Šta je novo?

[MTS] Raspad sistema...

6 godina koristim MTS postpejd broj ali cim zvekne 6 jul prelazim na Telenor.
Pored sitnih cimanja dva puta su me bas iznervirali.
Prvi put je bilo oko onih MTS poena za koje sam jedva u zadnjem trenutku iskukao pripejd dopunu a sada su mi telefon drzali na servisu 76 dana (30+46)
Prvo ga vratili posle 30 dana i posto nisam imao punjac na licu mesta da ga isprobam, preuzmem telefon, dodjem kuci a ono isto, ne radi.
Opet ga vratim na servis i budem toliko neljubazan da su na kraju obezbedjenje zvali. Naravno time nisam nista postigao osim licne setisfakcije, telefon je ponovo poslat na servis i vracen je 46 dana (namerno ili slucajno).
 
Poslednja izmena:
Ja vec nekoliko godina koristim MTS postpaid, dosad nisam imao problema sa njima dok recimo Telenor me zestotko nervira i ovih dana idem da iskljucim broj koji imam kod njih.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ajd da pojasnim na Telenoru nikad nisam primetio da koristim besplatne minute i poruke u mrezi, znaci i ja i zena imamo brojeve kod Telenora i kad god pogledam ja uvek imam preneto oko 400 poruka i minuta, svaki dan saljem gomilu poruka i svaki dan zovem mnogo prijatelja koji su na istoj mrezi.
Nesto mi tu sumljivo, dali uopste njim rade ti brojaci preostalih poruka i minuta.
 
Ne nego zato sto neznam pravo stanje mojih mesecnih troskova i nemam potrebe vise za dva broja, zadrzacu telekom ali ce telenor da leti.:)
 
Ja koristim MTS Postpaid vec 5 godina i nijedan problem nisam imao. Supruga je jedno vreme koristila Telenor Postpaid (2006) i imala je dva sumnjiva racuna (6 poziva po 6 minuta u isto vreme s mobilnog na nas fiksni i tako nekoliko puta) i pri raskidu ugovora su pokusali da nas zadrze, kao jao greska i to... jes... greska malo sutra - identicno na 2 mesecna racuna.

Kad je MTS krajem 2006 konacno postavio baznu stanicu kod nas i poboljsao signal (bile su neke smetnje i morali su dodatnu da stave, u stanu je zezao signal, napolju ne), supruga je uzela MTS postpaid (sad smo na MIX 1000 oboje) i stvarno nikad nijedan sumnjivi racun, niti problem.

Ne mora da znaci da svi imaju problem na MTS-u a isto tako i Telenor je namazan. Par mojih kolega ima problema recimo s Telenorom i nejasnim racunima (30.000 dinara i slicno).

Bilo bi glupo da lazem, ali ne mogu, ja preko 5 godina stvarno nijedan jedini problem nemam s MTS-om.
 
Dobro , vreovatno je još masa ljudi zadovoljna sa MTSom, i ja sam bio do pre par godina, ima čak i par mojih postovs o tome....

Ali u poslednje vreme, da li su primili mnogo korisnika, pa nemaju potencijal za sve to, a na stranu to što im je kadar nestručan, i napriman po babu i stričevima i slično...
 
Sigurno je da svi na neki nacin kradu... Isto tako je sigurno da ih nikada necemo navatati i biti imuni na prevare...

Pomirite se sa time, i ne razmisljajte o tome...

Ne posmatrajte potrosnju koju board computer prijavljuje, samo vozite... Zivci su ipak najvazniji :)
 
prijatelji, jedno pitanje:

da li je neko od vas imao problema sa nasom milom & dragom mrezom danas, juce i prekjuce, odnosno da li je bio nedostupan, da li su mu kasnile doalzne poruke na teritoriji Beograda?

Moram da vidim da li ja iimam problem sa telefonom ili je u pitanju mreza?
 
gorela je neka telekomova optika pre dva, tri dana u zarkovu. u maleru im je bilo preko 50 baznih stanica na teritoriji beograda. moguce da je to razlog otezanog saobracaja.
 
