Šta je novo?

[MTS] Raspad sistema...

Prva prednost je da meni od 13. maja nisu sposobni da zamene pokvarenu postpaid karticu (za sta garantuju 24h rok). Svima nedostupad vec 7. dan
 
Poslednja izmena:
Ja sam takodje bio korisnik MTS-a od `99.god.(isti broj) i iskljucio sam ga. Necu da me niko zeza za moje pare. Prelazak na novi broj me kostao desetinu SMS i 7-8 dana i to je to!
Nisu ostali operateri mnogo bolji ali kod nekih definitivno MNOGE usluge rade za razliku od MTS-a.

Nemojte misliti da je veliki problem promeniti br. cak se lako mogu naci veom lepi brojevi drugih operatera koji ce biti lako pamtljivi.
 
Ima i drugih razloga. Mene drži na mtsu činjenica da pozivam dosta brojeva u M:TEL mrežama, što je na MT:S mreži 3x jeftinije nego na ostale dvije.

Ako paceri ukinu tu "promociju" isti dan prelazim na Tele-nor. (valjda neće ukinuti :S: )


EDIT: I roaming u M:TEL mrežama, naravno. :D
 
Poslednja izmena:
Ni ja ni supruga, ni moje kolege na poslu koji su 064 nisu dobili ni sms, ni racun, i na stanju im je zaduzenje 00... na sajtu isto nema listinga.

A osecam da ce nam roknu kamatu (nije velika, mozda par dinara al svejedno, dinar po dinar...) od 20. pa sve do roka za placanje racuna kad vec stigne...
 
Neće. Rekli su da se može račun platiti do dolaska sledećeg i da nema kamate, i da se računa kao da je plaćen redovno, do 20-og.

Kako to kad iskljucuju broj ako se racun ne izmiri 8 dana od roka za placanje? To mozes sa racunom za fiksni, ali ne i sa racunom za mobilni.
Oni ladno mogu da kazu poslali smo vam sms sto niste platili (iako niko nije dobio sms)
 
Vidim ovde da dosta njih tj Vas nije dobilo ni racun ni sms za placanje telefona, tako je isto i kod mene i mojih ukucana, cetri broja niko nista ne dobija...
Zvao sam danas 789 i oni kazu da kao imali su neki kvar u sistem te stoga nisu slali nikome, a najjaca im je fora sto kao kazu "nazovite nas za 15 min pa da vam mi izdiktiramo koliko treba da platite". Mozda sam ih i nazv'o, boli me uvo oni mogu da kazu koliko hoce; tako da mene su nasli ja ne placam dok ne dobijem ili poruku ili racun i tacka(ovo nije reklama za 066 :d).
 
Pre neki dan zovem ja korisnicki servis sa prepaid broja,odlusam automat pritisnem 0 i onda kaze: "ocekivano vreme za koje ce vam se javiti operater je duze od 2 minuta" upalim ja tako spikerfon ostavim telefon i ceka on jedno 7-8 minuta i prekine se veza,posle toga ponovim sve i isto posle par minuta prekine se veza ne javi se operater...
Uzmem postpaid okrenem isto pritisnem 0 i operater mi se javi za manje od minut,prvo sto sam pitao zashto na prepaid-u moram da cekam toliko i da mi se na kraju niko ne javi,ona kaze na to pitanje ne mogu da vam odgovorim :S::wall::wall:
 
Bogami ja juce sa post-paid nekoliko puta nisam uspeo da dobijem(svi operateri su zauzeti ?!)
 
Mislim da nema veze sa čega se zove...call centar im je katastrofa u svakom slučaju...
 
Sramota koliko se oni ljudi koji rade u poslovnicama MTSa raspadaju od reklamacija.

Svesni da je razlog los menadzment.



Dakle, sve je pocelo odlukom da se MTS pripoji Telekomu.

Prva stvar su bila personalna resenja, svi postaju sefovi a nema ko da radi :smoke:


Kada se to resilo preslo se na objedinjavanje ISa tako sto MTS dolazi pod kapu Telekoma.

