Šta je novo?

Najbolja vremena u RBR-u

Bojan Novakovic je napisao(la):
Ma na borisove oci sam namestio auto da ima samo zadnju vucu (mislim na RBR auto) i opet nije proklizao pri naglom odavanju gasa. Pa nema sanse da je to realno.

U rbr je tehnicki nemoguce namestiti na zadnju vucu!Citao sam na bhmotorsport-u!Tako da ti nisi mogao namestiti na zadnju vucu!
Bojane okanise gtr fazona okretanja zadnjice , prihvatash igricu zdravo za gotovo!Ili probaj provozati neki auto pa otkrij sam posto mene necesh da slusas ili skini sa neta neki film pa se uveri na tvoje oci!

p.s. nemojte popustiti post na prosloj strani ubi se kucajuci!
 
Poslednja izmena:
MarkoJ. je napisao(la):
p.s. nemojte popustiti post na prosloj strani ubi se kucajuci!
Bas rekoh sebi kako te ne mrzi ili si mnogo po*izdeo.
 
Marko,u pravu si. Nema sanse teoretske da se reli auto i GT auto ponasaju isto,cak su totalno razliciti. Zbog 4wd pogona kad se naglo doda gas po izlasku iz krivine auto se nece okrenuti kao u GTR-u,vec ce samo ici pod odredjenim uglom u stranu,ali i tada uglavnom pravo.
Stil voznje je totalno drugaciji. Menjaci su potpuno drugacije podeseni. U GTR-u kada promasis jednom brzinu,mozes da se slikas sa dobrim vremenom,a u RBR-u zahvaljujuci jezivoj elasticnosti auto izvlaci cak i u petoj.
Probajte samo da izmerite elasticnost od 60-120 u 6. brzini u GTR-u i RBR-u.
Itd,itd,.. Ja sam veoma zadovoljan onim sto RBR pruza po pitanju fizike. Meni je mana RBR-a nesto drugo,a to je sto nema modabilne staze. Bilo bi ekstra da mozemo da ubacimo par stotina staza,pa da vozimo dok se boje na monitoru ne rastope. Ali,cim na BHMotosports-u postoji glasanje "Da li biste platili po ceni originalne igre paket sa jos 36 staza",onda mi je sve jasno. Zbog para su upropastili mogucnost da RBR bude jos mnogo bolja i popularnija igra.
 
Poslednja izmena:
Da marko, u pravu si.
RBR jeste brlize stvarnosti od bilo koje druge igre ali JE JOS DALEKO.
Udisete samo prasinu koju su ljudi podigli oko tog RBR-a, ja ne kazem da je ******, stavise odlicna je igra. Setite se samo kako ste svi gotivili CM 02 kad je izasao a sad ga pljujete jer su ljudi digli prasinu oko RBR-a, isto tako ce biti i sa njim kad izadje neki jos bolji. Samo cekajte i videcete.

Izvolite, provozajte auto i pri brizini od 100+ km/h ga zanesite za 90 stepeni i ispravite pa se svi redom poredjajte da vas poljubim u dupe. Ja sam u RBR-u to hiljadu puta radio a u stvarnosti se pokajao pri svakom pokusaju. :S:

Borisu se svidja RBR jer voli da ne ispada, jadan on mora u GTR-u da ukljuci mozak 100%. A ako slucajno auto naleti na neravninu i izgubi prijanjanje na trenutak (a boris ne silazi sa gasa), tada tockovi normalno ubrzaju, i kada se prizemlje imaju malo "veci" obrtni momenat, dolazi do proklizavanja sto prouzrokuje okretanje auta jer boris ne pusta gas. Uh jadan on mora i na tu realnost da misli...
Dajte molim vas... mene ucite kako se ponasa pravi auto, ko da ja nikad nisam seo u kola.
Voleo bih da vas vidim kako ga pri velikim brzinama kontrolisete.
Sad sam pitao ortaka koji ima BMW 3 (140 KS). Da li sme da stisne gascinu do kraja i malo naglije pusti kvacilo... samo je rekao: "Aha, evo ti probaj, samo spremi pare za popravku". A mi ljudi govorimo o 300+ konja (RBR) i daleko vise (GTR). Ivolite probajte molim vas... bas zelim da vidim. Da bi se to radilo bez problema trebaju godine ucenja i iskustva. A ne 2 sata igranja RBR-a.

Eh da....
http://www.erborrico.com/206raba.wmv

PS. jordane menjas bre servere ko boris antiviruse ;).
 
Poslednja izmena:
Kakve sad servere,to je samo forwarding?
Kako ide sa volanom?
 
I ljudi jos nesto da se ne bih ponavljao milion puta KO UOPSTE POREDI RBR I GTR Ja ne poredim te dve vrste automobila nego REALNOST i RBR & REALNOST i GTR znaci, odnos realnosti GT auta sa GTR igrom i odnos realnosti WRC auta sa RBR autom.

Marko, izvoli probaj ovaj jordanov link pa se okusaj pri izlasku iz krivine, i oseti nerealnost.
 
Sad tu postoji pitanje kako su ti sto su pravili taj dodatak odradili fiziku za RWD.
 
@Bojan wrote:"Izvolite, provozajte auto i pri brizini od 100+ km/h ga zanesite za 90 stepeni i ispravite pa se svi redom poredjajte da vas poljubim u dupe. Ja sam u RBR-u to hiljadu puta radio a u stvarnosti se pokajao pri svakom pokusaju. "

PA znas sta ako pokusavas da to radish sa yugo 45 onda ti zelim puno srece!
DA si ti stvarno tako dobar kao sto kazes vec bi bio richard burns 2!
Cini mi se da nisi shvatio sta sam napisao na prosloj strani!
Lepo voditelj u topgear-u rece za mitsubishi lancer evo XIII : sta ce se desiti ako uletim pod 100mph(162km/h) u krivinu od 90? NISTA!!!!!!!!!
Kako mozes generalisati oko uletanja 100km/h u krivinu od 90!
Probaj u fici zavrnut gas do kraja , pa ce ti se i on okrenuti!
Ako imas iskustva kao sto kazes , reci mi samo zasto je onaj pezo nastradao!(imam taj film odavno!)
 
Boze svasta, gde ja kazem da imam toliko iskustva? Samo sam napomenuo da sam vec dosta puta seo u auto jer se inace bavim preprodajom automobila vec godinama.
No. Ja sam iskreno to probavao sa Ford Fiestom koju je Boris video, crne boje spustena, zenderova sportska oprema (branici, felne i jos mnogo toga) stvarno jos nisam video lepsu od nje (to godiste) kod nas. Posle je to bilo malo i testirano sa Golf Dvojkama.

Citao sam i stvarno lepo pratio sta zelis da kazes, samo sam ti naveo argumenat, sta se uzbudjujes, pa imaju valjda ljudi pravo na svoje misljenje?

Voditelj koji lupa je napisao(la):
sta ce se desiti ako uletim pod 100mph(162km/h) u krivinu od 90? NISTA!!!!!!!!!

Ha ha, pa voleo bih to da vidim, F1 ulazi u takve krivine pri brzini od 120 km/h NAJVISE.

Primer je ostra krivina u belgiji (la source) u nju se ulazi pri brzini od 70 kmh ma da je malo ostrija od 90 stepeni.

Os da kazes da je Mica VIII aerodinamicnija od F1 :D.

Onaj pezo je izgubio prijanjanje. Jasno se vidi uzdizanje levog kraja automobila. Usao je prebrzo i lik se uspanicio, zagrizo je daleko vise sto moze da proguta.

