Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

U skladu sa regulacijom rominga u regionu Zapadnog Balkana, Yettel ima pravo da pod jasno definisanim uslovima propisanim od strane Republičke agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) korisnicima koji prekrše uslove Politike primerenog korišćenja naplati dodatnu naknadu za korišćenje saobraćaja u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana.

Ukoliko se utvrdi da je SIM kartica tokom prethodnih 120 dana više dana bila prijavljena na mreže operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana nego na matičnu mrežu, ili je veći deo saobraćaja ostvaren u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana nego u matičnoj mreži, Yettel će poslati SMS poruku sa obaveštenjem o tome da su prekršeni uslovi Politike primerenog korišćenja i zatražiti da korisnik u roku od 14 dana prilagodi korišćenje kartice uslovima Politike primerenog korišćenja. Ukoliko je i nakon 14 dana od SMS obaveštenja i dalje ispunjen jedan od dva gorenavedena uslova, Yettel će početi da naplaćuje dodatnu naknadu za taj saobraćaj.

Visina dodatne naknade je:
  • Odlazni pozivi: 4,60 din/min
  • Dolazni pozivi: 2,30 din/min
  • SMS poruke: 1,44 dinara
  • Internet saobraćaj: 0,50 din/MB

Onog trenutka kada se utvrdi da je korisnik prilagodio korišćenje SIM kartice uslovima Politike primerenog korišćenja, Yettel će prestati sa naplatom dodatne naknade, o čemu će korisnik biti obavešten SMS porukom.

Napominjemo da se potrošnja saobraćaja u skladu sa gorenavedenom Politikom primerenog korišćenja prati za svaki tip saobraćaja posebno (odlazni pozivi, dolazni pozivi, SMS poruke i internet saobraćaj) i da se eventualna naplata dodatne naknade vrši samo za onaj tip saobraćaja kod kojeg je ustanovljeno kršenje Politike primerenog korišćenja.

Ako je prekršeno pravilo vezano za broj dana tokom kojih je SIM kartica bila prijavljena na mreže operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana, naplata se vrši za sva 4 tipa saobraćaja.

Evo sa sajta Yettela, ali to važi za sve operatere, s tim što je moguće da je kod mts-a i A1 broj dana drugačiji ili tarifa nakon prekšraja. Svakako, korisnik će biti obavešten SMS porukom o nepremirenom korišćenju.
 
Poslednja izmena:
Nisam siguran, ali mislim da MTS nema to ograničenje na Soko tarifama jer je tu uključen onaj MTEL Plus 30 dodatak. (naravno ako je korisnik povezan na MTEL mrežu).
Neka me neko ispravi ako nisam u pravu.
 
Jedno je roming dodatak, a drugo kada koristiš telefon u romingu više nego kod kuće. Treba proveriti uslove. Uslovi za korišćenje pogodnosti rominga Zapadni Balkan su definisani RATEL-om, ne operaterima.
 
Au, postoji li uopšte neki rok za odgovor? Nisam uspeo da nađem kad sam pokušao, tako da izgleda da može da potraje proizvoljno dugo. Ali šta onda? Ispada da nikad ni ne moraju da odgovore...
 
Baš tako, ali u mojoj enklavi, odakle sam i ja, maksimalno 10 brojeva. Ostali ne mogu. Kada svi koriste nešto od 10 brojeva, 11. broj mora da čeka i tako dalje. Tako da naši u enklavama koriste brojeve sa Kosova.

Drugo, ako si duže od 3 meseca, blokira se internet iz ZB.
Tako da ,moje kad zovem iz Bg .Naravno Viber i itd
Sta maksimalno 10 brojeva?
Ccc, "čak" 10 dana.
Pogledajte prilog 482942

Ratel se svakako odavno pretvorio u običnu fotokopirnicu koja samo prosleđuje bullsh*t odgovore provajdera...
Ja sam 3. Decembra poslao prigovor i posle mesec i po dana sam ih zvao da pitam o cemu se radi i gde je odgovor i rekli su mi da je koleginica zaboravila da prosledi zbog praznika i da će odmah da mi pošalju na kućnu adresu.
Nisu se izjasnili da li se slažu sa mnom ili sa provajderom već su mi samo prosledili njihov odgovor i posle sam opet zvao jer nisam bio zadovoljan odgovorom rekli su da posaljem na [email protected] sto sam uradio 31. Januara i evo od tad me niko nije kontaktirao samo su rekli da je prosledjeno nadleznoj sluzbi
 
Sta maksimalno 10 brojeva?
Ograničenje bazne stanice. Vlasti u Prištini ne dozvoljavaju unapređenje mreže MTS DOO, jer MTS DOO još uvek ima samo privremenu dozvolu na Kosovu. Iz Telekoma Srbije očekuju da će uz američku podršku, dobiti trajnu licencu za trećeg operatera na Kosovu nakon formiranja nove kosovske vlade, te će moći da unaprede postojeću mrežu i prošire se na celu teritoriju Kosova i Metohije. Vlast u Prištini naravno svih ovih godina sabotira raspisivanje konkursa za trećeg operatera na Kosovu, jer je MTS DOO najveći favorit za dobijanje licence. Navodno su bili neki razgovori. Videćemo šta će biti.
 
Ograničenje bazne stanice. Vlasti u Prištini ne dozvoljavaju unapređenje mreže MTS DOO, jer MTS DOO još uvek ima samo privremenu dozvolu na Kosovu. Iz Telekoma Srbije očekuju da će uz američku podršku, dobiti trajnu licencu za trećeg operatera na Kosovu nakon formiranja nove kosovske vlade, te će moći da unaprede postojeću mrežu i prošire se na celu teritoriju Kosova i Metohije. Vlast u Prištini naravno svih ovih godina sabotira raspisivanje konkursa za trećeg operatera na Kosovu, jer je MTS DOO najveći favorit za dobijanje licence. Navodno su bili neki razgovori. Videćemo šta će biti.
Bas tako
 
Baš tako, ali u mojoj enklavi, odakle sam i ja, maksimalno 10 brojeva. Ostali ne mogu. Kada svi koriste nešto od 10 brojeva, 11. broj mora da čeka i tako dalje. Tako da naši u enklavama koriste brojeve sa Kosova.

Drugo, ako si duže od 3 meseca, blokira se internet iz ZB.
Tako da ,moje kad zovem iz Bg .Naravno Viber i itd
Da li je onda sigurno nakačite se na mrežu IPKO ako se nalazim u Prizrenu na primer tamo nema mts doo mreže?
Je li ovo važi i ako si 3 meseca konstantno samo na MTEL mreži u CG, BiH, da se blokira net?
Ja sam aktivirao godišnju roaming kartu za mts i prešao sam 120 dana korišćenja nisam dobio nikakvu opomenu.
 
Poslednja izmena:
Ccc, "čak" 10 dana.
Pogledajte prilog 482942

Ratel se svakako odavno pretvorio u običnu fotokopirnicu koja samo prosleđuje bullsh*t odgovore provajdera...

Gospode...
Učinilo mi se da je neko na temi to dosta brže rešio. Devojka je pomenula da je nakon 11 dana dobila papir na adresu da potpiše nešto, a onda nastavila sa čekanjem. Ali za 11 dana neka reakcija (minus minimum jedan-dva za slanje/prijem pošte), delovalo je optimističnije od ovog tvog.
 
Gospode...
Učinilo mi se da je neko na temi to dosta brže rešio. Devojka je pomenula da je nakon 11 dana dobila papir na adresu da potpiše nešto, a onda nastavila sa čekanjem. Ali za 11 dana neka reakcija (minus minimum jedan-dva za slanje/prijem pošte), delovalo je optimističnije od ovog tvog.
Meni su posle 11 dana tražili dopunu, od tad je proslo skoro 20 dana i još nema odgovora. A MTS mi je poslao mail da mi je prigovor usvojen i da će korigovati račune za 2024. godinu i da će stornirati račun za februar.
 
Nešto se znači dešava. Šta je bila konkretno tvoja potražnja u poravnanju, baš to - vraćanje računa na ono što je ugovorom potpisano ili raskid ugovora?
 
Ugovor mi je istekao pre 3,4 dana, a trazila sam korekciju racuna za poslednjih 18 meseci. S obzirom da ne mogu da koriguju račune pre februara 2024. stornirace mi poslednji racun, a ostale će korigovati, tako su mi napisali u mailu.
 
Ccc, "čak" 10 dana.
Pogledajte prilog 482942

Ratel se svakako odavno pretvorio u običnu fotokopirnicu koja samo prosleđuje bullsh*t odgovore provajdera...
Ja im se zalio na neki racun pre 2 godine, i zaboravio na to kad posle tacno 6 meseci mi od njih atize neodredjeni odgovor da ce videti naravno ja platio tad racun da se ne zezam sa operaterom i na tome ostalo.
Ja njih nista vise ne kontaktiram ako mogu resim sa operaterom ako ne mogu platim i cao.
 
Kakva je situacija kada se potroši 6 GB ta Evropu u Soko Max tarifi?

Sa starim paketima su mi u call centru dali informaciju da se blokira roaming net dok ne aktiviraš neki dodatak.
Zanimljivo da kada se potroši net in nekog roaming dodatka nastavljaju da deru po onim nenormalnim cenama. Nije kao na A1 da je 1MB/1din
 
Sa starim paketima su mi u call centru dali informaciju da se blokira roaming net dok ne aktiviraš neki dodatak.
Zanimljivo da kada se potroši net in nekog roaming dodatka nastavljaju da deru po onim nenormalnim cenama. Nije kao na A1 da je 1MB/1din
Ako je aktiviran NET BOOST posle potrosenog dodatka se valjda aktivira jednodnevni dodatak 200 MB za 199 dinara i kada se potrosi taj dan vise nije moguce koristiti internet ako ne dokupis dodatak
 
Baš rekli. Fora je sto je ona prepaid, plaća već 3 godine svaki mesec pristojnu sumu, ali registrovala tek u decembru prosle godine, kad su uveli da je obavezno, pa nakon sto je ispalo da su zeznuli oko JMBG, onda smo otisli da isprave i sad to vode kao sve ispocetka.
Noćas odradjen prenos, hvala kolegama na preporukama, na kraju je izgleda bila neuskladjenost sistema i onda je MTS slao jedne podatke a A1 ih primao u svom sistemu kao druge. Treća sreća! Jedna devojka u A1 je bila izuzetno profesionalna i ljubazna, dok bi drugoj rekao svasta. Kao da je u drzavnoj firmi.
 
Više nas koji smo na MTS mreži imamo problem jer u nekim delovima stana (koji trenutno nema priključen ruter za tv i internet, ako je uošte bitno) nemamo domet, odnosno jako je slab, ne može ni da se priča telefonom, kao da sam u garaži recimo. Stan je na drugom spratu, a to nije u nekim zavučenijim delovima stana, nego recimo baš pored prozora. Šta može da bude problem da MTS ima takve smetnje, A1 recimo nema, a u stanu iznad je sve normlano (tamo postoji ruter ili modem za tv i internet)?

Inače, jako sam nezadovoljan MTS internetom, jer kada sam u nekoj gužvi vidim da oko mene svi mogu da koriste internet bez većih problema, a meni ništa ne može da učita...
 
Cao svima, kevi za neki dan ističe senior paket. U sklopu njega je imala 1gb neta kao benefit. Sta može sada da se izboksuje, ako uopšte nesto može?
 
Više nas koji smo na MTS mreži imamo problem jer u nekim delovima stana (koji trenutno nema priključen ruter za tv i internet, ako je uošte bitno) nemamo domet, odnosno jako je slab, ne može ni da se priča telefonom, kao da sam u garaži recimo. Stan je na drugom spratu, a to nije u nekim zavučenijim delovima stana, nego recimo baš pored prozora. Šta može da bude problem da MTS ima takve smetnje, A1 recimo nema, a u stanu iznad je sve normlano (tamo postoji ruter ili modem za tv i internet)?

Inače, jako sam nezadovoljan MTS internetom, jer kada sam u nekoj gužvi vidim da oko mene svi mogu da koriste internet bez većih problema, a meni ništa ne može da učita...
Lakse ces da raskines ugovor sa njima (bez penala) ako se pozoves na to sto su prekrsili zakon o eksplicitnom (ne)javljanju o promeni cene, nego o losoj usluzi koji pruzaju ;)
 
Stigao racun za februar i gle cuda opet poveceli racun za 300 dinara... Omorika S paket u pitanju...
 
I meni (tj sinu) podigli cenu za 300din (po drugi put u toku ugovorne obaveze) bez ikakvog objasnjenja na sinovom broju, i cca 400din meni na BOX-u (uz neko "obavezno" ukljucenje nekog BS dodatka NetLimit ili tako nesto)... U njegovom slucaju je to povecanje od 33% (sa 900 na 1200din). Kako li Jorgovanka Tabakovic objasnjava ovaj stepen inflacije od 3% == 33%.

Zvao ih da prodiskutujem, javila se "Marijana", i prvo sam je ljubazno pitao da li oni snimaju ovaj razgovor. Ona je naravno potvrdila.
Onda joj isto tako ljubazno saopstio da i ja snimam isti za legalne potrebe.
Ona mi je NAREDILA da prekinem snimanje (valjda samo mafija i vlast imaju pravo da te snimaju ali ne i ti njih). Te posto sam to odbio, prekinula mi vezu, tj spustila slusalicu.. Vrlo profesionalno.

Ocigledno strukture koje kontrolisu mts/yettel (a bogami i A1, jer vidim u njihovim tv paketima nema kanala koje bi gledalo barem pola Srbije), misle da mogu da rade sta god pozele, pljackaju levo i desno, bez ikakvog obraza. Velikim (nasim) parama kupuju i monopolizuju levo i desno...

I to ce potrajati jos malo, ali meni licno (a vidim i mnogima u ovoj zemlji) je pun kufer ovakvog drskog ponasanja, i posle 26 godina korisnika mobilne telefonije MTS, cu prvom prilikom da promenim pa makar i za skuplji paket A1... A i bicu prvi u borbi da se promeni zlo koje misli da ima pravo da nas sve pravi u ovce.
 
Mene su obavestili pa sada placam dve kontrole troskova po 399.50, Omoriku S 704.65 i dva Soko lite, jedan 662.24, drugi 967.15 👌
 
Ne znam jel pitanje za ovu temu ili ne

Znam da mogu da raskinem ugovor pre vremena zbog poskupljenja cena ali kad sam pricao sa podrskom klasika ne mozete morate da llatite sve itd, i onda su mi rekli da vidim u poslovnici ali pretpostavljam da ce i oni isto da vrdaju. Kako da izboksujem raskid ugovora?
Ne znam jel pitanje za ovu temu ili ne

Znam da mogu da raskinem ugovor pre vremena zbog poskupljenja cena ali kad sam pricao sa podrskom klasika ne mozete morate da llatite sve itd, i onda su mi rekli da vidim u poslovnici ali pretpostavljam da ce i oni isto da vrdaju. Kako da izboksujem raskid ugovora?
 
Nazad
Vrh Dno