Šta je novo?

[MTS] Problemi sa proverom *797# postpejd stanja

Zali se, meni su ubacili isti, iako je bilo raskida "dvostano", tj. dogovorenog (kad su menjali tarife, iskoristio sam da predjem na KT na jedan broj, sto inace nije moglo bez raskida/penala). Zalba naravno usvojena.

Inace, sad sam poceo novi ugovor, odmah je poceo, tj. prvi racun je umanjen odmah.
 
Nekako se slazem u slucaju Telekoma - treba mi papir koji su oni stampali kao koliko-toliko dokaz o iznosi i da je cisto ostalo :)
A nekako i ne verujem u poziv na broj.
Ja sam jednom pogrešio poziv na broj i najpre je stigla poruka o upozorenju da platim, ali pošto sam "platio", ignorisao sam ih, pa su mi i isključili broj.
 
Da li neko zna kako se na portalu mogu videti listinzi za firme, a za brojeve koji nisu u BizPartner tarifama? Imam "kao" korisnicko, ali cim probam login, odmah ode na "Odjava u toku".
 
Jos uvek se ne moze proveriti stanje MB na #797#. kao izgleda nece ni moci.
 
Ovog meseca dosta cesto ne mogu ni KT kredit da proverim. Servis je nedostupan.
 
Poslednja 3-4 dana me nesto zeza 3g net. Bukvalno radi 2 minuta lepo i onda 10 sekundi nece da radi, konektovan je ali nece da radi. Primera radi otvorim tapatalk sve lepo, udjem u jednu temu procitam 2-3 neprocitana posta, udjem u jos jednu isto tako i onda krenem u trecu temu i onda je ocitava 10-15 sekundi a non stop je 3g konekcija.
Sada sam ovde u temi nasao onaj APN gprsinternet i stavio taj APN i opet isto. Sta jos mogu da pokusam?
 
Nema teme za ovo, ali meni ladno ludilo napravise. Nisam znao dal da se smejem ili... :D

Juce odem i odnesem HTC 500 na reklamaciju (pozuteo cosak ekrana), e sad kako nema zamenskog telefona sa microSIM karticom (zvali sve poslovnice), daju mi Alcatel X Pop i obicnu, mini SIM karticu koja posle moze da se iskroji na microSIM. Ajd, to je sve ok. Medjutim, kartica mi se nije aktivirala do recimo pola 11 uvece (zamenu sam obavio oko pola tri popodne). Zovem call centar, podnesem reklamaciju. Vidim ujutru, kartica aktivna, sve super... oh wait!

Imam dva postpaid broja kod MTS-a. Jedan koriste drugi clanovi porodice. E oni su tu karticu ugasili i umesto da aktiviraju MOJ broj oni na zamenskoj kartici aktiviraju taj DRUGI broj! I sad - ja nemam svoj broj, a i moji clanovi porodice koji koriste taj stari postpaid broj sad ne mogu da telefoniraju jer su aktivirali broj na kartici kod mene. A jasno (i to su mi procitali) u reklamaciji od sinoc stoji koji broj treba da aktiviraju zbog zamene kartice!

Dakle - nisu normalni!

I ponovo reklamacija i evo dosad nista nisu resili jos. Sutra ce da dobiju zvanican mejl i ima da im trazim ili smanjenje pretplate na OBA broja ili nesto gratis - sta god - jer sam dva dana bez mog broja koji se uredno placa.

Kakvi ludaci. Pa koji ****** moras biti da aktiviras pogresan broj.
 
Aj napiši kad ti vrate telefom, koliko je bio u servisu i jesu li te još "mučili".
 
Kod Telenora nema ovakvih gresaka, medjutim kosta bar 2x vise :).
 
Aj napiši kad ti vrate telefom, koliko je bio u servisu i jesu li te još "mučili".

Ja im dajem 7 radnih dana a onda idem kod njih po telefon (direktno u Begram). Ako nisu sredili, bice na naslovnim stranama. Kratko i jasno.
 
Ok, napiši kako si prošao. Moram i ja da nosim isto zbog ekrana, ali me taj begram nešto "plaši"
 
Ja telefone više ne nosim u ovlašćeni servis ako se nešto pokvari, bez obzira što imam garanciju. Imao sam jaaako loša iskustva. Drže aparat po 45 dana, ne urade ništa, ponovo im odneseš i tako u krug. Tona živaca mi je odlazila, a glavni razlog je taj što je pre 3 godine malo falilo da napravim zlo i zaglavim robiju, toliko je bezobrazan i ciničan bio šef tog servisa, da sam ga (jer nisu hteli da me puste kod njega) izvukao kroz jedno prozorče koje je delovalo duplo manje od njega (al' sam ga razgazio).
Od tada, ako se nešto desi telefonu, ili popravim sam ako umem (skoro sam na ženinom ZTE menjao LCD), ako ne umem - platim 10-20 evrića i ne boli me glava! Telefon gotov istog dana, živci su tu, a i smanjuje se rizik od prdekane. Ne vredi ljudi, Srbija je ovo! Ko ima višak vremena i dobre živce, može da se ganja sa njima, ja više nisam mogao. Pozdrav.
 
Koji vrh :D
 
Ja nemam sta da se ganjam sa servisom, mogu na laksi ili tezi nacin da saznaju gde radim :D Odnosno koliko to moze njih da zaboli (a moze mnogo da ih zaboli).

Lepo cu im to samo naglasiti.

Zvacu ih ovih dana da vidim da li je telefon primljen u rad.
 
Dobijam gratis obe SIM kartice :D

Zvali i ultra mega izvinjavanje :D

Ako servis bude zatezao i oni ce dobiti mejl sa odredjenim detaljima :D
 
Ja nemam sta da se ganjam sa servisom, mogu na laksi ili tezi nacin da saznaju gde radim :D Odnosno koliko to moze njih da zaboli (a moze mnogo da ih zaboli).
Mislis da ce da ih zaboli?:)
Znaju oni odlicno sta moze da ih boli u javnosti, i nastavljaju oni :)
 
Veruj mi ovo moze MNOGO DA BOLI. Boli jer cim sam poslao poruku sa detaljima zvali su odmah.
 
Е сад да их на тај исти начин похвалиш и напишеш да су добро одрадили посао и исправили грешку. ;)
 
Veruj mi ovo moze MNOGO DA BOLI. Boli jer cim sam poslao poruku sa detaljima zvali su odmah.

Iz Begrama? Aj ako ti srede za 7 dana, a nije mali kvar, saljemo ti mi telefone da nam sredis - pa umesto da njima nesto platimo, damo tebi procenat bolje :D
 
Nece da mi srede za 7 dana, napisao sam da cu ih tad zvati za 7 radnih dana da vidim koji je status, pa nisam bas toliki terorista. Ako kazu nista, onda krece represija :D

@calexx: poslao sam im na FB i Twitter zahvalnicu sto se tice njihovog servisa sa te strane i sa strane e-mail podrske, ali velika NULA za call centar.
 
Prijatno iznenadjenje od mts-a, 3. dan u mesecu a provera stanja vec "radi" iako je prvi dan u mesecu bio subota a drugi nedelja tj. neradni dani! :) A bio sam ubedjen da stanje nece biti dostupno pre 4. zbog vikenda. Punooooo su se "popravili" jer znamo dobro koliko se dana "cekalo" stanje pre 9-10 godina... :smash:
 
Sada pokušao 5 puta, nema šanse...
 
Popravljen telefon (juce stigao iz servisa), zamenjen LCD kao i ono stako napred (ne znam sto su to radili, mozda mora), apdejtovan softver.

Zasad sve radi OK. Probao sam na licu mesta pozive, slusalice, wifi, data konekciju, tastere...

Popravka je trajala 5 radnih dana.
 
A koja je fora sa proverom stanja preostalog net saobraćaja preko broja *797#? Šta im je to bolo oči da to izbace i stave adresu "mts.rs/stanje" za proveru stanja koja ne funkcioniše u masi pokušaja. Uvek mi otvara internet stranicu "moj telekom" gde osim mojih računa ne vidim nigde preostalu količinu podataka, bez obzira što više prekoračenje neta ne naplaćaju, osim što mu smanje brzinu, ali voleo bih da svakog trenutka znam koliko još imam kilobajta po regularnom saobraćaju.
 
Pristupi sajtu sa 3G neta, a ne WiFi i direktno ti se prikaze koliko je preostalo.
U suprotnom se loguj na Moj Telekom, idi na Mobilni, pa Detaljnije za broj za koji zelis da vidis preostalu kolicinu podataka.
 
Banexbanex to se dešava ako nisi na mobilnom netu.
I takodje ako si na operi mini (tada uvek, i mobilni net i wifi) ili operi browseru (ako je uključen off road mode).
3g nije presudan i na 2g mreži se može proveriti.
Znači mobilni net i browser bez proksija ili sa isključenim proksijem i prikazaće m.mojtelekom.telekom.rs/stanje
 
Kada vam stižu računi za mobilni?

Ja plaćam on line čim bude dostupno na mojtelekom portalu ali danas iz neke priče sa nekim ljudima sam čuo da Telekom namerno kasni sa dostavom računa da bi posle mogli da lupaju kamatu.

Npr. stave datum dospeća 20.3 mart a račun pošalju 21.3 i ako vam račun npr dodje 25.3 i tada ga platite oni za tih 5 dana uzmu kamatu.

Jel se još neko susreo sa ovim?
 
Kada vam stižu računi za mobilni?
Danas su mi stigli svi Telekom racuni. (ADSL+fixni, mobilni)

Ja plaćam on line čim bude dostupno na mojtelekom portalu ali danas iz neke priče sa nekim ljudima sam čuo da Telekom namerno kasni sa dostavom računa da bi posle mogli da lupaju kamatu.
Naravno, a Telenor im daje popust ako plate 1 dan unapred ;)
Sta sve prodje zadnjih meseci :)

Npr. stave datum dospeća 20.3 mart a račun pošalju 21.3 i ako vam račun npr dodje 25.3 i tada ga platite oni za tih 5 dana uzmu kamatu.
Jel se još neko susreo sa ovim?
To se desava - na tebi je da, ako ne stigne racun, odes i trazis kopiju i platis je na vreme.
Ili lepo pustis trajni nalog.
 
Nazad
Vrh Dno