Šta je novo?

[MTS] Problemi sa proverom *797# postpejd stanja

Kada vam stižu računi za mobilni?

Ja plaćam on line čim bude dostupno na mojtelekom portalu ali danas iz neke priče sa nekim ljudima sam čuo da Telekom namerno kasni sa dostavom računa da bi posle mogli da lupaju kamatu.

Npr. stave datum dospeća 20.3 mart a račun pošalju 21.3 i ako vam račun npr dodje 25.3 i tada ga platite oni za tih 5 dana uzmu kamatu.

Jel se još neko susreo sa ovim?

Uglavnom na vreme ali desi se da bude nekada "u oci Bozica"

Ali to im nije pravilo
 
Hvala ljudi, koristim i wifi i 3g ali izgleda da sam mnogo više proveravao stanje dok sam bio na wifi - otuda ta zabuna kod mene. Što se računa tiče, meni box stiže strogo desetog u mesecu za prošli mesec, a plaćanje je do dvadesetog u mesecu, a račun plaćam online tako da ovaj koji stiže poštom i ne otvaram već frljoknem u kantu.
 
Poslednja izmena:
A koja je fora sa proverom stanja preostalog net saobraćaja preko broja *797#? Šta im je to bolo oči da to izbace i stave adresu "mts.rs/stanje" za proveru stanja koja ne funkcioniše u masi pokušaja. Uvek mi otvara internet stranicu "moj telekom" gde osim mojih računa ne vidim nigde preostalu količinu podataka, bez obzira što više prekoračenje neta ne naplaćaju, osim što mu smanje brzinu, ali voleo bih da svakog trenutka znam koliko još imam kilobajta po regularnom saobraćaju.

evo jedne sjajne aplikacije koja resava pomenuti problem ako imas android telefon

https://play.google.com/store/apps/details?id=aa.pk.mts
 
Meni juce stigla dva racuna, box i mob, a ostala dva redovno stizu oko 20og, i kad se zalim fora je mi smo poslali 1og posta kaze da dostave 15og. Jedan dan odem u postu i trazim da mi lupe zig kad je dostavljeno, odem u telekom i sve im po spisku za te njihove lazi, ali slaba vajda...
 
Malo morgen salju 1. :D Tad i nemaju nijedan postpaid racun spreman.

Ko ima tih problema, ili neka ide u poslovnicu da dobije kopiju racuna (mislim da se sada to placa?), ili neka otvori MojTelekom nalog, po sifri korisnika, i neka tamo oko 11. u mesecu pogleda iznos i poziv na broj po kome treba da plati racun.

Ili neka da trajni nalog.
 
Poslednja izmena:
Da li MTS salje poruku sa iznosom racuna i podacima za uplatu?
 
E, dobro pitanje, broj koji sestra koristi, na firmu, stize joj SMS. Ja u MTSu od proslog meseca, isti paket, isto na firmu, nije stigao. Zet na BOXu, stigao mu.

Sad, dal sam joj po osnivanju ugovora neku opciju aktivirao, nema sanse da se setim ....

Bas cu u ponedeljak da odem u poslovnicu da vidim, dal se to posebno aktivira. Da aktiviram na svim brojevima.
 
Salju sms, al zabole me da popunjavam uplatnicu, ili da se cimam po kopiju racuna. Ako mogu dda im platim na vreme mogu i oni da posalju na vreme
 
Da li MTS salje poruku sa iznosom racuna i podacima za uplatu?

Meni ne stize zadnjih 2-3 meseca ta poruka, ranije je stizala. Ne znam da li sestri slucajno stize, posto je kod nje "primarni" broj, ali ranije mi je na SVIM brojevima stizala, iako je zajednicki racun.

MM, jel' ti na KT brojevima ne stize poruka? Da nisu vezani sa drugim brojem pod isti racun?
 
Poslednja izmena:
Salju sms, al zabole me da popunjavam uplatnicu, ili da se cimam po kopiju racuna. Ako mogu dda im platim na vreme mogu i oni da posalju na vreme

Nije fora da gubis vreme i ispravljas krive drine, vec da sto manje vremena i novca izgubis za ovakve stvari. Najlaksi nacin je trajni nalog. Posle toga je MojTelekom nalog.
Ako ti nista od toga ne odgovara, ili trpi kamatu, ili ih tuzi :) Ako mislis da vredi pored gornje dve opcije da se bakces time, have fun :(
 
Malo morgen salju 1. :D Tad i nemaju nijedan postpaid racun spreman.

Ko ima tih problema, ili neka ide u poslovnicu da dobije kopiju racuna (mislim da se sada to placa?), ili neka otvori MojTelekom nalog, po sifri korisnika, i neka tamo oko 11. u mesecu pogleda iznos i poziv na broj po kome treba da plati racun.

Ili neka da trajni nalog.

Trajni nalog u Srbiji, gde ljudima stizu racuni za struju od 2 miliona dinara?!
 
Pa ako imas 2 miliona pa taj nalog moze da se izvrsi... onda ti neko drugi resava racune;)
 
Neke banke nude trajne naloge sa prethodnom potvrdom placanja. Stigne ti SMS sa iznosom i drugim detaljima, pa mozes da prihvatis ili odbijes transakciju.
Inace, obracun racuna u Telekomu pocinje oko 5-tog u mesecu i treba 2 dana se zavrsi.
Pozdrav
 
Meni ta poruka sa iznosom placanja i sl koju pominjete stize svaki 2-3 mesec. Objasnjenje koje sam dobio kada sam pitao zasto se to desava bilo je u fazonu "mi pustimo milion poruka odjednom pa se sistem zagusi i bude gubitaka poruka"

Kako im se nikada ne desi da zagube racun? :D
 
Ja kad platim sa zakasnjenjem racun (90% placam do 20. u mesecu), kamata je obicno 5-6 dinara, tako da se uopste i ne zanosim da im placam u minut. Cak i da svakog meseca platite mozda do kraja meseca (zakasnite 10tak dana) to vam je 70-80 dinara kamate na godisnjem nivou, nista specijalno. Sto se tice kasnjenja, oni u sistemu imaju samo kasnjenja ako ste iskljuceni neki mesec zbog neplacanja racuna (pitao sam prosle godine pri produzetku ugovora koji supruga koristi). Inace, knjize zadnji dan u mesecu uvece. Ako platite naprimer 31. u mesecu to vam nece biti proknjizeno jer oni to evidentiraju sledeceg dana.
 
Kakva kamata, ja ponekad platim tek kad mi stigne SMS sa opomenom, bez ikakve kamate.
 
Kamata se normalno obracunava na kasnjenje, zakonski i to nije kradja na sitno - to je normalna stvar. Ako kasnis, po ugovoru imas kamatu (odnosno po zakonu). Inace, ova kamata od recimo 5 dinara je na racun od 2400 dinara, kasnjenje od 10 dana, za mesec dana je mozda 20 dinara plafon. Kradja bi bila da nezakonito obracunavaju kamatu na kamatu (sto je ukinuto prosle godine jer je bilo protivustavno).

Takodje, kamatu obracunaju samo ako zakasnis kad obracunaju naredni racun. Ako platis 25. u mesecu nema kamate, ako platis recimo zadnji dan u mesecu, oni ne stignu to da proknjize i onda ti tek racunaju kamatu za tih 10 dana koliko kasnis.
 
Poslednja izmena:
Ја телефоне плаћам после 25. у месецу, једино пазим да Теленорове платим што пре, често и пре тог датума. Јесте да и они шаљу поруке да истиче рок па и када почињу искључења онима који не плате али се једном десило да нису најавили, почели да искључују 26. а моја уплата од 25. још није легла па ми је уз следећи рачун стигла такса за поновно укључење ... скоро па као цео рачун.
Телеком не искључује дуго, често зађе и следећи месец а чини ми се да су једном тек трећег месеца искључили, Теленор је веома тачан.

Поруке добијам од свих, папирни рачуни стижу од 5. до 10. у месецу. Камата код мт:с-а ми је од 2-6 динара и не обраћам пажњу.
 
Meni se desilo da racun iz januara platim 2. marta a 5. mi stize poruka da ce da me ugase ukoliko ne uplatim. Slabo im radi to knjizenje
 
Ја телефоне плаћам после 25. у месецу, једино пазим да Теленорове платим што пре, често и пре тог датума. Теленор је веома тачан.
Ja takodje plaćam 25-26 u mesecu i do sada me telenor nikad nije iskljucivao. Jedino što su uveli poruku koju šalju 19-20.u mesecu da me podsete da platim :) ja opet platim 25 kad stigne plata...
 
Meni ta poruka sa iznosom placanja i sl koju pominjete stize svaki 2-3 mesec. Objasnjenje koje sam dobio kada sam pitao zasto se to desava bilo je u fazonu "mi pustimo milion poruka odjednom pa se sistem zagusi i bude gubitaka poruka"

Kako im se nikada ne desi da zagube racun? :D

Racun i listing su legalna obaveza, i moraju se drugacije cuvati i biti dostupni.

SMS servis nije garantovana usluga!
 
Ja takodje plaćam 25-26 u mesecu i do sada me telenor nikad nije iskljucivao.
Ма обично то раде око 27. па до 29. у месецу, само једном је било раније и погодило ме је, вероватно је 25. био пред викенд па је уплата стигла тек у уторак. Небитно, пошто су то два ситна рачуна, сада их платим чим стигне рачун.
 
Postoji ona zastita od iskljucenja i traje 5 dana. Takodje, postoje razlike između dve grupe korisnika, starijih koje pustaju dan vise i novijih koji imaju zakazano iskljucenje. Proslog meseca je bilo 4.tog u mesecu za prethodni.
Zaboravio sam da platim pa sam zato u prici. :)
 
U poslednji nekoliko meseci uglavnom nisam plaćao pre 02. u mesecu. Barem do tog datuma nisam dobijao sms opomene.

Da, zaboravio sam da napišem da mi inače ne šalju nikakve sms poruke. Sećam se bio sam jednom u nekoj gužvi i jako nervozan, a od njih mi dođe nekakva reklamna poruka ili tako nešto. E onda sam svu tu nervozu iskalio na operateru koji se javio i od tada mi nikada više od njih nikakva poruka nije stigla. Tako sam "rešio" i reklamne poruke iz inteze, a i pozive i poruke onih što prodaju šerpe i dušeke :)
 
Poslednja izmena:
Moja iskustva, dok sam bio u Telenoru, tu su bili hirurški precizni, a ja sam uvek zinat plaćao poslednji dan, (pa se ponekad preheebem, pa preskočim, pa platim i ponovno uključenje posle 250 dinara, znači, samo sebi zinat, ali ebi ga :D :D ) 19. stigne SMS da proverim uplatu, 25-26 stigne da će da isključe, ako se ne zaštitiš tada onih 5 dana, 27. isključe ko metak. Ovaj datum može da varira, ako padne u subotu, onda bude 29. ponedeljak da iskljuuče. I oko praznika hoće da produže, recimo za NG, su bili pomerili za 7 ili 10 dana sami, pa +5 dana opet zaštita...

U MTSu su dosta toleratniji, koliko se sećam. I za fiksni i za mobilni.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno