Šta je novo?

Najbolja vremena u RBR-u

Evo i jedana jedina staza koja mi je ostala po strani je odvozena :
Australija S3 Mineshaft - - 5:10.70

A VI OSTALI NEMAM RECI???
Toliko ste se smorili da ste batalili najbolju rally voznju ikada!!!
Probajte malo cmr4-5 mozda vam bolje lezi!
Tek onda ce te mozda znati sta propustate!!!(bio sam kod pajtasha i bash je igrao cmr4,kad ono to je takav ***************************************it!)
Ajde pozdrav!
 
Ma nije u pitanju smor nego nedostatak volana (bar kod mene).
 
Evo ovako, da vas nesto obavestim. Samo sto sam u kucu uneo volan 'Formula Force GP". Danas je kupljen i samo je moj, drz'te se momci krece ludovanje i skidanje vremena.
Pozdrav :D.
 
Ti ti za ozbiljno pazario volan?
Valjda ces mi biti bar ti Bojane konkurencija, u Somboru trulez niko nece da vozi(bar ne rbr,ili jos gore samnom)
Ostali su se nesto utukli ili sta?
Poz..
 
E Bojane dobro kad ti nije trebalo ni 10-ak sati od onog "pa i ja ih derem bez volana" pa do "uneo volan u kucu" ;) Nista sad vozaj ko pravi (valjda cu i ja jednog dana da unesem nesto tako u kucu). I naravno savet; nemoj da :bottle: i sedas za volan. Ajd :wave:
 
Evo i ja sam se danas nalozio,ali me mrzi da kacim volan,pa vozim na tastaturi. Ne ide lose. Uskoro cu neka vremena da postavim.
 
Evo jedno malo poboljsanje......
France S1: 2.41.89

Inace staza zahteva veoma agresivnu voznju.... ;)
 
Bojan Novakovic je napisao(la):
Ozbiljno, majke mi. Bice sada ludilo. Samo cekajte da se ustelim.
Nemoj samo da sam te ja nagovorio na trosak! ;)
Naravno u mom slucaju nije mi zao ni jedne pare za volan i ne smatram to bacanjem para kao neki! :p
Bas me interesuje kako ti ide tj kako se snalazish sa korakom od realnosti!
Poz..

@Boris
naravno francuska je u nekoj meri i agresivna ali i veoma skupo naplacuje najmanje greske(normalno ako ga silujesh :D )
Poz...
 
Pravo da ti kazem marko ne kajem se ni sza jedan dinar koji sam dao. Za sad igram GTR samo i dosta sam se ustelio.
Sto se tice RBR-a pogledajte ovo: http://www.nacionalnaklasa.com/forum/viewtopic.php?t=699

I recite mi (u ovom postu) sta vi mislite o tome.

Svoja vremena ovde cu naravno nastaviti da postavljam, evo bas upravo malo vezbam Francusku.
 
Poslednja izmena:
Citam,citam i.... :trust:
Kupio si volan nedavno tj novi si na ovom podrucju!vozi nedelju dana stekni malo osecaja pa onda pricaj kojesta! :smash:
Kao prvo rally auti nemaju ama bas nikakve veze sa gtr autima!
Nemozesh porediti babe i zabe!Spominjao si negde kocenje u rbr!Pogledaj malo bolje da li on koci tako enormno kao sto si ti rekao!Obrati paznju na brzinometar,pa mi reci koliko mu treba da stane sa 100km/h,a koliko sa 150km/h! :trust:
Pa Bojane pobogu to je rally auto,ako ne znash obicno na asfaltu imaju napred disk od 37cm sa 8-klipova!Sta ti mislish da to treba da slabije koci od onih na gtr-u!
To tako slabo koci da se diskovi za malo vise od sekunde zagreju na puno stepeni(crveni malo) sta milish koliko je trenje potrebno za tu toplotu?
Kada budesh malo pokushavao skidati vremena onda cesh shvatiti da je auto dosta nervozan kod naglog kocenja!daleko od onoga sto si ti rekao(stoji da je enormno stabilan ako ga vozish kao normalnog auta , a ne kao rally auto!)
Drugo sto me uhvatilo na smeh jeste zavrtanje gasa iz izlaza iz krivine!TO sto bi ti hteo da u rbr zadnjica bezi kao u rwd gtr autima je nepozeljno i opasno u rally-u! ;)
Naime postoji aktivni diferencijal koji ti raspodeljuje snagu na sve tockove koliko toliko da svi imaju optimalni grip! ;)
@Bojan:""""Sledeće razočarenje me čekalo već po izlasku iz krivine kad sam namerno naglo dodao gas (a pre toga bio skoro na 0 km/h) i auto mi se nije okrenuo.... aj nek neko bez TC helpa to uradi u GTR... Pa da li je moguće da je RBR toliko loše urađen?""""

