U skladu sa regulacijom rominga u regionu Zapadnog Balkana, Yettel ima pravo da pod jasno definisanim uslovima propisanim od strane Republičke agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) korisnicima koji prekrše uslove Politike primerenog korišćenja naplati dodatnu naknadu za korišćenje saobraćaja u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana.
Ukoliko se utvrdi da je SIM kartica tokom prethodnih 120 dana više dana bila prijavljena na mreže operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana nego na matičnu mrežu, ili je veći deo saobraćaja ostvaren u mrežama operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana nego u matičnoj mreži, Yettel će poslati SMS poruku sa obaveštenjem o tome da su prekršeni uslovi Politike primerenog korišćenja i zatražiti da korisnik u roku od 14 dana prilagodi korišćenje kartice uslovima Politike primerenog korišćenja. Ukoliko je i nakon 14 dana od SMS obaveštenja i dalje ispunjen jedan od dva gorenavedena uslova, Yettel će početi da naplaćuje dodatnu naknadu za taj saobraćaj.
Visina dodatne naknade je:
- Odlazni pozivi: 4,60 din/min
- Dolazni pozivi: 2,30 din/min
- SMS poruke: 1,44 dinara
- Internet saobraćaj: 0,50 din/MB
Onog trenutka kada se utvrdi da je korisnik prilagodio korišćenje SIM kartice uslovima Politike primerenog korišćenja, Yettel će prestati sa naplatom dodatne naknade, o čemu će korisnik biti obavešten SMS porukom.
Napominjemo da se potrošnja saobraćaja u skladu sa gorenavedenom Politikom primerenog korišćenja prati za svaki tip saobraćaja posebno (odlazni pozivi, dolazni pozivi, SMS poruke i internet saobraćaj) i da se eventualna naplata dodatne naknade vrši samo za onaj tip saobraćaja kod kojeg je ustanovljeno kršenje Politike primerenog korišćenja.
Ako je prekršeno pravilo vezano za broj dana tokom kojih je SIM kartica bila prijavljena na mreže operatora koji svoje usluge pružaju u regionu Zapadnog Balkana, naplata se vrši za sva 4 tipa saobraćaja.
Evo sa sajta Yettela, ali to važi za sve operatere, s tim što je moguće da je kod mts-a i A1 broj dana drugačiji ili tarifa nakon prekšraja. Svakako, korisnik će biti obavešten SMS porukom o nepremirenom korišćenju.
Poslednja izmena: