u mojoj ruci izlozbeni primerak i da ga ne mogu kupiti. Druga stvar se tice americko/kanadske zastite potrosaca a tice se toga da bilo koju robu mozete vratiti u roku od mesec dana a da vam vrate pare nazad (kod nekih se roba moze vratiti i nakon godinu dana). Bio sam svedok, kada je jedna kanadjanka vracala dzemper (u Sears-u) nakon deset meseci a djemper bio iznose!!. Naravno, ovo zadnje je izuzetak koje potvrdjuje pravilo. Ono sto je najinteresantnije mi sa mizernom prosecnom platom od 200 evra cutimo i trpimo hostaplere i prodavce koji nas ponizavaju a bogati amerikanci i ini zapadnjaci sa prosekom zarade od 2000 evra vracaju robu ako samo pomisle da su pogresili u izboru (naseli na reklamu,...) i ako su je cak i koristili i ta roba ne predstavlja veliki (kao nama) izdatak za njih.


hehe polu komsija.....to sto covek prica za te prodavnice tamo je stvarno tako, meni je burazer radio u jednom od tih "london drugsa" u vankuveru i bio sam tamo kada je covek vratio 19" tft vievsonic monitor jer mu se nesvidja "nijansa bele" plastike monitora :) nije plastika totalno bela nego vuce na krem :) inace to je bilo pre par godina kada su 19" tft bile papreno skupe a takodje nisu je imali na lageru nego narucili za tog coveka, naravno odma su mu vratili pare bez reci..........inace po tim prodavnicama samo pitaju dali je neispravno ili kupac nezadovoljan i odma vracaju pare bez bilo kojih drugih pitanja, a naravno sve otvoreno ide na prilicna snizenja i vise se netretira kao novo.
 
Mislim stvarno ....

Citam ove postove i ne mogu da verujem da postoje ovce :S: koje imaju opravdanje za tipove koji ih shishaju :-devil-: . To je vec mazohizam za ozbiljnu analizu !

AKO SAM PLATIO NOV PROCESOR, ONDA IMA DA BUDE NOV !!! :mad:
a ne da ga je malo "isprobao" serviser, strucnjak, hacker,... njegova devojka, baba, deda ....
Alo.... ljudi sta je vama ? :wall:

I dokle god se pojedinci ponasaju u maniru pravdanja takvih bezobrazluka, istih ce biti jos vise...
a onda mozete da kupite "birani primerak hardvera" u oglasima od istih muljatora koji su "birali" ...
e pa mislim, odrao bi ih sa inspekcijom :mad:
 
burnaby je napisao(la):
izdvojiti izlozbeni primerak koji potencijalni kupci mogu gledati, probati, drkati...:) a na kraju godine, za pola godine, istu komponentu prodati za pola cene.... mi sa mizernom prosecnom platom od 200 evra cutimo i trpimo hostaplere i prodavce koji nas ponizavaju a bogati amerikanci i ini zapadnjaci sa prosekom zarade od 2000 evra vracaju robu
Obrnuo si uzrok i posledicu. Visoke plate daju veliki promet robe, pa su troškovi po prodatom primerku niži. Bilo je puno priče o tome, npr. sa tim izloženim aparatom on će prodati 100 kom tog modela, dok kod nas bi sa izloženim primerkom za testiranje prodao 5 kom, ako njega posle proda upola cene znači ovih pet mora po 10% skuplje, pa neće ni tih pet jer za par evra ovde kupac ide kod drugog (jeftino mu vreme i GSB) koji nema izložbeni primerak i ne dozvoljava demonstraciju ali je zato jeftiniji...

Zato je nedavno otvoren HP centar za demonstraciju i isprobavanje printera pa kad kupac probere ode negde u prodavnicu da kupi. Inače niko ne bi kupio u prodavnici korišćen printer sa načetim tonerom. Ali zasada samo HP može sebi da dozvoli trošak takvog centra, mana je što u celoj zemlji postoji samo JEDAN. U budućnosti će moći da se proba u svakoj robnoj kući ili većoj prodavnici... jednog dana.

Poenta priče je da prodavci daju tržištu šta ono trenutno želi. Sve pogodnosti su moguće i kod nas ako prosečan kupac želi da ih plati jer sve koštaju, a na mali promet pogotovu.
 
Pa stvar je vrlo jasna...poslije se na benchu nađe oglas: "prodajem ekstra birani primjerak"...eto kako, sjednu dvojica drugova koji rade u firmi, pootvaraju sve, isprobaju, uzmu cpu koji se najbolje klokuje i to prodaju skuplje, ostalo vrate u ambalažu i nikome ništa. Mislim, nije mi normalno da neko pokušava da opravda ovaj slučaj, kao ako radi ok, ili što nisi pogledao u kutiju. Svako normalan očekuje da za BOX dobije neotpakovanu kutiju. Da su mu bar rekli, pa on da odluči šta će, ili da mu spuste cijenu za euro i sl....ali ovako, kao uvale, možda neće primjetiti. Nažalost, to pokazuje u kakvoj smo mi krizi. Reče mi drug, koji je bio neko vrijeme u USA da tamo kupiš farmerke, nosiš neko vrijeme i poslije vratiš, kao raširile su se manje nego što piše na etiketi, i oni ti vrate pare...ali to je druga krajnost.
Izvinjavam se ljudima koji slučajno nalete na "birani" primjerak, pa ga prodaju, ili probaju sve, ali kad ih prodaju to i naglase.
 
Losa reklama je, bar sto se mene tice vec ucinila svoje ! Ja sigurno tamo necu vise krociti a i sigurno cu savetovati svakog ko kupuje bilo sta od HW-a da ih zaobilazi u sirokom luku. Ja ne kazem, ko radi taj i gresi, uvek moze da se provuce po koja greska, ali ovo vise definitivno nije nikakva slucajnost. Na samo 2 strane thread-a postoji dovoljno dokaza o njihovoj "poslovicnosti". Na price oko toga kako je eto potrebno po neki primerak hw-a raspakovati radi testiranja/servisa ne zelim ni da se obazirem. Sta to mene kao krajnjeg korisnika briga, to je "tuzna prica" same firme i ja ne zelim da budem deo nje. Ako neka firma pretenduje za ozbiljnu, neka lepo o svome trosku kupi po jedan primerak za testiranje i neka testira/servisira do mile volje. Ili ako to iz razloga poznate srpske [ne]poslovicnosti ne zele, onda neka bar NAGLASE da se radi o KORISCENOJ robi i prodaju je za adekvatno umanjenu sumu pa ko voli nek izvoli. A ne, eto pokusali smo da uvalimo, nije uspelo, ali nema problema, izlazimo u susret ostecenom kupcu.

I moje je misljenje da iz principa nije trebalo da uzimas procesor, pogotovo zbog te 1 godine (ali ne zato sto se plasim da ce on crcci, vec sto i to dozivljavam kao nepostovanje prema kupcu).

Ne zelim ni da komenterisem ono sto je neko ovde naveo taksativno, a odnosi se na "principe" kojih se pridrzava 99% nazovi firmi, a sto treba jos da bude neko opravdanje za slucajeve kao sto je ovaj, za iste te nazovi firme, jer su se eto, oni medjusobno dogovorili...Strasno !?! :mad:

Sve u svemu, sigurno ce doci vreme kada firme kao MB (ali nije pivo) nece postojati, a ja vec od danas dajem skroman doprinos tome.
 
sto se tice ove garancije od godinu dana, sto za box procesore, sto za msi. Pitanje je da li za to garantuje mb soft ili proizvodjac licno.
Koliko ja znam, postoji varijanta da se umesto recimo 100 procesora sa regularnom garancijom uzme po istoj ceni recimo 110 komada ali bez garancije. e sad, nekima se isplate da prihvate taj rizik i na taj nacin zarade vise para.
 
