Šta je novo?

Necete verovati... MB Soft licimuri

jovcov je napisao(la):
Ej pazi sad.100(180 je do BGa) dinara za voznu kartu do Stare Pazove(a ides do Beograda jer kondukter nema pojma dokle si ti kupio kartu, a i boli ga d***),ali pre toga si zvao sve zive oglase da vidis gde je sta najjeftinije.Onda kad stignes u grad kupis jednu kartu za gradski i dok se vozis stojis blizu onog s**** za overu karte u slucaju kontrole.E kad si se lepo nasetao, navozao i naravno nakupovao sednes u voz za nazad i das kondukteru 100 dindzi da ima da popije nesto i on je srecan, a verujem i ti posto si za 200 din otisao i vratio se iz BGa, i naravno ustedeo na komponentama. Tako radimo jedan drug i ja.Pa razmisli malo.

Onda izgubis ne pola dana nego 25 sati. Ja zeludac ni za voz nemam a kamoli da se svercujem i da me ona pijandura od konduktera vija za kartu... A nemam vise ni 15 godina pa da mi ovako nesto pada na pamet... !000 ljudi !000 cudi :)
 
@Mancha:
Jel vam treba neko da vam hakuje softver da pise "3 godine garancije" i za AMD? :-devil-:

@Gedza:
MSI (i druge strane firme) ne mogu da uslovljavaju garanciju jer bi imali manju prodaju ako trgovci ne bi to hteli da prihvate, zar ne?
Drugo, ko zna da li kod nas neki uvoze direktno od MSI-ja ili preko nekog treceg ko je recimo kupio robu za OEM trziste, nesto sa kracom garancijom na primer, pa prodaje to ispod tezge jeftinije, a nas "trgovac" ima vecu marzu.

@Silverglider:
Sta?!? :zgran: Prodali ti HDD sa virusima? Jel bio skuplji od obicnog bez virusa? :D

@ZorMi:
Neke stvari je bolje testirati u servisu, ja se secam vremena (BX chipset je bio aktuelan tada) kada je u Imtelu trebalo kupiti vise Kingston modula nego sto ti treba da bi dobio dovoljno ispravnih. Licno mi se desilo da je od 3 modula (kupili smo jedan vise za svaki slucaj!) radio samo jedan, a trebala su nam dva za masinu. Naravno, oko zamene niko nije pravio pitanje, ali ne u subotu (memorija kupljena u petak), a masina treba da ide, velike pare su u pitanju, a kupac je nervozan (ko ne bi bio nervozan kad daje 2800 DEM za racunar, a ti mu objasnjavas da memorija mora da se zameni)...

@all:
Kupiti BOX procesor, dobiti ga otpakovanog, sa tragovima paste i garanciju na kojoj pise godinu dana umesto tri je sasvim dovoljno razloga da se isti vrati odakle je dosao i da se traze pare nazad, ili drugi, neotpakovani primerak i nova garancija na kojoj pise 36 meseci + pecat firme preko.
 
Hahaha.... Izgleda da je MB SOFT nastavio sa svojom "postenom politikom reklamacije". Ovo je citat sa pcberze:

xxxxxxxxx problem sa baterijom za mp3 8.4.2006 00:37 T1636

status: xxxx
broj poruka: xx

bio bih vam zahvalan kad bi mi pomogli.imam mp3 msi 521-256mb i naravno posle isteka garancije doslo je do kvara,poceo je da se gasi.posle zavlacenja u servisu uzeo sam ga nazad.Da li neko zna gde moze da se nabavi baterija za njega ili neki ozbiljan servis(bez mbsoft-a molim vas)

:: e-mail :: prijavi adminu :: citira

:-devil-: :S: :S: :S: :S: :S: :S: :S:
 
Poslednja izmena:
Tip je doneo player, ja sam ga licno primio i rekao mu da posto nije u garanciji (da jeste dobio bi drugi odmah) moram da nadjem u magacinu isti takav koji je neispravan ali ima ok bateriju, pa da zamenim i vidim da li je u pitanju baterija ili elektronika. Player je stajao u servisu 7 dana za koje vreme kolega u magacinu nije uspeo da nadje odgovarajuci player, tip je ljut pokupio player, obecao reklamu i to je to. Meni je zao sto to nije reseno popravkom playera (naravno bilo bi uz malo strpljenja).
U svakom slucaju to sa "postenom politikom reklamacija" nema nikakve veze. Popravio sam ljudima bar 20-ak playera van garancije do sad ali eto, prihvatam da sam kriv u ovom slucaju.
 
[Mancha] je napisao(la):
U svakom slucaju to sa "postenom politikom reklamacija" nema nikakve veze. Popravio sam ljudima bar 20-ak playera van garancije do sad ali eto, prihvatam da sam kriv u ovom slucaju.

Nije mi bas najjasnije - kriv za sta? Ako je garancija vec istekla pretpostavljam da se uredjaj moze popraviti kao u svakom drugom servisu tj da se popravka plati i to je to... Ako nema mogucnosti za to ili nema rezervnih delova trenutno, pretpostavljam da je gospodin mogao da pokusa na drugom mestu i to je to... Ili mozda gresim?
 