I ja sam imao problema sa mrezom danas, trebalo porukama dva sata da stignu...
 
mts

U maju uzmem kod njih broj mesec ipo nisu me ukljucili , svratim kod telenora i izadjem sa telefonom koji radi .Ugovor kazu nemogu da odkazem bez obzira jerne postoji opcija .Racuni stizu , neznam zasto , ne placam ih , a na sudu .... neznam sta ce biti.NE kacite se sa njima BEZITE
 
U maju uzmem kod njih broj mesec ipo nisu me ukljucili , svratim kod telenora i izadjem sa telefonom koji radi .Ugovor kazu nemogu da odkazem bez obzira jerne postoji opcija .Racuni stizu , neznam zasto , ne placam ih , a na sudu .... neznam sta ce biti.NE kacite se sa njima BEZITE

Ajd malo razjasni, leba ti ....
 
Kako saznati koliko i kako platiti mt:s-u

Ja sam od juce postpaid korisnik mt:s 065 kartice. Nisam do sada dobio nijedan racun i mozda je u tome problem.

Nigde na njihovom sajtu nisam nasao na ono sto me interesuje:

1) da li preko interneta mogu da vidim stanje na racunu, ili
2) da li na e-mail mogu da mi salju mesecni racun, kao i
3) da li moze placanje racuna preko tekuceg racuna i interneta (elektronskog bankarstva).

Treba mi jednostavna stvar - da na internetu vidim racun i da ga tako i platim.

Kakva su iskustva sa navedenim.

Stvar je u tome da cesto nisam kod kuce u duzem periodu i ne mogu da vidim racun, a kada se vratim nisam siguran da li je racun primljen.

Izvinjavam se svima kojima su to banalna pitanja i hvala unapred za odgovore.
 
Може се рећи да и ја спадам у кориснике МТС који нису имали до сада никакве озбиљније проблеме са њиховим услугама.
Не верујем у то да су Теленор или Вип у Србији нешто бољи, јер чим су наши запослени, прича је мање више иста.
Разлика би се осетила да је Теленор довео овде 500-1000 норвежана :d , али и њих би морао да мења сваких 6 месеци, јер би се умеђу времену опустили.
 
Pa nije problem do zaposlenih nego do menadzmenta.
A to se onda prenosi na krajnju uslugu, i oseti se jako lepo.

VIP ima najbolje treniran KorServis, Telenor ima odlican informac. sistem.. Pogledaj MTS po tom pitanju - kako naslov kaze.. :d
 
MTS nema nista... osim sto odere kako im se cefne...
 
Не верујем у то да су Теленор или Вип у Србији нешто бољи, јер чим су наши запослени, прича је мање више иста.

Kad su Telenor i VIP krenuli sa poslovanjem, zaposlili su prilicno novih inzenjera (VIP vise naravno, jer je krenuo od nule).
Kako su plate koje su oni nudili dosta vece od MTSovih, dosta inzenjera (pretpostavljam boljih) je preletelo iz MTSa u pomenute operatere.

To predstavlja razliku u zaposlenima u MTSu i Telenoru&VIPu :)
 
...

Niko iz Telekoma nije uleteo u VIP ili Telenor jer je to izgleda dogovor izmedju operatera.Ma koliko mislili da ljudi u 064 imaju velike plate,otprilike duplo su manje nego u druga dva operatera.Zbog toga sto nikom nioje omoguceno da bira gde ce da radi(ne verujem da su ljudi ludi da rade za duplo manje pare) iskusni ljudi odlaze iz 064 u inostranstvo i onda se to nadomesta zaposlenjem novih,neiskusnih ljudi.Zato je mreza i usluge mnogo losije nego sto su bile.Primera radi:ekipa koja je zaduzena za SMS i MMS je pre 3 godine brojala 7-8 ljudi.Trenutno ne radi ni jedan od tih ljudi(a mnogi su tu od pocetka mobilne),svi su dali otkaze.MSC ekipa(ili CORE) je spala na 3 osobe,a bilo ih je do pre 4 godine vise od 15.
 
Poslednja izmena:
Niko iz Telekoma nije uleteo u VIP ili Telenor jer je to izgleda dogovor izmedju operatera.Ma koliko mislili da ljudi u 064 imaju velike plate,otprilike duplo su manje nego u druga dva operatera.Zbog toga sto nikom nioje omoguceno da bira gde ce da radi(ne verujem da su ljudi ludi da rade za duplo manje pare) iskusni ljudi odlaze iz 064 u inostranstvo i onda se to nadomesta zaposlenjem novih,neiskusnih ljudi.Zato je mreza i usluge mnogo losije nego sto su bile.Primera radi:ekipa koja je zaduzena za SMS i MMS je pre 3 godine brojala 7-8 ljudi.Trenutno ne radi ni jedan od tih ljudi(a mnogi su tu od pocetka mobilne),svi su dali otkaze.MSC ekipa(ili CORE) je spala na 3 osobe,a bilo ih je do pre 4 godine vise od 15.

Aj posto ti radis u mts-u (procitao u nekim od prethodnih postova) da mi objasnis zasto punoletno lice ne moze da uzme telefon bez 21 godine i zasto bez 19 ne mogu da predjem na kontrolu troskova? i Kada sam uzeo telefon za 1din LG sa reklame u ugovoru pise promo POSTPADE a ne kontrola troskova? Sta raditi? Oni kazu da je to kontrola troskova a ne POSTPADE ?
 
Ovi bre nisu normalni... U utorak uveče mi rikne kartica. Dobro, imam je od 28.10.2004 pa je dobro i radila ;). U sredu ujutru odem do njih i uzmem novu karticu koja je trebala da bude uključena to veče. Naravno ništa od toga. Danas ih zovem jer je to već prevršilo svaku meru da bi mi, veoma ljubazno, rekli da imaju problema sa sistemom za aktivaciju i na moje pitanje da li će u pitanju biti sati li dani odgovor je bio - dani.

Nisu bre normalni. Ništa ne mogu da nameste da radi kako treba. Promena paketa preko automata ne funkcioniše mesecima, kontrola troškova nikada nije ni radila kako treba a sada ne mogu danima da srede aktivaciju.

Samo da dočekam taj MNP...
 
Koliko ja znam situacija u Telekomu se nece poboljsati bar ne u skorije vreme... nadam se da ce uskoro (u narednih godinu dana) neko da ih kupi i postavi stvari na svoje mesto posto su oni ipak najveci domaci operater a niti im je usluga na tom nivou a cene pogotovo...
 
Pa ovih 5 godina koliko sam koristio njihove postpaid usluge (i nekoliko godina prepaid pre toga) sam bio prilično zadovoljan. Sitne razlike u ceni mi nisu mnogo značajne, samo da sam uvek dostupan i da uvek mogu da zovem. Znam da se ozbiljnost operatera vidi tek kada iskrsne neki problem i ovde se veoma lepo pokazalo koliko su 'ozbiljni'.
 
Ovi bre nisu normalni... U utorak uveče mi rikne kartica. Dobro, imam je od 28.10.2004 pa je dobro i radila ;). U sredu ujutru odem do njih i uzmem novu karticu koja je trebala da bude uključena to veče. Naravno ništa od toga. Danas ih zovem jer je to već prevršilo svaku meru da bi mi, veoma ljubazno, rekli da imaju problema sa sistemom za aktivaciju i na moje pitanje da li će u pitanju biti sati li dani odgovor je bio - dani.

Nisu bre normalni. Ništa ne mogu da nameste da radi kako treba. Promena paketa preko automata ne funkcioniše mesecima, kontrola troškova nikada nije ni radila kako treba a sada ne mogu danima da srede aktivaciju.

Samo da dočekam taj MNP...
Ja presao na telenor i resio probleme
 
Pa i ja ću čim se uvede MNP. Ovaj broj koristim od početka MTS-a i ne mogu da ga menjam. Da je samo u pitanju moje društvo, lako bi svima javio da sam promenio broj i to bi uzeo u telekomu 069 sa mojim brojem.

Ovako samo čekam...
 
Mada, ako dovoljno dugo ne srede aktivaciju, možda mi reše problem umesto mene :D
 
Vrh Dno