Hmmmm
Dosta toga je receno ovde ali mislim da zaboravljate jednu bitnu stvar...
Mnoge od tih firmi koje se ovde spominju medjusobno saradjuju i to bilateralno :d a sto se tice transparentnosti...neki drugi put :p
Moramo se pomiriti sa tim da cak i neki od uvoznika nemaju bar-code citace i da se i dalje roba stikerise i saraju procesori zbog pracenja porekla robe...
Hocu da kazem da ovakvih primera ima puno, i da se ne moze posmartati niti jedna firma izdvojeno...danas je to MBSoft, sutra... :S:
Mozemo samo da sedimo i placemo ili da...necu da se ponavljam :-devil-:
 
Mnogo im je gora reklama to sto ne daju garanciju od 3 godine na AMD i MSI, nego sto su u konkretnom slucaju prodali "testiran" primerak.
Ne vidim zasto je strasno sto je procesor otvaran, ako je ispravan(i ako je koriscen samo za test). Ne samo da su oglasi puni "biranih" primeraka, nego svi kad kupuju bi da probaju i po 5 monitora (npr.), a niko nece da uzme otvaran primerak. Jedina greska ( i to velika) im je sto nisu naglasili da je otvaran i to samo zbog testa, pa pustili kupca da odluci da li mu to smeta.
 
Meni bi najvise bilo strasno to sto unapred znas da taj procesor nece bas mnogo moci da se overklokuje, jer inace ne bi bio vracen.


BTW, zato nista ne treba pazariti iz takvih firmi, vec od pojedinaca, pa ce onaj procesor, koji je otvoren i nije vracen iz dobrog razloga :), biti u vasim rukama... ;)
 
PoisonFree je napisao(la):
sto se tice ove garancije od godinu dana, sto za box procesore, sto za msi. Pitanje je da li za to garantuje mb soft ili proizvodjac licno.
Za MSI sam dobio odgovor od njihovih predstavnika za nase trziste:
"Garancija koja MSI daje je garancija prema nasem kupcu, u tome u ovom slucaju MBSOFT, PAKOM i PIN. Mi dajemo 3 godina garanciju da ploce i vga na svu drugu robu dajemo 2 godine. Odnosno nas kupac/distributer je odgovoran za minimalnu garanciju na svom trzstu. Nas zahtev je da oni trebaju da budu u skladu njihove teritorije. Ja znam da je u Srbiju minimalno potrebno 1 godinu na proizvode da se nudi garancije.

Pakom i PIn nude 3 godine za MSI, mbsoft ima svoju politiku od minimalno 2 godine. Sa time mi nemozemo da forciramo nase kupce za takvu garanciju jer nasi kupci sami odlucuju. Naj bolje je pitati MBsoft direktno sto oni nude manju garanciju nego nasi drugi partnera. Oni vama mogu da daju verovatno dobar razlog sto oni to nude.

Ako je vama bitan servis i to sve vi i mozete kupiti MSI robu kod drugog isto, nas prodajni kanal je velik u Srbiji."

Znaci garantujr MSI, ali preko svoga distributera u nasoj zemlji. Meni je i ovaj odgovor malo van smisla, jer ako neko prodaje moje proizvode, onda predstavlja jednim delom i mene kao proizvodjaca. Mislim da ih moze (i treba) usloviti da prodaju proizvode sa proizvodjackom garancijom, koja je jedan vid marketinga, a ne da se u Srbiji dele MSI proizvodi na one nabavljene u Pakom i PINu i na one koji su nabavljani u MB softu. Zivo me interesuje da li bi i kako bila regulisana garancija u slucaju da MB soft prestane sa radom? Radi li se o ozbiljnim proizvodjacima i distributerima ili ...
 
Gedza je napisao(la):
Zivo me interesuje da li bi i kako bila regulisana garancija u slucaju da MB soft prestane sa radom?
Zakonski niko nije dužan da besplatno servisira robu koja nije kupljena kod njega (sa računom). Ali poslovni običaj je da onaj ko nasledi kupce ugašene firme nasledjuje i garancije, čak mu se jako isplati takav aranžman, dobijanje novog kupca je oko 4x skuplje od zadržavanja starog, izračunali stručnjaci za marketing.
 