Pa u svakom slucaju nije u redu nekog od*ebati zato sto mu je istekla garancija sto naravno ni meni ne pada napamet da uradim ali s obzirom na guzvu, desi se da se ne nadje deo 7 dana (a treba prekopati magacin i naci bas odredjeni player sa specificnim kvarom) i onda ispadnes grbav iako nikog nisi prevario ili prekrsio garanciju/reklamaciju a pokusao si da coveku izadjes u susret
 
[Mancha] je napisao(la):
i onda ispadnes grbav iako nikog nisi prevario ili prekrsio garanciju/reklamaciju a pokusao si da coveku izadjes u susret

E pa bas o tome pricam, pa mi nije jasno sto bi ti, tu neku nazovi krivicu, preuzeo na sebe... Znam da vecina ljudi oce sve i to odma` :D al` ako vec pokusavas da liku pomognes van garantnog roka ne vidim razlog za toliku nervozu i zurbu...
 
Sorry Mancha, nije mi bila namera da tebe prozivam. Ali ja ovo UOPSTE NE RAZUMEM: ZASTO lepo tipu niste uzeli XXeur/h rada, rasturili player, narucili orig. bateriju iz Cambodze i naplatili mu sve to. Tako rade servisi. Naravno, to se ne isplati i tip nebi ni pristo na to... Ali onda nebi radio dzabe i imao negativnu reklamu.
 
Perlez je napisao(la):
ZASTO lepo tipu niste uzeli XXeur/h rada, rasturili player, narucili orig. bateriju iz Cambodze i naplatili mu sve to. Tako rade servisi. Naravno, to se ne isplati i tip nebi ni pristo na to... Ali onda nebi radio dzabe i imao negativnu reklamu.

Eh, onda bi kukao kako su hteli da ga oderu :D i trazio jeftiniji servis - kako god da obrnes, ne valja ;)
 
Perlez je napisao(la):
Sorry Mancha, nije mi bila namera da tebe prozivam. Ali ja ovo UOPSTE NE RAZUMEM: ZASTO lepo tipu niste uzeli XXeur/h rada, rasturili player, narucili orig. bateriju iz Cambodze i naplatili mu sve to. Tako rade servisi. Naravno, to se ne isplati i tip nebi ni pristo na to... Ali onda nebi radio dzabe i imao negativnu reklamu.
A onda se ispostavi da je ipak elektronika, pa treba da ceka jos 40 dana na taze elektroniku iz Tunguzije? :d
 
GSM je napisao(la):
Eh, onda bi kukao kako su hteli da ga oderu :D i trazio jeftiniji servis - kako god da obrnes, ne valja ;)

Pa naravno, lepo se odmah da procena i savetuje da se ne isplati raditi itd. Ako tip ipak insistira-OK. Cena je ta i ta. Ako nema delova na lageru - kaze se "ne znamo kada ce stici iz Tunguzije u Zimbabwe :D i OK. Mislim da posle toga niko nebi ostavio u servisu mp3 od par desetina EUR - ako bi trazio drugi servis-njegova stvar. Jednostavno, kad je nesto tako u pitanju ja kazem da ne radim sa tim, ili ako hoce - cena je ta i ta. Savetujem ljudima da se to ne isplati. Pa ako me neko posle toga blati - ,) ,) ,) ,)
 
Lucas je napisao(la):
...
Pritom me ona riba pita kao - a jel si se ti kupao sa ovim satom (koj je BTW vodootporan do dubine od 100m)
-nisam, a i da jesam ne vidim problem?...

Onako uzgred: nije on vodootporan DO DUBINE 100m. 100M je specifikacija koja znaci u kojim uslovima se sat sme izlagati vodi.
A jeste bio problem, imao sam slican slucaj sa CASIO ronilackim satom, 200m, made in Japan, koji je propustio vodu u bazenu, zamenjen mi je novim.
 
BokiPK je napisao(la):
Onako uzgred: nije on vodootporan DO DUBINE 100m. 100M je specifikacija koja znaci u kojim uslovima se sat sme izlagati vodi.

Mislis, do 100m od obale? :d
 
Ma daj bre bezi sto dalje od te prčvarnice mnogi se žale na njih a i sam sam se opekao kod njih sa monitorom dođem ja kod njih isto tako naivno trebami monitor 17" OK Samsung SyncMaster 765MB čitao samo o njemu i sve je OK yadovoljavajući. Dobijem monitor dođem kući ustekam ga radi OK sve dok se nezagreje kada se to desi da dođe do određene temperature slika se suzi gore i dole ya oko 5 mm. Zovem ih odmah kažem šta se dešava OK donesi. Donesem i sto je najače lik kaže možes da sačekaš da pogledamo odmah i staviga tačno ispod klime i monitor je sve vreme bio leden i slika se suzila opet i covek kaže "E pa to ti je tolerancija do 10 mm" i staću evo sedim kući još uvek sa tim monitorom kada ga upalim čekam da se zagreje i onda radio OK sa dodatnim podešavanjem slike. I od tada sam rekao sada sam otišao kod njih da nesto kupim i nikada više pa makar ostao bez kompa ceo život. Pozdrav svim protivnicima MB SOFT-a. :wall: :crash: :wall:
 
audiofreak je napisao(la):
@ZorMi:
Neke stvari je bolje testirati u servisu, ja se secam vremena (BX chipset je bio aktuelan tada) kada je u Imtelu trebalo kupiti vise Kingston modula nego sto ti treba da bi dobio dovoljno ispravnih. Licno mi se desilo da je od 3 modula (kupili smo jedan vise za svaki slucaj!) radio samo jedan, a trebala su nam dva za masinu.
Imali su i oni škart serija ali ovo je neki težak baksuz. Najnoviji podaci iz RMA odeljenja kažu: Corsair 0.5% reklamacija (pravi se u Kaliforniji), Kingston i Apacer oko 1% reklamacija, NCP 1.5-2%... na količine od po nekoliko hiljada komada.
 
Vrh Dno