Da li si ti nekada video auto sa fwd&awd da kad zavrnesh gas iz krivine autu zadnjica bezi?Necesh nikada ni videti posto fizika ne funkcionishe tako!!! :S:

@Bojan:"Kako može Rally automobil koji sasvim sigurno po aerodinamici nije ni blizu GT automobilu da koči bolje od njega?"
Kakve veze ima aero dinamika sa kocenjem?Kako to mislish da rally auto koji ima normalno losiji afc koci bolje?Pa zar to nije ocigledno!Auto sa vecim koeficijentom otpora vazduha ce normalno da brze usporava tj koci od suprotnog!!! :smash:

Josh si negde spomenuo kako ga ispravljash na 120km/h!Bash me interesuje kako ti to i na koji nacin uspevash?Ja se dobro pomucim da ga ispravim i vratim u putanju!
Obrati paznju samo kako se auto kad ga odvalish na kratko na nekom pravcu pri brzini od 160>km/h ponasha!Ekstremno je dobro prenesena brzina i osecaj auta!(ako si nekad nesto vozio malo brze znacesh o cemu pricam!)
Bash imam na komp. video mitsubishi lancer evo XIII MR FQ400(400 bhp!) protiv lamborginija gallarda koji ima 570 bhp! Trka je na kruznoj stazi koja sadrzi elemente svake dobre staze! I EVO je brzi ijako ima skoro 50% manje snage, 3 puta manje cilindara i 3 puta manje kubika!!! NEGDE JE AWD DOMINANTAN A NEGDE RWD, sve ima svoje! :)
Mislim da nema smisla porediti rally sa road(circle) autima!
Nemaju ama bash nikakve slicnosti!To su skroz druge platforme! ;)
Mislim da je krajnje neozbijno polemisati o tome!
Razumem ja tebe sto si impresioniran tezinom gtr-a,ali time se ne meri niti osudjuje kvalitet!Rally ima drugi still voznje , kao sto gtr ima svoj stil!
Meni gtr nije nista tezi (nekada je laksi) od rbr!
Jednostavno rbr je najbolji u svojoj klasi , a gtr u svojoj i tacka!

Ako ti nesto nije jasno u vezi rbr ili gtr pitaj slobodno , iznecu ti svoje mishljenje!
Pozdrav! ;)

p.s. sto se tice volana , naravno da ce duze da traje ako ff nije preterano jak!Ipak se tu siluje taj komad plastike,plasticni zupcanici i ti mali el motori!
 
Poslednja izmena:
MarkoJ,imas li snimljen replay za USA1 da mi posaljes? Vreme ti je fantasticno,pa bih voleo da vidim kako je to izgledalo.
 
bash je kull uradjeno(preglednije je) ;) !Jedino se zuta (record) na beloj pozadini slabo vidi!
Jesi li primio replay-e?Sta kazesh? :)
 
Poslednja izmena:
Ma ekstra su,samo steta sto ne mogu da gledam reprize iz kola,vise bi mi koristilo.
 