Dark Angel je napisao(la):
e pa mislim, odrao bi ih sa inspekcijom :mad:
Problem je to što svaka veća firma poklonom par MP3 playera može da reši bezmalo sve probleme sa inspekcijom. Tržišni inspektori su podeljeni po sektorima (neki su za tehniku, neki za ovo, neki za ono) i hardverom se bave 2-3 ista inspektora godinama. Ja sam iz više izvora saznao da kad vaš predmet dođe do tržišnog inspektora tog i tog nema šanse da se prodavnici izrekne neka kazna i mogu da vas zezaju bezmalo više nego da niste zvali inspekciju.

Da se oni zaista plaše tržišne inspekcije mislite li da bi radili to što rade? BTW, u tržišnoj inspekciji su mi rekli da na zahtev kupca radnja mora da otpakuje i isproba robu pre kupovine i da je odbijanje da se ovo uradi dovoljan razlog za podnošenje prijave inspekciji. Doduše, ovo je info od normalnog a ne od nekog od onih "prijateljskih" inspektora.

Treba prvo počistiti po toj inspekciji, pa tek onda dalje.
 
Poslednja izmena:
ZorMi je napisao(la):
Zakonski niko nije dužan da besplatno servisira robu koja nije kupljena kod njega (sa računom). Ali poslovni običaj je da onaj ko nasledi kupce ugašene firme nasledjuje i garancije, čak mu se jako isplati takav aranžman, dobijanje novog kupca je oko 4x skuplje od zadržavanja starog, izračunali stručnjaci za marketing.
Poslovni obicaj je i uniformnost trzista, pa ne funkcionise u ovom slucaju, a za to nema neki valjani razlog.
 
Bogdan je napisao(la):
I neko posle tebe kupi jedan od ta 4 otvarana i testirana monitora i dodje kuci i zakljuci isto sto i pokretac ovog topika :d
Retko ko danas kupuje TFT, a da ga pre kupovine ne pogleda. Mislim da ce vlasnici istih znati o cemu pricam. Postoji mogucnost da monitor ima bad pixel-e. U svakoj ozbiljnijoj firmi ce vam monitor pokazati. Cak ce vam i zameniti monitor u koliko se u roku od nedelju dana pojavi neki bad pixel, iako Samsung monitori ne podlezu garanciji ukoliko imaju manje od 5 bad pixel-a ako se ne varam. A te price "Ne otvaramo, robu, morate da platite pa da idete u drugu zgradu da ga preuzmete...." i to, dovoljno dokazuju o kakvoj se ozbiljnosti radi.
 
Garancija na Box procesore je 3 godine. Svi procesori se nabavljaju od uvoznika i ne postoji razlog da i kupac ne dobije toliku garanciju.
Sto se tice MSI-a, na graficke karte i ploce je garancija 3 godine, a na optiku i playere 1 godinu.
Na Kingmax memorije lifetime.
U garantnom listu pise drugacije jer se stampa iz programa, sablonski, ali u svakom slucaju ako imate bilo sta za reklamaciju javite se i donesite. Trazite mene ako vam bilo sta nije jasno (koliko li sam ovo puta rekao na forumu ;) )
 
[Mancha] je napisao(la):
Garancija na Box procesore je 3 godine. Svi procesori se nabavljaju od uvoznika i ne postoji razlog da i kupac ne dobije toliku garanciju.
Sto se tice MSI-a, na graficke karte i ploce je garancija 3 godine, a na optiku i playere 1 godinu.
Na Kingmax memorije lifetime.
U garantnom listu pise drugacije jer se stampa iz programa, sablonski, ali u svakom slucaju ako imate bilo sta za reklamaciju javite se i donesite. Trazite mene ako vam bilo sta nije jasno (koliko li sam ovo puta rekao na forumu ;) )
Iz ovoga mozemo zakljuciti da eventualno srecnici koji redovno prate forum, mogu reklamirati neki od proizvoda i posle isteka te 1 godine na koju glasi "sablonski" odstampana garancija. :banana:
 
Nazad
Vrh Dno