Ali Telekomov softver ne podrzava sijaset funkcija neophodnih za funkcionisanje MTSa. (naravno, sta su mislili)

Prvo se pocelo sa budzenjem billinga, to su svi imali prilike da vide kako izgleda od 1.aprila.
Ideja je bila da to traje ne vise od 10 dana.


I doslo je dotle dokle je doslo.

Sto je najgore, izgleda da je najverovatnija opcija da ce se MTS vratiti na svoj stari (zastareli) software :zgran:


:wave:
 
Poslednja izmena:
Pa kao i sve u zemlji Srbiji.

Ja sam digao ruke od bilo kakvog zvanja korisnickog servisa. Prosto ne mogu svaki put da visim na telefonu 10 minuta.
 
...Cim mi ukljuce broj stavljam poruku na sekretarici i prelazim na 063. UUUUUUUH :S:

Ja sam upravo ovo uradio pre neki dan :) Ne mogu više da trpim njihov javašluk i nekompetenciju, i nadasve lošu i nepouzdanu uslugu.

Na Telenorovom štandu sam dobio lep 063 šestocifreni broj, zasnovao postpaid ugovor sve u roku od 10 minuta (sa biranjem broja), dobio karticu koja je aktivirana nakon max pola sata, i zbogom MTS. Moj burazer isto tako. Oni (MTS) se bukvalno raspadaju. Jes da nisam stigao još da odem da raskinem ugovor s njima tako da će me imati za korisnika barem formalno još mesec dana, ali to je sve. Adios 064! :)
 
Danas sam baš zvao korisnički servis zbog blokirane kartice...

Prvi put dobio poruku "ocekivano vreme za koje ce vam se javiti operater je duze od 2 minuta" i čekao 17 minuta... drugi put je bila ista poruka i čekao sam 14 minuta.... treći put mi je pukao film nakon iste poruke i prebacio sam na spikerfon i čekao 28 minuta!!! E, onda sam i dočekao da mi kažu kako su karticu blokirali jer nije dopunjen kredit u roku te ako hoću mogu da platim 150din + PDV + novih 10% poreza kako bih dobio karticu sa čitavih 50 din kredita. Na moje pitanje "A šta je sa 460 dinara kredita koji su bili na kartici?" dotična spodoba nije imala odgovor.... vrtela je samo pitanja "Da li Vas interesuje gde se nalaze poslovnice" i "Da li Vas interesuje još nešto?".

Da stvar bude još gora, iako su karticu blokirali još 18. maja, oni su prihvatili uplatu kredita od 100 din juče popodne :wall::wall:. I posle kažu "Plaćaj Dinkiću reket na vreme". Zašto? Pa zato što ti ova država omogućava toliko mnogo stvari..... kao na primer da te krade ko i kako stigne.
 
Pa kartica se blokira nakon 9 meseci neaktivnosti. To i pise na sajtu, a i opste je poznata informacija. Ne znam sta je tu njihova krivica. Naravno da ce prihvatiti visak para koje uplatis. I kada placas struju, uplatis vise i oni ti to obracunaju za sledeci mesec, a ne vracaju ti novac. Ovde je problem sto nemaju sta da ti vrate. :)
 
@atheista
Krivica je sto sistem ne bi smeo da prihvati uplatu za karticu koja nije aktivna. Tako cak pise i na sajtu mts-a.
Rok važenja prepaid SIM kartice traje šest meseci. To praktično znači da možete koristiti svoju karticu još šest meseci nakon aktivacije ili poslednje dopune, bez uplate kredita. Nakon isteka ovog roka još mesec dana možete primati pozive. Ukoliko ni tada ne izvršite dopunu, imate mogućnost da u periodu od trideset dana, kada vam je kartica već neaktivna, ponovo aktivirate i dopunite svoj prepaid broj.

http://www.mts.telekom.rs/index.php?ID=22618&Type=1

Znaci prvo je aktiviras a zatim je dopunis.
 
Poslednja izmena:
@atheista
Krivica je sto sistem ne bi smeo da prihvati uplatu za karticu koja nije aktivna. Tako cak pise i na sajtu mts-a.
Rok važenja prepaid SIM kartice traje šest meseci. To praktično znači da možete koristiti svoju karticu još šest meseci nakon aktivacije ili poslednje dopune, bez uplate kredita. Nakon isteka ovog roka još mesec dana možete primati pozive. Ukoliko ni tada ne izvršite dopunu, imate mogućnost da u periodu od trideset dana, kada vam je kartica već neaktivna, ponovo aktivirate i dopunite svoj prepaid broj.

http://www.mts.telekom.rs/index.php?ID=22618&Type=1

Znaci prvo je aktiviras a zatim je dopunis.

Poruka koja se dobijala je bila u stilu "ova kartica je privremeno blokirana" i mislio sam da je treba dopuniti kako bi se ponovo aktivirala..... jer je bilo tako nešto pre par godina kad mi se dogodilo već jedanput.

Ne želim sad da razvlačim raspravu sa pričom da je u posedu 75-godišnjeg srčanog bolesnika sa jedinom namenom da me pozove ako se nešto, ne daj bože, desi.... ali da se prave blesavi za postojeći kredit koji je bio na kratici (jer je uplaćivano radi produženja kartice a trošeno gotovo nikada nije) a traže da im se plate i "eto dobićete čak 50 din kredita sa aktivacijom" je stvarno nešto što reči bezobrazluk i pljačka ne pokrivaju.

Da su stvarno raspad vidi se i po drugom broju (moje kćerkice) gde ide ista priča koja je ovde već rečena (tipa: za par dana, idite u korisnički servis jer je ili kartica ili tel u pitanju itd.).... a jedini problem je što ne može da se šalju SMS poruke (deca, šta ćeš :) ). Ono što sam primetio za ovih par dana je da ne mogu da se šalju poruke ako na računu ima manje od nekih 60-70 dinara kredita. U svakom slučaju kad kredit predje 100 dinara nema problema uopšte.
 
U subotu prebacio curu sa MTS prepaid na Telenor postpaid (prenesi 150) a i ja cu cim se uvede MNP. Ovde u Nisu, MTS ponekad, uvece narocito, uopste ne funkcionise, ali uopste! Svi zivi su nedostupni bilo za pozive ili poruke... Sramota. O uvidu u stanje (ja sam na mix500 vec par godina) koji je preko pola meseca nedostupan a onda imas neko fantomsko stanje, da i ne govorim. Sramota.
 
Poslednja izmena:
Zna li neko kakva je situacija sa Tarifnim dodacima? Da li se normalno aktiviraju ili jos uvek ne funkcionise pa mora da se zove operater...
 
Koliko vremena im je potrebno da aktiviraju rucno? (koji blam, ali stvarno ih rucno aktiviraju :d )

A i da ih pozovem sada, mozda ih dobijem jer je prosla ponoc :)
 
Poslednja izmena:
Mislio sam da si mozda pokusao u skorije vreme da aktiviras. :)


Ajde ako neko konkretno zna posto sam imao jako losa iskustva sa TD i pisanjem mnogo reklamacija..
 
Poslednja izmena:
Jesam pre mesec dana -nije moglo automatski (nema odgovora na sms zahtev) zvao sam posle par dana i kao bice aktivirano za par dana - cekam da vidim 797 i dalje naravno ne radi

MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP MNP
 
Onda bolje da ne cackam.

Veceras oko 21h su me zvali is MTSa da bi uvazili moju reklamaciju - avans od 4500din je jednostavno ispario na poslednjem racunu :eyebrows:

MNP i :wave: MTS
 
Reče moj brat danas:"Što je više ovih repetitora, ja sve gori signal imam."
Inače imamo 3 repetitora u prečnku o jednog kilometra.



:wave:
 
to nije nemoguce ako su loshe podeshene bazne stanice pa si chas na jednoj chas na drugoj :D

edit: ali realnije je da nisu bash sve mts-ove
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno