Šta je novo?

[MTS] Raspad sistema...

dokolenko

Slavan
Učlanjen(a)
01.09.2006
Poruke
61
Poena
309
zeleo bih samo da iznesem svoje nezadovosljstvo sa nasim dragim provajderom MTS-om.

naime, u subotu ujutru mi se desilo da mi je nestao signal na telefonu. mislio sam da nije nista specijalno ali kada sam primetio da sam pola dana nedostupan, odlucih da izvadim karticu iz telefona i ubacim u drugi telefon. nije radilo...
ubacim drugu karticu u svoj telefon i radi...
znaci, do kartice je. nazovem ja call centar i nakon objasnjavanju ko maloumnom detetu, objasnim ja njima o cemu je rec. nakon toga, oni zakljuce da je nekako preminula kartica jer je ipak 6 godina koristim. ajde da sam je ja prebacivao iz telefona u telefon, polirao pod sa njom i ostalo pa jos nekako ali ovako nije mi bilo logicno. e sad posto gospoda ne rade vikendom, moramo sam da sacekam ponedeljak da odem do prve poslovnice i trazim zamenu kartice, sto sam i ucinio. rekli su mi da ce mi aktivirati istu najkasnije 24h od podnosenja zahteva. naravno to sto sam ja njihov koristik 6 godina i sto nikada dana nisam kasnio sa placanjem racuna nije ih omelo da mi naplate tricavih 100din zamenu kartice. ej bre, pa zar ne treba da se bore za svakog novog kupca a nas stare i verne da ususkaju sa poverenjem...?
svejedno, 48h kasnije, naravno jos uvek mi nije aktivan broj i tako sam ja 5. dan bez telefona...naravno zvao sam call cenatar nekoliko puta i uveravali su me kako treba s vremena na vreme da ukljucim i iskljucim telefon ne bi li dosao signal...
pa kostaju me boga oca zbog toga sto nemam telefon, ko ce mi to nadoknaditi...sredina radne nedelje, vecinu posla obavljam telefonom!!!

da nisam uzeo pre mesec dana e71 na ugovor, oterao bi ih tamo gde sunce ne sija, ***** jedna hostaplerska, nezahvalna...

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Posle spajanja Telekoma Srbija i MTSa radi se na menjanju i objedinjavanju platforme i to je razlog zasto kredit za 066 kasni, zasto kasni aktivacija postpaid kartica itd itd..

U nekim drugim kompanijama bi za ovo pljustali otkazi.

A tresla bi se pozicija i samom CTOu.
 
Makar da su nas nekako i obavestili, sms porukom, pozivom ili preko medija.
Cak sam bio u delta city-u, mts stand gde pojma nisu imali sta se desava, samo su mi rekli da je bilo puno korisnika 066 koji su se isto tako zalili za kredit.
Totalna neprofesionalnost ili kako vec da nazovem.
Ovako sam (smo) cekao osam dana da mi dodaju kredit na 066, sve sam mislio sad ce, danas ce, sutra ce... :wall:
 
ma nemam reci... ali oni se vade kao serveri su im nesto preoptereceni, rade na njima itd...
voleo bih da vidim sta bi mi rekli kad bi ja profurao sve rokove za placanje mog mesecnog racuna i onda da im kazem, jao pa serveri u banci ne rade, preoptereceni su, nemojte me iskljuciti...
uuuuf.... da da, bdFw, jos uvek me nisu aktivirali...!!!
 
Pre 6 meseci desilo mi se to isto. Crkla kartica, posle 2 dana odem da zamenim i onda onaj lik u poslovnici mi kaze da treba da platim 100dinara za novu karticu. Nije mi stalo do 100 dinara, vec do principa. Onda sam ja krenuo da se svadjam sa njim govoreci mu da tu karticu nisam ja ostetio licno, vec je jednostavno crkla sama od sebe, ali njega to nije interesovalo. Tada sam potegao argument da je kartica u MTS-ovom vlasnishtvu, medjutim iako je ona u njihovom vlasnishtvu, i dalje ja moram da je platim. Na kraju sam i platio. Dodushe nisam chekao 2 dana(ukljuchena mi je posle 15 h chekanja), ali opet i to je mnogo.

Da dodam, moj ortak izgubio karticu za 1.Maj, u ponedeljak 4.-og izvadio novu karticu, i dan danas mu je nisu iskljucili(navodno im taj neki centar za aktivaciju riknuo), i tako je lik vec 9 dana bez telefona. KATASTROFA
 
sta cete, ovo je valjda danak prebrzom sirenju same kompanije koja je samu sebe progutala u moru birokratije... ako ne mogu da izvedu jednostavnu operaciju aktivacije kartice iz korisnickog centra, koja je uopste funkcija istog, zasto se umesto toga ne radi elektronski zahtev od kuce direktno osobi koja se bavi fizickom aktivacijom istih... o billingu necu ovom prilikom, mnogo se brzo iznerviram ...
 
Pre 6 meseci desilo mi se to isto. Crkla kartica, posle 2 dana odem da zamenim i onda onaj lik u poslovnici mi kaze da treba da platim 100dinara za novu karticu. Nije mi stalo do 100 dinara, vec do principa. Onda sam ja krenuo da se svadjam sa njim govoreci mu da tu karticu nisam ja ostetio licno, vec je jednostavno crkla sama od sebe, ali njega to nije interesovalo. Tada sam potegao argument da je kartica u MTS-ovom vlasnishtvu, medjutim iako je ona u njihovom vlasnishtvu, i dalje ja moram da je platim. Na kraju sam i platio. Dodushe nisam chekao 2 dana(ukljuchena mi je posle 15 h chekanja), ali opet i to je mnogo.

Da dodam, moj ortak izgubio karticu za 1.Maj, u ponedeljak 4.-og izvadio novu karticu, i dan danas mu je nisu iskljucili(navodno im taj neki centar za aktivaciju riknuo), i tako je lik vec 9 dana bez telefona. KATASTROFA

to sto ces ti da se svadjas sa nekim likom u korisnickom servisu ti ama bas nista nece pomoci. on ima zadatak da ti trazi 100din za novu karticu i to je to. to sto ces ti njemu da drzis govore ni krivom ni duznom ti nece pomoci da ustedis 100din ili isteras svoje, samo ces jadnom coveku koji radi za 200-250e mesecno zagorcati zivot. i opet ces platiti karticu. nikada nisam razumeo takve ljude koji svoj bes iskaljuju na likovima koji veze nemaju sa poslovnom politikom firme...
 
to sto ces ti da se svadjas sa nekim likom u korisnickom servisu ti ama bas nista nece pomoci. on ima zadatak da ti trazi 100din za novu karticu i to je to. to sto ces ti njemu da drzis govore ni krivom ni duznom ti nece pomoci da ustedis 100din ili isteras svoje, samo ces jadnom coveku koji radi za 200-250e mesecno zagorcati zivot. i opet ces platiti karticu. nikada nisam razumeo takve ljude koji svoj bes iskaljuju na likovima koji veze nemaju sa poslovnom politikom firme...

Ovo si lepo rekao. Ako hoces nesto, trazi nekog sefa pa sa njim isteruj pravdu, on bar prima vecu platu, a plus imas koji promil vise sanse nesto da uradis :d
 
Do onih koji utichu nikad necjesh docji .... Ti su zashticjeni ko beli medvedi... SHteta zhivaca....budi cool...shtedi to......pucje te dzhabe srchka........
 
ha ha, evo ukljucen posle 3 dana od podnosenja zahteva za ponovnu aktivaciju...
nemam reci! znam i ja da ne mogu nista postici time sto cu se izderati na nekoga od salterskih sluzbenika (koji su mi najvise problema zadavilu u zivotu, od studentske sluzbe na faxu do radnika u posti...) ali ne vredi cutati ko mula... moj drugar nije stigao da plati racun preko firme i iskljuce ga...posle ih je nazvao, nacestitao im se mile nove godine, rekao da ako ga ne ukljuce za posla sata, celu firmu (ciji je on vlasnik) ce prebaciti na telenor... i naravno ukljucise ga i zamole da prvom prilikom plati racun...
tako da treba im pokazati s vremena na vreme da ipak zasluzujemo nesto za te pare koje im placamo...
 
posle ih je nazvao, nacestitao im se mile nove godine, rekao da ako ga ne ukljuce za posla sata, celu firmu (ciji je on vlasnik) ce prebaciti na telenor... i naravno ukljucise ga i zamole da prvom prilikom plati racun...
tako da treba im pokazati s vremena na vreme da ipak zasluzujemo nesto za te pare koje im placamo...

Pa dobro, može tako uraditi neko ko ima trocifren ili četverocifren broj kartica, a kao da smo njima bitni mi što potrošimo par 'iljada mjesečno. A većina ne troši ni toliko...
 
Nije lose resenje imati back-up karticu, kada je bitna za posao ;) :)
(mada, cujem da se 060/061 ne moze klonirati?)
 
Pravilnije receno vipove kartice se trenutno ne mogu "iscitati" :)
Ako bi ti neko dao onaj Ki klonirao bi je bez problema
 
zeleo bih samo da iznesem svoje nezadovosljstvo sa nasim dragim provajderom MTS-om.

naime, u subotu ujutru mi se desilo da mi je nestao signal na telefonu. mislio sam da nije nista specijalno ali kada sam primetio da sam pola dana nedostupan, odlucih da izvadim karticu iz telefona i ubacim u drugi telefon. nije radilo...
ubacim drugu karticu u svoj telefon i radi...
znaci, do kartice je. nazovem ja call centar i nakon objasnjavanju ko maloumnom detetu, objasnim ja njima o cemu je rec. nakon toga, oni zakljuce da je nekako preminula kartica jer je ipak 6 godina koristim. ajde da sam je ja prebacivao iz telefona u telefon, polirao pod sa njom i ostalo pa jos nekako ali ovako nije mi bilo logicno. e sad posto gospoda ne rade vikendom, moramo sam da sacekam ponedeljak da odem do prve poslovnice i trazim zamenu kartice, sto sam i ucinio. rekli su mi da ce mi aktivirati istu najkasnije 24h od podnosenja zahteva. naravno to sto sam ja njihov koristik 6 godina i sto nikada dana nisam kasnio sa placanjem racuna nije ih omelo da mi naplate tricavih 100din zamenu kartice. ej bre, pa zar ne treba da se bore za svakog novog kupca a nas stare i verne da ususkaju sa poverenjem...?
svejedno, 48h kasnije, naravno jos uvek mi nije aktivan broj i tako sam ja 5. dan bez telefona...naravno zvao sam call cenatar nekoliko puta i uveravali su me kako treba s vremena na vreme da ukljucim i iskljucim telefon ne bi li dosao signal...
pa kostaju me boga oca zbog toga sto nemam telefon, ko ce mi to nadoknaditi...sredina radne nedelje, vecinu posla obavljam telefonom!!!

da nisam uzeo pre mesec dana e71 na ugovor, oterao bi ih tamo gde sunce ne sija, ***** jedna hostaplerska, nezahvalna.


Isti slucaj, pre tri dana nestao signal i rekose mi da sam spalio karticu :mad: otisao sam u korisnicki centar i rekli su mi da moraju da zamene karticu. Ja vec tri dana nemam telefon a jutros mi se naklatio investitor da ga izbegavam. Strasno. Danas su mi rekli da ce aktivacija trajati do 15 dana :mad::mad::mad::mad::mad: Dzukele jedne nesto preko 10 godina (Jan '99) sam im veran i redovno izmirujem obaveze a oni ovako. Tuzicu ih za materijalnu stetu, izgubicu poslove zbog njih. Sram ih bilo, gadovi nesposobni. :wall::wall: Besan sam da ne mozete da zamislite. Cim mi ukljuce borj stavljam poruku na sekretarici i prelazim na 063. UUUUUUUH :S:
 
Poslednja izmena:
Isti slucaj, pre tri dana nestao signal i rekose mi da sam spalio karticu :mad: otisao sam u korisnicki centar i rekli su mi da moraju da zamene karticu. Ja vec tri dana nemam telefon a jutros mi se naklatio investitor da ga izbegavam. Strasno. Danas su mi rekli da ce aktivacija trajati do 15 dana :mad::mad::mad::mad::mad: Dzukele jedne nesto preko 10 godina (Jan '99) sam im veran i redovno izmirujem obaveze a oni ovako. Tuzicu ih za materijalnu stetu, izgubicu poslove zbog njih. Sram ih bilo, gadovi nesposobni. :wall::wall: Besan sam da ne mozete da zamislite. Cim mi ukljuce borj stavljam poruku na sekretarici i prelazim na 063. UUUUUUUH :S:

+1 isti slucaj s tim da sam od '98 na 064, karticu nisam iz telefona izvadio godinu dana a crkla je

KADA CE MNP u Srbiju da je svako VLASNIK svog broja i moze slobodno da ga seta od providera do providera??? A ne ovako da ostanem bez telefona i mogucnosti na sekretarici da ostavim poruku da ne radi zbog *****A!!!

MNP: Prior to March 2008 it took a minimum of 5 working days to port a number in the UK compared to 2 hours only in USA, as low as 20 minutes in the Republic of Ireland and even a remarkable 3 minutes in Australia.

POSLOVNI COVEK NE MOZE DA DOZVOLI SEBI DA BUDE NA 064/065/066: PROMENE CENA TARIFA, ZAOKRUZIVANJE, UKIDANJE PRENOSA NEISKORISCENJIH MINUTA, UKIDANJE SMS-OVA I SVE NA POTPISAN UGOVOR!!! I TREBA DA NESTANU!

Vec 3 dana ne moze niko da me dobije, ni rodjendan da mi cestita :)
 
Poslednja izmena:
Ja cu ih tuziti posto ocigledno da nas ima vise kojima je volsebno crkla kartica ovih dana. Ja gubim poslove a njih zabole. E pa nece moci tako, podnosim tuzbu protiv njih.
 
A da li hoće bilo koji operater (moj je Telenor) legalno da izradi klon? Potrebne su mi dve kartice, sa istim brojem. Čujem da je, uz opravdan razlog, to u mnogim zemljama normalna stvar?

Koliko bi me koštalo kloniranje u kućnoj radinosti?
 
+1 isti slucaj s tim da sam od '98 na 064, karticu nisam iz telefona izvadio godinu dana a crkla je

KADA CE MNP u Srbiju da je svako VLASNIK svog broja i moze slobodno da ga seta od providera do providera??? A ne ovako da ostanem bez telefona i mogucnosti na sekretarici da ostavim poruku da ne radi zbog *****A!!!



POSLOVNI COVEK NE MOZE DA DOZVOLI SEBI DA BUDE NA 064/065/066: PROMENE CENA TARIFA, ZAOKRUZIVANJE, UKIDANJE PRENOSA NEISKORISCENJIH MINUTA, UKIDANJE SMS-OVA I SVE NA POTPISAN UGOVOR!!! I TREBA DA NESTANU!

Vec 3 dana ne moze niko da me dobije, ni rodjendan da mi cestita :)

/off

Brate, srecan rodjendan :D
 
Čujem da masi MTS postpaid korisnika nije stigao poštom telefonski račun za april. Neki su dobili standardno SMS obaveštenje o visini računa.

Ja sam poseban slučaj. Naime, nisam dobio ni račun ni obaveštenje SMSom, i još mi prilikom provere stanja stoji zaduženje 0,00 din! Znači kao da sam izmirio sva zaduženja. E sad, pošto ja nemam nameru da gubim vreme opominjući ih na njihove greške, pitam se šta dalje mogu očekivati?

Ima li još neko slično iskustvo?
 
Čujem da masi MTS postpaid korisnika nije stigao poštom telefonski račun za april. Neki su dobili standardno SMS obaveštenje o visini računa.

Ja sam poseban slučaj. Naime, nisam dobio ni račun ni obaveštenje SMSom, i još mi prilikom provere stanja stoji zaduženje 0,00 din! Znači kao da sam izmirio sva zaduženja. E sad, pošto ja nemam nameru da gubim vreme opominjući ih na njihove greške, pitam se šta dalje mogu očekivati?

Ima li još neko slično iskustvo?

Sačekaj još malo.
I ja sam u istom statusu kao i ti: Nema papirnog računa, nije mi stigao ni račun sms-om, a zaduženje je 0,00.
Inače, računi su počeli tek juče da stižu na kućne adrese, a prema informacijama Moderatora sa njihovog foruma zbog kašnjenja računa odložiće se isključenja odlaznog saobraćaja, a što se tiče naplate kamate zbog probijanja roka za plaćanje, koji je danas, isti Moderator još uvek nema tačnu infomaciju.
 
Hmm, bas bi bilo interesantno da uracunaju kamatu na to sto kasnimo sa placanjem racuna koji ne znamo koliki je!!!
Pa onda da se lepo udruzimo i nacestitamo im se mile nove godine!!!
 
Dao sam advokatu da iscita ugovor pa cu videti sta mogu da uradim, ali ja jos uvek nemam telefon, znaci ravno 7 dana. Voleo bih da mi se jave ljudi sa slicnom problemom da se dogovorimo ako hoce da tuze gamad.
 
такође без рачуна и икаквих обавештења о претходном задужењу.
 
Jel zna neko koja je svrha ove integracije Mts-a sa Telekomom i sta ce korisnici imati od toga?
 
Nazad
Vrh Dno