Zadrzimo covece ovo na raspravi i razmeni misljenja svadje nam nisu potrebne ;)
 
Poslednja izmena:
Ma kakve svadje bash uzivam!Sad si me potego pa dok se ne oladim bice svasta!
Evo i linka posto neverujesh za mitsubishi "http://www.dcevoclub.com/downloads/download.php?id=19&c=zip"
Ima 10mb porede se evo&sti&s4(ili rs4) ovo su filmovi koje bash svako mora imati!
Stoga krenite sa skidanjem!
Fiesta je lep auto vozio sam 96' ali 1.9dizel! Ipak je to mali uzan i kratak auto pa i nemash bas osecaj sigurnosti! Dok sam i vozio dosta golf2 gti,spusten dobre gume...(ide 200-toliko sam ga vozio nece vise!)Uletao sam u krivinu od 90(mozda 85 da budem precizniji) sa nekih 120-130km/h i sta je bilo , nista!Suvozac se usrao a ja sam uzivao!
Put je bio sirine oko 4-5m tako da sam mogao lepo da se namestim tj zauzmem idealnu putanju!E da to probam sa mojim sadashim autom produzio bi pravo posto jednostavno nema dovoljno gripa!
E a uletanje po sitnim ulicicama sa preko 100km/h u krivinu od 90 nema ni govora!Najbrze sto sam uletao jeste sa nekih 50-60km/h uz obavezno hvatanje trave!
Eto vam i zagonetke vi koji imate iskustva ili nemate pogledajte pezoa i recite mi zasto nije izvuko krivinu!Lepo se vidi u filmu polozaj tockova,gas,kocnica(sad sam vec puno rekao!)Ko pogodi smatracu ga iskusnim vozacem!
Ja naravno znam zasto posto sam bio u slicnoj situaciji tj znam hvatati auto u granicnim situacijama!Naucio sam tako voziti , nisam sedeo pored rbr 2sata i postao supermen!Malo smisla,osecaja i talenta i to ti je to!

p.s. naravno da nemam nameru da se svadjamo nego se samo palimo i zezamo!OPUSTENO!
 
Ovog Bojana je uvatila neka sekta ljubitelja GTR-a, pa sad mora da govori sta mu oni kazu.. ;)
A da ste ga culi kad je bio sa mnom kad sam kupovao igru, bio je u fazonu: "daj bre, sta to uzimas, kakva je to glupost..." i ostale stvari...

Moram priznati da Bojan ima iskustva sa kolima(doduse u prodaji kola ali nema veze :) ), ali oko nekih stvari stvarno mnogo lupa(opet sumnjam na sektu, ne lici mi na njega ;) )...
Kad poredi ulazak formule i Lancera u krivinu pod 90 stepeni, i kakve veze ima aerodinamicnost sa kontrolom auta u krivini, sad po Bojanu formula ce se bolje iskontrolisati kad je zaneses u krivini od WRC auta, pa formula je napravljena da ide sto brze i da je sto aerodinamicnija, a ne da je zanosis po krivinama!, bojane, bojane.. kaze "ajde probaj da zaneses auto pri 100 na sat, pa kao da vidim kako cete da ga iskontrolisete", pa WRC auto kosta Milion dolara, pa on MORA da se iskontrolise i da je stabilan, pa trebao bi da leti za te pare!! .... Stvarno si me razocarao Bojane sa nekim komentarima... i kazes kako je moguce da tako dobro koci WRC auto, kao GTR auto bi trebao bolje da koci, pa on nije predvidjen da zgazis kocnicu naglo, nemas ti situaciju gde bi to trebao da uradis, dok u Ralliju staza je totalno nepredvidiva, stalno U-turn krivine, pa MORA DA KOCI DOBRO(opet ponavljam, MILION DOLARA!!)..
I onda kaze da je realno u GTR dok stojim u mestu, i bukvalno pipnem gas i on mi se okrene za 90...
A mozak ti DO JAJA treba u RBR-u, pa ne bi mogli onako bolesna vremena da postavljamo, da vozimo ko pajseri....
 