Air Jordan je napisao(la):
Ma ekstra su,samo steta sto ne mogu da gledam reprize iz kola,vise bi mi koristilo.

kako ne mozesh? kada pocne replay idesh exit pa change camera!
p.s. dobra uletanja aaa! Posebno ono po kisi!To bi trebao bojan da vidi!(kada mi se auto okrenuo, puno gasa iz krivine!) ;)
 
Poslednja izmena:
off topic:
U emisiji TopGear(u engleskoj) testiran je Mitsubishi EVO FQ400 , i odvozeno je vreme na njihovoj stazi koje iznosi 1:24.8!
U poredjenju sa tabelom ima auto nama poznat Ferrari 575 GTC(605hp) koji je sporiji citave 2 SECOND!!(1:26.8)
Jednostavno AWD&4WD RULES!

p.s. ima i boljih koji su ipak rwd(pagani zonda 1:23.8 i murcielago 1:23.7!)
Uglavnom to je sam vrh ili medju najboljima(najbrzima)
 
Poslednja izmena:
Znaci toliko sam p****deo na graficku da sam batalio da igram.Ali resio sam problem i uzeo Ti 4200 i cao djaci.Sve na high i one tri opcije ukljucene u 1024x768 bez problema i bez oc.Borio sam se sa FX-com ali nema leba. Volim kad je na sve HIGH !
Nego da ne gusim . Nije me bilo dugo na stazi ali evo me stizem a i moja vremena(na brzaka odigrano).Uskoro jos.

FRA - S2 JOUX VERTE 5:24:19
FRA - S3 BISANNE 4:18:99

p.s. Bravo za volan Bojane

p.s.s Jos samo da me pusti ovo ludilo od Francuske nista drugo ne igram
 
Nego Marko i svi ostali , sta bi sa tim patch-om za online igranje , al ga je probao neko ?Mogli bi da se nadjemo svi pa da bude potpuni uzitak.Ovako svi vozimo kuci laganeze dok bi uzivo mozda bilo uzbudljivije i mozda sa manjim razlikama u vremenima.
Da li bi moglo lepo da radi sa 56k.Collin je mogao.
 
Nikakav problem samo kazemo sad i voznja pocinje . Normalno ne mislim bas sad nego kad se dogovorimo npr. nedelja u 14h , standardno vreme za trke.Nego gde ima da se skine patch za online igranje?
 
Evo jos jedno malo poboljsanje
France S2: 5:22:11

Ima li tu neko iskusan u pravu voznju, ko poznaje fiziku kola, da demantuje ove tvrdnje Bojanove kako je Richard nerealan(ne kazem ni ja da je savrsen)... ali opet, nekako mi je Richard blizi pravom osecaju voznje nego GTR(iako sam veoma malo vozio prava kola, samo casove i jos malo ovako sa strane.)...
Sta vi ostali mislite... ne znam, meni je dok igram richarda bas trip kao da vozim prava kola, ima dosta slicnosti.......
 
Poslednja izmena:
Jeste realno ali pravo da ti kazen nikada nisam vozio Micubishi,Subaru ... pa da uporedim .Jedino priblizno sto sam vozio je BMW 1.8i spemljen za trke i to mi je najveci ugodjaj u zivotu sto se tice automobila sportske klase(vozio sam mnogo bolje putnicke).Sve u svemu ja mislim da je igra igra a stvarna voznja nesto drugacije.Tek u stvarnosti mozes da osetis te sile koje te vuku na sve strane i onda "krv kao dinamit iznenadi celo".
 
Ne znam,ni ja nisam nikad vozio reli auto,a najbrzi auto koji sam imao je bio Escort petica RS2000 16V, sa 150 konja,i on ne da je kidao asfalt,vec jednom zamalo da poginem zbog manijacenja.
 
Ma na borisove oci sam namestio auto da ima samo zadnju vucu (mislim na RBR auto) i opet nije proklizao pri naglom odavanju gasa. Pa nema sanse da je to realno.
 
DA li vi to mene zaobilazite ili neshvatate ozbiljno?
Ako ja nisam demantovao Bojanovu tvrdnju , onda sam bar pokusao(hteo sam jos stosta da napisem ali sam se smorio i bilo je kasno!)Nemojte me sada vuci za jezik!
Nisam vozio wrc auto , ali sam vozio mnoge takozvane sportske aute uglavnom fwd i po koji 4wd ali slabiji do 170ks, a od auta sa rwd bmw m3 90 godiste(mozda je i mladji neznam nije moje bilo)Sada vozim mitsubishi lancer glxi 90'(85ks) fwd
Mogu ja vama pricati bajke i moja iskustva u nedogled ali kome kada me niko neshvata ozbiljno!
Ja cu vam reci moje misljenje i utiske a vi posle mozete trubiti koliko hocete!
rbr i stvarnost su dve potpuno razlicite stvari ali ipak i jako bliske na neki nacin!
O gtr-u ne mogu pricati zato sto nisam vozio gt aute , i ne zelim da ih vozim!Jedno sto mogu reci o gtr-u jeste da zadnjica ne bezi tako nepovratno!bmw sam peglao i izivljavao se vatao zadnjicu po putu i sl ali ne onako kao u gtr-u da cim malo krene cao!
PA bmw se tako i vozi da stalno vatash zadnjicu!
Uopsteno o simulacijama dosadasnjim reci dve:
kao prvo nemoze se osetiti nikakav potencijal na tipkama , za maksimalno iskorishtavanje potencijala simulacije potrebno je imati sto bolji volan sa sto boljim ff!
Milsim da bi se istraumirao kada bi probao neki onaj americki od 1000e , gde je sve pravo(tipa alu/carbon/koza/guma...nema plastike) sto koriste u simulatorima u rally skolama!
kao drugo na ovim nasim jeftinim volanima maksimalno ih mozemo okretati 220 stepeni(bar je tako na momo)PA nije isto kao kad sednes za obican auto gde imas vise od 1000 stepeni za okretanje!Prema tome stoji da si i mnogo sporiji u reakciji u pravoj voznji! U pravim rally autima volan se okrece oko 500 stepeni(moze se podesavati)kada bi vrtili kao u obicnim autima , ne bi bilo lepo za gledati!
kao trece i ono najbitnije u simulaciji tebi vozacu moze samo da se docara malo osecaja auta i puta!nema g sile,buke,zemljotresa...!
staze u rally-u nisu ni priblizno lake kao u rbr-u!Zasto? Zato sto u real life ima mnogo vise spoljasnjih faktora koji uticu na voznju!
Ali ono sto nam simulacija moze pruziti jeste da steknemo osecaj auta i njegovo ponasanje!Mnoge stvari koje mozete okusiti u rbr kao na pr proklizavanje prednjice,zabacivanje zadnjice,nestabilnost kod kocenja,brzina,neravnine na putu... ja sam na svojoj licnoj kozi okusio i isprobao ZAPRAVO!

Najbitnije je od svega ovoga da vi imate smisla i osecaja , i u igrici i zapravo!
Ako vi igricu svatate zdravo za gotovo to nije u redu!Simulacija vam moze pomoci da shvatite neke stvari steknete predstavu sta ce se desiti ako uradim ovo ili ono itd!
To vam je kako da kazem kao kad radite neki mehanicarski posao u rukavicama!Imate osecaja i sve to ali nije bas ono kako treba da bude!Ako me razumete to je kao to otprilike!
Naravno ako ste neki talenat ili imate osecaja urodjeno(koji se veoma tesko moze nauciti ili steci!) i pored toga sto u simulacijama imate osecaja , kad sidjete sa komp imate osecaja da to isto uradite zapravo to je nesto drugo!

Komentari ???
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno