zeleo bih samo da iznesem svoje nezadovosljstvo sa nasim dragim provajderom MTS-om.
naime, u subotu ujutru mi se desilo da mi je nestao signal na telefonu. mislio sam da nije nista specijalno ali kada sam primetio da sam pola dana nedostupan, odlucih da izvadim karticu iz telefona i ubacim u drugi telefon. nije radilo...
ubacim drugu karticu u svoj telefon i radi...
znaci, do kartice je. nazovem ja call centar i nakon objasnjavanju ko maloumnom detetu, objasnim ja njima o cemu je rec. nakon toga, oni zakljuce da je nekako preminula kartica jer je ipak 6 godina koristim. ajde da sam je ja prebacivao iz telefona u telefon, polirao pod sa njom i ostalo pa jos nekako ali ovako nije mi bilo logicno. e sad posto gospoda ne rade vikendom, moramo sam da sacekam ponedeljak da odem do prve poslovnice i trazim zamenu kartice, sto sam i ucinio. rekli su mi da ce mi aktivirati istu najkasnije 24h od podnosenja zahteva. naravno to sto sam ja njihov koristik 6 godina i sto nikada dana nisam kasnio sa placanjem racuna nije ih omelo da mi naplate tricavih 100din zamenu kartice. ej bre, pa zar ne treba da se bore za svakog novog kupca a nas stare i verne da ususkaju sa poverenjem...?
svejedno, 48h kasnije, naravno jos uvek mi nije aktivan broj i tako sam ja 5. dan bez telefona...naravno zvao sam call cenatar nekoliko puta i uveravali su me kako treba s vremena na vreme da ukljucim i iskljucim telefon ne bi li dosao signal...
pa kostaju me boga oca zbog toga sto nemam telefon, ko ce mi to nadoknaditi...sredina radne nedelje, vecinu posla obavljam telefonom!!!
da nisam uzeo pre mesec dana e71 na ugovor, oterao bi ih tamo gde sunce ne sija, ***** jedna hostaplerska, nezahvalna...

naime, u subotu ujutru mi se desilo da mi je nestao signal na telefonu. mislio sam da nije nista specijalno ali kada sam primetio da sam pola dana nedostupan, odlucih da izvadim karticu iz telefona i ubacim u drugi telefon. nije radilo...
ubacim drugu karticu u svoj telefon i radi...
znaci, do kartice je. nazovem ja call centar i nakon objasnjavanju ko maloumnom detetu, objasnim ja njima o cemu je rec. nakon toga, oni zakljuce da je nekako preminula kartica jer je ipak 6 godina koristim. ajde da sam je ja prebacivao iz telefona u telefon, polirao pod sa njom i ostalo pa jos nekako ali ovako nije mi bilo logicno. e sad posto gospoda ne rade vikendom, moramo sam da sacekam ponedeljak da odem do prve poslovnice i trazim zamenu kartice, sto sam i ucinio. rekli su mi da ce mi aktivirati istu najkasnije 24h od podnosenja zahteva. naravno to sto sam ja njihov koristik 6 godina i sto nikada dana nisam kasnio sa placanjem racuna nije ih omelo da mi naplate tricavih 100din zamenu kartice. ej bre, pa zar ne treba da se bore za svakog novog kupca a nas stare i verne da ususkaju sa poverenjem...?
svejedno, 48h kasnije, naravno jos uvek mi nije aktivan broj i tako sam ja 5. dan bez telefona...naravno zvao sam call cenatar nekoliko puta i uveravali su me kako treba s vremena na vreme da ukljucim i iskljucim telefon ne bi li dosao signal...
pa kostaju me boga oca zbog toga sto nemam telefon, ko ce mi to nadoknaditi...sredina radne nedelje, vecinu posla obavljam telefonom!!!
da nisam uzeo pre mesec dana e71 na ugovor, oterao bi ih tamo gde sunce ne sija, ***** jedna hostaplerska, nezahvalna...