Svaka cast Borise ubo si ga bas gde treba!Sve stoji kao sto si rekao!
Slazem se! ;)
Mitsubishi lancer evo je stvarno strava auto za 60000e ali nema opet nikakve veze sa wrc autom!Mislim ima neke ali su male!(kao na pr 4wd! :d )
I na kraju krajeva stoji da je evo superiorniji auto u svakom pogledu u odnosu na negde pomenuti gt ferari 575gtc koji kosta tacno 10x vise(605000e)
Izem ti ja zadnju vucu sa milion konja kad nesmem zavrnuti gas , da ne bi spalio gume,opalio nesto sa strane i gledao zadnjicu ispred nosa! :mad:
Evo i jedan super link gde japanci voze trku izmedju evo,m3,360modena!
http://www.dcevoclub.com/downloads/download.php?id=14&c=zip
Bembare su tako bile hajcene da je to smesno :D !Bila su dva evo-a jedan neki najsugaviji i gsr malo laksi i vise malo snage(265-280)A jadan bmw sa 350ks nije video nista sem crvenog polja u obrtometru i guzicu od najslabijeg evo ,) (koji je teran opusteno , na fazon cao svabo i aj zdravo)
Modena sa 400ks jadna nije mogla da gleda evo gsr pa se slucajno okrenula u krivini dok je evo krustareci prolazio(visa sila!) :eyebrows:
Jeste li odgonetnuli danasnju zagonetku?Zasto je pezo...?
4WDvsRWD=superiorniji u ubrzanju,superiorniji u skretanju,superiorniji u stabilnosti,superiorniji u G sili koju auto moze da izdrzi a da drzi putanju,superiorniji u voznji po rastresitom tlu,superiorniji po snegu,superiorniji U SVEMU! :D

p.s. ja i moja pamet , malo pre sam mogao sa caletom uleteti u sanac(oped pada sneg) :S:
idem 40 u drugoj i pocnem kociti jedno 50m pre krivine(mislim kakav sneg 8mart je) kad ono on blokira(skontam od kocnice nema pomoci)brzo usaltam u prvu i smotam volan , a on samo pravo direkt u neki znak,sanac,kucu neznam sta!cekam,cekam oces li vise da skrenes i jedno 0.5-1m pre sanca skrene(smislio se :d )Veoma zz kad motor kod fwd pocne da vuce u svoju stranu po klizavom!vecini ljudi zavrsi gde je krenuo , jedna od mana fwd!
 
Poslednja izmena:
Ja mislim da je ovaj lik sa 206-icom nepotrebno drzao kocnicu, mozda malo jace nego sto je trebao i zablokirao tockove, tako da nije mogao da iskontrira....
 
Boris Lozac je napisao(la):
Ja mislim da je ovaj lik sa 206-icom nepotrebno drzao kocnicu, mozda malo jace nego sto je trebao i zablokirao tockove, tako da nije mogao da iskontrira....
pogodio si jedan deo dogadjaja , a sta je bilo u stvari pre panicenja i kocnice?
Bolje receno kod zanosenja, sta ga je nateralo na....?
 
Poslednja izmena:
Evo i jedan sektas malo da se prikljuci :d . Puno skacete sa teme na temu, konfuzni ste i prilicno nerazumljivi. Na stranu sto ovo vise nema veze sa topicom. Poredite sve i svasta. Bojan se malo zagrijao za GTR, ali nije on kriv pa je postao malo subjektivan ;) . Ako ste procitali clanke sa linka koje je postavio Bojan, uvidjeli bi ste da sektasi nisu pristrasni. Nema poente razvlaciti pricu, jer svaki od automobila u ovoj diskusiji caruje na svojoj teritoriji. Te linkove sa japancima Marko batali, ja ih imam nekoliko desetina gigabajta i vjeruj mi da nisu relevantni za donosenje zakljucaka. Sto se tice pezoa u pitanju je klasika koliko se ja sjecam. Prebrz ulazak u krivinu, presiroko, a zatim naglo pustanje gasa sto je "pa pa" za fwd.
 
Napokon neko se javio i to sa strane(sektas?)
Verovatno smo nerazumljivi za nekog ko ne ucestvuje u polemici!
Sektasi , aaa koje to???Sala mala!
Link nije bio namenjen strogo tebi , sto znaci nek ga skine ko hoce ili ko ga nema!
DA zavrsimo sa pezo-om lik je koliko toliko ga lepo zaneo u krivini , nakon zanosenja bilo je neophodno kontriranje i davanje gasa i posle kad bi ga ispravio mogao bi da koci!
pustanjem gasa izgubio je traction-usmeravanje i kocenjem osigurao pravac ka steni!
@vip da li ti vozish rbr?Nisam primetio tvoja vremena,zapazanja,utiske!
A sto se tice onih gb filmova da li bi smo se mogli dogovoriti nesto?PM?
 
Evo makar i za trenutak da budem najbolji bar negde. Naime FIN-S1 4:03:35 (doduse uz malo vise "kopanja" po snegu)
 
Proday je napisao(la):
Evo makar i za trenutak da budem najbolji bar negde. Naime FIN-S1 4:03:35 (doduse uz malo vise "kopanja" po snegu)
proveri ponovo! ;) (pogledaj listu! :) )
 
Marko bre preterujes, cim neko napravi rekord, ti u sekundi izbacis bolji! Kako ti to uspeva....
 
Boris Lozac je napisao(la):
Marko bre preterujes, cim neko napravi rekord, ti u sekundi izbacis bolji! Kako ti to uspeva....
10 strana 247 post!Tako da nije u sekundu vec sam ga izbacio mnogo ranije :D
Vidim bas pratite! :smash:
 
E ovo je najbolje vreme: fince s1 3:56.59 :D
Poz..
 
JA neznam ljudi ali ja nikako da se naviknem na RBR na volanu, jednostavno ne mogu da vozim, pokusavam i pokusavam ali tesko ide, mnogo mi je bolje islo na tastaturi.

Nego Marko sto te nema u GTR threadu? ;)
 
Bojan Novakovic je napisao(la):
JA neznam ljudi ali ja nikako da se naviknem na RBR na volanu, jednostavno ne mogu da vozim, pokusavam i pokusavam ali tesko ide, mnogo mi je bolje islo na tastaturi.

Nego Marko sto te nema u GTR threadu? ;)

Sto se tice volana trebash ga dobro podesiti u igri!

Sto se tice pitanja jel to pitash ovako ili .... :-devil-:
Sta cu tamo , kad budem odvozio neko vreme vredno spominjanja javicu se naravno ;)
gtr je skroz ok , dobro je ff uradjen sve se oseti bas kako treba!JEdino ovo (nekontrolisano) bezanje zadnjice me nervira , ali niko nije savrsen , tako da :cigar:
Poz..
 
Bojan Novakovic je napisao(la):
Znaci da ne racunamo na tebe u tom threadu :p :p :p
Za sada DA!!! ;)

P.S. Osim ako ne bude jos ovakvih provokacija :mad:
 
Poslednja izmena:
Sta ste utihnuli , mozda :bottle: pa....?!?!?
Bojane ti si kao kupio volan(bice vremena samo da ja nabavim volan ili lako je vama vi imate volan) gde su vremena :smash:
Da li si probao voziti MG u rbr(2wd) kakvi su tvoji utisci?Meni se ne svidja bas nesto i vuce kao da ima 110ks a ne 210ks!
Da li se secas tvog vremena u france s2 (5:44.72) e oborio sam ti ga sa mg-om za 7 sec tacnije 5:37.42! SRAMOTA :D
Ostali nemam reci :smash: Zar vas stalno treba neko terati da vozite!
Pa daj nadjite nekog vanzemaljca da mi skine vreme(ili se povampirisite) :D
Postaje stvarno dosadno!
Ocekujem napade , samo napred :d

Ocemo se skontat za ono preko modema?
Poz..
 
Vrh Dno